jimmy heeft grotere jetsersquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:43 schreef mario390 het volgende:
misschien komt lenie
in scanman maar ik gaa
hem niet plassen
Hoeft niet, haha (al b heeft hij wel tinten waar je een reus knock-out mee kan slaan🤣🤣quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:43 schreef mario390 het volgende:
misschien komt lenie
in scanman maar ik gaa
hem niet plassen
Die eerste mag je over opscheppen. Die laatste? Tja🤣quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:47 schreef BB-King het volgende:
Ashley haar vader is zangleraar van o.a. Gerard Joling en Marco B. geweest.
Nee ook Mario mag dat niet. Net zoals dit niet hoeft 🤔quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is al 1000 keer gepost.Mario mag dat.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:48 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die eerste mag je over opscheppen. Die laatste? Tja🤣
Ze werd juist om die reden (falen van alle psychologische tests) gecastquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:47 schreef Iceage het volgende:
Ik denk dat de Febo er verstandig aan doet om op een of andere manier Ariana eruit te halen.
Mario stop eens over bb brazil heb het je vanmorgen en gisteren ook al gezegd.quote:
Dat voelt ze VAST al aankomen, het staat in de sterren/kaarten, whatever🤣🤣quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:47 schreef Iceage het volgende:
Ik denk dat de Febo er verstandig aan doet om op een of andere manier Ariana eruit te halen.
tinten?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hoeft niet, haha (al b heeft hij wel tinten waar je een reus knock-out mee kan slaan🤣🤣
oke maar veel meer heb ik jetsersquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario stop eens over bb brazil heb het je vanmorgen en gisteren ook al gezegd.
En ze speelt het clever!quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:51 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind haar wel een olijk popje
Lijkt me hearlik om tegen aan te kruipen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:51 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind haar wel een olijk popje
Ik zit niet op jetsers te wachten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke maar veel meer heb ik jetsers
geplasst
nur 1 offt.post
3e waarschuwing al?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario stop eens over bb brazil heb het je vanmorgen en gisteren ook al gezegd.
En vanmiddag dat gelul over Frans.quote:
Als ik iedereen moet gaan aanspreken die off topic is ben ik nog wel even bezig. En wel vaker als drie keerquote:
Je maakt er een grapje van, maar hoeveel waarschuwingen kan iemand krijgen. Zoveel users hebben een ban en dit figuur blijft maar bezig. Heeft ie aandelen ofzoquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit niet op jetsers te wachten.
Gewoon over de streams van BB Nederland Belgie hier en niet over Brazil
Wil je dant dat ik van iedereen alle offtopics ga aanpakken?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je maakt er een grapje van, maar hoeveel waarschuwingen kan iemand krijgen. Zoveel users hebben een ban en dit figuur blijft maar bezig. Heeft ie aandelen ofzo
Denk dat ze niet in de nacht heeft gekeken en denkt misschien als de lichten uitgaan ook de livestreams.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:57 schreef Ireth het volgende:
Vroeg Ashley nou serieus of de slaapkamers ook op de streams kwamen??? Heeft ze vorige seizoenen niet gezien?
ja vrij warm denk ik. dilano heeft in een te hete hottub gezeten, dus die heeft het nog erg warm. althans dat zegtiequote:Op woensdag 24 januari 2024 21:58 schreef Lovely het volgende:
Is het daar nu warm of koud in het huis.. de een loopt bijna bloot andere ligt onder een dekentje
Moet ie even buiten blijven staanquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja vrij warm denk ik. dilano heeft in een te hete hottub gezeten, dus die heeft het nog erg warm. althans dat zegtie
Lekker warm in de slaapkamers ook wel 20+ denk ikquote:
Zie je bijna in alle rlssen. Heel raar.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:58 schreef Lovely het volgende:
Is het daar nu warm of koud in het huis.. de een loopt bijna bloot andere ligt onder een dekentje
Een lekker peertjequote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef zodeju het volgende:
Jemig, lekker Lenie met je blote voeten en dan met je vingers tussen je tenen aan het wrijven.....straks weer lekker wat aanraken zonder ze te wassen.
Dat is een flinke rekening voor Talpa.Zouden ze compensatie krijgen?quote:
Lijkt mij niks zo'n warme ruimtequote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie je bijna in alle rlssen. Heel raar.
ik bedoelde alice in hottubquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit niet op jetsers te wachten.
Gewoon over de streams van BB Nederland Belgie hier en niet over Brazil
Klopt wel,en dan ook de warmte van de lampen.Ik zou daar ook niet tegen kunnen.quote:
Anderen doen het eens af en toe. Deze user doet het elke dag en meerdere keren.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je dant dat ik van iedereen alle offtopics ga aanpakken?
Anderen doen het net zo. Heb daar ook al een paar keer voor gewaarschuwd.
Niet weggaan led.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Anderen doen het eens af en toe. Deze user doet het elke dag en meerdere keren.
We negeren hem allemaal maar het is vermoeiend. Anderen krijgen bans om niks.
Daar kun je over mailen en krijg je nooit reactie. Je doet vast je best, maar ik ben er klaar mee voor vanavond.
Ik zit hier voor mijn plezier en niet om me dood te ergeren.
tijd voor een gifje @ledn81quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef zodeju het volgende:
Jemig, lekker Lenie met je blote voeten en dan met je vingers tussen je tenen aan het wrijven.....straks weer lekker wat aanraken zonder ze te wassen.
Blijf gewoon, johquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Anderen doen het eens af en toe. Deze user doet het elke dag en meerdere keren.
We negeren hem allemaal maar het is vermoeiend. Anderen krijgen bans om niks.
Daar kun je over mailen en krijg je nooit reactie. Je doet vast je best, maar ik ben er klaar mee voor vanavond.
Ik zit hier voor mijn plezier en niet om me dood te ergeren.
Dat viel me gelijk al op.Heel apart.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:11 schreef -river- het volgende:
Waarom zat lenie op ty zijn bed? Die ouwe zit continu aan die jonge gasten.
Die valt stiekem op jonge mannen🫢quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:11 schreef -river- het volgende:
Waarom zat lenie op ty zijn bed? Die ouwe zit continu aan die jonge gasten.
De stemming was gelijk weg....toen hij erbij kwam.....quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat viel me gelijk al op.Heel apart.
Dat stiekem kan wel achterwege.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:14 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die valt stiekem op jonge mannen🫢
Ja vind ik ook. Alleen jill was nog grappigquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:12 schreef Snensie het volgende:
Alice met paardenstaart is echt net Jill. Een afgetrainde Jill.
brasil ?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:14 schreef Roxiebb het volgende:
Lenie en Basil zijn niet my cup of tea.
Nou hij s (nog) niet uit de kast maar oké 🤔quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat stiekem kan wel achterwege.
Basiri.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:16 schreef zodeju het volgende:
Lenie is toch maar weer gaan eten, geloof iets met tenenkaas.
Zullen wel instructies van de FEBO geweest zijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny zegt dat hij nooit van plan was Alice erop te zetten. Hij moest gewoon (voor de schijn) met iedereen een gesprekje houden.
Ja, die willen natuurlijk in de uitzending dat het nog spannend lijkt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zullen wel instructies van de FEBO geweest zijn
Ja, hij zegt nu dat hij met iedereen mocht praten van BB, maar geen namen mocht noemen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zullen wel instructies van de FEBO geweest zijn
Ik zit (helaas) bij smakkende Lenie op de bankquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
wow jimmy en danny knuffelen even in de tup
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik zit (helaas) bij smakkende Lenie op de bank
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht...quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana schiet Karen al weer aan .. ik hoor 'nieuwe start'
Denkt ze nog altijd dat Tom haar stiekem leuk vindt en hij hard to get speelt ? Want ik kan het namelijk niet meer volgen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana schiet Karen al weer aan .. ik hoor 'nieuwe start'
Slaap lekkerquote:
Ik denk het wel ja.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Denkt ze nog altijd dat Tom haar stiekem leuk vindt en hij hard to get speelt ? Want ik kan het namelijk niet meer volgen.
Die kennen het scanman topic,quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
De febo doet erg z'n best om het uit de kooktub stappen van Alice discreet in beeld te brengen.
7+2 =51 stond erop toch?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou er in 1 van die aardappels in the wall een vrijstelling verstopt zitten? Wellicht in nr 7 (5+2 van de poster). Of was dat 5+1 ?
de kap op de hottubquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie beveelt schreeuwend door het huis Danny iets te doen....
Ze wil Tyron. Tom beschouwt ze meer als een goede maat.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom en Karen hebben het samen gezellig
ik gun het ze van harte, vind het een leuk stel samenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:27 schreef -river- het volgende:
Karen en Tom gaan echt wel iets hebben.
En dan een keiharde break upquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:27 schreef -river- het volgende:
en waar is de slangquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom en Karen hebben het samen gezellig
Ik ook maar als karen meer in tyron ziet. Time will tell. Ik ben meer team tom en karen tot nu toe hahaquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik gun het ze van harte, vind het een leuk stel samen
Of de ovenklok loopt niet helemaal goed. Het was altijd 3 minuten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Stream heeft dus delay van 6 min
Vreselijke kop die man.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu zit lenie weer aan karen
Bah zo'n handtastelijke man
Kan inderdaad, maar is ook al 8 minuten geweestquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of de ovenklok loopt niet helemaal goed. Het was altijd 3 minuten.
huilie huiliequote:Op woensdag 24 januari 2024 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi kan niet slapen door de herrie
de hele dag door, of alleen in bed ?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:35 schreef tassie127 het volgende:
Helaas snap ik Ashley haar tic met het doekje.
Zowel mijn dochter als ik hebben zo’n zelfde soort tic. En je komt er idd niet vanaf. En het is idd geen porum en je schaamt je dood als iemand het ziet maar je kunt het niet tegenhouden of je voelt je gewoon zelf klote als je het niet kunt doen/voelen. Heel vervelend dus ben best blij dat ze er zo open voor uit komt!
Ashley is een toffe, heerlijk open en eerlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:35 schreef tassie127 het volgende:
Zowel mijn dochter als ik hebben zo’n zelfde soort tic. En je komt er idd niet vanaf. En het is idd geen porum en je schaamt je dood als iemand het ziet maar je kunt het niet tegenhouden of je voelt je gewoon zelf klote als je het niet kunt doen/voelen. Heel vervelend dus ben best blij dat ze er zo open voor uit komt!
Ik zie dat al een tijdje, ik stemde op hem maar zal dat nooit meer doen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:34 schreef Roxiebb het volgende:
Tom is Ashley aan het belachelijk maken nu. Onnozel manneke. Durft pas als Ashley weg is.
Ik zat op de andere stream.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:35 schreef tassie127 het volgende:
hij maakt haar niet belachelijk...hij vraagt of zij dat ook zouden doen. hij weet niet dat karen het ook heeft, maar belachelijk maken nee dat hoor ik hem niet doen!quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:34 schreef Roxiebb het volgende:
Tom is Ashley aan het belachelijk maken nu. Onnozel manneke. Durft pas als Ashley weg is.
je zag hem er niet bij lachen als een kind van 8 dat iets stiekems doet waarvan hij weet dat het niet mag?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij maakt haar niet belachelijk...hij vraagt of zij dat ook zouden doen. hij weet niet dat karen het ook heeft, maar belachelijk maken nee dat hoor ik hem niet doen!
Het liefst de hele dag door maar dat kan dus sociaal gezien natuurlijk niet. En dan kun je je soms best rot voelen omdat je er behoefte aan hebt. Dus beperk je het idd tot in bed. Maar het kan je dag beïnvloeden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
de hele dag door, of alleen in bed ?
quote:
Hetzelfde hier, heb spijt dat ik op hem gestemd heb, gaat niet meer gebeurenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zie dat al een tijdje, ik stemde op hem maar zal dat nooit meer doen.
voor haar haalt ze het schijnbaar dan aan een schilfertje ofzo aan haar lippen wat haar een fijn gevoel geeft.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:37 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik zat op de andere stream.
Wat voor tic heeft ze ermee? Zag haar er wel mee in dr hand
Ze zegt dat ze Tyron leuk vindt, maar vind dat geen match.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:27 schreef -river- het volgende:
Ik vind haar in alle opzichten nep, ook met haar lulverhaaltjes over van alles en nog wat ook het pochen over sex bv.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:36 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ashley is een toffe, heerlijk open en eerlijk.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:40 schreef zodeju het volgende:
Jemig, Lenie is een bal aan het maken van verband......
Oh hij krijgt al op zijn donder vaan BB
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke, ik ken wel mensen die dat in bed hebben, een knuffel of een zakdoek of iets en misschien willen die dat ook wel de hele dag doen, nooit gevraagd, sterkte ermeequote:Op woensdag 24 januari 2024 22:38 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Het liefst de hele dag door maar dat kan dus sociaal gezien natuurlijk niet. En dan kun je je soms best rot voelen omdat je er behoefte aan hebt. Dus beperk je het idd tot in bed. Maar het kan je dag beïnvloeden.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:41 schreef Hoempah het volgende:
BB: Lenie, stop waar je mee bezig bent.
[ afbeelding ]Lenie: sorry! En doet gewoon doorSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een kleuterquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:40 schreef BB-King het volgende:
Big Brother: Lenie, stop waar je mee bezig bent!
Een groot deel van vrouwelijke kijkers zullen op hem blijven stemmen voor zijn looksquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:42 schreef Roxiebb het volgende:
Tom hopelijk niet meer de favoriet zaterdag, terug van zijn wolkje. Begint arrogante trekjes te tonen.
Ik vind Tom helemaal niet arrogant... maar ieder zijn mening...quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:42 schreef Roxiebb het volgende:
Tom hopelijk niet meer de favoriet zaterdag, terug van zijn wolkje. Begint arrogante trekjes te tonen.
Haha ik kan het wel onder controle houden hoor, geen probleem! Mijn dochter met ADD heeft er wat meer moeite mee. Maar desondanks vond ik het dus best fijn om op tv te zien dat wij echt niet de enigste zijn met zo’n ticquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
oke, ik ken wel mensen die dat in bed hebben, een knuffel of een zakdoek of iets en misschien willen die dat ook wel de hele dag doen, nooit gevraagd, sterkte ermee
Nou dat gebeurt vast niet nu Alice hem helemaal de hemel in prijst.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:42 schreef Roxiebb het volgende:
ariana hoeft niet, dat is een pruikquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:46 schreef Thorelf het volgende:
alice gaat morgen haar haar wassen... mss kan ze ariane meenemen.....die heeft zeker 10 dagen haar haar niet gewassen!
Ftfyquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:46 schreef Thorelf het volgende:
alice gaat morgen haar haar wassen... mss kan ze ariane meenemen.....die heeft zeker 10 dagen haar haar pruik niet gewassen!
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vind Tom helemaal niet arrogant... maar ieder zijn mening...
hij wordt door ariane in een moeilijke hoek gezetquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:47 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij wordt door ariane in een moeilijke hoek gezet
Mijn zus heeft het ook!quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:46 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Haha ik kan het wel onder controle houden hoor, geen probleem! Mijn dochter met ADD heeft er wat meer moeite mee. Maar desondanks vond ik het dus best fijn om op tv te zien dat wij echt niet de enigste zijn met zo’n tic
ga er van uit dat daar onder ook haar zit. mss heeft ze een haarstukquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
ariana hoeft niet, dat is een pruik
Weet je hoe duur dat spul isquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:44 schreef BB-King het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Big Brother creativiteit niet moet bestraffen.
Ook al moet er verband zijn.
dat vertelt X verder nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:49 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ga er van uit dat daar onder ook haar zit. mss heeft ze een haarstuk
Ik ook niet. Leuke vent.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
het gaat over tom en wie is er weer![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
gezellig toch!quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
het gaat over tom en wie is er weer![]()
![]()
Komt nog een twist denk ik. 7 genomineerden is veel!quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:50 schreef spapaars het volgende:
Dus we kunnen nog steeds niet stemmen.
alles wordt anders dit jaar en jij bepaaltquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:50 schreef spapaars het volgende:
Dus we kunnen nog steeds niet stemmen.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]3 blije poppetjes , geeft toch iets anders weer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot morgen cos!![]()
![]()
![]()
En wanneer het het nodig zou zijn een Reiziger er een bal van heeft gemaakt.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar ik ga ook slapen.lekker slapeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot morgen cos!![]()
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
Thanks!!quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mijn zus heeft het ook!
Al is dit meer voor SC, wilde toch even laten weten dat 'er meer van jullie' zijn, om het zo even te zeggen.![]()
Belachelijk....hij weet toch ook wel dat het al moeilijk voor de vorige ploeg om pinpongballetjes te maken van tape. En meneer denk dat hij een hele voetbal kan rollen van verband......quote:
kijk maar uit straks geeft ze je weer een knuffelquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja vind ik wel,maar ze kijkt me niet aan
Natuurlijk! Het is fucked up week!quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Komt nog een twist denk ik. 7 genomineerden is veel!
[spoiler] * greysbones kijkt Odie diep in de ogen [/spoiler]quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja vind ik wel,maar ze kijkt me niet aan
Van de dames absoluut mijn favorietquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
leuk gezelschap die karen, vrolijk ding
Dat wil ik niet eens kunnen plaatsenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kan ik nog helemaal niet plaatsen.....beetje vreemd.
zeker samen met Alice mijn favorietquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
leuk gezelschap die karen, vrolijk ding
ja dat probeert ze elke keer al , heb 1 x schat gezegd, dat doen wij hier zoquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:56 schreef Thorelf het volgende:
[..]
kijk maar uit straks geeft ze je weer een knuffel
Mee eens. Vind ik ook.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
zeker samen met Alice mijn favoriet
Tom is dat bij de heren bij mij
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat probeert ze elke keer al , heb 1 x schat gezegd, dat doen wij hier zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom en Ariana vanavond ....
neuh dankje, 1 x door die hel was genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
neuh dankje, 1 x door die hel was genoeg
ik zou niet weten wanneer ik het moet kijken, kom nu al tijd te kortquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan die hottub streams, moet het wel nog monteren, twee streams ...
tja moeilijk wat je ook doet... aandacht of geen aandacht het is nooit goed.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
neuh dankje, 1 x door die hel was genoeg
Mag wel hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan die hottub streams, moet het wel nog monteren, twee streams ...
En zijn uitspraak ‘Bol het af!’ Is in het Vlaams alleen maar een onbeschofte opmerking. Driftig baasje, kon zijn fout niet toegeven tov Karen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Tom begint een beetje in Tom te geloven, ik vind hem af en toe wat nep en druk over komen met een vleug arrogantie ook. Dat gaat hem opbreken als hij niet oplet.
ik zie dylano als een populaire jongen in zijn dorp,maar in de grote wereld is het moeilijk voor hemquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:03 schreef PunkieePie het volgende:
Ik stoor me aan Dilano zonder shirt. Kom op he, het is niet hoogzomer ofzo.
Vind hem sowieso lastig te peilen.
Eindhoven is geen dorp!quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zie dylano als een populaire jongen in zijn dorp,maar in de grote wereld is het moeilijk voor hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat paste niet.quote:
Ow come on Dot, je snapt best het verschil.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je dant dat ik van iedereen alle offtopics ga aanpakken?
Anderen doen het net zo. Heb daar ook al een paar keer voor gewaarschuwd.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staat al wat online ....
Het is zeer gewaardeerd alle filmpjes! en @ledn81 uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
chef van de ringen en de balkquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vriendenkring dan... hij zei dat hij een leider was,maar dat zie ik niet
quote:
🤪🤪🤮quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:07 schreef -river- het volgende:
Serieus wat een aandachtshoer die Tom.
Ojee wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:07 schreef -river- het volgende:
Serieus wat een aandachtshoer die Tom.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]Thanks maatje.Ik zie DM wel maar kan niet reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
heb helemaal niet gekeken....zat in een jaar van mijn levenquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:15 schreef odie22 het volgende:
basiri heeft vorig jaar echt niet goed gekeken
dat duurde mij te lang , was wel meer dan een jaarquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
heb helemaal niet gekeken....zat in een jaar van mijn leven
Ben jij Esther?quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
heb helemaal niet gekeken....zat in een jaar van mijn leven
Sorry,deze was te makkelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en bedankt !!! ik volgde een jaar van.......
mag hij er nu wel over pratenquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nu over de spiegelroom weer, interessant ...
Heb al sorry gezegd Odie.quote:
ja maar hij daar toch niet samen met die andere 2 gezetenquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet over hun opdrachten, meer over het verblijf ...
Dat heeft hij al toegegeven ...quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:23 schreef odie22 het volgende:
ja maar hij daar toch niet samen met die andere 2 gezeten
Ik wist echt niet dat ze Chloe is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar toen wist ik nog niet wie esther was
waar gaat dit over, ik ben verward, waar zien jullie dit ?quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat ze Chloe is.
JVJL niet gekeken?quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
waar gaat dit over, ik ben verward, waar zien jullie dit ?
was zij van de bb hier voor? dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat ze Chloe is.
Niet alles gezien, maar hebben niet gepraat dacht ik??quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niets live gezien, is het nog uitgepraat tussen Lenie en Ashley ?
Ik hou al op.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:29 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Heeft dit iets met de cos te maken? Anders ben ik ook verward😂
Denk ook nier dat het te doen is met Lenie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:29 schreef Xilia het volgende:
[..]
Niet alles gezien, maar hebben niet gepraat dachtik??
ashlie wilde ook geen gesprek, zei ze gisteren, want lenie blijft toch erbij dat hij het niet wistquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:30 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Denk ook nier dat het te doen is met Lenie.
Beter maar laten gaan
Ik verdenk hem nog steeds van opdracht ofiets dergelijks.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:30 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Denk ook nier dat het te doen is met Lenie.
Beter maar laten gaan
Op zich deden ze wel weer normaal tegen elkaar in de slaapkamer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niets live gezien, is het nog uitgepraat tussen Lenie en Ashley ?
Geen sorry hoor.Ik ging OT.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |