quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
beter als die paprika's van de week buiten bij het vriezen, en komende week word het weer warmerquote:Op zondag 21 januari 2024 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
True. past vast ook niet allemaal in de koelkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij al duizenden keren gedaan als turner. Ik zou het eerder eng vinden als Lenie het probeert.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:18 schreef Rhosyn het volgende:
Dilano krijgt bewondering over zijn salto.
Ik vind het eng om te zien.
Mijn dochter heeft 6 jaar competitie Tumbling gedaan. Was ook soms eng hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Heeft hij al duizenden keren gedaan als turner. Ik zou het eerder eng vinden als Lenie het probeert.
Tegengas deed vandaag niet filmen.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zullen ook wel filmpjes van komen door DKG_TEGENGAS en of Led81
Alice gaat met alle nieuwe in gesprek om ze wat beter te leren kennenquote:Op zondag 21 januari 2024 14:27 schreef Jockari het volgende:
Alice is precies aan het speed daten met Dilano
Omdat Sonja zelf vertrokken is en Danny nu geen duo is.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:33 schreef zodeju het volgende:
Waarom denken de heren dat e.v. denken dat er reservebewoners er misschien zijn voor Danny??
Fucked upquote:Op zondag 21 januari 2024 14:42 schreef GayGuy het volgende:
Wat is de themaweek? En hebben Julie op de streams al wat meegekregen? (Nieuwe bewoners niet meegerekend, want dit heb ik al gezien)
@Verida zei het gisteren ook( dacht dat zij het was)quote:Op zondag 21 januari 2024 14:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ariane heeft nog geen 1 keer dat haar gewassen he zou het dan toch een pruik zijn,die haargrens vooraan is ook zo raar
quote:Op zondag 21 januari 2024 14:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zit hier gewoon tegen tv te schreeuwen dat ze der kop moet houde (ariane)
Ze luistert nietquote:Op zondag 21 januari 2024 14:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Das niet de bedoeling een RLS moet ontspannend zijn.....quote:Op zondag 21 januari 2024 14:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Doe hetquote:Op zondag 21 januari 2024 14:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Irriteer me gek aan haarquote:Op zondag 21 januari 2024 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Das niet de bedoeling een RLS moet ontspannend zijn.....
Haha ja 10 minuten er vandaan hahaquote:Op zondag 21 januari 2024 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe het![]()
Ow wacht
Je woonde in de buurt toch
Van het BB huis ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |