Dat bedoel ik, verdrietig dat ze dat eentonige eten krijgen waar ik het nut niet van inzie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moeten ze anders eten? Veel keuze hebben ze niet.. of brood maar weet niet hoeveel daar nog van over is
Nee is ook stom idee van BB, prima als ze groeps spel verloren hebben dat ze dan bijv een 2 dagen weinig tot beperkt eten krijgen ..quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, verdrietig dat ze dat eentonige eten krijgen waar ik het nut niet van inzie.
Enkel om ze te breken lijkt wel, zodat ze minder van elkaar kunnen hebben.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, verdrietig dat ze dat eentonige eten krijgen waar ik het nut niet van inzie.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hoe doe je dit soort afbeeldingen? Eerder had je er ook 1 van Tom
Bigbrother heeft een eigen pagina met gifs https://giphy.com/bigbrothernlbequote:Op woensdag 24 januari 2024 13:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Thxquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bigbrother heeft een eigen pagina met gifs https://giphy.com/bigbrothernlbe
Ah Dank U!quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bigbrother heeft een eigen pagina met gifs https://giphy.com/bigbrothernlbe
Is een oud gifjequote:Op woensdag 24 januari 2024 13:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Weer met sloffen van buiten naar binnen
ja hij mag dat hequote:Op woensdag 24 januari 2024 13:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Weer met sloffen van buiten naar binnen
Er zijn altijd kinderachtige daden geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee is ook stom idee van BB, prima als ze groeps spel verloren hebben dat ze dan bijv een 2 dagen weinig tot beperkt eten krijgen ..
Huh wat stom zegquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn altijd kinderachtige daden geweest.
Ik weet nog dat de deur naar de tuin elke dag op slot ging en Egbert op een stoel bij de deur zat totdat hij een klik hoorde dat de deur weer open kon.
Hier:quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
2 dagen ofzo in een kleine kano met een knalgeel reddingsvest in een opblaas zwembad. die cap heb ik nog.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn altijd kinderachtige daden geweest.
Ik weet nog dat de deur naar de tuin elke dag op slot ging en Egbert op een stoel bij de deur zat totdat hij een klik hoorde dat de deur weer open kon.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
2 dagen ofzo in een kleine kano met een knalgeel reddingsvest in een opblaas zwembad. die cap heb ik nog.
was heel erg vernederend.
Dat was het BB huis in Aalsmeer binnen de Endemol studio, ze hadden wel een inpandig zwembad (zie cap van Hunter)quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
2 dagen ofzo in een kleine kano met een knalgeel reddingsvest in een opblaas zwembad. die cap heb ik nog.
Ze kunnen aardappels kopen. Zou ik doen. Daar kun je zoveel van maken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 aardappel 1 coin?quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze kunnen aardappels kopen. Zou ik doen. Daar kun je zoveel van maken.
Denk het wel, zit maar 1 aardappel per vakje in de wallquote:
Iedere aardappel lag in een apart vakje in ieder geval.quote:
Die heb ik ook nog jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
de meeste maken er niet zo'n geheim vanquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom dan zo stiekem doen.....Grace had een heleboel bij haar en je kon ze nog lenen ook.
Als je daar nog aan denkt besef je nog meer hoe lullig het is nu is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog ja![]()
Was dat toen ook met de rode telefoon?
It's fucked upquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog ja![]()
Was dat toen ook met de rode telefoon?
Omg jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je daar nog aan denkt besef je nog meer hoe lullig het is nu is.
Hoor nog de oproep "Haal Egbert uit de slaapkamer" (die was bij 1 van de tweeling in bed gekropen omdat ze allemaal gezopen hadden)
Dat was nog eens een seizoen waar echt iets gebeurdequote:Op woensdag 24 januari 2024 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je daar nog aan denkt besef je nog meer hoe lullig het is nu is.
Hoor nog de oproep "Haal Egbert uit de slaapkamer" (die was bij 1 van de tweeling in bed gekropen omdat ze allemaal gezopen hadden)
die heb ik geloof nooit gevolgtquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was het BB huis in Aalsmeer binnen de Endemol studio, ze hadden wel een inpandig zwembad (zie cap van Hunter)
alhoewel dit wel bekend voor komt hahahquote:
Dan viel er toch iets naar beneden dat ze op moesten vangen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |