Heb ik alleen last van als ik een tijdje niet achter de laptop zit, dat de streams dan achter lopen rete irritant welquote:Op zondag 21 januari 2024 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
TIP
Regelmatig F5 en..
De streams kunnen weer open zijn kijk je nog steeds naar die SL..
De geruchtenmachine draait weer volop.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:42 schreef ben34567 het volgende:
Geruchten gebaseerd op iets ?
https://twitter.com/BrotherBigNews/status/1748964939081920907
Dan hadden ze haar koffer niet in de gang laten staan maar was er gevraagd om die naar de voorraadkamer te brengen. Denk dat ze nog steeds kijken of ze terug kan of ze zit in de mirrorroomquote:Op zondag 21 januari 2024 09:42 schreef ben34567 het volgende:
Dat opperde ik gisteren ook al. Je zag Sonja in de deur staan en dat is een krappe ruimte. Ze stonden daar al een tijdje waarna Ashley er uit mocht naar haar familie.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:42 schreef ben34567 het volgende:
Ja lijkt inderdaad dat ze een paniekaanval heeft gehad omwille van claustrofobie en het gevoel dat de productie haar vergeten was omwille van de best wel lange wachttijd. Maar om daarvoor het avontuur op te geven ? Gewoon eens spreken met een psycholoog en eens goed slapenquote:Op zondag 21 januari 2024 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat opperde ik gisteren ook al. Je zag Sonja in de deur staan en dat is een krappe ruimte. Ze stonden daar al een tijdje waarna Ashley er uit mocht naar haar familie.
Als ik zo'n beetje die spelleiders in schat kunnen ze haar best heel lang hebben laten staan daar. Misschien wel vergeten, de sukkels.
Ze kwam er eerst heel vrolijk uit. Iedereen juichen en toen ineens knapte ze en zei: als jullie wisten wat ik heb door gemaakt/heb moeten doen? Jullie gaan het zien oid << dit weet ik niet precies meer.
Misschien zat de deur vast of zo. Moest er een monteur bij komen.![]()
Dat zou een slechte zaak zijn als dat zo is.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat opperde ik gisteren ook al. Je zag Sonja in de deur staan en dat is een krappe ruimte. Ze stonden daar al een tijdje waarna Ashley er uit mocht naar haar familie.
Als ik zo'n beetje die spelleiders in schat kunnen ze haar best heel lang hebben laten staan daar. Misschien wel vergeten, de sukkels.
Ze kwam er eerst heel vrolijk uit. Iedereen juichen en toen ineens knapte ze en zei: als jullie wisten wat ik heb door gemaakt/heb moeten doen? Jullie gaan het zien oid << dit weet ik niet precies meer.
Ze zijn met z'n allen naar de 1e ochtendmisquote:Op zondag 21 januari 2024 09:42 schreef happyme28 het volgende:
Pffff…. hoe lang kan zoiets duren? De streamlock filmpjes gaan in de herhaling
Kan misschien wel een half uur durenquote:Op zondag 21 januari 2024 09:42 schreef happyme28 het volgende:
Pffff…. hoe lang kan zoiets duren? De streamlock filmpjes gaan in de herhaling
Ze hebben 2 draaideuren he. 1 in het huis, waarna ze via buiten in een auto naar de studio worden gebracht. In de studio is ook weer zo'n draaideur. Dus ze zal best even in die deuren gestaan hebben, maar dat heeft niet dat hele uur geduurd.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En daarom gaan ze tv kijken en hebben ze meer kijkcijfers en een hoger marktaandeelquote:Op zondag 21 januari 2024 09:54 schreef ben34567 het volgende:
Ik vrees toch voor de kijkcijfers. Velen vinden de stream/groep saai; geen typisch BB sfeer; de heel amateuristische live uitzending en nu een mogelijke exit Sonja door een blunder.
Dan mogen allebei de nieuwe misschien wel het huis in. Waar bas tussen moest kiezenquote:Op zondag 21 januari 2024 09:42 schreef ben34567 het volgende:
Dat is ook waarquote:Op zondag 21 januari 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daarom gaan ze tv kijken en hebben ze meer kijkcijfers en een hoger marktaandeel
Is ook zo, maar met deze BB vind ik de TV toch beter dan de streamsquote:Op zondag 21 januari 2024 09:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is ook waarmaar ben een stream liefhebber. Afleveringen vind ik te geknipt/geplakt; kijk enkel de spellen
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, maar met deze BB vind ik de TV toch beter dan de streams
Gelukkig had ik voor dat BB begon al besloten dat ik ook naar de tv uitzendingen ging kijken.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daarom gaan ze tv kijken en hebben ze meer kijkcijfers en een hoger marktaandeel
Ik had mij voorgenomen niet meer hele dagen te streamen dus mij komt het wel goed uit dat erniet veel op de streams gebeurd. Ik lees hier en lees dan of er wat gebeurd en dan zet ik ze aan.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gelukkig had ik voor dat BB begon al besloten dat ik ook naar de tv uitzendingen ging kijken.
Die gaat vast ook wel een keerquote:Op zondag 21 januari 2024 10:02 schreef lonneberga het volgende:
Ashley naar huis,jammer
Had liever Ariane zien gaan
Die gaat van de eerste keer dat ze genomineerd wordt. Probleem is dat ze als zwakke speler wordt gezien en haar nomineren dus een beetje een verloren kans is om een sterke concurrent weg te spelen waardoor ze toch nog ver kan geraken.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:02 schreef lonneberga het volgende:
Ashley naar huis,jammer
Als je de nieuwe polls ziet op Facebook zie je wel dat Ariana niet echt populair is.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:02 schreef lonneberga het volgende:
Ashley naar huis,jammer
Het is elk jaar gezeur over de bewonersquote:Op zondag 21 januari 2024 09:54 schreef ben34567 het volgende:
Ik vrees toch voor de kijkcijfers. Velen vinden de stream/groep saai; geen typisch BB sfeer; de heel amateuristische live uitzending en nu een mogelijke exit Sonja door een blunder.
Ja slaat nergens op.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:04 schreef lonneberga het volgende:
Vraag me af wanneer de spiegelbewoners erin komen,toch idioot dat die nu al meer dan een week daar zitten?
idd te hopen dat dat niet waar is. Ik lees maar af en toe mee en weet dus niet wat er aan de hand is. Wel dat die Sonja nog niet terug is/weer weg is en dat ze iets had meegemaakt waar ze het niet over mocht hebben?quote:Op zondag 21 januari 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De geruchtenmachine draait weer volop.
en die mirror room zal wellicht een rol blijven spelen gedurende de hele editiequote:Op zondag 21 januari 2024 10:04 schreef lonneberga het volgende:
Vraag me af wanneer de spiegelbewoners erin komen,toch idioot dat die nu al meer dan een week daar zitten?
Ja, daarvoor doe je niet mee, raar hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:04 schreef lonneberga het volgende:
NIemand weet het, het is en blijft voor iedereen gokken en die lange SL helpt er ook niet echt aan meequote:Op zondag 21 januari 2024 10:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
idd te hopen dat dat niet waar is. Ik lees maar af en toe mee en weet dus niet wat er aan de hand is. Wel dat die Sonja nog niet terug is/weer weg is en dat ze iets had meegemaakt waar ze het niet over mocht hebben?
Dus lijkt het er wel op.
Is snap dit ook niet zodra de bewoners weer uit die gameroom zijn weten we toch wie er gewonnen heeftquote:Op zondag 21 januari 2024 10:08 schreef Joyce-43 het volgende:
kunnen we bb niet mailen dat we minder SL willen haha
StagiaireBB@FEBO.com voor al uw klachten.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Knipquote:Op zondag 21 januari 2024 10:08 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:09 schreef bpi het volgende:
[..]
StagiaireBB@FEBO.com voor al uw klachten.
Ze werden nu gewoon naar de gameroom geroepen voor een spel dan is een SL van een uur ofzo wel normaal. Gaat het de hele ochtend duren dan wordt het spannend want dat was toen bij Chiara een exit.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIemand weet het, het is en blijft voor iedereen gokken en die lange SL helpt er ook niet echt aan mee
Toen ik om ongeveer half negen de streams aan deed zag ik FF Ariana rondlopen, praten in zichzelf. Ze mompelde iets over een kistje kopen. Dat ze dat 1000 procent ging doen. Je zag toen 2 kistjes in een kast staan op elkaar gestapeld en toen kwam de SL. Dat is bijna 2 uur geleden.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ze werden nu gewoon naar de gameroom geroepen voor een spel dan is een SL van een uur ofzo wel normaal. Gaat het de hele ochtend duren dan wordt het spannend want dat was toen bij Chiara een exit.
en tevens het einde van het seizoen want het trok op niets meer ernaquote:Op zondag 21 januari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
want dat was toen bij Chiara een exit.
Kan.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:20 schreef bbfakir het volgende:
Betekend COS commentaar op de streamlocks?
Die streamlock is al 2 uur. Die paar minuten op 1 stream even beeld tel ik niet meequote:Op zondag 21 januari 2024 10:21 schreef happyme28 het volgende:
Nu precies 1 uur streamlock. Ze zullen ook wel honger hebben.
Toch sinds 9 uur pas?quote:Op zondag 21 januari 2024 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die streamlock is al 2 uur. Die paar minuten op 1 stream even beeld tel ik niet mee
Kruipruimte mag ook welquote:Op zondag 21 januari 2024 10:07 schreef lonneberga het volgende:
Leni daarentegen mogen ze van mij wel daar naar toe sturen ,tot het programma afgelopen is
Ik opende hier om 8.30 uur. Toen las ik al dat er een SL was. En daarna kwam er even beeld en toen weer SL tot nu.quote:
Had tegen die tijd ook de streams aan, maar toen zag ik wel slapende mensen..quote:Op zondag 21 januari 2024 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik opende hier om 8.30 uur. Toen las ik al dat er een SL was. En daarna kwam er even beeld en toen weer SL tot nu.
Je zou het bijna denken/quote:Op zondag 21 januari 2024 10:20 schreef bbfakir het volgende:
Betekend COS commentaar op de streamlocks?
Wie weet wel.. we zullen het misschien wel nooit weten of in de uitzending wel..quote:Op zondag 21 januari 2024 10:28 schreef BB-King het volgende:
Het eerste wat je ziet als je de streams aanzet is een streamlock.
Zijn ze hun kistjes aan het openen? Nieuwe duo's...
Stagiaires hebben nu achter de schermen een spoedcursus "schakelen tussen streams en geluid" daaromquote:Op zondag 21 januari 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien denken de stagiaires dat wij op zondag in ons bed liggen tot 11 uur ofzo..
Dat hadden ze waarschijnlijk liever zelf gedaan.
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stagiaires hebben nu achter de schermen een spoedcursus "schakelen tussen streams en geluid" daarom
een streamlock
Bijna 2 uur al een SLquote:Op zondag 21 januari 2024 10:28 schreef BB-King het volgende:
Het eerste wat je ziet als je de streams aanzet is een streamlock.
Zijn ze hun kistjes aan het openen? Nieuwe duo's...
Ze zullen strafstudie hebben voor wat ze gisteren hebben gedaan.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stagiaires hebben nu achter de schermen een spoedcursus "schakelen tussen streams en geluid" daarom
een streamlock
Die krijgt nuquote:Op zondag 21 januari 2024 10:33 schreef bpi het volgende:
[..]
Ze zullen strafstudie hebben voor wat ze gisteren hebben gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. En dan de rest van de dag niets meer te doen daar. Doe er een weekspel in. Dat kunnen we tenminste live volgen.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:38 schreef Was-beer het volgende:
Vandaag ook weer oog in oog met de bewoners, net zoals woensdagWoensdag mag ik wel zeggen, was een overweldigend succes te noemen....oh wacht....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Zullen we even kijken hoe vaak we dit afgelopen edities geroepen hebben?quote:Op zondag 21 januari 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
Als er om 12 uur nog geen streams terug zijn, kap ik ermee lezen jullie dat FEBO
🤣quote:Op zondag 21 januari 2024 10:09 schreef bpi het volgende:
[..]
StagiaireBB@FEBO.com voor al uw klachten.
Ik nog nul keer..quote:Op zondag 21 januari 2024 10:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zullen we even kijken hoe vaak we dit afgelopen edities geroepen hebben?
Bedoel je elimineren?quote:Op zondag 21 januari 2024 10:44 schreef RelDaThief het volgende:
Stel dat ze allemaal in die andere kamer zitten, kunnen ze die moeilijk terug tussen deze bewoners gooien. Dan heeft het geheimhouden van die andere kamer niet ook veel nut meer.
De kans is dan groot dat al wie daar zit de huidige bewoners zullen vervangen waarvan ze er 1 of 2 moeten houden.
Vandaar dat Sonja het mss moeilijk heeft omdat ze weet dat ze mensen moet liquideren waarmee ze al een beetje een band heeft opgebouwd.
Heel koud en kilquote:Op zondag 21 januari 2024 10:41 schreef Poeziewoes het volgende:
Vind die mirror room wel heel erg ongezellig uitzien met al die bling bling van spiegels en glas.
Als dat echt zo is ben je een uitzondering.quote:
Yep, liquideren, elimineren, uitschakelen, hoe je het ook wil noemen.quote:
Liquideren ?quote:Op zondag 21 januari 2024 10:44 schreef RelDaThief het volgende:
Stel dat ze allemaal in die andere kamer zitten, kunnen ze die moeilijk terug tussen deze bewoners gooien. Dan heeft het geheimhouden van die andere kamer niet ook veel nut meer.
De kans is dan groot dat al wie daar zit de huidige bewoners zullen vervangen waarvan ze er 1 of 2 moeten houden.
Vandaar dat Sonja het mss moeilijk heeft omdat ze weet dat ze mensen moet liquideren waarmee ze al een beetje een band heeft opgebouwd.
Of gewoon verder kletsen inde sc, tot de streams terug zijnquote:Op zondag 21 januari 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Zal ik een nieuw topic aanmaken
Commentaar op de Streamlocks
Niet alleen ongezellig maar ook vreselijk irritant. Het licht van de lampen wordt ook gereflecteerd. Je ziet hele tijd jezelf of de anderen lopen.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:41 schreef Poeziewoes het volgende:
Vind die mirror room wel heel erg ongezellig uitzien met al die bling bling van spiegels en glas.
Liquideren is toch echt iets andersquote:Op zondag 21 januari 2024 10:47 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Yep, liquideren, elimineren, uitschakelen, hoe je het ook wil noemen.
Het spel is pas begonnen, ze kunnen nu nog alle kanten op en een hoop spelers vervangen.
Gelukkig hebben ze een tuinquote:Op zondag 21 januari 2024 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet alleen ongezellig maar ook vreselijk irritant. Het licht van de lampen worden ook gereflecteerd. Je ziet hele tijd jezelf of de anderen lopen.
Ik zou er helemaal gek van worden.
Is misschien leuk voor 3 dagen maar meer dan een week is hel.
Nou. Tuin.quote:
in real life wel, in een spel als dit is het gewoon een synoniem voor iemand definitief uit te schakelen.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Liquideren is toch echt iets anders
Er is niets meer van te volgen zo ineens twee nieuwe en Basi weer terugquote:
Yes de drie uit de mirror en twee nieuwequote:Op zondag 21 januari 2024 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Dilano is er ook, dan al Ronahi er ook wel zijn? Edit: oh ja zie haar
En de bewoners uit de mirror room zijn er ook. Alleen Sonja nog niet?quote:Op zondag 21 januari 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niets meer van te volgen zo ineens twee nieuwe en Basi weer terug
Ik kijk pas sinds gisteren en snap er sowieso nog niks vanquote:Op zondag 21 januari 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niets meer van te volgen zo ineens twee nieuwe en Basi weer terug
Is vast nog achter om even weer bij te komen,hoop dat ze wel weer terug komtquote:Op zondag 21 januari 2024 10:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En de bewoners uit de mirror room zijn er ook. Alleen Sonja nog niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar spiegelbeeld hebben ze wel in het huis gegooid blijkbaar...quote:Op zondag 21 januari 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Sonja zit nu als enige in de mirror room ga ik vanuit.
Die kussens hadden ye ook zelf droog binne kunnen leggen.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou. Tuin.
Een buitenplaatsje met zeiknatte kussens. Als je wil zitten moet je een klapstoel mee nemen. ( zoals ik Basiri zag doen)
Het is geen shooter he.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:53 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
in real life wel, in een spel als dit is het gewoon een synoniem voor iemand definitief uit te schakelen.
Als ik zou zeggen 'buitenkegelen' ga je toch ook niet veronderstellen dat er effectief een kegelspel met menselijke pionnen wordt bedoeld.
In een Japanse gameshow zou het wel nog kunnen passen.
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:57 schreef freaky40 het volgende:
Leuk om Theo van Gogh weer terug in leven te zien, ze kunnen ook alles tegenwoordig....
Moeite om beeldspraak en realiteit te onderscheiden?quote:Het is geen shooter he.
Tis dr stiekeme tweeling zusquote:Op zondag 21 januari 2024 11:01 schreef ben34567 het volgende:
Wordt moeilijk om Sonja en die nieuwe uit elkaar te houden
Maar hoe wist Gellarboy dat?? Kent ie hem persoonlijk?? We willen details!!quote:
Hun schilderwerken zijn voorlopig nog verschillend.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:01 schreef ben34567 het volgende:
Wordt moeilijk om Sonja en die nieuwe uit elkaar te houden
Zit net te denkenquote:Op zondag 21 januari 2024 11:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgens mij hebben ze Thomas en Jerrell samengevoegd.
Zowiezo een circusnicht, dat wordt vroeg of laat gedoe.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit net te denken
Als het maar geen Jerrel type is
Jaquote:Op zondag 21 januari 2024 11:03 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Zowiezo een circusnicht, dat wordt vroeg of laat gedoe.
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:00 schreef Hoempah het volgende:
Alice: Sonja komt terug en is een koppel met Danny
Waarom mag die koffer wel meequote:Op zondag 21 januari 2024 11:04 schreef Was-beer het volgende:
Er was geen ruimte in Jimmy's koffer voor zijn dragspullen
2+3 gratis bij het Kruidvatquote:Op zondag 21 januari 2024 11:04 schreef ben34567 het volgende:
De selectie coach heeft het wel voor blonde vrouwen
Alice en Lenie, Danny en Sonja dacht ik gehoord te hebben.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
Hebben we al nieuwe duo's ontdekt in de complete chaos??
Raarrrrrquote:
Alice en Lenie gaat irritaties gevenquote:Op zondag 21 januari 2024 11:05 schreef bpi het volgende:
[..]
Alice en Lenie, Danny en Sonja dacht ik gehoord te hebben.
Je zei 3quote:Op zondag 21 januari 2024 11:06 schreef lojanda het volgende:
Ik had het dan dus wel goed gehoord dat er ook helemaal nieuwe bewoners in kwamen al werd dat hier tegengesproken. Dacht dat ikwas omdat ik het wel had horen zeggen in de vooruitblik
Gebrek aan creativiteit bij de casting.quote:
Had ze gezien in haar kaarten.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
Ariana zit er meteen bovenop
Zou ze door hebben dat ze met de rest niet echt goed klikt
Content creatorquote:Op zondag 21 januari 2024 11:07 schreef bpi het volgende:
https://www.instagram.com(...)MW5zZzR1czhla3NveQ==
Doriana haar instagram.
Ze heeft gewoon iemand gevonden waar ze kleding mee kan ruilen.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:07 schreef ledn81 het volgende:
Ariana heeft een nieuwe soulmate gevonden in Jimmy... hoop niet dat ze ook weer verliefd op hem word, want anders is het weer een teleurstelling
Staat niet op haar instaquote:
Zo snel mogelijk banden smeden omdat ze merkt dat ze buiten de groep zat met de oud bewonersquote:Op zondag 21 januari 2024 11:09 schreef Ireth het volgende:
Ik ben best nieuwsgierig naar die 2 nieuwe, maar dat gekwijl van Ariaan er bij trek ik niet....
Jaquote:Op zondag 21 januari 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
Was Bas niet degene die nieuwe duo's mocht maken?
Staat naast content creator bovenaan.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staat niet op haar insta
En haal je er eigenlijk ook niet uit op basis van haar foto’s
Hij is 41quote:Op zondag 21 januari 2024 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die waarvan jij zei dat het een oudje was?
Randy. Hij verdient dat niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:11 schreef Was-beer het volgende:
Ben benieuwd wie een duo vormt met Ariana
Yes die uit de mirror en twee nieuwe Jimmy en Dorianaquote:
Ja iedereen is nu in het huis. Alleen Sonja is nog even uh.. wegquote:Op zondag 21 januari 2024 11:15 schreef Sestra666 het volgende:
oh ik zie basari, zijn ze uit de mirrorroom? ik kan het niet volgen zoals vroeger
Yes gelukkig wel..quote:Op zondag 21 januari 2024 11:15 schreef Sestra666 het volgende:
oh ik zie basari, zijn ze uit de mirrorroom? ik kan het niet volgen zoals vroeger
Nu wil ik iets zeggen maar doe het niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy vertelt dat hij heeft meegedaan aan de Miss Groningen verkiezing ...![]()
Alice heel enthousiast "ik ook !!", Jimmy: dit was de travestieten versie ...
Ja... idd...quote:Op zondag 21 januari 2024 11:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ik kan zo slecht tegen mensen die hun horoscoop te serieus nemen.
"Ik ben tweeling!"quote:Op zondag 21 januari 2024 11:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ik kan zo slecht tegen mensen die hun horoscoop te serieus nemen.
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy vertelt dat hij heeft meegedaan aan de Miss Groningen verkiezing ...![]()
Alice heel enthousiast "ik ook !!", Jimmy: dit was de travestieten versie ...
Kan Ariana nog niet landenquote:Op zondag 21 januari 2024 11:19 schreef 36Chambers het volgende:
Die nieuwe meid heeft zweefstenen bij dr
Je kent hem?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo leuk om Jimmy nu eindelijk in het huis te zien. Dit is echt zijn droom!
Je beledigt the Nanny.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:21 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg Fran ("The Nanny") vibes als ik Ronahi hoor praten...
Die valt wel op jaquote:Op zondag 21 januari 2024 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een beer van een kerel de nieuwe zeg.
Zeker, het is een goede vriend en dankzij Jimmy en zijn DJ partner Joost ben ik ooit gaan DJ'en! En ik wist ook al even dat ie in de running was, maar netjes mijn mond gehouden.quote:
Ha een bekende van hem?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo leuk om Jimmy nu eindelijk in het huis te zien. Dit is echt zijn droom!
Wat leuk zeg, hij komt over als een hele lieve vent, ik ben nu al fan.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeker, het is een goede vriend en dankzij Jimmy en zijn DJ partner Joost ben ik ooit gaan DJ'en! En ik wist ook al even dat ie in de running was, maar netjes mijn mond gehouden.
Tom en Ronahiquote:
Het is echt een hele rustige lieverd met een hartje van goud!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:23 schreef espri het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, hij komt over als een hele lieve vent, ik ben nu al fan.
quote:
quote:
Volgens mij zijn er nieuw pinsquote:
Hopelijk is ze niet op steen gelandquote:Op zondag 21 januari 2024 11:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze was geland. Tussen een zweefteven door.
Dat merk je ook vind ik, leuk.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is echt een hele rustige lieverd met een hartje van goud!
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze was geland. Tussen een zweefteven door.
Zeker!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:26 schreef espri het volgende:
[..]
Dat merk je ook vind ik, leuk.
En leuk voor jou om het zo te volgen denk ik?
Denk je echt dat er nieuwe pins zijn? Gohquote:Op zondag 21 januari 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij zijn er nieuw pins
Naja beter voor hen dan dat een steen op hen landquote:Op zondag 21 januari 2024 11:25 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Hopelijk is ze niet op steen geland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |