Ja de smiechtquote:Op zondag 21 januari 2024 11:30 schreef BB-King het volgende:
Heeft Basiri zelf gekozen om duo met Karen te worden?
Had ik ook gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zei 3
En er werd gecorrigeerd dat er 2 kwamen
En 3 uit de mirrorroom
Was een beetje onduidelijk hoe ik het zei waarschijnlijkquote:Op zondag 21 januari 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zei 3
En er werd gecorrigeerd dat er 2 kwamen
En 3 uit de mirrorroom
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
Alice en Lenie Geel
Basiri en en Karen Oranje
Danny en Sonja Groen
Er zijn 4 met rose/rood Jimmy,Tom, Ronahi, Dilano
en 4 met blauw/lichtbauw Ariana, Doriana, Tyron, Randy
Lenie en Alice haal ik uit dit Shot en Ariana Doriana vermoed ik te lezenquote:
Ariana en Randy blauw dacht ikquote:Op zondag 21 januari 2024 11:32 schreef ledn81 het volgende:
Wie mis ik nu nog? (probeer zo de bedden weer even in te kleuren)
Groen
Danny
Sonja
Geel
Alice
Lenie
Blauw
Lichtroze
Dilano
Jimmy
Oranje
Basiri
Karen
Donkerroze
Ronahi
Tom
Lichtblauw
Dariana
Tyron
Dat doet @Gert dit jaar. Maar we hebben het persbericht nog niet binnen.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:29 schreef greysbones het volgende:
Druk voor @:Dotteke
Die moet alle nieuwe in de OP laten landen
Gedoequote:Op zondag 21 januari 2024 11:35 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd hoe het nu gaat lopen en of het wel klikt tussen de koppels. Zal best wel wat gaan veranderen in de dynamiek en zo ook met al die nieuwe mensen.
Mooi zo!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:36 schreef lojanda het volgende:
Lenie begint nu al te klagenwordt een hele zware week zegt hij..
"Dat meisje"quote:Op zondag 21 januari 2024 11:37 schreef BB-King het volgende:
Alice en Lenie duo?
Zou hij inmiddels haar naam al weten?
Hey Eric. Jij kent hem?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:37 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
Jimmy!!
![]()
![]()
![]()
Heisa Jynx in tha House!! Dat wordt genieten!!
En daar wachten we wel een beetje op toch?quote:
Zo leuk dat hij er in zit!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:37 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
Jimmy!!
![]()
![]()
![]()
Welke is dat?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:37 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
Jimmy!!
![]()
![]()
![]()
Ik wens hem ook een zware week toe.. hopelijk hoeven we hem dan niet continu te horen “zingen”..quote:
Misschien gaat hij over op de smartlappenquote:Op zondag 21 januari 2024 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik wens hem ook een zware week toe.. hopelijk hoeven we hem dan niet continu te horen “zingen”..
quote:
Is hij dit?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo leuk dat hij er in zit!
Hij was zoooo zenuwachtig, maar hij gaat dit rocken.
Dat zal toch nietquote:Op zondag 21 januari 2024 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien gaat hij over op de smartlappen
Heisa Jynx is Jimmy's drag naam. Hier haar Instagramquote:
Heisa Jynxquote:Op zondag 21 januari 2024 11:41 schreef Ireth het volgende:
Waar moeten we op google-en om de Dragversie van jimmie te zien???
* Ireth is nieuwsgierig!
Dit is uit haar begin tijd. Zo ziet ze er nu uit in dragquote:
Snap ik! Zo leuk! Hij gaat dit zeker rocken!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo leuk dat hij er in zit!
Hij was zoooo zenuwachtig, maar hij gaat dit rocken.
Het is echt een kippenhoek nu, zijn in een keer 5 mensen bij gekomenquote:
Leuk, benieuwd wat hij ons gaat laten zienquote:
In haar introfilmpje was ze benieuwd of Big Brother haar zou breken.quote:
Ooooh ! Ja!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heisa Jynx is Jimmy's drag naam. Hier haar Instagram
Wauw, dat moet dan wel heftig zijn geweest. Benieuwd of ze dat nog te zien gaan krijgen wat er gebeurd isquote:
Die nieuwe blonde dude in dat blauwe pak!quote:
Ja die grote beer!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die nieuwe blonde dude in dat blauwe pak!
Ik ook!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, benieuwd wat hij ons gaat laten zien
Ik vond het ook wel een mega mindfuck hoor... sta je daar in die draaideur op nog geen 2 meter afstand van je familie die je kan horen....quote:Op zondag 21 januari 2024 11:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
In haar introfilmpje was ze benieuwd of Big Brother haar zou breken.
Snel gelukt.
Zou het kunnen zijn maar ze is nog maar net een weekje van huis.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een mega mindfuck hoor... sta je daar in die draaideur op nog geen 2 meter afstand van je familie die je kan horen....
BB dat zeiquote:Op zondag 21 januari 2024 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ze zitten op de bank omdat..?
Mededeling van BBquote:Op zondag 21 januari 2024 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
Doriana lijkt op de dochter van tita tovenaar
Aankondiging van iets.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze is op de verkeerde landingsbaan gelandquote:Op zondag 21 januari 2024 11:51 schreef ben34567 het volgende:
Ariana heeft even moeite gedaan om vrolijk te kijken en nu is ze weer haar chaggi zelve
Een zweefteef en een gast die aan verkleedpartijen doet.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:54 schreef Snoozey het volgende:
omy omy wat hebben ze nu toch binnen gebracht
Ik van net in maar zag dat ze de zelfde kleur hadden .quote:Op zondag 21 januari 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Te chaotisch voor nu
Ik heb het geluid maar ff uit. Tis net villa kakelbontquote:Op zondag 21 januari 2024 11:56 schreef Ireth het volgende:
Blablablablablablakakelblablablakakelblabla
Dat krijg je na veertig kilo afvallenquote:Op zondag 21 januari 2024 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is die Basiri nog maar 24, ouwelijke kop heeft hij
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
Setjes plus hun kleur
Alice en Lenie - Geel
Ariana en Randy - Donkerblauw
Tyron en Doriana - Lichtblauw
Basiri en Karen - Oranje
Danny en Sonja - Groen
Dilano en Jimmy - Lichtrose
Tom en Ronahi - Donkerrose
Zo moet hij goed zijn.![]()
Met dank aan ook anderen die de moeite namen om setjes en kleur bij elkaar te zoeken.
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik van net in maar zag dat ze de zelfde kleur hadden .
Ofquote:Op zondag 21 januari 2024 11:58 schreef RelDaThief het volgende:
Jeezes, waarom doe je dan mee en vooral... waarom geraak je door de selectie?
Misschien dat ze daarom zo van slag was, na het opnemen van die boodschap?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Jullie zijn snel goedgelovig. Het is fucked up week..
Kan idd ook nog altijd een geheime opdracht zijn.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ze zit al buiten het huis. Dus zal wel echt gaan zijn.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Beeld leek overdagquote:Op zondag 21 januari 2024 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom zo van slag was, na het opnemen van die boodschap?
Nee dit heeft ze in de hal van Endemol opgenomen.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:00 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Kan idd ook nog altijd een geheime opdracht zijn.
Zou wel een goeie mindfuck zijn.
Wil niks zeggen he.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dit heeft ze in de hal van Endemol opgenomen.
Dan is het wel een zwakke selectie. Ze hadden ook al moeite met vinden van kandidaten en die er nu inzitten zijn bijna een kopie van vorig jaar maar dan een stuk minder uitgesproken. Sowieso met al die streamlocks wordt het steeds lastiger om dit seizoen interessant te vinden.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:00 schreef bpi het volgende:
[..]
Ze zit al buiten het huis. Dus zal wel echt gaan zijn.
Wat zal die balen, lijkt wel of dit expres gebeurt is anders had Sonja het toch zelf van te voren gedaan....quote:
Die boodschap was in het daglicht opgenomen dus vandaagquote:Op zondag 21 januari 2024 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom zo van slag was, na het opnemen van die boodschap?
Ze was gister al weg hčquote:Op zondag 21 januari 2024 12:04 schreef bpi het volgende:
[..]
Klopt niets van. Om 8 uur is het nog donker en de video van haar is in het licht opgenomen.
Gisteren was het ook donker. Toen ze vertrok. Maar maakt niet uit. Ze is weg.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze was gister al weg hč
Na een half uurtje terug te zijn geweest
Dat de videoboodschap is opgenomen vanmorgen
Omdat ze niet terug wil
Ja. Ik denk dat ze dachten dat ze haar wel konden kalmeren en overtuigen niet op te geven.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze was gister al weg hč
Na een half uurtje terug te zijn geweest
Dat de videoboodschap is opgenomen vanmorgen
Omdat ze niet terug wil
Ik vermoed dat terwijl Sonja gister in die draaideur stond te wachten haar familie heeft gehoord, die werden geďnterviewd in de liveshow, net voordat de draaideur open ging. Dan hoor je ze wel, maar mag je ze niet zien. Acuut heimwee en gemis denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of
Wat heeft BB in vredesnaam gedaan in die draaideur
Zie je Huub nog weleens? Je weet wel die gast met die grootheidswaanzin..quote:Op zondag 21 januari 2024 11:37 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
Jimmy!!
![]()
![]()
![]()
Met een green screen is veel mogelijk. Ze was wel behoorlijk van de kaart gisteren, dus ik hou beide opties voorlopig nog even openquote:Op zondag 21 januari 2024 12:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die boodschap was in het daglicht opgenomen dus vandaag
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het heerlijk trouwens hoe Lenie slecht in namen is
En Basiri begint ook met stotteren, het is besmettelijk!!
Ja dat vraag ik m ij ook af. Lijkt mij toch niet dat ze rare dingen gaan doenquote:Op zondag 21 januari 2024 12:07 schreef ben34567 het volgende:
Benieuwd wat er nu werkelijk in die deur plaatsgevonden heeft. Maar Sonja heeft wellicht zwijgplicht tot na het programma.
Die Danny vindt zichzelf ook wel heel watquote:Op zondag 21 januari 2024 11:46 schreef Was-beer het volgende:
Danny heeft het moeilijkste moment gehad van allemaal. Dat hij iemand moest nomineren.
Tom: en wij dan op de bank?
Ze was ook al 2 dagen niet echt oké, had last van duizelingen... als ze naar huis zou gaan, zou ze eerst naar de huisarts gaan..quote:Op zondag 21 januari 2024 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
Er heeft achter iets plaats gevonden zegt Alice nu ook.
Het is speculatie maar die heeft echt wel vast gezeten in die deur.
Sowieso valt me op dat ze weinig rekening houden met de bewoners als er een spel of live bezig is.
Ze moeten soms heel lang wachten. Zitten ze te eten moeten ze naar de DBK of een spel spel spelen.
Stream 1 is geen slquote:Op zondag 21 januari 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze SL duurt me te lang, ik ga even wat doen. Tot later
Welke streamlock? Er is toch gewoon beeld.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ze volgende zaterdag de exit gewoon weer via het scherm aankondigen dan weten we wel dat het daar iets mee te maken hadquote:Op zondag 21 januari 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik m ij ook af. Lijkt mij toch niet dat ze rare dingen gaan doen
Stream 1 gewoon beeld?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dan is Danny nu alleenquote:Op zondag 21 januari 2024 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
Setjes plus hun kleur
Alice en Lenie - Geel
Ariana en Randy - Donkerblauw
Tyron en Doriana - Lichtblauw
Basiri en Karen - Oranje
Danny en Sonja - Groen
Dilano en Jimmy - Lichtrose
Tom en Ronahi - Donkerrose
Zo moet hij goed zijn.![]()
Met dank aan ook anderen die de moeite namen om setjes en kleur bij elkaar te zoeken.
??welke SL ??quote:Op zondag 21 januari 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee BB zou geen rare dingen doen maar als er technisch iets weigert o.i.dquote:Op zondag 21 januari 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik m ij ook af. Lijkt mij toch niet dat ze rare dingen gaan doen
Ik denk ook dat het is wat Eric zegt, familie gehoord en heimwee gekregenquote:Op zondag 21 januari 2024 12:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee BB zou geen rare dingen doen maar als er technisch iets weigert o.i.d
Die familie zit toch in de studio vanop een afstand ? En na een week al heimwee ?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het is wat Eric zegt, familie gehoord en heimwee gekregen
Sorry maar dat zou dan wel een heel zieke opdracht zijn.. gaat dan wel echt te verquote:Op zondag 21 januari 2024 12:00 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Kan idd ook nog altijd een geheime opdracht zijn.
Zou wel een goeie mindfuck zijn.
Eerst een maatje die slachtoffertje gaat spelen dan om uiterlijk als een bitch gezien wordt en nu door iemand die te lang heeft gewacht voordat ze besefte dat het niet ging.....en Ashley had nog erg veel zin.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:13 schreef Clasientjuh het volgende:
Dit vind ik wel erg sneu voor Ashley, hopenlijk krijgt ze nog een kans.
Ja dat dacht ik gisteren meteen al: ze kan toch horen wat er in de studio bezig is?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien wel heel lang in de draaideur gestaan. Eerst alles in de studio meegekregen en vervolgens misschien wat er in het huis gebeurde en jij staat dat al een uur in een krappe ruimte.
Haar familie was behoorlijk emotioneel... ik zou ook gek worden als ik dat zou horen terwijl ik al een hele poos kapot ga van de spanning terwijl ik met m'n hele hebben en houden opgepropt zit in een draaideurquote:Op zondag 21 januari 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zat in een publiek gebouw wellicht tussen de andere mensen dus komt ze echt niet meer terug. Ze worden getest op covid/griep voordat ze in het BB huis gaan neem ik aan.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry maar dat zou dan wel een heel zieke opdracht zijn.. gaat dan wel echt te ver
Ze heeft toch geen relatie?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Tom zegt tegen Tyron dat Sonja misschien wel zwanger is, ze was misselijk zegt hij!
Ja dat bv zou ook heel goed kunnen...quote:Op zondag 21 januari 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2024 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
Kan Lenie niet gewoon even een opbeurend liedje zingen?
![]()
Wat een aannames...quote:Op zondag 21 januari 2024 12:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze zat in een publiek gebouw wellicht tussen de andere mensen dus komt ze echt niet meer terug. Ze worden getest op covid/griep voordat ze in het BB huis gaan neem ik aan.
Kijken of ze dat volgende week anders gaan doen.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Haar familie was behoorlijk emotioneel... ik zou ook gek worden als ik dat zou horen terwijl ik al een hele poos kapot ga van de spanning terwijl ik met m'n hele hebben en houden opgepropt zit in een draaideur
quote:Op zondag 21 januari 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijken of ze dat volgende week anders gaan doen.
Persoonlijk vond ik het erg rommelig allemaal gisteren.
Eerste jaar heeft liese en die adhd er ook een halve dag apart gezeten. Was ook maar eenmalig.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfde kleding als gisteravondquote:Op zondag 21 januari 2024 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Filmpje leek ook wel heel haastig in elkaar gezet.
Die heeft weer een go around gemaakt boven de Buitenveldertbaan zag ik net op Flightradar24....quote:
helemaal mee eensquote:Op zondag 21 januari 2024 11:58 schreef Ireth het volgende:
Sonja er uit!!!![]()
Dat vind ik dus erg lullig nu voor Ashley
Het is eigenlijk altijd rommelig vind ik.. zo niet professioneel.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope en Tom ook niet dacht ikquote:Op zondag 21 januari 2024 12:20 schreef zodeju het volgende:
Vraagt Lenie weer om kleding en heeft hij nog niet zijn koffer??
Ik had zo gehoopt dat de live show meer zou zijn dan terugblikken.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is eigenlijk altijd rommelig vind ik.. zo niet professioneel.
Dat is toch ook iets wat helemaal niets toevoegt.. wat is daar nu de bedoeling vanquote:
Dat is toch Alice. Maar sonja had ook een relatie wat ik begreep uit een gesprekquote:Op zondag 21 januari 2024 12:16 schreef bpi het volgende:
[..]
Ze had iemand leren kennen juist voor het programma.
Zelfde als met het eten.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch ook iets wat helemaal niets toevoegt.. wat is daar nu de bedoeling van
Idd.. die hele liveshow slaat echt nergens op.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had zo gehoopt dat de live show meer zou zijn dan terugblikken.
Ow. Ok. Kan al niet meer volgen.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is toch Alice. Maar sonja had ook een relatie wat ik begreep uit een gesprek
quote:Op zondag 21 januari 2024 12:23 schreef Snoozey het volgende:
zonder schmink ziet die jimmy er toch ook uit alsof hij normaal er als een clown bijloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Welke opdracht?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry maar dat zou dan wel een heel zieke opdracht zijn.. gaat dan wel echt te ver
Met haar naam kan je het woord rodania maken. Wel origineel van de ouders welquote:Op zondag 21 januari 2024 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
Doriana heeft een truukske; platleggen en duwen
Gaat over de koffer inpakken, dat wel
Nog niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze al ander eten gekregen voor volgende week?
"It's a sort of piss-take on culture, because a drag queen is a clown - a parody of our society. It's a sarcastic spoof on culture, which allows us to laugh at ourselves - but in a way that is inclusive of everyone."quote:Op zondag 21 januari 2024 12:23 schreef Snoozey het volgende:
zonder schmink ziet die jimmy er toch ook uit alsof hij normaal er als een clown bijloopt.
Is het een Jerrel type?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
"It's a sort of piss-take on culture, because a drag queen is a clown - a parody of our society. It's a sarcastic spoof on culture, which allows us to laugh at ourselves - but in a way that is inclusive of everyone."
RuPaul
daar zag ik idd ook van die gasten lopen waarvan je denkt....quote:Op zondag 21 januari 2024 12:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
"It's a sort of piss-take on culture, because a drag queen is a clown - a parody of our society. It's a sarcastic spoof on culture, which allows us to laugh at ourselves - but in a way that is inclusive of everyone."
RuPaul
Wie is Sonja?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:28 schreef ben34567 het volgende:
Die nieuwe blonde is een budget versie van OG Sonja
Ik zie haar wel terug komen eigenlijk, die Danny vorig jaar kwam toch ook terug meen ik?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:29 schreef HappyCharly het volgende:
Lullig dat sonja weg is
Had Ashley niet weg gehoeven..
Komt relax over.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:29 schreef Snoozey het volgende:
haha hij lijkt een beetje op theo van gogh. maar die vond ik wel leuk
Oh dat zou n plottwist zijnquote:Op zondag 21 januari 2024 12:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie haar wel terug komen eigenlijk, die Danny vorig jaar kwam toch ook terug meen ik?
Wat jij vindt moet je bij de politie brengenquote:Op zondag 21 januari 2024 12:31 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind Naomie en Lize nooit knappe vrouwen. Een beetje overrated
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Liese is zeker wel mooi, ook heel aardig trouwensquote:Op zondag 21 januari 2024 12:31 schreef ben34567 het volgende:
Maar wel leuke, konden ook dubbel liggen over hun eigen fouten.....en moet je knap zijn om populair te worden. Nadia was knap maar ongelofelijk saai en lui.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:31 schreef ben34567 het volgende:
Beide trouw en leuke meiden.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Liese is zeker wel mooi, ook heel aardig trouwens
Dus eerst laat je je medebewoner vertrekken, en dan ga je zelf? Zwakquote:Op zondag 21 januari 2024 12:34 schreef spapaars het volgende:
Beste bewoners, ik heb mij werkelijk helemaal kapot verveeld is dat saaie k*t huis.
Dat zal de werkelijke strekking zijn.
https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/reel/C2XCwBbt27s/
Naai actie eerste klas.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dus eerst laat je je medebewoner vertrekken, en dan ga je zelf? Zwak
Nawel bedoel je?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wel leuke, konden ook dubbel liggen over hun eigen fouten.....en moet je knap zijn om populair te worden. Nadia was knap maar ongelofelijk saai en lui.
Professionele drag queens hebben vaak lichte of geen wenkbrauwen omdat ze die camoufleren en vervolgens zelf, vaak hoger dan hun eigen wenkbrauwen, op hun gezicht tekenen voor extra effect.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:27 schreef Snoozey het volgende:
[..]
daar zag ik idd ook van die gasten lopen waarvan je denkt....
maar hij heeft ook zo'n rood hoofd. en lichte (of geen?) wenkbrauwen.
Mensen die draaideur is fake, er zit 100 meter tussen het huis en de studio.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Haar familie was behoorlijk emotioneel... ik zou ook gek worden als ik dat zou horen terwijl ik al een hele poos kapot ga van de spanning terwijl ik met m'n hele hebben en houden opgepropt zit in een draaideur
Dgkquote:Op zondag 21 januari 2024 12:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, stomNadia was wel van heel vroeger.....
Katrien Duckquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |