Uiteraard doe ik het weer verkeerd!quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je mist de doornummering, maar bedankt voor de opening ...
Geeft niks,deed ik de eerste keer ook.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:35 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Uiteraard doe ik het weer verkeerd!
Geeft niks, komt wel weer goedquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:35 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Geen probleem, maar ik kan geen nieuwe openen helaas ...quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:35 schreef tassie127 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:41 schreef B00STER het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ze kon soms erg druk en te aanwezig zijn, maar zo iemand mis je dus wel.quote:
Plastic fantastic is echt Camp.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
even de plastic planten weer tussen de tegels proppen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:41 schreef B00STER het volgende:
[ afbeelding ]😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou geen uurfilmpjes meer doen had ik beloofd, inmiddels staat de halve dag al weer online, sorry ...
Ja, dat gaat haar morgen coins kosten ...quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ashley heb al een waarschuwing, zegt lenie.
gaat vast om de handdoek op de grond in de badkamer oid...
Lenie zou een prima BOA zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:49 schreef b_engeltje het volgende:
Lenie doet zijn badkamer ronde
Ashley heeft iets laten slingeren, Danny ook
Volgende week rode kool.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
lenie grootmuil, met je handdoek de vloer vege en weer op het rekje hangen. nee dat is lekker fris
en de volgende dag er iemand mee afdrogen..quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
lenie grootmuil, met je handdoek de vloer vege en weer op het rekje hangen. nee dat is lekker fris
hij heeft geen angst hoorquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:54 schreef BB-King het volgende:
Lenie: Ik ben benieuwd hoe het gaat.
Hij voelt de bui al hangen.
quote:
of dilanoquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Lenie en (tr)Ashley kunnen nog voor vuurwerk zorgen
Laat Ronahi maar gaan
Zal toch een Belg moeten gaan deze week
nee mijn irritatie is TE hoog ik kies dan voor wat saaiere streamsquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:55 schreef Xilia het volgende:
Lenie zorgt wel voor actie hé, soms minder voor onze oren soms, maar het wordt vast saai zonder hem.
Ik vind hem ook irritant soms, maar beter dan saaie streams.
Reservebelg.quote:
liever Doriana (ik kijk niet naar belg of nederlander), ik kijk naar wie ik interessant vind en het eventueel gun ,maar voor gunnen vind ik het nog te vroegquote:
Dat dachten er wel meer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
die denkt echt dat hij er als een of andere grootheid uit komt
Meditatie met Ariana.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:00 schreef Xilia het volgende:
Lenie zegt het!![]()
Als wij er nu niet zijn, dan is het dood, dan is er stilte.
ja precies dat, met andere kan je nog een verhaallijn krijgen of verzinnen ,met doriana nog nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:01 schreef Thorelf het volgende:
ik weet nog niet wat ik van lenie vind.. van mij mag hij nog wel even blijven en dat vind ik eigenlijk van alle die op de bank zitten. basiri zou ik niet missen en ariana die spoort niet,maar ik denk dat ik doriana van de de genomineerde het minst mis...dus zij dan maar weg! maar niks mis met haar.moet toch iemand weg.
Ja zo denk ik er precies over.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:01 schreef Thorelf het volgende:
ik weet nog niet wat ik van lenie vind.. van mij mag hij nog wel even blijven en dat vind ik eigenlijk van alle die op de bank zitten. basiri zou ik niet missen en ariana die spoort niet,maar ik denk dat ik doriana van de de genomineerde het minst mis...dus zij dan maar weg! maar niks mis met haar.moet toch iemand weg.
MrMickytjuh was hilarisch tijdens de geleide meditatie van Arianaquote:
hahha ik dacht dat ook , maar ik wil nooit spotten met iemand handicap , ik zou juist gaan liggen en juist gaan letten op de stottersquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
MrMickytjuh was hilarisch tijdens de geleide meditatie van Ariana
"Ja ik mag het misschien niet zeggen, en het is niet aardig, maar als je stottert kun je gene meditatie leiden, sorry, maar dat haalt toch iedereen uit de concentratie?".
MrMickytjuh is NOOIT zo uitgesproken over dingen. NOOIT
Ik mag Mr.Mickytjuh wel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
MrMickytjuh was hilarisch tijdens de geleide meditatie van Ariana
"Ja ik mag het misschien niet zeggen, en het is niet aardig, maar als je stottert kun je gene meditatie leiden, sorry, maar dat haalt toch iedereen uit de concentratie?".
MrMickytjuh is NOOIT zo uitgesproken over dingen. NOOIT
Ik vond niet dat dit spotten met een handicap is, maar op het randje is het wel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahha ik dacht dat ook , maar ik wil nooit spotten met iemand handicap , ik zou juist gaan liggen en juist gaan letten op de stotters
Denk dat karen dat ook had want ie schoot iedere x in de lach
Als hij niet zichzelf zou kunnen zijnquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
nu gaat ie weer weg, net zei hij nog dat hij er nooit uit zou stappe
Denk ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:09 schreef BB-King het volgende:
Lenie heeft bij het nomineren er al 2 in gedachten.
Ik vermoed Ashley en Ariana?
Ik denk Ashley en Ashley ....quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:09 schreef BB-King het volgende:
De meditatie ging an sich niet verkeerd.Ik snapte de inbreng van Ashley niet.Ze zaten constant te lachen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vond niet dat dit spotten met een handicap is, maar op het randje is het wel.
.maar ik zou ook niet teruggaan naar de meditaties als de gene die ze leidt stottert hoor...
Net als zo'n hijgerige stem. Kan ik ook echt niet tegen
Wat een eigendunk, weer coins aan het verdienen door troep van een ander te zoeken? Die man spoort niet, lekker samen met Ariana naar huisquote:
Klopt, maar laat hem nog maar even blijvenquote:
ach kom op zeg, is dit nu ook al weer spotten met een handicap, het is stotteren hoor !!quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vond niet dat dit spotten met een handicap is, maar op het randje is het wel.
.maar ik zou ook niet teruggaan naar de meditaties als de gene die ze leidt stottert hoor...
Net als zo'n hijgerige stem. Kan ik ook echt niet tegen
mijn partner heeft een paar dagen geleden rare beelden gezien van lenie in de slaapkamerquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:09 schreef BB-King het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij woont in een wagen Moes.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een eigendunk, weer coins aan het verdienen door troep van een ander te zoeken? Die man spoort niet, lekker samen met Ariana naar huis
Haha ja ik heb dat ook gezien. Aparte kerel blijft Lenie.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mijn partner heeft een paar dagen geleden rare beelden gezien van lenie in de slaapkamer
toen stond hij tot 3x keer aan toe heel dicht op op een slapende Ariana ,heel eng om te zien zei mijn partner
quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen gaat in de hottub ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gesprek met Tom en Lenie is ook wel een filmpje waard denk ik.
Voor de mensen die al in bed liggen.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
"Maakt me geen biet uit in welk huis (zonder wielen, wat ze een woonwagen noemen) hij woont, als hij daar maar vertrektquote:
Eerst de stille en saaie eruitquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een eigendunk, weer coins aan het verdienen door troep van een ander te zoeken? Die man spoort niet, lekker samen met Ariana naar huis
RF probleemquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
kut zender af en toe, knalt door mijn koptellefoontje
echt ik krijg dan beeld ,dan vind ik hem niet apart maar gewoon een enge leniequote:Op donderdag 25 januari 2024 00:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Haha ja ik heb dat ook gezien. Aparte kerel blijft Lenie.
Mijn moeder stotterde,wanneer ik haar belde nam ze op en dan liet ik haar 3 keer haar naam zeggen en dan zei ze KUTJOCH.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ach kom op zeg, is dit nu ook al weer spotten met een handicap, het is stotteren hoor !!
waar mag je nou nog wel een grapje over maken zeg , als er een cabaretier op tv is dan ligt iedereen dubbel, maar als je hier iets zegt dan kan het niet, hou op met me.
dit is niet op jou gericht hoor, maar in het algemeen
ik ook niet hij staat in mijn top 3quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:13 schreef Thorelf het volgende:
sorry voor de mensen die Tom niet mogen,maar ik zie hem totaal niet als een arrogant persoon!
Jazeker, maar heb over 8 uur cursus, gaat niet meer lukken vrees ik ...quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:12 schreef BB-King het volgende:
Dit gesprek met Tom en Lenie is ook wel een filmpje waard denk ik.
Voor de mensen die al in bed liggen.
Toch al regelmatig dat geklungel met teiltjes warm water gezienquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:14 schreef odie22 het volgende:
maar ligt het nu aan mij, of zijn er nu bijna geen douche-streams op de streams ?
oke, dan kijk ik te weinig misschienquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Toch al regelmatig dat geklungel met teiltjes warm water gezien
Mag ik je QSL kaart?quote:
nee was mijn ook al opgevallenquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:14 schreef odie22 het volgende:
maar ligt het nu aan mij, of zijn er nu bijna geen douche-streams op de streams ?
Mwa de mensen die niet voor leuke en boeiende streams zorgen, Lenie kan nog voor reuring zorgen.quote:
Reuring, ik denk eerder irritatie en door zijn gedrag gun ik hem niet om daar te blijvenquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:17 schreef Xilia het volgende:
[..]
Mwa de mensen die niet voor leuke en boeiende streams zorgen, Lenie kan nog voor reuring zorgen.
maar niet in de douche wel dat ze water koken ,dat ze willen gaan douchen ,wasbakjes bij de gootsteen ,maar bijna nog geen douche streamsquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
ze hebben nog koud water natuurlijk, als ze warm water krijgen dan zouden ze wel meer douchenquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Denk wel minder dan wanneer ze echt lekker kunnen douchen, dwz met warm water.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
oke, dan kijk ik te weinig misschien
maar ze staan ook niet echt lekker te douchen met koud water..pas als er warm water is dan kan je normaal douchen en dan krijg je andere beeldenquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee was mijn ook al opgevallen
wel badkamer tandenpoets make up beelden ,maar echt bijna geen douche streams
ja vanavond Karen ,was eigenlijk de eerste
of het is leniequote:Op donderdag 25 januari 2024 00:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Drop,in ontvangst of andere stoorzender dat is wat je hoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het was geen spotten en het was geen grapje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ach kom op zeg, is dit nu ook al weer spotten met een handicap, het is stotteren hoor !!
waar mag je nou nog wel een grapje over maken zeg , als er een cabaretier op tv is dan ligt iedereen dubbel, maar als je hier iets zegt dan kan het niet, hou op met me.
dit is niet op jou gericht hoor, maar in het algemeen
hij kraamt een hoop onzin uit die manquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:19 schreef b_engeltje het volgende:
lenie: mensen die heel gauw moe zijn ,zijn de hele dag bezig met anders te zijn
wat een bullshit is dat nu weer
was vorig jaar niet zoquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar ze staan ook niet echt lekker te douchen met koud water..pas als er warm water is dan kan je normaal douchen en dan krijg je andere beelden
Ik twijfelquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Reuring, ik denk eerder irritatie en door zijn gedrag gun ik hem niet om daar te blijven
27 MC kaarten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
had ook allemaal gekraak in me oor , ken wel SQL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik wel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:13 schreef Thorelf het volgende:
sorry voor de mensen die Tom niet mogen,maar ik zie hem totaal niet als een arrogant persoon!
quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
27 MC kaarten.wow ik herken zelfs sommige die mijn zwager getekend heb hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hew bah nu voel ik me echt oud
Ik weet nog niet wat ik van Tom moet denken, aan de ene kant wel een leuke vent, druk, maar zit ook een beetje teveel in de reet van Lenie, maar dat zijn er daar meer. Kan hem nog niet peilenquote:
denk dat dat wel mee valtquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lenie is echt een genie, denk dat hij alles kan, alles weet, iedereen nog alles moet leren, want hij is THE man. Vreselijke mensen, die zichzelf altijd boven een ander plaatsen
neequote:Op donderdag 25 januari 2024 00:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van Tom moet denken, aan de ene kant wel een leuke vent, druk, maar zit ook een beetje teveel in de reet van Lenie, maar dat zijn er daar meer. Kan hem nog niet peilen
quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
27 MC kaarten.ik had ook al gegoogled , maar het zegt me nog niks, was bij ons niet nodig denk ik die kaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Beter even naar de SC.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had ook al gegoogled , maar het zegt me nog niks, was bij ons niet nodig denk ik die kaarten
Die hebben nog niet de kans gehad, je bent nu gewend aan de vaste groep. Dus ben het (nog) niet met je eensquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:23 schreef Snoozey het volgende:
ik heb niks met die laatste 4 nieuwen. mogen weg.
Voor als hij dement wordt?quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
lenie heeft zijn naam maar op zijn arm laten zetten.
[ afbeelding ]
vind je ,zijn niet echt diepgaande gesprekken ,vind ik danquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom en Lenie hebben toch een soort van klik, zag het eerst niet ....
ja of de kroeg uit rolt, weten ze waar de taxi naar toe moet?quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor als hij dement wordt?
tja het is en blijft een kamper...niets mis mee ,maar trotsquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet zijn sleurhut-adres er bij op staanquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja of de kroeg uit rolt, weten ze waar de taxi naar toe moet?
haha echt erg daar allemaal. moet eigenlijk een scanmann tatootopic komenquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
trots... is dat de juiste benamingquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
tja het is en blijft een kamper...niets mis mee ,maar trots
idem hier weet alleen de volgorde nog nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb nieuwe favorieten ....
1. Karen
2. Alice
3. Tom
De enige die ik tot nu toe echt leuk vind, is Karenquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
1. Karen
2. Alice
3. Tom
Hij wil geen halal, maar hij eet alleen geen varkensvlees en omdat er naast spek alleen halal is, eet hij halalquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:33 schreef Thorelf het volgende:
maar wat ik nog vreemder vind ...is dat basiri halal wil,maar drinkt wel alcohol... en niet weinig...zijn eigen woorden. dat snap ik nog minder.
zeg je nu!!! voor de mooi ashley???? alles nep en die onderlip is net een knakebakquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:33 schreef Snoozey het volgende:
voor de irritatie wil ik ariane en lenie
voor de mooi, ashley
en karen als doorgeefluik
en tom, niet omdat ik hem leuk vind, omdat het een mooi spel is met arian en co.
oke ik had het anders begrepen!quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wil geen halal, maar hij eet alleen geen varkensvlees en omdat er naast spek alleen halal is, eet hij halal
Ja, Ronahi ook, maar ik ben bang dat zij er zaterdag uit gestemd wordt ...quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:34 schreef Mercedes. het volgende:
Ik heb een zwak voor Ronahi en Karen en Tom.
Basiri valt voor mij door de mand na het verhaal van Dilano over de mirror room.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wil geen halal, maar hij eet alleen geen varkensvlees en omdat er naast spek alleen halal is, eet hij halal
quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zeg je nu!!! voor de mooi ashley???? alles nep en die onderlip is net een knakebak
mooiste vrouwen zijn toch echt alice en karen
quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
beter dat ik naar bed ga, volgende keer sc![]()
gelukkig is ieders smaak andersquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:35 schreef Snoozey het volgende:
en nee, ik zou het niet kunnen op alice of karen
Neeeeee.....hoop dat sommige Tom fans ook voor Rohani gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Ronahi ook, maar ik ben bang dat zij er zaterdag uit gestemd wordt ...
Opname loopt, maar duurt wel even voor het online kan komen ...quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:36 schreef Krambo het volgende:
Wat zei Lenie nu net? over zijn kinderen, dat hij ze niet meer ziet maar hij wil het er niet over hebben. Kon het niet goed volgen. Iemand wel?
Zoiets, ging mij ook te snelquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:36 schreef Krambo het volgende:
Wat zei Lenie nu net? over zijn kinderen, dat hij ze niet meer ziet maar hij wil het er niet over hebben. Kon het niet goed volgen. Iemand wel?
nee zijn kinderen wonen oop op kamp ,alleen niet bij hem maar enschede en nog ergensquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:36 schreef Krambo het volgende:
Hoop het ook, maar de FEBO gaat dat niet toestaan, die moet echt blijven ...quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:38 schreef Mercedes. het volgende:
Ik denk dat Leni eruit gaat door zijn stomme actie.
Nee ook iets over zijn kinderen, maar kapte het snel afquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee zijn kinderen wonen oop op kamp ,alleen niet bij hem maar enschede en nog ergens
dat wil je er niet over hebben ging was een vraag aan tom over zijn echte vader
ik begreep het echt andersquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ook iets over zijn kinderen, maar kapte het snel af
fucked up week ...alles kanquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:41 schreef Mercedes. het volgende:
Kan er morgen nog een soort van switch komen overdag?
Is prima lieverd.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga het niet monteren, maar zet dit laatste uurtje zo online, moet je zelf even zoeken ...
Zal wel een ouwelullen boxershort zijn, zo'n wijdequote:Op donderdag 25 januari 2024 00:45 schreef b_engeltje het volgende:
heeft Lenie nu een zwembroek onder zijn spijkerbroek aan?
zwarte met een wit touwtje?quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zal wel een ouwelullen boxershort zijn, zo'n wijde
Slaap lekker. Mijn stem gaat naar Ronahi. Tom krijgt toch wel genoeg stemmen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:59 schreef Thorelf het volgende:
slaap lekker allemaal! en mijn stem gaat naar Tom
Sweet dreams.quote:Op donderdag 25 januari 2024 01:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
IK zie morgen wel wie ik mijn stem gun, het is fucked up week en er kan nog van alles veranderen.
Sweet dreams voor degenen die gaan slapen![]()
Ik ga ook liggen,de sfeer wordt er nier beter op.quote:Op donderdag 25 januari 2024 01:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
IK zie morgen wel wie ik mijn stem gun, het is fucked up week en er kan nog van alles veranderen.
Sweet dreams voor degenen die gaan slapen![]()
als iedereen dat denkt krijgt hij dus niets!quote:Op donderdag 25 januari 2024 01:00 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Slaap lekker. Mijn stem gaat naar Ronahi. Tom krijgt toch wel genoeg stemmen.
-r +t Slaap lekker lieverd.quote:Op donderdag 25 januari 2024 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga ook liggen,de sfeer wordt er nier beter op.
Eens, gevaarlijke keuze van mij.quote:Op donderdag 25 januari 2024 01:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
als iedereen dat denkt krijgt hij dus niets!
??? What's up?quote:Op donderdag 25 januari 2024 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga ook liggen,de sfeer wordt er nier beter op.
Klopt Mario, degene die heeft geopend heeft een foutje gemaakt en er is geen mod om het aan te passenquote:Op donderdag 25 januari 2024 01:18 schreef mario390 het volgende:
bij deze topicic staat
niet dat het de cos is
Hij heeft een issue met mij schijnbaar en ik wil het goed maken maar hij wilt dat niet uitpraten. Ik weet niet eens helemaal het waarom. Tja. Dan is het zijn probleem. En door, denk ik dan.quote:
Toch mis ik een scherp randje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 01:24 schreef Mercedes. het volgende:
Ik geniet enorm van Big Brother dit jaar. Leuke mensen. Fijne energie.
quote:
zeiden gister dat het kant en klaar meel was wat niet hoefde te rijzenquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:45 schreef b_engeltje het volgende:
net beeld op de broden in de oven
echt dat deeg is niet gerezen
Onder de spoiler wat offtopic berichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ow come on Dot, je snapt best het verschil.
Het is zo ontzettend irritant terwijl het hier verder erg leuk gaat.quote:quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en bedankt !!! ik volgde een jaar van.......quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,deze was te makkelijk.
Mijn excuus.quote:quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
niet echt he..,maar ik kan het hebbenquote:quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar toen wist ik nog niet wie esther wasquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat ze Chloe is.quote:quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ik zit in verkeerde gedeelte denk ikquote:quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:29 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Heeft dit iets met de cos te maken? Anders ben ik ook verward😂quote:quote:quote:
Die heb ik ook als favorieten aangevuld met jimmy. Gisteravond ook weer in de hottub de gesprekken met alice waren leuk om te kijkenquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
1. Karen
2. Alice
3. Tom
zeiden gister dat het kant en klaar meel was wat niet hoefde te rijzenquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:45 schreef b_engeltje het volgende:
net beeld op de broden in de oven
echt dat deeg is niet gerezen
ja best heel vaak elke ochtend swsquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
oke, dan kijk ik te weinig misschien
Ariana toch tafel aan het dekken en Lenie en Ashley waren ook wakker.quote:Op donderdag 25 januari 2024 07:40 schreef Hunter het volgende:
Zo nu en dan botst iemand tegen het schuifplankje. Verder alles nog in diepe rust
Mijn streams liepen al weer achterquote:Op donderdag 25 januari 2024 07:41 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Ariana toch tafel aan het dekken en Lenie en Ashley waren ook wakker.
Jimmy komt alleen nooit uit zichzelf tot een gesprek. Het komt altijd van de ander. Als hij zelf een gesprek moet starten heeft hij het lastig.quote:Op donderdag 25 januari 2024 07:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heb ik ook als favorieten aangevuld met jimmy. Gisteravond ook weer in de hottub de gesprekken met alice waren leuk om te kijken
Ik zie ook pompoen, bloemkool, volgens mij ook een komkommer, een spitskool, linksboven een paprika volgensmij.. (quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:11 schreef Hunter het volgende:
Venkel en broccoli in the wall
[ afbeelding ]
Ashley deed, on de een of andere reden, niet mee met de meditatie maar zat wel vlak naast Ariana te smoezen en de slappe lach te hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meditatie ging an sich niet verkeerd.Ik snapte de inbreng van Ashley niet.Ze zaten constant te lachen.
Oeps vergeten te kijken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:29 schreef Kodiak100 het volgende:
En elke dag opnieuw is het een aanfluiting die uitzending
Tom is de monoloog in dat huis.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
Tom al een tijdje met Jimmy aan de wandel buiten.
Vooral Tom praat. Af en toe zegt Jimmy iets.
Helaas weet ik niet waar het over gaat want ik versta Tom niet.
Tom is ook rokerquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmey is een roker. Die moet nu dus coolturkey afkicken.
Ik denk met de hand gewassen was en over het wasrek gehangen. Te weinig uit geknepen. Dat gaat dan druipen..quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor 'Alles was nat ... zo'n laag water!'
Of zo 'n digitale lijst, waar ze op afstand dingen in kunnen schietenquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal dat weer een scherm zijn en dus geen poster? Lijkt het bijna wel op.
Daar wordt je nou juist vies vanquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:21 schreef Snoozey het volgende:
ze zitten toch dagelijks in de hottub. word je ook wel schoon van hoor
Ik denk dat ze weave heeft, en helpt je weave wassen niet. Haar echte haren zitten onder de weave straks op haar hoofdhuid gevlochten. Met de weave erop genaaid wordt dat warm, en jeukt. Maar ja, daar kun je maar beperkt iets aan doen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:31 schreef lojanda het volgende:
Heeft Ariana nu inmiddels haar haren gewassen of loopt ze nog steeds te krabben?
Ze vertelde gisteren dat het een pruik wasquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:31 schreef lojanda het volgende:
Heeft Ariana nu inmiddels haar haren gewassen of loopt ze nog steeds te krabben?
Zie best veel hoofdhuid, denk niet dat het een pruik is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren dat het een pruik was
[ link | afbeelding ]
Ik vindt het geluid, ook slechter dit jaar.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
Helaas kan ik de belgen slecht verstaan. Helemaal niet als er 2 belgen samen praten.![]()
Vorig jaar was dat niet.
Ik weet wat een weave isquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weave heeft, en helpt je weave wassen niet. Haar echte haren zitten onder de weave straks op haar hoofdhuid gevlochten. Met de weave erop genaaid wordt dat warm, en jeukt. Maar ja, daar kun je maar beperkt iets aan doen.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie best veel hoofdhuid, denk niet dat het een pruik is.
Als het een pruik is dan zit die iig heel goed vast want ze heeft hem nog niet af gehadquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie best veel hoofdhuid, denk niet dat het een pruik is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |