quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, dankzij jullie imput en die van vrienden begin ik ergens te komen. Nog niet helemaal happy, maar het lijkt ergens op. Vooral de laatste zin vind ik niet zo lekker lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even plagiaat gepleegd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:50 schreef Em31 het volgende:
Als professional zet ik mezelf extra in om de menselijkheid in moeilijke situaties te bewaken. Dit doe ik door empathie, rust, tijd en ruimte voorop te stellen en samen met de cliënt op zoek te gaan naar de passende weg.
Dat mag altijdquote:
Ik ook, maar UWV dame zal er wel verstand van hebben.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat mag altijd![]()
Verder vind ik het een beetje bizar dat dit nu ook al op een cv moet staan in plaats van gewoon in de brief.
Ja snap dat je het dan doet hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ook, maar UWV dame zal er wel verstand van hebben.
Daarnaast moet ik het ook weer naar hun opsturen, dus..
Het heeft me wel 3 (DRIE) euro gekost!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja snap dat je het dan doet hoorze zullen het wel weten.
Dat wordt zaterdag kiezen tussen luxemburg en noorwegenquote:
WIDM.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag kiezen tussen luxemburg en noorwegen
Haar advies heeft 3 euro gekost?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het heeft me wel 3 (DRIE) euro gekost!
Hmm Noorwegen vind ik altijd leuk om te zien, maar Luxemburg is nieuw en ben wel heel benieuwd dus ik denk dat ik daar maar start. Of waar jullie allemaal zijn.quote:
Is Luxemburg een finale? Dan zou ik sowieso daar voor gaan!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag kiezen tussen luxemburg en noorwegen
Ja, Luxemburg wel ik wel zien, gaaf om ze terug te zien. En Keiino hebben we al heel vaak zien optredenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm Noorwegen vind ik altijd leuk om te zien, maar Luxemburg is nieuw en ben wel heel benieuwd dus ik denk dat ik daar maar start. Of waar jullie allemaal zijn.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, dankzij jullie imput en die van vrienden begin ik ergens te komen. Nog niet helemaal happy, maar het lijkt ergens op. Vooral de laatste zin vind ik niet zo lekker lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja preciesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, Luxemburg wel ik wel zien, gaaf om ze terug te zien. En Keiino hebben we al heel vaak zien optreden
Ik denk het wel, ben wel benieuwd naar de chaos en ongemakkelijkheid.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:10 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we met z'n allen ook kijken naar de show van Ierland?
Ik ben het wel van planquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag deze nu net pas! Maar leuk dat je gekeken hebtquote:Op maandag 22 januari 2024 01:42 schreef BillDauterive het volgende:
Mooie wedstrijd van Detroit. Ik kijk niet vaak American Football, maar heb het idee dat ik vanavond toch wel wat heb bijgeleerd van het spelletje
Fijn dat je terug las. En het leuke is dat Detroit volgende week speelt tegen het team wat jouw favoriet heeft uitgeschakeld. Wel uit, dus dat wordt lastig.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag deze nu net pas! Maar leuk dat je gekeken hebtHet is inderdaad een sport die pas echt leuk wordt als je tenminste de basis snapt. Dus een paar belangrijke posities maar vooral ook het systeem van vier downs etc. En hoe meer je leert, hoe leuker het wordt
Het is nogal laat, die Late Late Show, helaas.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:10 schreef NailQueen het volgende:
Ja dat wordt wel moeilijk voor ze. Maar als ze goed kijken naar de zwaktes van de 49ers tegen Green Bay dan kunnen ze daar misschien hun voordeel uit halen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat je terug las. En het leuke is dat Detroit volgende week speelt tegen het team wat jouw favoriet heeft uitgeschakeld. Wel uit, dus dat wordt lastig.
Daar mogen ze best wel eens voor waarschuwenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is nogal laat, die Late Late Show, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |