Toch shoutout voor uploads met 'Gestopt met filmpjes' in je taglinequote:Op woensdag 24 januari 2024 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, begrepen, doe nu wel nog even de uurfilmpjes van vanavond. Daarna niet meer.
Ben straks drie dagen buiten Nederland.
Die mag ook hoor ...quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had een andere TT bedacht
Waar we Tegengas gaan missen als een malle
Je hebt het over de max qua deelnemers, nu 14 en nog twee er bij.quote:
Al mijn leerlingen kennen dit beroepquote:
en bleiburgquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had als TT: Waar we DGK gaan missen
I'm very sorryquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Al mijn leerlingen kennen dit beroep
winnaar van de vorige editie big brother deed ook onderwaterlassenquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Al mijn leerlingen kennen dit beroep
Nee het is gewoon grappigquote:
Niet de vorige editie...quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
winnaar van de vorige editie big brother deed ook onderwaterlassen
die vent uit het legerquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niet de vorige editie...
Dat was echt een andere Bart, in 2006 Big Brother België...
kom jij niet ook uit groningen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind bovenwaterlassen al lastig.
Zijn meer users toch die het doen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee het is gewoon grappig
Ik geef basis en kader techniek les.
Ze weten ALLEMAAL wat je kan verdienen als onderwater lasser![]()
En ze willen het allemaal niet worden want ze willen niet dood.
Die vent uit het leger was geen onderwater lasser toch??....quote:
hmmm nu begin ik te twijfelen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die vent uit het leger was geen onderwater lasser toch??....
Ah zo, heftige job welquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee het is gewoon grappig
Ik geef basis en kader techniek les.
Ze weten ALLEMAAL wat je kan verdienen als onderwater lasser![]()
En ze willen het allemaal niet worden want ze willen niet dood.
Okee,ik praat nu even niet meer met je.quote:
Haha ik zou het ff opzoeken als ik jou wasquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hmmm nu begin ik te twijfelen.
Notabene een friese vlag als PF, maarja wat verwachten we nog van Mario?quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,ik praat nu even niet meer met je.
Haha de standaard ruzie van de noordelijke provincies.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan niet meer tegenwoordig!!! Woke, social media bashing en liability op rechtzaken!!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar dit zou toch echt veel leuker zijn met gewoon goed eten, alcohol met name en een beetje muziek ....
Muziek is denk ik irritant voor de stream..maar de rest eensquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar dit zou toch echt veel leuker zijn met gewoon goed eten, alcohol met name en een beetje muziek ....
kom je uit scheweningen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij komt iig uit Scheefeningenquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
kom je uit scheweningen?
het was toch wat met ingen?
Moest erg lachen om die tenenkrommende deug oproep te zien op de socials.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:14 schreef JDB94 het volgende:
Straks gaat Geraldine ons nog smeken a.u.b. alleen positieve zaken te delen op dit forum, het kan de bewoners namelijk echt h-e-e-l v-e-e-l pijn doen om geconfronteerd te worden met hun giftige/zwakke karakter
Heeft ze al gedaan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:14 schreef JDB94 het volgende:
Straks gaat Geraldine ons nog smeken a.u.b. alleen positieve zaken te delen op dit forum, het kan de bewoners namelijk echt h-e-e-l v-e-e-l pijn doen om geconfronteerd te worden met hun giftige/zwakke karakter
En dat zij zich er voor laat lenen nog meerquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moest erg lachen om die tenenkrommende deug oproep te zien op de socials.
Spruitjes zijn laced met tripmiddelenquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hebben ze het gezellig om 0015 uur en zitten ze aan water, WTF FEBO ....
Dat soort oproepen moeten ze maar nodig doen, dan roep je die idioten juist op. Gewoon doodzwijgen dan ben je er het snelst vanaf. Stil zitten als je geschoren wordt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:15 schreef JDB94 het volgende:
[..]
En dat zij zich er voor laat lenen nog meer
Mario is de Mosselman.quote:
Echt zo, beetje niveau stakingen in het voetbal deze dagen, elke mafklapper met een klein voorwerp weet dat ie een wedstrijd stil kan leggen, go figure..quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat soort oproepen moeten ze maar nodig doen, dan roep je die idioten juist op. Gewoon doodzwijgen dan ben je er het snelst vanaf. Stil zitten als je geschoren wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |