Datgaaaatniequote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:40 schreef BB-King het volgende:
Waar is de regie mee bezig?
Gooi er verdomme wat drank en muziek in.
Karen heeft dorst.
En Ariana wilde ook wijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:40 schreef BB-King het volgende:
Waar is de regie mee bezig?
Gooi er verdomme wat drank en muziek in.
Karen heeft dorst.
nu je het zegtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sonja is echt al heel lang off-stream ....
Op aanvraag van Tom.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:45 schreef BB-King het volgende:
Ariana en Tom gaan het buiten "uitpraten".
de confrontatiequote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
tom en ariana 1 op 1 buiten stream 1
ik heb de clips terug gerolld , ze zei antiliaansquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:43 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, of hadden jullie het over een ander?
Tyron is in ieder geval een kwart Antilliaans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Sarcasme mag ik hopen 😉quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:47 schreef ben34567 het volgende:
Die seksuele spanning tussen Tom en Ariana
We zijn niet allemaal zo als Ariana als we met een Vlaming pratenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:47 schreef Jockari het volgende:
Gesprek tussen een vlaming en een nederlander blijft moeilijk.
Ze woont in nederland,maar is niet nederlandsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:47 schreef Jockari het volgende:
Gesprek tussen een vlaming en een nederlander blijft moeilijk.
Ze zou hem een beurt geven met haar voorbind-dildo ...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:47 schreef ben34567 het volgende:
Die seksuele spanning tussen Tom en Ariana
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze zou hem een beurt geven met haar voorbind-dildo ...
Ik ook helaas, Was tijdens de afwas begreep ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Was het grapje op de stream? Ik heb het zelf gemist
Gaat op de lijstquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
Hebben we al
Het was echt een grapje
Neequote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Ik moet nog landenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat op de lijst
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voelde het
- (uhh ik mis er een)
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Maar wel tegen karen vertellenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:51 schreef ledn81 het volgende:
Ariana, voor mij is er neit zoveel aan de hand
Nee was geen grapjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Ariana Bingoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:52 schreef BB-King het volgende:
Ik heb een kaartje gelegd.
Komt niet meer goed tussen Ariana en Tom.
ik ben nog aan het landenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat op de lijst
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voelde het
- voor mij is er niet zoveel aan de hand
- ik moet (even/nog) landen
- (uhh ik mis er een)
Ik ben nog aan het landenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat op de lijst
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voelde het
- (uhh ik mis er een)
Ja en het kwam helemaal niet over als een grapje op mijquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:50 schreef Niki.P het volgende:
of aan de Cosquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom kan beter zijn aandacht aan Karen geven ....
Ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:52 schreef PunkieePie het volgende:
Huh, maar wat is er gebeurd dan?
Ik heb even war gemist
Iets met...Koffiequote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat op de lijst
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voelde het
- (uhh ik mis er een)
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom kan beter zijn aandacht aan Karen geven ....
Jaquote:
Ja maar schatquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voel(de) het
- ik heb een kaartje gelegd
- (uhh ik mis er een)
Sommige mensen zijn niet te reddenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom spreekt haar volledig terecht aan op het feit dat ze niet laat uitspreken en in dat gehele gesprek valt ze hem alsnog constant in de reden.
bij haar isquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] laten zien mag niet.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik geen koffie krijg ga ik morgen naar huis
GEEN KOFFIE DUS!!!!!😁🙄🙄quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik geen koffie krijg ga ik morgen naar huis
Iets met het stotterenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voel(de) het
- ik wil echt koffie
- Ja maar schat
- (uhh ik mis er een)
Dat zou geweldig zijn !quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen moet nu even langs komen en vragen wil je mij masseren ....
Dat hoor ik haar maar weinig zeggenquote:
ik heb er geen zin inquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het landen
Ik heb het gevoeld / gezien of whatever
Niet echt een uitspraak, maar mensen in de rede vallenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voel(de) het
- ik wil echt koffie
- Ja maar schat
- (uhh ik mis er een)
Kan dat op de bingo..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Niet echt een uitspraak, maar mensen in de rede vallen
bij randyquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:58 schreef Ireth het volgende:
Bij wie zal Ariaan nu gaan uithuilen/klagen??
Ik vind Tom echt niet sterk in deze discussie.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:57 schreef Zeverlepke het volgende:
Ik heb Tom meer horen stotteren in dit gesprek dan Ariana..
Helaas heeft ze al tegen meerdere gezegd dat ze denkt dat Tom achter haar aanzit.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Arina wil niet dat het opgeblazen wordt want er is niets aan de hand, en knuffel ...
Het was een grapjuhhhquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind Tom echt niet sterk in deze discussie.
Tis vandaag wel heel ergquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:59 schreef Niki.P het volgende:
Zijn er altijd so veel stream locks of heb ik gewoon een beetje pech met wanneer ik voor het eerst de stream aan zet?
Met huwelijkse voorwaarden. De tarotkaarten zijn van haar!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:58 schreef ledn81 het volgende:
Oh god nu geeft Tom haar een knuffel... Ariana gaat vast de bruiloft al regelen
Zaterdagavond welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:59 schreef Niki.P het volgende:
Zijn er altijd so veel stream locks of heb ik gewoon een beetje pech met wanneer ik voor het eerst de stream aan zet?
Dit.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze wil gewoon stiekem meer aandacht van hem, want met de rest doet hij wel leuk en aardig
Deze avond zijn het er wel extreem veelquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:59 schreef Niki.P het volgende:
Ze heeft zelf al contineu een masker voor...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:00 schreef cheanny het volgende:
Dat wordt geen maskertje met Tom meer denk ik Ariana
Enemies to Lovers, favorite Romance Trope!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:00 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Dit.
Volgens mij hoopt ze op die manier een weg te vinden naar meer contact met hem. Een conflict is een perfecte start om juist dichter bij elkaar te komen.
@ledn81 !quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:00 schreef Krambo het volgende:
Ik weet niet of iemand de streams opneemt, keukengate was rond 18.25
https://www.youtube.com/@BB_NLBE/videosquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:00 schreef Krambo het volgende:
Met Tom 😇quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met wie gaat Ariana een duo worden, ik hoop op Lenie ....
Dat zou zo leuk zijn.....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met wie gaat Ariana een duo worden, ik hoop op Lenie ....
@DGK_Tegengas heeft heel wat opnamesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:00 schreef Krambo het volgende:
Alleen wat plantjes?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij ziet ze niet op de tafel staan?
neequote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice heeft diarree en slaapt dan maar op de wc
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Toen stond ik een varkenshaasje te bakken
Ja steeds als er een aanvulling is post ik hem opnieuw.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:05 schreef Snoozey het volgende:
maak een bingotopic. dit is al de hoeveelste herhaling?
ik hoor er niemand over op de streamquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja steeds als er een aanvulling is post ik hem opnieuw.
Het zijn wel aanvulling uit de streams he.
YW.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik switchen van stream, zit je me weer in de maling te nemen Greys!!!
Ik hoor Ariana op de stream van alles doen en zeggen wat op de bingokaart komt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:06 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik hoor er niemand over op de stream
bingo is elders.
maar succes met de kaart vol krijgen!
alice,let opquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:06 schreef ledn81 het volgende:
Oh de dames in de badkamer kregen zendercheck toen ze over Sonja aan het praten waren. Sonja s dus even naar DBK ofzo?
Tja, ze kan het moeilijk doen zonder spiegel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef angele650 het volgende:
alice effe wat puisten uitknijpen, bah
Alice ligt er elke avond vroeg inquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:08 schreef ledn81 het volgende:
Alice gaat al naar bed![]()
Ze moeten nog even naar de bank om te horen dat het fucked up week is
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meiden gaan naar bed, het is over voor vanavond denk ik ....
Vorig jaar lagen ze elke dag voor 23 uur op bed.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice ligt er elke avond vroeg in
Vraag me echt af of die het vol gaat houden
Ik zag iemand eerder vanavond een opmerking maken over de 'doodsteek' voor Big Brother gezien dat ze het voor elkaar hebben gekregen dat dit jaar nog saaier is/begint dan vorig jaar. Ik begin er ook bang voor te worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meiden gaan naar bed, het is over voor vanavond denk ik ....
Snap ik !quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Karen was echt not amused dat er geen wijn was.
Als je een ochtendmens bent is 11 uur niet heel vroeg.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice ligt er elke avond vroeg in
Vraag me echt af of die het vol gaat houden
Me tooquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Karen was echt not amused dat er geen wijn was.
Het vertruttigde Nederlandquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zag iemand eerder vanavond een opmerking maken over de 'doodsteek' voor Big Brother gezien dat ze het voor elkaar hebben gekregen dat dit jaar nog saaier is/begint dan vorig jaar. Ik begin er ook bang voor te worden.
Ze is er ook niet heel vroeg uitquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:12 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Als je een ochtendmens bent is 11 uur niet heel vroeg.
Ik ken iemand die half 9 echt begint in te kakken.
Of is zij de hele dag moe?
(Niet dat ik daarover oordeel dan. Ik heb zelf ME & Chronisch Vermoeidheid Syndroom)
Het was een grapjuhquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gemist, maar iemand zin om korte samenvatting van Tom/Ariana in het streamverslag topic te zetten?
Erg toch als je bedenkt hoe we in 20 jaar zijn veranderd. En dat is als je uitgaat van de allereerste editie. Zelfs in Utopia was alles nog 'gewoon' alles te zien, mogelijk en happening. Maar goed.quote:
Ja de spannende tijd is geweest, je krijgt nu een SL als iemand de aardappels aan laat branden of iemand uitschiet met de eyeliner..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zag iemand eerder vanavond een opmerking maken over de 'doodsteek' voor Big Brother gezien dat ze het voor elkaar hebben gekregen dat dit jaar nog saaier is/begint dan vorig jaar. Ik begin er ook bang voor te worden.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je zal maar iedere dag wakker worden naast Arianaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En zo eindigt deze avond met een flinke kater zonder drank ....
Inderdaad, die kan je van haar maken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:12 schreef mario390 het volgende:
vandaag is ariane
alijd gene simmons
idd zelfs Utopia was met alles erop en eraan, ik denk dat ik dat nog eerder zou willen dan dit opgemaakte bedden trutten zooitjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Erg toch als je bedenkt hoe we in 20 jaar zijn veranderd. En dat is als je uitgaat van de allereerste editie. Zelfs in Utopia was alles nog 'gewoon' alles te zien, mogelijk en happening. Maar goed.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:15 schreef Jockari het volgende:
Mijn vrouw is niet van het plamuren, en begrijpt dus niet dat die meiden smorgens een uur zitten te plamuren om dan savonds dat plamuursel weer weg te doen.
Ik begrijp mevrouw Jockari (die er zonder plamuur voor mij altijd mooi uit ziet)
[ afbeelding ]
Ik snap soms de SL's wel, er moet ook materiaal blijven voor de TV-uitzending. Maar ik roep al 3 jaar geloof ik, haal dit programma van de TV af en maak het internet-only. Sowieso de toekomst. Reclametechnisch was lastiger misschien, maar dat kun je weer oplossen met product-placement. Maar dan heb je wel veel meer mogelijkheden. Daarnaast is het een stuk goedkoper om te produceren denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja de spannende tijd is geweest, je krijgt nu een SL als iemand de aardappels aan laat branden of iemand uitschiet met de eyeliner..
wat een duffe, suffe zooi.
of haar dagelijks horen op je koptelefoonquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je zal maar iedere dag wakker worden naast Ariana
Ja, haar karakter is kut, maar ik denk dat veel mannen er toch wel voor zouden gaan ...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Je zal maar iedere dag wakker worden naast Ariana
Ik vind het erg om toe te geven, maar ik (die hard stream volger) betrap mezelf erop dat ik steeds vaker ondertussen wat anders zit te doen en de helft mis.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
idd zelfs Utopia was met alles erop en eraan, ik denk dat ik dat nog eerder zou willen dan dit opgemaakte bedden trutten zooitje
Voor een nachtje ja...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, haar karakter is kut, maar ik denk dat veel mannen er toch wel voor zouden gaan ...
immigratie... meer zeg ik hier niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Erg toch als je bedenkt hoe we in 20 jaar zijn veranderd. En dat is als je uitgaat van de allereerste editie. Zelfs in Utopia was alles nog 'gewoon' alles te zien, mogelijk en happening. Maar goed.
Misschien moeten ze het format naar HBO verplaatsenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
immigratie... meer zeg ik hier niet.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind het erg om toe te geven, maar ik (die hard stream volger) betrap mezelf erop dat ik steeds vaker ondertussen wat anders zit te doen en de helft mis.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, haar karakter is kut, maar ik denk dat veel mannen er toch wel voor zouden gaan ...
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:20 schreef ledn81 het volgende:
Ariana denkt weer dat Tom haar leuk vind![]()
De bruiloft komt eraan
ik heb het 2 x moeten luisterenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:20 schreef ledn81 het volgende:
Ariana denkt weer dat Tom haar leuk vind![]()
De bruiloft komt eraan
Echt hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:20 schreef TheLuckyman het volgende:
Ze zei het hè! Ik dat die mij leuk vind, daarom doet die zo…
Nou dat dus! Ik zag vandaag tijdens de liveshow (behalve wat we niet kunnen zien op de streams) zowaar meer dan 50% beelden die ik doordeweeks had gemist op de streams. En toen dacht ik wel even oef.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:20 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Het staat hier voornamelijk aan als levend behang terwijl ik van alles doe.
Man3quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:20 schreef TheLuckyman het volgende:
slaaplekkerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:21 schreef PunkieePie het volgende:
Neeeee meid, stop!
Oké, stream moet uit.
Alvast slaap lekker iedereen
Ze moet eens een nieuw setje kaarten kopen, die van haar werken niet meer..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:20 schreef TheLuckyman het volgende:
joh, de tijd dat ik tot s'nachts keek is echt voorbij en dan spreek ik over DGK.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind het erg om toe te geven, maar ik (die hard stream volger) betrap mezelf erop dat ik steeds vaker ondertussen wat anders zit te doen en de helft mis.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:21 schreef PunkieePie het volgende:
Neeeee meid, stop!
Oké, stream moet uit.
Alvast slaap lekker iedereen
🤣🤣🤣🤪quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:20 schreef TheLuckyman het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze moet eens een nieuw setje kaarten kopen, die van haar werken niet meer..
Sterker nog, ik had die shows DGK/Utopia en zelfs de eerste nieuwe BB 's nachts ook aanstaan op mijn telefoon op mijn nachtkastje. Soort Truman-show idee. Maar dat doe ik al tijden niet meer. Als ik daar aan terugdenk denk ik nu ook, was ik wel helemaal lekker? haha.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
joh, de tijd dat ik tot s'nachts keek is echt voorbij en dan spreek ik over DGK.
Maar ook in Utopia 1 zagen we genoeg zonder SL
ik moet zeggen dat ik het mis, het was spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |