Toch jammer dat ze al haar voorspellende gaves niet deelt van te vorenquote:Op zondag 21 januari 2024 12:39 schreef ledn81 het volgende:
Ariana had alweer zien aankomen dat de koppels gehusseld zouden worden.
Die zou per direct vervangen moeten worden want die spoiled zo alle TV momentjes voor de Febo. Niet handig....quote:Op zondag 21 januari 2024 12:39 schreef ledn81 het volgende:
Ariana had alweer zien aankomen dat de koppels gehusseld zouden worden.
Ze heeft wel iets erover gezegdquote:Op zondag 21 januari 2024 12:40 schreef Hunter het volgende:
Heb er dus helemaal niets van meekregen dat Sonja ziek was de afgelopen dagen
Ja idd, misschien kan een mod ervan maken : "De hut zit vol of moeten er nog mensen landen...?"quote:
Ik heb ook liever wat vrouwen in beeld jaquote:Op zondag 21 januari 2024 12:41 schreef Donna1000 het volgende:
Wat zijn de mannen dit jaar druk, jeetje wat een geschreeuw steeds.
Vind de gemiddelde leeftijd echt te jong in dit seizoen. Ze kunnen dat nog keren door 2 oudere er bij te doen, er is nu weer plek.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:41 schreef Donna1000 het volgende:
Wat zijn de mannen dit jaar druk, jeetje wat een geschreeuw steeds.
@Dottekequote:Op zondag 21 januari 2024 12:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd, misschien kan een mod ervan maken : "De hut zit vol of moeten er nog mensen landen...?"
er was toch ook iets met suikertekort waarvoor ze even naar de dbk is geweest?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets erover gezegd
Dat ze zich niet lekker voelde
En thuis naar de dokter zou willen
He, Chiara kan ik niet voor me halen. Nadia was van de goudenkooi zat daar dus helemaal fout mee.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:41 schreef ben34567 het volgende:
Nadia kan ik me niet herinneren en Nawel heb ik nooit mooi gevonden; eerder gemiddeld. Chiara was de mooiste van de laatste 4 jaren gevolgd door Alice en Karen. 2020 en 2021 hadden geen mooie vrouwen.
Durf ik echt niet te zeggenquote:Op zondag 21 januari 2024 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
er was toch ook iets met suikertekort waarvoor ze even naar de dbk is geweest?
Er is een draaideur in het huis en eentje in de studio. Vanuit de draaideur in het huis werden ze naar de draaideur in de studio verplaatst. Als je daarin staat te wachten krijg je alles mee in de studio.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:37 schreef Hunter het volgende:
[..]
Mensen die draaideur is fake, er zit 100 meter tussen het huis en de studio.
Ja dat had ik ook meegekregenquote:Op zondag 21 januari 2024 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2024 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij over slechte berichten op instagram. Maar ik zou niet weten hoe Sonja dat kon weten. Misschien dat haar moeder en zus dat naar haar schreeuwde ofzo..quote:Op zondag 21 januari 2024 12:43 schreef danilel het volgende:
@:DGK_Tegengas
even voor 12:40 hebben ariana en karen het over het vertrek van sonja en kregen toen een zendercheck en dat ze er niet over mochten praten. Helaas net niet meegekregen wat ze zeiden.
Je kan je familie bijna ruiken als je in de studio-draaideur staat. Misschien ook Ashley nog gehoord die blij was haar familie te zien..quote:Op zondag 21 januari 2024 12:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er is een draaideur in het huis en eentje in de studio. Vanuit de draaideur in het huis werden ze naar de draaideur in de studio verplaatst. Als je daarin staat te wachten krijg je alles mee in de studio.
2 is al meer dan genoeg, het moet geen seniorentehuis worden.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind de gemiddelde leeftijd echt te jong in dit seizoen. Ze kunnen dat nog keren door 2 oudere er bij te doen, er is nu weer plek.
Zeker niet genoeg.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 is al meer dan genoeg, het moet geen seniorentehuis worden.
Donequote:
Ik denk dat de gemiddelde tv kijker/streamer veel ouder is dan wat er nu in het huis zitquote:Op zondag 21 januari 2024 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de ouderen totaal geen toevoeging.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eens, daarom was het vaak juist zo saaiquote:Op zondag 21 januari 2024 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doelgroep is inderdaad veel ouder bij RLS's. Jongeren bereiken ze eigenlijk niet echt. Die kijken dit niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:47 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde tv kijker/streamer veel ouder is dan wat er nu in het huis zit
Ook bekend als Heisa Jynxquote:Op zondag 21 januari 2024 12:48 schreef spapaars het volgende:
Geloof dat ik even moet worden bijgepraat, wat zulle we nou krijgen?
[ afbeelding ]
Das Jimmie. Dies leukquote:Op zondag 21 januari 2024 12:48 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Foto zegt meer dan 1000 woordenquote:Op zondag 21 januari 2024 12:48 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Past wel bij het thema van deze week.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:50 schreef BB-King het volgende:
Tom denkt dat Ashley nog terug kan komen.
Tyron denkt van niet.
Merci, van Sonja wist ik, maar van deze drankhoofd niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook bekend als Heisa Jynx
En er is nog een nieuwe dame bij de drie uit de spiegelruimte zijn ook terug en Sonja heeft het pand verlaten
Dat in het kort
Als die zich dan net zo kinds gedragen als deze twee ouderen dan laat maar.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind de gemiddelde leeftijd echt te jong in dit seizoen. Ze kunnen dat nog keren door 2 oudere er bij te doen, er is nu weer plek.
Kitty, Theo, Rob, toch wel de smaakmakers de laatste BB'squote:Op zondag 21 januari 2024 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de ouderen totaal geen toevoeging.
Daarom, ik vind dit ook geen goede casting van Lenie. Echt zo'n gast in zijn midlife crisis die er nog graag bij wil horen. Niet iemand die al wat ouder is die gewoon zichzelf is en zich gedraagt naar zijn leeftijd, dat is eigenlijk alleen Danny, maar een beetje grijze muis.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als die zich dan net zo kinds gedragen als deze twee ouderen dan laat maar.
quote:Op zondag 21 januari 2024 12:48 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Op stream 2 met Karenquote:Op zondag 21 januari 2024 12:56 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze Ariaan opgesloten in de hottub?? Heb haar al een half uur niet gehoord/gezien??
Sssssstttttquote:Op zondag 21 januari 2024 12:56 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze Ariaan opgesloten in de hottub?? Heb haar al een half uur niet gehoord/gezien??
ze loopt buiten met Karen en klaagde weer over Tom. Randy is haar maatje.. En Karen schrok wel even dat Tyron onder haar dekentje kwam op de bank gister. Tyron vinden ze beide een leuke gast.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:56 schreef Ireth het volgende:
Karen vergist zich zo in Arianaquote:Op zondag 21 januari 2024 12:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze loopt buiten met Karen en klaagde weer over Tom. Randy is haar maatje.. En Karen schrok wel even dat Tyron onder haar dekentje kwam op de bank gister. Tyron vinden ze beide een leuke gast.
Ze gaan leuk feestjes doen van de zomer en wijntjes en bla bla bla
WTF ! Die had ik niet zien aankomen.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:00 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mario390 op de arm van de nieuwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel weer bleke pannekoekskesquote:
Ja, totdat ze de boel naar haar hand wil zetten......dan in ene valt je haar tegen.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Wat is die Ronahi druk.. benieuwd hoelang het duurt voordat de denken of vragen of ze vijf minuten haar snater kan houden.
Dat denk ik ook wel. Ze heeft inmiddels wel door dat er meerdere zijn die zich nu al aan haar irriteren. Gelukkig voor haar dat ze nu een koppel vormt met Randy.. dit heeft voor haar echt goed uitgepakt.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ariana met de nieuwe kletsen. Hoopt hier wel aansluiting bij te vinden
Missschien mogen ze alleen maar vertellen over de ruimte waar ze zaten maar voor de rest mogen ze niks vertellen denk ikquote:Op zondag 21 januari 2024 13:10 schreef happyme28 het volgende:
Ronahi is wel selectief in wat ze vertelt. Niet dat ze samen met Bas was, de spiegels, lekkere maaltijd, kistjes of opdrachten die ze deden.
Lekker ook Tom en Ronahi, als die beginnen met praten, stoppen ze niet meer.
Nieuwe bewoners en mirrorroomers zijn binnengekomen rond 11u en Sonja is naar huisquote:Op zondag 21 januari 2024 13:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik was ff een uurtje in de sportschool op het slechtste moment.
Komt er een samenvatting in de stream verslagen??
Mogen ze misschien nog niet. Denk dat die kamer geheim moet blijven want ze gaan hier nog gebruik van maken denk ik zo.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:12 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom.zeggen ze niet dat ze met 3 in die mirror kamer hebben gezeten. Die ro doet alsof ze alleen met Delano daar heeft gezeten en basiri zegt dat hij alleen heeft gezeten
ik denk dat dit niet mag van de feboquote:Op zondag 21 januari 2024 13:12 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom.zeggen ze niet dat ze met 3 in die mirror kamer hebben gezeten. Die ro doet alsof ze alleen met Delano daar heeft gezeten en basiri zegt dat hij alleen heeft gezeten
Misschien mag ze daar niets specifieks over zeggen.. en als dat wel mag is het slim van haar om dat niet te doen.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:10 schreef happyme28 het volgende:
Ronahi is wel selectief in wat ze vertelt. Niet dat ze samen met Bas was, de spiegels, lekkere maaltijd, kistjes of opdrachten die ze deden.
Lekker ook Tom en Ronahi, als die beginnen met praten, stoppen ze niet meer.
Ze vertellen wel over de kamer alleen gedeelte dat ze er met 3 personen zaten vertellen ze nietquote:Op zondag 21 januari 2024 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mogen ze misschien nog niet. Denk dat die kamer geheim moet blijven want ze gaan hier nog gebruik van maken denk ik zo.
Vandaag geen opnames had hij gezegd.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:43 schreef danilel het volgende:
@:DGK_Tegengas
even voor 12:40 hebben ariana en karen het over het vertrek van sonja en kregen toen een zendercheck en dat ze er niet over mochten praten. Helaas net niet meegekregen wat ze zeiden.
oh wist ik niet, niet meegekregenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vandaag geen opnames had hij gezegd.
Geen Chiaras dit jaarquote:
Nee de verkeersleiding op Schiphol wordt er echt gek van heb ik begrepen, alle verloven zijn ingetrokken!quote:Op zondag 21 januari 2024 13:16 schreef 36Chambers het volgende:
Zou Dora the Explorer de landing al ingezet hebben
Denk dat er weinig smaak aan zit, tenzij ze chocopasta ofz haddenquote:
Ga haar zowat eng vinden hoe ze het nieuwe meisje benadert. Zo anders als ze is.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Alice vind het zo een fijne groep en allemaal.lieve mensen
Pindakaasquote:Op zondag 21 januari 2024 13:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat er weinig smaak aan zit, tenzij ze chocopasta ofz hadden
Nog wel, misschien dat Ashley als ze terug komt eerst daar heen gaat.quote:
Yep.. benieuwd wie als eerste daar weer heen moet..quote:
Mwa dat op een pannenkoek is toch niet lekker..?quote:
Die komt niet terug, zal wel een belg komende week binnen komenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog wel, misschien dat Ashley als ze terug komt eerst daar heen gaat.
Denk het niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die komt niet terug, zal wel een belg komende week binnen komen
Ik denk het wel 1 belg weg 1 belg er weer bijquote:
Dat denk ik ook niet maar dat is wat ze hebben.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat op een pannenkoek is toch niet lekker..?
Niets is wat het lijkt.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het wel 1 belg weg 1 belg er weer bij
Of volgende zaterdag geen exit...quote:Op zondag 21 januari 2024 13:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het wel 1 belg weg 1 belg er weer bij
Kan ook maar zo, we gaan het wel zien..quote:
Ik zou zeggen Ariana en leniequote:Op zondag 21 januari 2024 13:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep.. benieuwd wie als eerste daar weer heen moet..
Vorige seizoenen is er ook wel eens een keer geen exit geweest geweest toch??quote:Op zondag 21 januari 2024 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben elke week een exit anders hebben ze geen uitzending.
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:18 schreef lojanda het volgende:
Gadverdamme, Basiri veegt zijn mond af aan een vaatdoek
Ariana komt wel in de buurt, ik schatte haar 10 jaar ouder dan ze isquote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:00 schreef ledn81 het volgende:
Volgens mij is dit de nieuwe indeling
[ afbeelding ]
Studio uit, 2 meter verder auto in. Dat overleef je welquote:Op zondag 21 januari 2024 13:23 schreef b_engeltje het volgende:
Ik weet het niet van sonya
1 het komt uit het niets..
2 Haar terugkomst gisteren duurde erg lang boven dien was haar familie der, lijkt me dat je dan besluit weg te gaan..
En zij ze bij terugkomst ik mag niks zeggen
3 filmje heeft ze de kleding van gisteren rode hempje aan..
Het is TE koud om alleen in dat hempje en een leren jasje te gaan vertrekken
Dan trek je minstens een trui aan
Vertrouw het nix...
Echt zo viesquote:Op zondag 21 januari 2024 13:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zag het ook , en hij legt hem zo weer terug ook
1 ja maar een vrouw trekt niet hetzelfde aanquote:Op zondag 21 januari 2024 13:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Studio uit, 2 meter verder auto in. Dat overleef je wel
Ze had geen kofferquote:Op zondag 21 januari 2024 13:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
1 ja maar een vrouw trekt niet hetzelfde aan
2 dan moeten haar familie leden weer vanuit belgie komen, dat doe je niet
3 je moet/ krijgt 24 uur bedenktijd
En het is fucked up week toch?quote:Op zondag 21 januari 2024 13:23 schreef b_engeltje het volgende:
Ik weet het niet van sonya
1 het komt uit het niets..
Bovendien moet/krijg je die 24 uur bedenktijd
2 Haar terugkomst gisteren duurde erg lang boven dien was haar familie der, lijkt me dat je dan besluit weg te gaan..
En zij ze bij terugkomst ik mag niks zeggen
3 filmje heeft ze de kleding van gisteren rode hempje aan..
Het is TE koud om alleen in dat hempje en een leren jasje te gaan vertrekken
Dan trek je minstens een trui aan
Vertrouw het nix...
He ze doet tegen iedereen vriendelijk en heeft ook al met de anderen gepraat. Ze doet zich niet anders voor dan dat ze met anderen praatquote:Op zondag 21 januari 2024 13:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga haar zowat eng vinden hoe ze het nieuwe meisje benadert. Zo anders als ze is.
Ik zou nog blijer worden als ze dan Lenie meeneemtquote:Op zondag 21 januari 2024 13:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana naar de dagboek kamer !
Zou mijn wens uitkomen ???
Ze gaat apart gezet worden
ik ook, moet echt landenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:29 schreef Jockari het volgende:
Ik ben nu helemaal de draad kwijt. Moet me terug inleven.
Ja zo best kunnen jaquote:Op zondag 21 januari 2024 13:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daarom zou me niks verbazen dat ze in de spiegelkamer zit
quote:
🧶quote:Op zondag 21 januari 2024 13:29 schreef Jockari het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:29 schreef Jockari het volgende:
Ze had wel een koffer want ze had ook haar make upquote:Op zondag 21 januari 2024 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze had geen koffer
Wat had ze dan aangemoeten.
Ging ook heel raar, een sl van bijna 2 uur en ineens 5 man meer in het huisquote:Op zondag 21 januari 2024 13:29 schreef Jockari het volgende:
Ja dat zou ik ook doen tis voor ons ook fucked up weekquote:Op zondag 21 januari 2024 13:34 schreef rinardo het volgende:
Voor diegenen die zeggen geloof er niks van, ze is niet weg, het is fucked up week..
Ondertussen is Sonja ook effectief op de site op rood gezet...
[ link | afbeelding ]
Nee de koffer stond in het huisquote:Op zondag 21 januari 2024 13:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze had wel een koffer want ze had ook haar make up
Ja dusquote:Op zondag 21 januari 2024 13:34 schreef rinardo het volgende:
Voor diegenen die zeggen geloof er niks van, ze is niet weg, het is fucked up week..
Ondertussen is Sonja ook effectief op de site op rood gezet...
[ link | afbeelding ]
Maar een hele weekquote:
Dat vind ik van al die belgische dames (sorry)quote:Op zondag 21 januari 2024 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat heeft dat wicht uit de glinsterkamer toch een zeikstem.
Als ze eruit zijn hebben ze allerlei basisgroentes tegen gegetenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een hele week![]()
Ik ben er ook gek op maar een hele week moet ik niet aan denken
Dat dusquote:Op zondag 21 januari 2024 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een hele week![]()
Kunnen ze nog meer pufjes latenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lust ik ook graag, maar betwijfel of ik dit 7 dagen wil eten.
Geen sorry voor nodig!quote:Op zondag 21 januari 2024 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik van al die belgische dames (sorry)
Dan kan hij in ieder geval Ariana op flinke afstand houden.quote:
Karen heeft een leuk stemmetjequote:Op zondag 21 januari 2024 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk rode kool verwacht door wat Lenie erover zei.quote:
Ja dat klopt, zo klinkt ze ookquote:Op zondag 21 januari 2024 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen sorry voor nodig!
Zij klinkt alsof heel de wereld tegen haar is en elk moment kan gaan janken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spruitjes zijn ook kleine kooltjesquote:Op zondag 21 januari 2024 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk rode kool verwacht door wat Lenie erover zei.
Was leuk geweest jaquote:Op zondag 21 januari 2024 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk rode kool verwacht door wat Lenie erover zei.
Ja... niks is goed genoeg voor madam, zo klinkt zequote:Op zondag 21 januari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat klopt, zo klinkt ze ookwas mij al opgevallen in het begin. Dacht die barst zo in tranen uit
Het zou nog gaan als je genoeg in huis had om er elke dag wat anders mee kan maken maar dat gaat em niet worden daar.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een hele week![]()
Met kip en rozijnen is lekkerquote:Op zondag 21 januari 2024 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Couscous kan een mens niet tegen eten
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:38 schreef Jockari het volgende:
Ik kan maar sporadisch volgen want ben aan het strijken.Ik heb ook zo'n manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk is dat, maar heb het vrijdag een keer zelf gedaan
Omdat het fucked up week is.. alleen rauw eten uit de potquote:
Ja maar die brengen op maandag geen ongeluk.. rode welquote:Op zondag 21 januari 2024 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Spruitjes zijn ook kleine kooltjes
Spruiten kan je koken en bakken. couscous en mager spekblokjes geloof ikquote:Op zondag 21 januari 2024 13:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Omdat het fucked up week is.. alleen rauw eten uit de pot
Touchéquote:Op zondag 21 januari 2024 13:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar die brengen op maandag geen ongeluk.. rode wel
Ik weet het niet, het is echt buiten het huis opgenomen in de hal van Endemol vanochtend.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:41 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk niet dat de exit van Sonja een mindfuck is van BB. Het zou andere bewoners die twijfelen om nog te blijven kunnen aansporen om hetzelfde te doen en dat zal de productie willen vermijden.
Volgens kamper Lenie welquote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché
Is dat rodekool verhaal echt omwille ongeluk?
Ja, zo eet ik ook regelmatig spruitjesquote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Het kan niet zegt iemand in het BB huis Couscous met Spruiten. Gooogle zegt iets anders
Couscous met spruiten uit de wok met (vega) gehakt, een gezonde maaltijd met gewokte spruitjes, snel en simpel couscous recept met rode ui en zongedroogde tomaten
Was een grapje dat ze alleen rauwe spuiten mogen eten vanwege fucked up weekquote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Spruiten kan je koken en bakken. couscous en mager spekblokjes geloof ik
Maarja gehakt rode ui en zongedroogde tomaten hebben ze nietquote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Het kan niet zegt iemand in het BB huis Couscous met Spruiten. Gooogle zegt iets anders
Couscous met spruiten uit de wok met (vega) gehakt, een gezonde maaltijd met gewokte spruitjes, snel en simpel couscous recept met rode ui en zongedroogde tomaten
Nja zien we toch weinig van op de stream i guess..quote:Op zondag 21 januari 2024 13:44 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Was een grapje dat ze alleen rauwe spuiten mogen eten vanwege fucked up week
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och dat is het dus wat ik fout doe in het leven
Eerst soja kwark nu vega gehaktquote:Op zondag 21 januari 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Dan is ze zo goed als definitief wegquote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is echt buiten het huis opgenomen in de hal van Endemol vanochtend.
Bespaard de programmamakers weer. Obstipatie = minder wc-papierquote:Op zondag 21 januari 2024 13:45 schreef Rhosyn het volgende:
Elke dag spruiten. Met spekjes. En die cous cous? Misschien cous cous met de spekjes en dan spruiten er naast.
Maar elke dag?
Dat gaat stinken hoor. De lucht in het huis en de lucht uit de die komt uit de darmen. En dan lekker veel pannenkoeken. Ik voorspel verstopping van de riolering.
ja is net zo koud als de koelkast hequote:Op zondag 21 januari 2024 13:47 schreef Lovely het volgende:
ze zetten de potten met spruiten buiten neer?
Jaquote:Op zondag 21 januari 2024 13:47 schreef Lovely het volgende:
ze zetten de potten met spruiten buiten neer?
True. past vast ook niet allemaal in de koelkastquote:Op zondag 21 januari 2024 13:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja is net zo koud als de koelkast he
Mee eensquote:Op zondag 21 januari 2024 13:47 schreef Rhosyn het volgende:
Basiri vind ik niet leuk. Druk, negatief en lult dom.
Ik zie er ook een vrijwillige exit in binnen enkele weken. Alice mss ook indien ze later in het spel slaaptekort heeft.quote:
Ja sluit ik me bij aan. Hoog michelangelo gehalte. Hij gedraagt zich net zoquote:Op zondag 21 januari 2024 13:47 schreef Rhosyn het volgende:
Eens, dat Belgisch is wat mij betreft een zangerig accent.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond MA een leuke speler; lekker fanatiekquote:Op zondag 21 januari 2024 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja sluit ik me bij aan. Hoog michelangelo gehalte. Hij gedraagt zich net zo
Spruitjes met rijst gehakt en pindakaas verdunt, of spruitjes met gehakt pindakaas en spekjes in pannekoek ook lekker.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Javries erover
![]()
Dan zijn de spruitjes lekk3rder
Dit zegt Google erover: Eet nooit rode kool op maandag, daar komt enkel ruzie van. Rode kool, daar zit de bliksem in, neem mijn raad toch aan! Wie op maandag rode kolen stooft, krijgt de potten en pannen naar zijn hoofd!quote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché
Is dat rodekool verhaal echt omwille ongeluk?
Ik ook, had geen hekel aan die jongen...quote:Op zondag 21 januari 2024 13:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vond MA een leuke speler; lekker fanatiek![]()
fucked up weekquote:
Oh... Dan kan ik rustig op maandag kool eten, tenzij er een Poltergeist brokken komt makenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit zegt Google erover: Eet nooit rode kool op maandag, daar komt enkel ruzie van. Rode kool, daar zit de bliksem in, neem mijn raad toch aan! Wie op maandag rode kolen stooft, krijgt de potten en pannen naar zijn hoofd!
¹maar ik ergerde me aan zijn macho gedrag.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ja die zijn ook idd lelijk is een soort pixel tattoo op zijn benen waren ook tattoo beginneling krabbelsquote:
zijn woedeaanval met de bijl en houtblokken nadat hij een opdracht verloorquote:Op zondag 21 januari 2024 13:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
¹maar ik ergerde me aan zijn macho gedrag.
Helaba !quote:Op zondag 21 januari 2024 13:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Eens, dat Belgisch is wat mij betreft een zangerig accent.
Ik ben dit jaar fan van de Belgenquote:
mooi gemaaktquote:Op zondag 21 januari 2024 13:00 schreef ledn81 het volgende:
Volgens mij is dit de nieuwe indeling
[ afbeelding ]
Michelangelo vond ik een prima jong. Dat geflirt met hoe heet ze ook al weer? Dat deed hij goed.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Was die van sonja. Ze zoeken nu die van ashleyquote:Op zondag 21 januari 2024 14:01 schreef Hoempah het volgende:
Die heeft Tom gepakt. Hij vroeg vanmorgen of hij die mocht hebben aan een aantal in de badkamer.
sjiaraquote:Op zondag 21 januari 2024 14:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Michelangelo vond ik een prima jong. Dat geflirt met hoe heet ze ook al weer? Dat deed hij goed.
Ik heb nog niet echt iemand die er boven uit steekt.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar fan van de Belgen
Tom
Karen
Basiri
Danny vind ik nog moeilijk inschattenquote:Op zondag 21 januari 2024 14:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt iemand die er boven uit steekt.
Ik vond okee:
Danny
Karen
Rohani
Dilano
Randy
28quote:Op zondag 21 januari 2024 14:03 schreef greysbones het volgende:
Rohani is nog jong toch ?
Vind haar ouwelijk overkomen
Inderdaad, alfamannetjes gedrag. Ik zie hem nog welbotsen met bijvoorbeeld Lenie, dat is dan wel weer leukquote:Op zondag 21 januari 2024 13:47 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit zegt Google erover: Eet nooit rode kool op maandag, daar komt enkel ruzie van. Rode kool, daar zit de bliksem in, neem mijn raad toch aan! Wie op maandag rode kolen stooft, krijgt de potten en pannen naar zijn hoofd!
serieus? nog niet gezien diequote:Op zondag 21 januari 2024 13:10 schreef Snoozey het volgende:
wat een idiote tattoos allemaal zeg. lingeriesetje haha (bij nieuwe sonja)
Nou, hij weet hoe zij zich voelt....dus passen wel bij elkaarquote:Op zondag 21 januari 2024 14:03 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb meelij met Randy die nu met die vreselijke Ariana een duo vormt.
Dat was Dannyquote:Op zondag 21 januari 2024 14:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, hij weet hoe zij zich voelt....dus passen wel bij elkaar.....nee dat gun ik hem ook niet ook al blijf ik het stom vinden dat hij Ashly erop heeft gezet.
zullen ook wel filmpjes van komen door DKG_TEGENGAS en of Led81quote:Op zondag 21 januari 2024 13:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik was ff een uurtje in de sportschool op het slechtste moment.
Komt er een samenvatting in de stream verslagen??
Dat was Danny die dat heeft gedaanquote:Op zondag 21 januari 2024 14:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, hij weet hoe zij zich voelt....dus passen wel bij elkaar.....nee dat gun ik hem ook niet ook al blijf ik het stom vinden dat hij Ashly erop heeft gezet.
oh was hij er niet dan misschien led81quote:Op zondag 21 januari 2024 13:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vandaag geen opnames had hij gezegd.
Ja had het wel gezien, maar was niet zo de moeite, ben niet terug gespoeld toen. Was iets anders aan het opnemen.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh was hij er niet dan misschien led81
is dat niet hetzelfdequote:Op zondag 21 januari 2024 14:10 schreef Jockari het volgende:
Mooie misverstanden: pindasaus en satesaus...
Er zitten geloof ik 4 in die vega etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |