en niet eens van iemand die ook in ESF post.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
Héee een pakketjesupdate in de KSC. Blijkbaar is het toch een algemeen probleem.
Ja, ik voel zijn pijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
Hij heeft er wel heel snel en met veel medeleven op gereageerd.
Ik kwam net deze medley weer tegen. Ikke Hüftgold die dancing lasha tumbai zingt is stiekem toch best vermakelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is de Duitse voorronde voor het ESF mensonterend.
Schrijf het lekker van je afquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo en ik weet ook wel dat het zo is, maar soms heb je van die dagen dat afleiding zoeken ook niet echt lukt ofzo.
Verder gaat alles wel goed hoorklinkt allemaal wel heel dramatisch zo, maar soms komt alles even bij elkaar
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo zat ik ook wel te denken, en op zich weet ik dan ook wel wat te bedenken. Het is alleen belangrijk (als ik iedereen en z'n moeder mag geloven) dat je het in de ik-vorm schrijft, om het zo persoonlijk mogelijk te maken, en op één of andere manier maakt dat het 1000x moeilijker. Daarnaast ben ik absoluut niet ambitieus en heb ik er een hekel aan te pretenderen dat ik de beste keuze ben.
Mooi werk Mekequote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:43 schreef Meke het volgende:
[..]Nieuwsgierig, analytisch en enthousiast zijn drie woorden die mij goed
omschrijven. Ik leg snel verbanden en denk in oplossingen. Bij een probleem
geef ik niet zomaar op, maar zoek ik door tot ik weet hoe het werkt en hoe
ik het op kan lossen. Ik ben georganiseerd, sterk in communicatie en houd
van samenwerken. Het liefst doe ik iedere dag iets anders en leer ik continu
bij.
![]()
Ja beetje mosterd maar ik ging mn eigen maar eens opzoeken na het gesprek. Het had net zo goed Chatgpt kunnen zijn hahaquote:
Mocht ik een sollicitatiebrief nodig hebben binnenkort dan ga ik zeker een chatbot raadplegenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja beetje mosterd maar ik ging mn eigen maar eens opzoeken na het gesprek. Het had net zo goed Chatgpt kunnen zijn haha
Nee, m'n cv. Ik heb het met Canva gemaakt, en die begon te zeiken over betaalde content (3 (DRIE) pictogrammen behoorden tot het betaalde pakket). Dus ik heb in al m'n goedheid eenmalig 3 (DRIE) euro overgemaakt voor m'n prachtige cv.quote:
3 (DRIE)-werf hoera voor je barmhartigheid.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, m'n cv. Ik heb het met Canva gemaakt, en die begon te zeiken over betaalde content (3 (DRIE) pictogrammen behoorden tot het betaalde pakket). Dus ik heb in al m'n goedheid eenmalig 3 (DRIE) euro overgemaakt voor m'n prachtige cv.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:01 schreef Strani het volgende:
"Hallo ik ben Strani en ik zoek werk. Ik zag jullie vacature omdat ik op zoek was naar vacatures. Ik wil wel voor jullie werken als jullie genoeg betalen. Ik kan best goed werken mits ik mijn eigen schema kan aanhouden (woensdag tot donderdag van 11 uur tot 14 uur). Ik vertel jullie meer over mezelf zodra jullie me hebben aangenomen."
Vriendelijke groeten,
Strani
Zou aannemenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:43 schreef Meke het volgende:
[..]Nieuwsgierig, analytisch en enthousiast zijn drie woorden die mij goed
omschrijven. Ik leg snel verbanden en denk in oplossingen. Bij een probleem
geef ik niet zomaar op, maar zoek ik door tot ik weet hoe het werkt en hoe
ik het op kan lossen. Ik ben georganiseerd, sterk in communicatie en houd
van samenwerken. Het liefst doe ik iedere dag iets anders en leer ik continu
bij.
![]()
Onee beter dezequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:01 schreef Strani het volgende:
"Hallo ik ben Strani en ik zoek werk. Ik zag jullie vacature omdat ik op zoek was naar vacatures. Ik wil wel voor jullie werken als jullie genoeg betalen. Ik kan best goed werken mits ik mijn eigen schema kan aanhouden (woensdag tot donderdag van 11 uur tot 14 uur). Ik vertel jullie meer over mezelf zodra jullie me hebben aangenomen."
Vriendelijke groeten,
Strani
Eerlijkheid wordt gewaardeerd door sommige mensenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:47 schreef Meke het volgende:
Wordt mijn echte profiel nou vergeleken met een nepmotivatie van @:strani?!
Er is dus geen woord gelogen aan dat je een luie Spanjool bent.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerlijkheid wordt gewaardeerd door sommige mensen
Nee ik ben wel echt vrij lui jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er is dus geen woord gelogen aan dat je een luie Spanjool bent.
Dat klinkt best vermoeiend, daar pas ik voor.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ben wel echt vrij lui ja![]()
Maar goed, luie mensen zijn ook innoverende mensen omdat ze altijd op zoek zijn naar manieren om werk sneller en makkelijker te kunnen doen
Echt hequote:Op woensdag 24 januari 2024 05:54 schreef Em31 het volgende:
Deze storm voelt hier veel heftiger dan die van maandag, ben volgens mij elk uur wakker geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |