Klinkt alsof je niet echt wil weten waarom het dat is.. je vraagt het en komt dan met je eigen lezing aan terwijl ik al aangeef dat veel mensen het niet zullen zien.. Maar goed dit is niet de plaats daarvoor.. Maar geloof me maar (blijkbaar niet) dat dit heel doelbewust is. Daar laat ik het bij want ik wil hier ook niet nog extra te horen krijgen dat ik onterecht zeg dat iemand er slechts lol om heeft etc.quote:Op maandag 15 april 2024 19:29 schreef Sally het volgende:
Wat maakt nou dat dit een "overduidelijk" trol-topic zou zijn?
TS postte eerder in andermans topics over dezelfde onderwerpen, als waar hij nu in zijn eigen onderwerp op terug komt.
Dat die uitgebreide bloemlezing over het seksleven absoluut niet *hier* in dit subforum hoort, kan ik nog begrijpen.
Maar buiten de eigenlijk TL;DR OP en dat hij op elke post wel een antwoord heeft, vind ik het een beetje een typisch 'ik vraag om adviezen en krijg die ook maar doe er stiekem dan toch niks mee want ik weet toch wel wat ik zelf wil doen'-topic.
Zoals half FOK! ermee vol staat
Nou ja - ik ben geen mod en vraag me af hoe je dan kan zien dat het een troll-topic is.quote:Op maandag 15 april 2024 19:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klinkt alsof je niet echt wil weten waarom het dat is..
Ik wil alleen aangeven dat ik een mogelijke reden zie. Dus waarom het een troll *zou* zijn, maar dat ik het topic an sich niet zo zie.quote:je vraagt het en komt dan met je eigen lezing aan terwijl ik al aangeef dat veel mensen het niet zullen zien.. Maar goed dit is niet de plaats daarvoor.. Maar geloof me maar (blijkbaar niet) dat dit heel doelbewust is. Daar laat ik het bij want ik wil hier ook niet nog extra te horen krijgen dat ik onterecht zeg dat iemand er slechts lol om heeft etc.
Ik zie het ook niet direct als troll, wat ook een reden is dat het topic nog open is. Dat veel mensen zich daar druk over maken, over waarom het nog open is kan wel zo zijn, maar dat op zich is geen reden om het dan alsnog te sluiten.quote:Op maandag 15 april 2024 19:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja - ik ben geen mod en vraag me af hoe je dan kan zien dat het een troll-topic is.
[..]
Ik wil alleen aangeven dat ik een mogelijke reden zie. Dus waarom het een troll *zou* zijn, maar dat ik het topic an sich niet zo zie.
Het is inderdaad topic-onwaardig dus hij is ook dicht. Heeft verder ook niets met R&P te maken.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Is zoiets als dit tegenwoordig nog wenselijk?
De teloorgang van FOK! …. Niet zozeer om dit topic, maar om het feit dat @:Danny zoiets blijkbaar nieuwswaardig voor de FP vindt.
Terecht.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:08 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Het is inderdaad topic-onwaardig dus hij is ook dicht. Heeft verder ook niets met R&P te maken.
Die TS wil op anoniem en dat zijn berichten worden weggehaald, zegt genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 16 april 2024 00:07 schreef Masberum het volgende:
Lienekien in R&P / Mijn relatiegeschiedenis + huidige situatie, serieus advies gewenst!
Dit hint ernaar dat een deel 2 niet mag maar een deel 2 mag wel toch gewoon als de inhoud anders is dan deel 1? Zo staat het er maar op de manier waarop deze gebruiker het topic afsluit lijkt het net alsof er uberhaupt geen deel 2 mag (terwijl dat feitelijk niet op die manier gezegd is en voor mij ook raar lijkt als dat op voorhand niet geaccepteerd wordt..)
Wil hij op anoniem??quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die TS wil op anoniem en dat zijn berichten worden weggehaald, zegt genoeg lijkt me
Zoek professionele hulp.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Masberum het volgende:
Is dit topic:
R&P / Uh ik ben bereid te luisteren..
terecht gesloten nadat ik 1 keer 'kinderen' zeg terwijl er niks anders als reacties komt dan 'zoek hulp'?
En ja eerst maar hier, jullie geven aan dat het terecht is, dan ga ik naar het echte feedback forum waar ik dezelfde vraag ga stellen zonder dat mensen vooringenomen zijn
Ik schat zo in dat je daar dezelfde reacties krijgt aangezien het 't enige juiste advies is.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Masberum het volgende:
Is dit topic:
terecht gesloten nadat ik 1 keer 'kinderen' zeg terwijl er niks anders als reacties komt dan 'zoek hulp'?
En ja eerst maar hier, jullie geven aan dat het terecht is, dan ga ik naar het echte feedback forum waar ik dezelfde vraag ga stellen zonder dat mensen vooringenomen zijn
Dat topic had al eerder een slot moeten krijgen, maar ik wilde het graag een kans geven. Helaas niet gelukt. Dus doe wat je denkt te moeten doen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Masberum het volgende:
Is dit topic:
Echt waar kerel. Vanaf topic één van jou in R&P heb je nog nooit iets gedaan met de adviezen van de mensen. Of het poeslief is of heel bot, je doet er niets mee. In je topic van net vraagt Armani ook wat je dan wil horen. Dat wil je niet zeggen. Maar je wil ook niet onze adviezen horen aangezien je stelt dat onze adviezen altijd al kut waren.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Masberum het volgende:
Is dit topic:
Dat weet je nietquote:Op donderdag 25 april 2024 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wij zijn geen psychologen, psychiaters, relatietherapeuten, gezinstherapeuten of wat dan ook.
Hier op het forum zijn we geen professionals, zelfs als we dat in het dagelijkse leven wel zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat weet je niet![]()
Voor het overige eens.
Ik moest lachen om die timmerman en de spijkersquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:15 schreef dop het volgende:
[..]
Hier op het forum zijn we geen professionals, zelfs als we dat in het dagelijkse leven wel zijn.
Dan nog weten we dat we hier niet kunnen en mogen wat we in het echt wel doen.
Het is net als een timmerman die hier wel kan zeggen welke spijkers je nodig hebt, en waar je ze kan halen, maar hij kan ze op fok er niet voor je in slaan.
Dus ook een psycholoog psychiater of therapeut, zal hier zeggen, zoek hulp.
Ach ja, zo schokkend is het ook weer niet.quote:
Is R&P er alleen voor advies, of mag er ook eens geluisterd worden? Het kan toch ook goed gaan door verdiepende vragen te stellen. Ik mis gewoonweg de verdiepende vragen zoals: 'Wat zou het voor jou betekenen als je je kinderen nooit meer mag zien?'quote:Op donderdag 25 april 2024 21:50 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Precies dat, men geeft het advies en raad maar je wilt niet luisteren omdat het niet in je straatje past. Je zit vast in je eigen slachtofferrol.
Wat heeft dit topic dan voor nut als je toch niets met de adviezen doet.
Maar ja, ga in therapie en zorg voor je familie en vooral je (onschuldige) kinderen.
De man heeft al 10 R&P versleten met de zelfde strekking.quote:Op maandag 29 april 2024 21:20 schreef Zoon_John het volgende:
Waarom is dit topic gesloten? R&P / Uh ik ben bereid te luisteren..
In het topic zelf zie ik een hele hoop reacties die ik niet vind kunnen. Reacties waarin men uit de hoogte doet, of alsmaar op de TS insteekt met het feit dat hij drinkt?
Ik heb op FOK! vaker een ban gekregen met de melding: 'Als een topic je niet bevalt, dan blijf je weg.'quote:Op maandag 29 april 2024 22:28 schreef dop het volgende:
[..]
De man heeft al 10 R&P versleten met de zelfde strekking.
En genoeg vragen en advies.
Ik snap best dat hij inmiddels niet zoveel credit meer heeft.
Maar als het op Masberum aankomt, dan mag opeens alles. Je kan het oneens zijn met zijn gedrag en zijn houding. Alleen geeft je dat toch geen vrijbrief om allemaal, maar met modder te gooien?quote:Op donderdag 25 april 2024 15:03 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]Als het ongeloofwaardig klinkt, dan blijf aub gewoon weg uit het topic. [/modbreak]
Wat heb ik nou weer gedaan? Ik stip iets aan, kan zijn dat we van mening verschillen, maar waarom direct de persoonlijke aanval inzetten. Dit is dus typisch dat gedrag dat ik veroordeel. Als mijn feedback jou niet aanstaat, kun je ook gewoon niet reageren. Het zijn dit soort reacties die topics ontsporen. Denken dat je overal maar op moet kunnen reageren met beledigingen of vijandigheid.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:08 schreef mascara-klodder het volgende:
- quote van smakeloze post weg -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |