Mijn eerste FOK!meet ooit was toen ik mijn huidige man @Treinhoer (aka Monopoly) net een paar dagen kende, die mij meenam naar de halve finale meet (Anouk 2013) daar in de kroegquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2019 hebben we de semi van Duncan samen met aantal fokkers @:Greys @:Cee @:Redefine @:Roger_Epiales @:H_T @:ijs_beer @:Moira @:grazz (denk ik onder andere, al hebben we daar een aantal keer een meet gehad) gekeken in een cafe was wel gezellig hoor, maar wel blij dat de finale toen thuis heb gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik moest eerst heel hard nadenken van welk jaar dit filmpje was, en toen heel hard lachen bij de gedachte aan dat laatstequote:Op maandag 22 januari 2024 20:20 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Blijft hilarischen stel je dit moment voor met de nieuwe puntentelling, dat we hem aan het eind in beeld hadden gezien
Ik gun Van der Geest wel wat meer punten.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:13 schreef BillDauterive het volgende:
Wat leuk is aan Born Winners is dat alle teams erg sympathiek overkomen. Ik heb niet de hoop dat eentje het helemaal niet goed doet en gun het ze allemaal, zelfs de oud-Feyenoorder.
Dat we daarvoor John Lundvik in de plaats gekregen was ook primaquote:Op maandag 22 januari 2024 20:20 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Blijft hilarischen stel je dit moment voor met de nieuwe puntentelling, dat we hem aan het eind in beeld hadden gezien
Ik de Zandstra's. Leuke dochter.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gun Van der Geest wel wat meer punten.
Ja, Zandstra's ook.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik de Zandstra's. Leuke dochter.
Maar mijn favoriet is toch team Verstappen
Ik denk inderdaad dat hij misschien wel had gelachen, maar denk niet dat iemand verwacht had dat de televote zo dramatisch zou zijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat we daarvoor John Lundvik in de plaats gekregen was ook prima
[ afbeelding ]
Die Benjamin bleek uiteindelijk een goede dosis zelfspot te hebben dus ik weet niet of hij precies dezelfde reactie had gegeven
Is dit zo’n logica-quiz? Dan ook mijn bijdrage:quote:Op maandag 22 januari 2024 20:05 schreef H_T het volgende:
Ik wil even benadrukken dat ik vandaag niet met de trein ben geweest en dat ik nu ook niet in Utrecht ben
Ergens was het ook wel leuk dat die presentatrice geen idee had wat ze zei. Of althans niet wat de impact ervan was op het ESF en alle volgers in de zaal en voor de TV. Ze las gewoon wat er stond. Als er Kurdistan 21 punten had gestaan, had ze het net zo vlot voorgelezen.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:20 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ik had er nog nooit van gehoord, ik zal eens kijken!quote:Op maandag 22 januari 2024 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Kijken hier mensen naar het programma 'Born Winners'? Ik vind het erg leuk, leuker dan verwacht.
@:Strani, dit zou jij ook wel leuk moeten vinden.
F1 wel toch? Misschien doet de bekende oud-sporter Jos Verstappen een keer mee met zijn zoon.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dat is niet echt iets voor mij. Om de meeste sporten geef ik geen biet, dus ik weet niet of nauwelijks wie het zijn
Ik beken dat het m'n eerste gedachte was bij de pushmelding.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:05 schreef H_T het volgende:
Ik wil even benadrukken dat ik vandaag niet met de trein ben geweest en dat ik nu ook niet in Utrecht ben
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomme, even een paar telefoontjes plegen.
Die is dan weer niet erg sympathiekquote:Op maandag 22 januari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, ik zal eens kijken!
[..]
F1 wel toch? Misschien doet de bekende oud-sporter Jos Verstappen een keer mee met zijn zoon.
Oh wacht, die zitten er al in?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik de Zandstra's. Leuke dochter.
Maar mijn favoriet is toch team Verstappen
k geloof niet dat ik toen in het topic actief was. Tenzij ik na een paar jury's met zo veel woede zat dat ik het echt moest uiten.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik lees voor mijn eigen amusement nog steeds weleens de slowchat terug van de puntentelling van 2019
Nee dat dan weer nietquote:Op maandag 22 januari 2024 21:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die is dan weer niet erg sympathiek
Die lach van haar maakt het wel af jaquote:Op maandag 22 januari 2024 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ergens was het ook wel leuk dat die presentatrice geen idee had wat ze zei. Of althans niet wat de impact ervan was op het ESF en alle volgers in de zaal en voor de TV. Ze las gewoon wat er stond. Als er Kurdistan 21 punten had gestaan, had ze het net zo vlot voorgelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |