Dat bedoel ik, verdrietig dat ze dat eentonige eten krijgen waar ik het nut niet van inzie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moeten ze anders eten? Veel keuze hebben ze niet.. of brood maar weet niet hoeveel daar nog van over is
Nee is ook stom idee van BB, prima als ze groeps spel verloren hebben dat ze dan bijv een 2 dagen weinig tot beperkt eten krijgen ..quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, verdrietig dat ze dat eentonige eten krijgen waar ik het nut niet van inzie.
Enkel om ze te breken lijkt wel, zodat ze minder van elkaar kunnen hebben.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, verdrietig dat ze dat eentonige eten krijgen waar ik het nut niet van inzie.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hoe doe je dit soort afbeeldingen? Eerder had je er ook 1 van Tom
Bigbrother heeft een eigen pagina met gifs https://giphy.com/bigbrothernlbequote:Op woensdag 24 januari 2024 13:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Thxquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bigbrother heeft een eigen pagina met gifs https://giphy.com/bigbrothernlbe
Ah Dank U!quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bigbrother heeft een eigen pagina met gifs https://giphy.com/bigbrothernlbe
Is een oud gifjequote:Op woensdag 24 januari 2024 13:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Weer met sloffen van buiten naar binnen
ja hij mag dat hequote:Op woensdag 24 januari 2024 13:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Weer met sloffen van buiten naar binnen
Er zijn altijd kinderachtige daden geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee is ook stom idee van BB, prima als ze groeps spel verloren hebben dat ze dan bijv een 2 dagen weinig tot beperkt eten krijgen ..
Huh wat stom zegquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn altijd kinderachtige daden geweest.
Ik weet nog dat de deur naar de tuin elke dag op slot ging en Egbert op een stoel bij de deur zat totdat hij een klik hoorde dat de deur weer open kon.
Hier:quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
2 dagen ofzo in een kleine kano met een knalgeel reddingsvest in een opblaas zwembad. die cap heb ik nog.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn altijd kinderachtige daden geweest.
Ik weet nog dat de deur naar de tuin elke dag op slot ging en Egbert op een stoel bij de deur zat totdat hij een klik hoorde dat de deur weer open kon.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
2 dagen ofzo in een kleine kano met een knalgeel reddingsvest in een opblaas zwembad. die cap heb ik nog.
was heel erg vernederend.
Dat was het BB huis in Aalsmeer binnen de Endemol studio, ze hadden wel een inpandig zwembad (zie cap van Hunter)quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
2 dagen ofzo in een kleine kano met een knalgeel reddingsvest in een opblaas zwembad. die cap heb ik nog.
Ze kunnen aardappels kopen. Zou ik doen. Daar kun je zoveel van maken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 aardappel 1 coin?quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze kunnen aardappels kopen. Zou ik doen. Daar kun je zoveel van maken.
Denk het wel, zit maar 1 aardappel per vakje in de wallquote:
Iedere aardappel lag in een apart vakje in ieder geval.quote:
Die heb ik ook nog jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
de meeste maken er niet zo'n geheim vanquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom dan zo stiekem doen.....Grace had een heleboel bij haar en je kon ze nog lenen ook.
Als je daar nog aan denkt besef je nog meer hoe lullig het is nu is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog ja![]()
Was dat toen ook met de rode telefoon?
It's fucked upquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog ja![]()
Was dat toen ook met de rode telefoon?
Omg jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je daar nog aan denkt besef je nog meer hoe lullig het is nu is.
Hoor nog de oproep "Haal Egbert uit de slaapkamer" (die was bij 1 van de tweeling in bed gekropen omdat ze allemaal gezopen hadden)
Dat was nog eens een seizoen waar echt iets gebeurdequote:Op woensdag 24 januari 2024 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoor nog de oproep "Haal Egbert uit de slaapkamer" (die was bij 1 van de tweeling in bed gekropen omdat ze allemaal gezopen hadden)
die heb ik geloof nooit gevolgtquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was het BB huis in Aalsmeer binnen de Endemol studio, ze hadden wel een inpandig zwembad (zie cap van Hunter)
alhoewel dit wel bekend voor komt hahahquote:
Dan viel er toch iets naar beneden dat ze op moesten vangen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ohja, was dat ook niet met die moeder en dochter....moeder was altijd aan het hoesten en dochter kreeeg iets met een deelnemer daar.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
alhoewel dit wel bekend voor komt hahah
Met de winnaar, Jeroen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohja, was dat ook niet met die moeder en dochter....moeder was altijd aan het hoesten en dochter kreeeg iets met een deelnemer daar.
Hilde en Milika, Hilde is volgens mij overledenquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de winnaar, Jeroen.
Waren allemaal gerelateerd.
Moeder dochter
Vader dochter
Broers en zussen
koppels.
Klopt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:55 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Hilde en Milika, Hilde is volgens mij overleden
Wachten wachten wachten tot BB hen een opdracht geeft, verder zit er niet veel in bij deze bewonersquote:
Dat was eensquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de winnaar, Jeroen.
Waren allemaal gerelateerd.
Moeder dochter
Vader dochter
Broers en zussen
koppels.
Klopt idd. Ik zag dat bij het programma Joris Kerstboom. Ze hing toen zo’n kerststal met foto van Hilde in de boom.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:55 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dat is precies hoe ik het ook kwam te weten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd. Ik zag dat bij het programma Joris Kerstboom. Ze hing toen zo’n kerststal met foto van Hilde in de boom.
Jeroen en zij hebben inmiddels een aantal kinderen en zijn nog steeds samenquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is precies hoe ik het ook kwam te weten.
Ach wat leukquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeroen en zij hebben inmiddels een aantal kinderen en zijn nog steeds samen
Volgende keer beter @Iceagequote:Op woensdag 24 januari 2024 13:18 schreef Iceage het volgende:
Ik zorg wel dat ik de laatste post niet meer heb. Ooit een topic per ongeluk verknald
Daar ben ik ook echt heel nieuwsgierig naquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:15 schreef freaky40 het volgende:
Wie zou het toch zijn, die stem van BB. Nog steeds niet achter na al die jaren.
Ja ongelooflijkquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:15 schreef lojanda het volgende:
Zouden we er nog even over na mogen denken?
of mogen de 3 genomineerde niet mee doen? heb het even gemistquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:13 schreef Donna1000 het volgende:
Als er vrijstelling te winnen is, zullen er anderen genomineerd worden, dat is wel weer leuk
Denk je dat er nog 2 bijkomen ?quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Doriana denkt aan dubbele exit 'want we zijn met veel te veel'. Dat is elk jaar kind, ze zitten nog niet eens aan hun top met 14 inwoners, komen er nog 2 bij zelfs.
Arianaquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:18 schreef Jockari het volgende:
Effe weer de draad kwijt in het verhaal omdat ik vandaag amper kan cossen. Zal de dinges moeten lezen om weer bij te zijn.
Of heeft @:rinardo weer 3 zinnen om het even te duiden vandaag ?
even vanaf hier lezen rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:18 schreef Jockari het volgende:
Effe weer de draad kwijt in het verhaal omdat ik vandaag amper kan cossen. Zal de dinges moeten lezen om weer bij te zijn.
Of heeft @:rinardo weer 3 zinnen om het even te duiden vandaag ?
de genomineerden en diegene met een vrijstelling mogen wederom niet meedoen dus.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:17 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
of mogen de 3 genomineerde niet mee doen? heb het even gemist
quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
even vanaf hier lezen rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Nee, wel met Karen even.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:32 schreef Was-beer het volgende:
Heb niet echt kunnen kijken vandaag maar heeft Ariana al een rondje met Tom gelopen?
Ze luisteren er wel naar , wat zegt dat dan over hun?quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:33 schreef OmaJacky het volgende:
Lenie gaat even over de tong bij Asley en Ariana.
Wel terecht overigens vind ik.
Zoals dat hij beslist dat er geen schoenen in t huis aan mogen maar wel met z'n blote voeten op de tafel staan.
Er is een spel bezig.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Waarom is er toch zo vaak een SL op stream 2
Ze zijn bezig met een opdracht, we mogen blij zijn met 1 stream want normaal gesproken zijn ze dan allebei op SL.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
quote:
thnx,quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met een opdracht, we mogen blij zijn met 1 stream want normaal gesproken zijn ze dan allebei op SL.
Die ene van die broers die met een stijve piem bij Etienne in bed was gekropenquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is toch ook echt niet oké de hele tijd.. en waarom? Ik erger me nog het meest aan dat gelal van die C zangerquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Ja al jaren Jeroen en Milika zijn volgens mij nog steeds bijelkaar hebben een heel gezin.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:55 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik heb de streams nu 5 x keer aan geslingerd en kwam iedere keer uit op een SL , althans ik neem aan dat dat er een is , ook net zo snel weer uitgezet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
thnx,
Steeds als ik de stream aan knikker is er op 2 een SL
ZIe dat ze weer lekker spruitjes eten vanavond,
Ariana heeft zeker een grote verbeelding.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de streams nu 5 x keer aan geslingerd en kwam iedere keer uit op een SL , althans ik neem aan dat dat er een is , ook net zo snel weer uitgezet.
Heel soms lees ik een stukje mee maar ik kan er niet echt inkomen . Dat pruik verhaal was ik benieuwd naar omdat ik al zo'n vermoeden had dat het een pruik was, net als dat ik het idee heb dat die Ariane(?) zich veel inbeeldt van wat er niet is
Dat idee heb ik ook, ook dover die Tomquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ariana heeft zeker een grote verbeelding.
Er zijn heel veel SL helaas.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de streams nu 5 x keer aan geslingerd en kwam iedere keer uit op een SL , althans ik neem aan dat dat er een is , ook net zo snel weer uitgezet.
Heel soms lees ik een stukje mee maar ik kan er niet echt inkomen . Dat pruik verhaal was ik benieuwd naar omdat ik al zo'n vermoeden had dat het een pruik was, net als dat ik het idee heb dat die Ariane(?) zich veel inbeeldt van wat er niet is
ja klopt, voorbeeld, Tom bedankt haar na een maskertje met een knuffel, een uur later zegt ze tegen Karen, hij hugged mij ook telkens, jou ook, nee zegt Karen, nou zie je zegt Ariana dat is toch opvallend.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:33 schreef OmaJacky het volgende:
Zoals dat hij beslist dat er geen schoenen in t huis aan mogen maar wel met z'n blote voeten op de tafel staan.
Zeer zeker. Hij heeft geen enkel initiatief naar haar getoond en zij is ervan overtuigd dat hij haar leuk vindt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, ook dover die Tom
Ashley is het zelfde als Lenie. Haal die twee uit het spel en de groep zal een compleet nieuwe dinamiek krijgen die best eens interessant zou kunnen zijn. Jongens als Tom en Danny zullen dan niet meer kunnen schuilen Achter Lenie en wat de rol van Tyron nu gaat zijn in de groep.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:33 schreef OmaJacky het volgende:
Lenie exit ja, maar Ashley zeker niet! Lenie zuigt alle energie uit de groep met zijn Bokito gedrag.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is het zelfde als Lenie. Haal die twee uit het spel en de groep zal een compleet nieuwe dinamiek krijgen die best eens interessant zou kunnen zijn. Jongens als Tom en Danny zullen dan niet meer kunnen schuilen Achter Lenie en wat de rol van Tyron nu gaat zijn in de groep.
Ariane spoort niet helemaal in mijn beleving, maakt kleine dingen groot ( mug olifant verhaal) en ziet dingen die ik niet heb gezien.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn heel veel SL helaas.
Ik lees wel veel mee maar kom er ook niet echt in, ik vind het streamen niet echt bijzonder. Wil je wat zien dan moet je alsnog tv kijken.
Ja Ariane is een apart meisje
Ashley ook die doet exact het zelfde. Let maar op de gansjes lopen allemaal achter haar aan. Ariana, Dilano, Jimmie en dan nog wat zwevertjes eromheen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lenie exit ja, maar Ashley zeker niet! Lenie zuigt alle energie uit de groep met zijn Bokito gedrag.
Ik zie dat niet zo.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley ook die doet exact het zelfde. Let maar op de gansjes lopen allemaal achter haar aan. Ariana, Dilano, Jimmie en dan nog wat zwevertjes eromheen.
Ik heb daar wel een filmpje van gezien, misschien is dat het enige verhaallijntje wat ik nogh grappig vind (Ariane ,haar pruik en ingebeelde dingetjesquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja klopt, voorbeeld, Tom bedankt haar na een maskertje met een knuffel, een uur later zegt ze tegen Karen, hij hugged mij ook telkens, jou ook, nee zegt Karen, nou zie je zegt Ariana dat is toch opvallend.
Ze was en is 1 x gehugd
En we blijven allemaal kijken en we blijven allemaal vragen om live streams. Maar we krijgen steeds minder te zien.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:03 schreef spapaars het volgende:
Heb nog nooit eerder livestreams gezien met zoveel minachting voor de kijkers.
of iemand van de huidig genomineerde vervangen voor een ander? dat de PoN macht voor deze weekquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:01 schreef Dotteke het volgende:
Nog een duo er bij, 5 genomineerde. Dat zou wat zijn. zegt Danny ?
Het kan allemaal. Big Brother kan alles veranderen zegt Danny netquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
of iemand van de huidig genomineerde vervangen voor een ander? dat de PoN macht voor deze week
Nou, niet eerder heb ik de streams zo vaak uitgepleurd als met deze BB editie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En we blijven allemaal kijken en we blijven allemaal vragen om live streams. Maar we krijgen steeds minder te zien.
Ja jammer he, heb ze zelf ook niet eens vaak aan staan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, niet eerder heb ik de streams zo vaak uitgepleurd als met deze BB editie.
Wat is dit dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Popi Poll.quote:
Zou leuk zijn om ze allemaal te nomineren en het publiek te laten stemmen wie eruit moetquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
5 genomineerden lijkt me wel iets in de ''fucked up week'' richting
Polls zeggen niets.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
want met 5 genomineerden creeer je toch iets meer spanning, zelfs al zou Ashley dan weer worden weggestemd, dan zet je iedereen toch effe meer op scherp qua het competitie gedeelte
oeh die poll, slecht nieuws voor Ashley weer, zoals het nu is, dus als Ashley een kansje wil hebben, moet ze tegen Ariana of Lenie
Klopt, er komen er nog 2 bij. Nieuw duo dus.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
nu zijn ze met 14 bewoners, niet 15
en sowieso er komt nog eentje erbij (volgende week denk ik) want vorig jaar en het jaar ervoor, totaal was 16
quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:12 schreef Iceage het volgende:
[..]
Fotoshop van Bruce Lee met hoofd van Basiri ofzo?
En Sonja vindt Tyron leukquote:
Nee ze moesten kiezen wie van het duo ging spelenquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:37 schreef ledn81 het volgende:
Ariaantje zit er waarschjinlijk nog wel een week in
Onze hunk heeft nog niks gewonnen??quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
polls zeggen weinig, ook hier idd (volgens mij vorige week stond Sonja onderaan)
het zou mij gewoon verbazen als Ashley deze week wel de stemmen van het publiek krijgt, maar goed het zou mij flink teleurstellen als mensen iemand geen eerlijke kans gunnen en Ronahi wegstemmendus ja ik ben zenuwachtig, ik geef het maar gewoon toe
erg genoeg dat die hunk tom zo goed als veilig is bij meer dan genoeg vrouwelijke stemmers
Mogen ze samen beslissen ?quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:37 schreef ledn81 het volgende:
Ariaantje zit er waarschjinlijk nog wel een week in
Nee eigenlijk alleen Randy, maar acht de kans niet heel groot dat hij Ariana erop zet.quote:
geloof je het zelf dat Tom in de gevarenzone zitquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Onze hunk heeft nog niks gewonnen??
