jimmy heeft grotere jetsersquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:43 schreef mario390 het volgende:
misschien komt lenie
in scanman maar ik gaa
hem niet plassen
Hoeft niet, haha (al b heeft hij wel tinten waar je een reus knock-out mee kan slaan🤣🤣quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:43 schreef mario390 het volgende:
misschien komt lenie
in scanman maar ik gaa
hem niet plassen
Die eerste mag je over opscheppen. Die laatste? Tja🤣quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:47 schreef BB-King het volgende:
Ashley haar vader is zangleraar van o.a. Gerard Joling en Marco B. geweest.
Nee ook Mario mag dat niet. Net zoals dit niet hoeft 🤔quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is al 1000 keer gepost.Mario mag dat.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:48 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die eerste mag je over opscheppen. Die laatste? Tja🤣
Ze werd juist om die reden (falen van alle psychologische tests) gecastquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:47 schreef Iceage het volgende:
Ik denk dat de Febo er verstandig aan doet om op een of andere manier Ariana eruit te halen.
Mario stop eens over bb brazil heb het je vanmorgen en gisteren ook al gezegd.quote:
Dat voelt ze VAST al aankomen, het staat in de sterren/kaarten, whatever🤣🤣quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:47 schreef Iceage het volgende:
Ik denk dat de Febo er verstandig aan doet om op een of andere manier Ariana eruit te halen.
tinten?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hoeft niet, haha (al b heeft hij wel tinten waar je een reus knock-out mee kan slaan🤣🤣
oke maar veel meer heb ik jetsersquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario stop eens over bb brazil heb het je vanmorgen en gisteren ook al gezegd.
En ze speelt het clever!quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:51 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind haar wel een olijk popje
Lijkt me hearlik om tegen aan te kruipen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:51 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind haar wel een olijk popje
Ik zit niet op jetsers te wachten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke maar veel meer heb ik jetsers
geplasst
nur 1 offt.post
3e waarschuwing al?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario stop eens over bb brazil heb het je vanmorgen en gisteren ook al gezegd.
En vanmiddag dat gelul over Frans.quote:
Als ik iedereen moet gaan aanspreken die off topic is ben ik nog wel even bezig. En wel vaker als drie keerquote:
Je maakt er een grapje van, maar hoeveel waarschuwingen kan iemand krijgen. Zoveel users hebben een ban en dit figuur blijft maar bezig. Heeft ie aandelen ofzoquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit niet op jetsers te wachten.
Gewoon over de streams van BB Nederland Belgie hier en niet over Brazil
Wil je dant dat ik van iedereen alle offtopics ga aanpakken?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je maakt er een grapje van, maar hoeveel waarschuwingen kan iemand krijgen. Zoveel users hebben een ban en dit figuur blijft maar bezig. Heeft ie aandelen ofzo
Denk dat ze niet in de nacht heeft gekeken en denkt misschien als de lichten uitgaan ook de livestreams.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:57 schreef Ireth het volgende:
Vroeg Ashley nou serieus of de slaapkamers ook op de streams kwamen??? Heeft ze vorige seizoenen niet gezien?
ja vrij warm denk ik. dilano heeft in een te hete hottub gezeten, dus die heeft het nog erg warm. althans dat zegtiequote:Op woensdag 24 januari 2024 21:58 schreef Lovely het volgende:
Is het daar nu warm of koud in het huis.. de een loopt bijna bloot andere ligt onder een dekentje
Moet ie even buiten blijven staanquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja vrij warm denk ik. dilano heeft in een te hete hottub gezeten, dus die heeft het nog erg warm. althans dat zegtie
Lekker warm in de slaapkamers ook wel 20+ denk ikquote:
Zie je bijna in alle rlssen. Heel raar.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:58 schreef Lovely het volgende:
Is het daar nu warm of koud in het huis.. de een loopt bijna bloot andere ligt onder een dekentje
Een lekker peertjequote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef zodeju het volgende:
Jemig, lekker Lenie met je blote voeten en dan met je vingers tussen je tenen aan het wrijven.....straks weer lekker wat aanraken zonder ze te wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |