abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213221080
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:29 schreef Sally het volgende:
Wat maakt nou dat dit een "overduidelijk" trol-topic zou zijn?
TS postte eerder in andermans topics over dezelfde onderwerpen, als waar hij nu in zijn eigen onderwerp op terug komt.

Dat die uitgebreide bloemlezing over het seksleven absoluut niet *hier* in dit subforum hoort, kan ik nog begrijpen.
Maar buiten de eigenlijk TL;DR OP en dat hij op elke post wel een antwoord heeft, vind ik het een beetje een typisch 'ik vraag om adviezen en krijg die ook maar doe er stiekem dan toch niks mee want ik weet toch wel wat ik zelf wil doen'-topic.
Zoals half FOK! ermee vol staat ;)
Klinkt alsof je niet echt wil weten waarom het dat is.. je vraagt het en komt dan met je eigen lezing aan terwijl ik al aangeef dat veel mensen het niet zullen zien.. Maar goed dit is niet de plaats daarvoor.. Maar geloof me maar (blijkbaar niet) dat dit heel doelbewust is. Daar laat ik het bij want ik wil hier ook niet nog extra te horen krijgen dat ik onterecht zeg dat iemand er slechts lol om heeft etc.
pi_213221166
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
Klinkt alsof je niet echt wil weten waarom het dat is..
Nou ja - ik ben geen mod en vraag me af hoe je dan kan zien dat het een troll-topic is.

quote:
je vraagt het en komt dan met je eigen lezing aan terwijl ik al aangeef dat veel mensen het niet zullen zien.. Maar goed dit is niet de plaats daarvoor.. Maar geloof me maar (blijkbaar niet) dat dit heel doelbewust is. Daar laat ik het bij want ik wil hier ook niet nog extra te horen krijgen dat ik onterecht zeg dat iemand er slechts lol om heeft etc.
Ik wil alleen aangeven dat ik een mogelijke reden zie. Dus waarom het een troll *zou* zijn, maar dat ik het topic an sich niet zo zie.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 20:08:21 #153
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213221409
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:59 schreef Sally het volgende:

[..]
Nou ja - ik ben geen mod en vraag me af hoe je dan kan zien dat het een troll-topic is.
[..]
Ik wil alleen aangeven dat ik een mogelijke reden zie. Dus waarom het een troll *zou* zijn, maar dat ik het topic an sich niet zo zie.
Ik zie het ook niet direct als troll, wat ook een reden is dat het topic nog open is. Dat veel mensen zich daar druk over maken, over waarom het nog open is kan wel zo zijn, maar dat op zich is geen reden om het dan alsnog te sluiten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213223820
Lienekien in R&P / Mijn relatiegeschiedenis + huidige situatie, serieus advies gewenst!

Dit hint ernaar dat een deel 2 niet mag maar een deel 2 mag wel toch gewoon als de inhoud anders is dan deel 1? Zo staat het er maar op de manier waarop deze gebruiker het topic afsluit lijkt het net alsof er uberhaupt geen deel 2 mag (terwijl dat feitelijk niet op die manier gezegd is en voor mij ook raar lijkt als dat op voorhand niet geaccepteerd wordt..)
pi_213224326
R&P / Is zoiets als dit tegenwoordig nog wenselijk?
De teloorgang van FOK! …. Niet zozeer om dit topic, maar om het feit dat @Danny zoiets blijkbaar nieuwswaardig voor de FP vindt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213224347
Niks nieuws onder de zon toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 16 april 2024 @ 09:08:28 #157
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_213224874
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 07:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Is zoiets als dit tegenwoordig nog wenselijk?
De teloorgang van FOK! …. Niet zozeer om dit topic, maar om het feit dat @:Danny zoiets blijkbaar nieuwswaardig voor de FP vindt.
Het is inderdaad topic-onwaardig dus hij is ook dicht. Heeft verder ook niets met R&P te maken.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Moderator dinsdag 16 april 2024 @ 09:49:17 #158
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213225193
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 april 2024 09:08 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Het is inderdaad topic-onwaardig dus hij is ook dicht. Heeft verder ook niets met R&P te maken.
Terecht.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213225790
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 00:07 schreef Masberum het volgende:
Lienekien in R&P / Mijn relatiegeschiedenis + huidige situatie, serieus advies gewenst!

Dit hint ernaar dat een deel 2 niet mag maar een deel 2 mag wel toch gewoon als de inhoud anders is dan deel 1? Zo staat het er maar op de manier waarop deze gebruiker het topic afsluit lijkt het net alsof er uberhaupt geen deel 2 mag (terwijl dat feitelijk niet op die manier gezegd is en voor mij ook raar lijkt als dat op voorhand niet geaccepteerd wordt..)
Die TS wil op anoniem en dat zijn berichten worden weggehaald, zegt genoeg lijkt me
pi_213226399
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 11:02 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Die TS wil op anoniem en dat zijn berichten worden weggehaald, zegt genoeg lijkt me
Wil hij op anoniem??

Was toch een ander?

Edit: oh wacht. Ik zie iets ja.
pi_213328247
Is dit topic:

R&P / Uh ik ben bereid te luisteren..

terecht gesloten nadat ik 1 keer 'kinderen' zeg terwijl er niks anders als reacties komt dan 'zoek hulp'?

En ja eerst maar hier, jullie geven aan dat het terecht is, dan ga ik naar het echte feedback forum waar ik dezelfde vraag ga stellen zonder dat mensen vooringenomen zijn
pi_213328288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Masberum het volgende:
Is dit topic:

terecht gesloten nadat ik 1 keer 'kinderen' zeg terwijl er niks anders als reacties komt dan 'zoek hulp'?

En ja eerst maar hier, jullie geven aan dat het terecht is, dan ga ik naar het echte feedback forum waar ik dezelfde vraag ga stellen zonder dat mensen vooringenomen zijn
Zoek professionele hulp.
pi_213328428
quote:
Is dit topic:

Ik schat zo in dat je daar dezelfde reacties krijgt aangezien het 't enige juiste advies is.

Oh en dat het topic daar nog sneller dicht is zou ook zomaar kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2024 22:43:01 ]
  Moderator donderdag 25 april 2024 @ 22:45:20 #164
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_213328459
quote:
Is dit topic:

Dat topic had al eerder een slot moeten krijgen, maar ik wilde het graag een kans geven. Helaas niet gelukt. Dus doe wat je denkt te moeten doen.
Wat wij kijken
  donderdag 25 april 2024 @ 22:53:06 #165
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213328534
quote:
Is dit topic:

Echt waar kerel. Vanaf topic één van jou in R&P heb je nog nooit iets gedaan met de adviezen van de mensen. Of het poeslief is of heel bot, je doet er niets mee. In je topic van net vraagt Armani ook wat je dan wil horen. Dat wil je niet zeggen. Maar je wil ook niet onze adviezen horen aangezien je stelt dat onze adviezen altijd al kut waren.

Wij zijn geen psychologen, psychiaters, relatietherapeuten, gezinstherapeuten of wat dan ook. Daarom toch nogmaals; zoek professionele hulp. Zoek mensen waartegen jij kan praten en zij kunnen luisteren en je op goede weg helpen. Het is geen schande. Miljoenen mensen hebben wel eens professionele hulp gezocht.
pi_213329169
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wij zijn geen psychologen, psychiaters, relatietherapeuten, gezinstherapeuten of wat dan ook.
Dat weet je niet ;)

Voor het overige eens.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 26 april 2024 @ 05:15:02 #167
545 dop
:copyright: dop
pi_213329411
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 01:51 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat weet je niet ;)

Voor het overige eens.
Hier op het forum zijn we geen professionals, zelfs als we dat in het dagelijkse leven wel zijn.
Dan nog weten we dat we hier niet kunnen en mogen wat we in het echt wel doen.
Het is net als een timmerman die hier wel kan zeggen welke spijkers je nodig hebt, en waar je ze kan halen, maar hij kan ze op fok er niet voor je in slaan.

Dus ook een psycholoog psychiater of therapeut, zal hier zeggen, zoek hulp.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_213338275
Ik bespeur een paar vage topic kicks.
pi_213338602
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 05:15 schreef dop het volgende:

[..]
Hier op het forum zijn we geen professionals, zelfs als we dat in het dagelijkse leven wel zijn.
Dan nog weten we dat we hier niet kunnen en mogen wat we in het echt wel doen.
Het is net als een timmerman die hier wel kan zeggen welke spijkers je nodig hebt, en waar je ze kan halen, maar hij kan ze op fok er niet voor je in slaan.

Dus ook een psycholoog psychiater of therapeut, zal hier zeggen, zoek hulp.
Ik moest lachen om die timmerman en de spijkers :D
Hoewel de vergelijking natuurlijk compleet mank gaat.

Ik ageerde tegen je stellige “we zijn geen …”, niet tegen het advies aan TS om hulp te zoeken. Want dat is het enige wat je online kunt doen: adviseren.

Ik zie niet heel gauw iemand hier online EMDR of CGT of ‘wat dan ook’ op een user afvuren (vergelijk de spijkers in de muur slaan).
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator zaterdag 27 april 2024 @ 11:30:58 #170
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_213341046
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 00:23 schreef Sally het volgende:
Ik bespeur een paar vage topic kicks.
Ach ja, zo schokkend is het ook weer niet.

B:)B
Wat wij kijken
pi_213366375
Waarom is dit topic gesloten? R&P / Uh ik ben bereid te luisteren..

In het topic zelf zie ik een hele hoop reacties die ik niet vind kunnen. Reacties waarin men uit de hoogte doet, of alsmaar op de TS insteekt met het feit dat hij drinkt?

Het voelt een beetje alsof TS een soort beer in een kooi is, waar de kinderen op mogen inprikken met een stok. Zodra de beer dan brult, heeft de beer het gedaan.

Ik vind het eigenlijk een gemiste kans, de eerste reacties die buiten TS omliggen, laten het topic eigenlijk scheef lopen. Reacties als proost, wat eigenlijk gewoon niet serieus is, en gewoonweg een vorm van klieren is.

Ook een reactie als dit vind ik jammer:
quote:
3s.gif Op donderdag 25 april 2024 21:50 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Precies dat, men geeft het advies en raad maar je wilt niet luisteren omdat het niet in je straatje past. Je zit vast in je eigen slachtofferrol.

Wat heeft dit topic dan voor nut als je toch niets met de adviezen doet.

Maar ja, ga in therapie en zorg voor je familie en vooral je (onschuldige) kinderen.
Is R&P er alleen voor advies, of mag er ook eens geluisterd worden? Het kan toch ook goed gaan door verdiepende vragen te stellen. Ik mis gewoonweg de verdiepende vragen zoals: 'Wat zou het voor jou betekenen als je je kinderen nooit meer mag zien?'

Ik zou het mod team wel eens willen vragen om hierop te reflecteren. Ik denk namelijk dat dit topic heel anders had kunnen lopen als men niet zo vijandig was vanaf het begin met van dat geklier en vijandige reacties. Natuurlijk wil ik daar niet mee zeggen dat we TS de hand, maar boven het hoofd moeten houden. Maar ik vind het wel jammer dat wanneer hij een topic opent, men maar gaat klieren. Ik zie in het hele topic eigenlijk maar heel weinig serieuze reacties, en dat vind ik jammer, want ik ben wel van mening dat iedereen het wel verdiend om gehoord te worden. Het lijkt er nu een klein beetje op dat het modteam gewoon meegaat in de vijandigheid of het geklier. Dat zeg ik als buitenstaander, ik wil daarmee niet zeggen dat dat ook daadwerkelijk zo is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2024 21:26:45 ]
  maandag 29 april 2024 @ 22:28:13 #172
545 dop
:copyright: dop
pi_213367115
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 21:20 schreef Zoon_John het volgende:
Waarom is dit topic gesloten? R&P / Uh ik ben bereid te luisteren..

In het topic zelf zie ik een hele hoop reacties die ik niet vind kunnen. Reacties waarin men uit de hoogte doet, of alsmaar op de TS insteekt met het feit dat hij drinkt?
De man heeft al 10 R&P versleten met de zelfde strekking.
En genoeg vragen en advies.
Ik snap best dat hij inmiddels niet zoveel credit meer heeft.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_213369791
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2024 22:28 schreef dop het volgende:

[..]
De man heeft al 10 R&P versleten met de zelfde strekking.
En genoeg vragen en advies.
Ik snap best dat hij inmiddels niet zoveel credit meer heeft.
Ik heb op FOK! vaker een ban gekregen met de melding: 'Als een topic je niet bevalt, dan blijf je weg.'

Ook in dit topic is dat de strekking:
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 15:03 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]Als het ongeloofwaardig klinkt, dan blijf aub gewoon weg uit het topic. [/modbreak]
Maar als het op Masberum aankomt, dan mag opeens alles. Je kan het oneens zijn met zijn gedrag en zijn houding. Alleen geeft je dat toch geen vrijbrief om allemaal, maar met modder te gooien?

Wanneer je even de historie van TS vergeet en kijkt hoe in dat topic gereageerd wordt, dan vind ik die reacties niet normaal. Het gaat mij erom, waarom in het ene topic roepen dat mensen weg moeten blijven als het te heet is voor mensen, en waarom in het ander topic mensen gewoon reacties laten posten als proost.

Ik zie daar een discrepantie, maar het kan zijn dat die er niet is. Ik behoef ook geen uitleg, ik vraag enkel of de mods hierop zouden willen reflecteren, omdat ik van mening ben dat R&P er voor iedereen zou moeten zijn. Als TS zelf er een potje van maakt, dan snap ik het wel, maar ik zag in dat topic vooral een hele hoop aanvallen richting TS en ik vind dat jammer omdat je zo niet eens serieus zou kunnen reageren, als je dat zou willen. Het topic loopt eigenlijk vanaf de eerste reactie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2024 11:29:54 ]
pi_213370329
- Blijf weg met je gestook en je kutopmerkingen -

[ Bericht 87% gewijzigd door CoolGuy op 30-04-2024 12:21:57 ]
pi_213370400
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2024 12:08 schreef mascara-klodder het volgende:
- quote van smakeloze post weg -
Wat heb ik nou weer gedaan? Ik stip iets aan, kan zijn dat we van mening verschillen, maar waarom direct de persoonlijke aanval inzetten. Dit is dus typisch dat gedrag dat ik veroordeel. Als mijn feedback jou niet aanstaat, kun je ook gewoon niet reageren. Het zijn dit soort reacties die topics ontsporen. Denken dat je overal maar op moet kunnen reageren met beledigingen of vijandigheid.

Ik vind het jammer dat dit een beetje de standaard begint te worden in R&P, mensen die hun 'zegje' moeten kunnen doen en daarbij gewoon overgaan op beledigingen of vijandigheid. Het slaat echt daadwerkelijk nergens op, om te stellen dat ik erger ben dan een man met losse handjes. Ik heb nog nooit in mijn leven een vrouw geslagen en ben ook niet van plan dat te doen.

Ik hoop dat de mods dit ook inzien, en strenger gaan reageren op dit soort reacties, die gewoonweg nergens op slaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door CoolGuy op 30-04-2024 12:30:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')