Ik vind het een heel verschil met vorige week.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ashley heeft kansen genoeg gehad vind ik om sympathieker over te komen of zo
maar ja doet ze niet dus ja eigen schuld dat je dan hopelijk twee keer achter elkaar wordt weggestemd
Waarom vind je haar niet sympathiek, iedereen die wat vraagt zegt ze pak maar.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ashley heeft kansen genoeg gehad vind ik om sympathieker over te komen of zo
maar ja doet ze niet dus ja eigen schuld dat je dan hopelijk twee keer achter elkaar wordt weggestemd
Huh? Ging om vrijstelling toch?quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk alleen Randy, maar acht de kans niet heel groot dat hij Ariana erop zet.
Hij slaapt ernaast.. ik zou doodsbang zijn als ik er dan ook nog naast moest slapen als ik haar nu zou nomineren
tuurlijk, knap staaltje acteerwerk vast om nog wat te redden wat er te redden valt, net zoals haar gezicht, NIKS lijkt mequote:Op woensdag 24 januari 2024 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het een heel verschil met vorige week.
Ohja is waar.. vrijstelling idd.. dan is ze vrijgesteld..quote:
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geloof je het zelf dat Tom in de gevarenzone zit
dat is de Danny van vorig jaar, voor dit jaar
die heeft nog wel een tijdje wat geluk bij de eliminaties lol, en volgende week heeft hij PoN, zullen we wedden
Inderdaadquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat is een vrijstelling waard in fucked up week kun je je ook afvragen
(ik denk dat je dat verkeerd denkt)quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
En Sonja vindt Tyron leuk
(En Tyron valt alleen op mannen, denk ik)
Het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
alle met een vrijstelling, op de nominatiebank, diegene zonder vrijstelling zijn veilig
nou dat is pas fucked up en sensatie
Sonja is naar huis héquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
En Sonja vindt Tyron leuk
(En Tyron valt alleen op mannen, denk ik)
Op zich een mindfuck wat bij fucked up week past.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
alle met een vrijstelling, op de nominatiebank, diegene zonder vrijstelling zijn veilig
nou dat is pas fucked up en sensatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uh misschien moet je dit in ''fucked up week'' juist meteen al zelf bedenken, om misschien deze week niet vol voor een vrijstelling te gaan, dat er zoiets zou kunnen gebeuren?quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Op zich een mindfuck wat bij fucked up week past.
Maar zou het wel raar vinden dat bewoners gestraft worden omdat ze een spel winnen.
Hopelijk verzinnen ze iets beters.
Alles van Ashley begint mij tegen te staan. Haar antwoorden zijn algemeenheden. Ze is van plastic.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:59 schreef ledn81 het volgende:
Leek wat twijfel bij Ariaantje toen Tom haar ging feliciteren.. benieuwd of dat nog een keer naar voren komt tijdens een gesprekje met Karen.
[ afbeelding ]Ze had gehoopt op een hugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Als ik haar dat zie doen moet ik aan mijzelf denken hoe raar het moet zijn om mij te zien 😂 ik zit elke x met mijn tong over mijn nieuwe kronen 🙈quote:
Heeft een van jullie wel eens een verdoving onderkaak bij de tandarts gehad ? Dan doe je dit ookquote:
Wacht. Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het wel knap dat Jimmy voor zijn eigen leven kiest en niet in een dorpje blijft plakken, maar voor zichzelf kiest
Nee morgenmiddag rond 14.00 uur, tenminste vorige week. Dus als er nog een PON komt moet dat vandaag. Vrijdag is dat in de uitzending te zien.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:53 schreef TheLuckyman het volgende:
Zal vandaag dan nog moeten gebeuren ook denk ik toch? En morgenochtend bekendmaking? Voor de tv-uitzending?
Hij was even in gesprek over zijn leven en familiequote:
Zie je toch wel vaak,in de stad is er meer acceptatie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij was even in gesprek over zijn leven en familieniet wat bijzonders, maar wel dat ik dacht topper
Mario, misschien kan je uw post volledig in het Duits doen want dit verstaan we nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:11 schreef mario390 het volgende:
gaat dat ook saga ma angenommen
will van belgie en metdoen de nur
französisch sprekkt?
Mooi gesprek wel weer ook met en over Dilano. komt een fillumpie vanquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij was even in gesprek over zijn leven en familieniet wat bijzonders, maar wel dat ik dacht topper
Kunnen de nog niets mensen ook nog genomineerd worden of zijn het altijd drie mensen op de bank?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:13 schreef rinardo het volgende:
Zo staan de zaken er voor nu
Genomineerden : Ashley, Ronahi & Tom
Vrijgesteld : Basiri, Karen, Randy, Ariana, Danny, Dilano & Jimmy
Nog niets : Alice, Lenie, Tyron, Doriana
Nee ook geen duits kom opquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:14 schreef jooba het volgende:
[..]
Mario, misschien kan je uw post volledig in het Duits doen want dit verstaan we niet
of en vann beglie metdoenquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:14 schreef jooba het volgende:
[..]
Mario, misschien kan je uw post volledig in het Duits doen want dit verstaan we niet
Nee.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
of en vann beglie metdoen
kann de nur franzöisch sprekt??
Of de boel omkeren?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Het zou belachelijk zijn als het hier bij blijft en dat de genomineerde de genomineerde blijven in deze 'Fucked Up Week'
De Walen spreken Frans.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht altijd belgies spreken
nur franz.
Hoe lang zit je al op dit Forum, Mario?? Je weet toch dat hier genoeg Belgen zitten die gewoon Nederlands spreken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht altijd belgies spreken
nur franz.
In Belgie wordt er Nederlands en Frans gesproken maar of dat de bewoners Frans kunnen spreken weet ik niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
of en vann beglie metdoen
kann de nur franzöisch sprekt??
Τι λες, δε σε καταλοβενο?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:11 schreef mario390 het volgende:
gaat dat ook saga ma angenommen
will van belgie en metdoen de nur
französisch sprekkt?
En als iedereen er op gaat reageren hebben we nog meer offtopicquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:22 schreef Iceage het volgende:
En het is Mario weer gelukt.. volledig off topic reacties uitlokken
Randy heeft een opdracht gespeeld en voor z'n duo vrijstelling gewonnen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:23 schreef Lillfex het volgende:
Is het Ariana gelukt om een vrijstelling te krijgen?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Ontopic maar weer [/modbreak]
femme fatalequote:
Tja... misschien heeft een liefdesdrankje zoals ze in HP gebrouwen wordenquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
Neeeeh echt?
Dah is toch nie te geleuven!
Eerlijk, ik snap er de ballen niets meer van momenteelquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:30 schreef Thorelf het volgende:
Zijn die vrijstellingen voor volgende week? Nu hebben ze er toch niets aan.
Zijzelf ook nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerlijk, ik snap er de ballen niets meer van momenteel
bekendmaking is toch morgen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:30 schreef Thorelf het volgende:
Zijn die vrijstellingen voor volgende week? Nu hebben ze er toch niets aan.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Iemand heeft Ariana in haar tieten geknepen![]()
Huh... dat is bijzonderquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op tv verdienen ze ook coins.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Ze hadden BB beter Big Nominaties kunnen noemen, nu het daar alleen nog maar om nominaties gaan!
Wie wie wie?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vind BB toch minder dan andere jaren, minder leuk!quote:
Ze zei het net zelf on stream. ik miste even wie. Was een van de andere dames, per ongeluk.quote:
Ah oké pff gelukkig was al bang dat Tom beschuldigd zou worden van ongewenste intimiteiten.😅quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zei het net zelf on stream. ik miste even wie. Was een van de andere dames, per ongeluk.
Dat dus, ze ziet het gelijk als een liefdesverklaring oidquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja klopt, voorbeeld, Tom bedankt haar na een maskertje met een knuffel, een uur later zegt ze tegen Karen, hij hugged mij ook telkens, jou ook, nee zegt Karen, nou zie je zegt Ariana dat is toch opvallend.
Ze was en is 1 x gehugd
Ja maar die Bas kan best een ontevreden menneke zijn. In de spiegelkamer droop de chagrijn van zijn gezicht terwijl de andere twee het meer namen zoals het kwam.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri zeuren over het eten. Die heeft een paar keer goed gegeten in die spiegelkamer
Hij was al chagrijnig voor dat ie daar naar toe ging omdat hij geen duo partner had.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar die Bas kan best een ontevreden menneke zijn. In de spiegelkamer droop de chagrijn van zijn gezicht terwijl de andere twee het meer namen zoals het kwam.
En toch ... Krekels op twitter hieroverquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ronahi, maar er is niks aan de hand.. was een grapje.. Ariaantje schrok alleen even
Ik ben toch benieuwd wat voor een uitputtend spel ze vandaag hebben gespeeld.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron al tijdje niet op de streams te zien. Denk dat die even ligt bij te komen
Iets met een schroefdraad en door rondjes te rennen een schijf omhoog draaien.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd wat voor een uitputtend spel ze vandaag hebben gespeeld.
En ook nog met een of ander masker op hun gezicht. We zullen het zien op TV (morgen denk ik).quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met een schroefdraad en door rondjes te rennen een schijf omhoog draaien.
Ik maak van Ariana maar Ariaantje en Ronahi moet ik af en toe tijdens plaatsen van filmpje ook weer opzoeken..quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe is het toch mogelijk hè, ze zitten 24/7 bij elkaar in de buurt en het blijft moeilijk voor sommigen om een naam te onthouden. Danny met "Rohani", Lenie met "Arinaia"(of zoiets)
Ja, maar jij "woont" daar nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik maak van Ariana maar Ariaantje en Ronahi moet ik af en toe tijdens plaatsen van filmpje ook weer opzoeken..
Die naam geeft gewoon een kronkel in mijn hoofd![]()
Ronahi, Rohani Roniha
Het scheelt niet veel, maar iddquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, maar jij "woont" daar niet
Ja klopt, toen ook al.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij was al chagrijnig voor dat ie daar naar toe ging omdat hij geen duo partner had.
Gelukkig bijna geen photoshopquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:23 schreef ledn81 het volgende:
Dilano vertelde net over photoshoot met een slang en dat ie gebeten werd. En dat het in de krant stond.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:38 schreef ledn81 het volgende:
@:kinkijan en ik zijn fan, sorry voor de Rinoha, Roniha Ronahi content![]()
[ afbeelding ]
Rahoni laat in ieder geval liever de handjes wapperen dan dat ze bank hangtquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:40 schreef BB-King het volgende:
Rahoni is wel een leuke meid.
Jammer dat ze haar naam elke keer verkeerd zeggen.
Lijkt wel een slechte foto voor een verleider bij Temptation Islandquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:23 schreef ledn81 het volgende:
Dilano vertelde net over photoshoot met een slang en dat ie gebeten werd. En dat het in de krant stond.[ afbeelding ]
Neem als ezelsbruggetje RON in je gedachten en plak er ahi achterquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:38 schreef ledn81 het volgende:
@:kinkijan en ik zijn fan, sorry voor de Rinoha, Roniha Ronahi content![]()
[ afbeelding ]
Nog maar 2, ben er snel ff weg van hihi🏃🏻♀quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog NEGEN (9) posts voor de LAPO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |