Heb ik alleen last van als ik een tijdje niet achter de laptop zit, dat de streams dan achter lopen rete irritant welquote:Op zondag 21 januari 2024 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
TIP
Regelmatig F5 en..
De streams kunnen weer open zijn kijk je nog steeds naar die SL..
De geruchtenmachine draait weer volop.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:42 schreef ben34567 het volgende:
Geruchten gebaseerd op iets ?
https://twitter.com/BrotherBigNews/status/1748964939081920907
Dan hadden ze haar koffer niet in de gang laten staan maar was er gevraagd om die naar de voorraadkamer te brengen. Denk dat ze nog steeds kijken of ze terug kan of ze zit in de mirrorroomquote:Op zondag 21 januari 2024 09:42 schreef ben34567 het volgende:
Dat opperde ik gisteren ook al. Je zag Sonja in de deur staan en dat is een krappe ruimte. Ze stonden daar al een tijdje waarna Ashley er uit mocht naar haar familie.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:42 schreef ben34567 het volgende:
Ja lijkt inderdaad dat ze een paniekaanval heeft gehad omwille van claustrofobie en het gevoel dat de productie haar vergeten was omwille van de best wel lange wachttijd. Maar om daarvoor het avontuur op te geven ? Gewoon eens spreken met een psycholoog en eens goed slapenquote:Op zondag 21 januari 2024 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat opperde ik gisteren ook al. Je zag Sonja in de deur staan en dat is een krappe ruimte. Ze stonden daar al een tijdje waarna Ashley er uit mocht naar haar familie.
Als ik zo'n beetje die spelleiders in schat kunnen ze haar best heel lang hebben laten staan daar. Misschien wel vergeten, de sukkels.
Ze kwam er eerst heel vrolijk uit. Iedereen juichen en toen ineens knapte ze en zei: als jullie wisten wat ik heb door gemaakt/heb moeten doen? Jullie gaan het zien oid << dit weet ik niet precies meer.
Misschien zat de deur vast of zo. Moest er een monteur bij komen.![]()
Dat zou een slechte zaak zijn als dat zo is.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat opperde ik gisteren ook al. Je zag Sonja in de deur staan en dat is een krappe ruimte. Ze stonden daar al een tijdje waarna Ashley er uit mocht naar haar familie.
Als ik zo'n beetje die spelleiders in schat kunnen ze haar best heel lang hebben laten staan daar. Misschien wel vergeten, de sukkels.
Ze kwam er eerst heel vrolijk uit. Iedereen juichen en toen ineens knapte ze en zei: als jullie wisten wat ik heb door gemaakt/heb moeten doen? Jullie gaan het zien oid << dit weet ik niet precies meer.
Ze zijn met z'n allen naar de 1e ochtendmisquote:Op zondag 21 januari 2024 09:42 schreef happyme28 het volgende:
Pffff…. hoe lang kan zoiets duren? De streamlock filmpjes gaan in de herhaling
Kan misschien wel een half uur durenquote:Op zondag 21 januari 2024 09:42 schreef happyme28 het volgende:
Pffff…. hoe lang kan zoiets duren? De streamlock filmpjes gaan in de herhaling
Ze hebben 2 draaideuren he. 1 in het huis, waarna ze via buiten in een auto naar de studio worden gebracht. In de studio is ook weer zo'n draaideur. Dus ze zal best even in die deuren gestaan hebben, maar dat heeft niet dat hele uur geduurd.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En daarom gaan ze tv kijken en hebben ze meer kijkcijfers en een hoger marktaandeelquote:Op zondag 21 januari 2024 09:54 schreef ben34567 het volgende:
Ik vrees toch voor de kijkcijfers. Velen vinden de stream/groep saai; geen typisch BB sfeer; de heel amateuristische live uitzending en nu een mogelijke exit Sonja door een blunder.
Dan mogen allebei de nieuwe misschien wel het huis in. Waar bas tussen moest kiezenquote:Op zondag 21 januari 2024 09:42 schreef ben34567 het volgende:
Dat is ook waarquote:Op zondag 21 januari 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daarom gaan ze tv kijken en hebben ze meer kijkcijfers en een hoger marktaandeel
Is ook zo, maar met deze BB vind ik de TV toch beter dan de streamsquote:Op zondag 21 januari 2024 09:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is ook waarmaar ben een stream liefhebber. Afleveringen vind ik te geknipt/geplakt; kijk enkel de spellen
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, maar met deze BB vind ik de TV toch beter dan de streams
Gelukkig had ik voor dat BB begon al besloten dat ik ook naar de tv uitzendingen ging kijken.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daarom gaan ze tv kijken en hebben ze meer kijkcijfers en een hoger marktaandeel
Ik had mij voorgenomen niet meer hele dagen te streamen dus mij komt het wel goed uit dat erniet veel op de streams gebeurd. Ik lees hier en lees dan of er wat gebeurd en dan zet ik ze aan.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gelukkig had ik voor dat BB begon al besloten dat ik ook naar de tv uitzendingen ging kijken.
Die gaat vast ook wel een keerquote:Op zondag 21 januari 2024 10:02 schreef lonneberga het volgende:
Ashley naar huis,jammer
Had liever Ariane zien gaan
Die gaat van de eerste keer dat ze genomineerd wordt. Probleem is dat ze als zwakke speler wordt gezien en haar nomineren dus een beetje een verloren kans is om een sterke concurrent weg te spelen waardoor ze toch nog ver kan geraken.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:02 schreef lonneberga het volgende:
Ashley naar huis,jammer
Als je de nieuwe polls ziet op Facebook zie je wel dat Ariana niet echt populair is.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:02 schreef lonneberga het volgende:
Ashley naar huis,jammer
Het is elk jaar gezeur over de bewonersquote:Op zondag 21 januari 2024 09:54 schreef ben34567 het volgende:
Ik vrees toch voor de kijkcijfers. Velen vinden de stream/groep saai; geen typisch BB sfeer; de heel amateuristische live uitzending en nu een mogelijke exit Sonja door een blunder.
Ja slaat nergens op.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:04 schreef lonneberga het volgende:
Vraag me af wanneer de spiegelbewoners erin komen,toch idioot dat die nu al meer dan een week daar zitten?
idd te hopen dat dat niet waar is. Ik lees maar af en toe mee en weet dus niet wat er aan de hand is. Wel dat die Sonja nog niet terug is/weer weg is en dat ze iets had meegemaakt waar ze het niet over mocht hebben?quote:Op zondag 21 januari 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De geruchtenmachine draait weer volop.
en die mirror room zal wellicht een rol blijven spelen gedurende de hele editiequote:Op zondag 21 januari 2024 10:04 schreef lonneberga het volgende:
Vraag me af wanneer de spiegelbewoners erin komen,toch idioot dat die nu al meer dan een week daar zitten?
Ja, daarvoor doe je niet mee, raar hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:04 schreef lonneberga het volgende:
NIemand weet het, het is en blijft voor iedereen gokken en die lange SL helpt er ook niet echt aan meequote:Op zondag 21 januari 2024 10:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
idd te hopen dat dat niet waar is. Ik lees maar af en toe mee en weet dus niet wat er aan de hand is. Wel dat die Sonja nog niet terug is/weer weg is en dat ze iets had meegemaakt waar ze het niet over mocht hebben?
Dus lijkt het er wel op.
Is snap dit ook niet zodra de bewoners weer uit die gameroom zijn weten we toch wie er gewonnen heeftquote:Op zondag 21 januari 2024 10:08 schreef Joyce-43 het volgende:
kunnen we bb niet mailen dat we minder SL willen haha
StagiaireBB@FEBO.com voor al uw klachten.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Knipquote:Op zondag 21 januari 2024 10:08 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:09 schreef bpi het volgende:
[..]
StagiaireBB@FEBO.com voor al uw klachten.
Ze werden nu gewoon naar de gameroom geroepen voor een spel dan is een SL van een uur ofzo wel normaal. Gaat het de hele ochtend duren dan wordt het spannend want dat was toen bij Chiara een exit.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIemand weet het, het is en blijft voor iedereen gokken en die lange SL helpt er ook niet echt aan mee
Toen ik om ongeveer half negen de streams aan deed zag ik FF Ariana rondlopen, praten in zichzelf. Ze mompelde iets over een kistje kopen. Dat ze dat 1000 procent ging doen. Je zag toen 2 kistjes in een kast staan op elkaar gestapeld en toen kwam de SL. Dat is bijna 2 uur geleden.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ze werden nu gewoon naar de gameroom geroepen voor een spel dan is een SL van een uur ofzo wel normaal. Gaat het de hele ochtend duren dan wordt het spannend want dat was toen bij Chiara een exit.
en tevens het einde van het seizoen want het trok op niets meer ernaquote:Op zondag 21 januari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
want dat was toen bij Chiara een exit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |