Datgaaaatniequote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:40 schreef BB-King het volgende:
Waar is de regie mee bezig?
Gooi er verdomme wat drank en muziek in.
Karen heeft dorst.
En Ariana wilde ook wijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:40 schreef BB-King het volgende:
Waar is de regie mee bezig?
Gooi er verdomme wat drank en muziek in.
Karen heeft dorst.
nu je het zegtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sonja is echt al heel lang off-stream ....
Op aanvraag van Tom.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:45 schreef BB-King het volgende:
Ariana en Tom gaan het buiten "uitpraten".
de confrontatiequote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
tom en ariana 1 op 1 buiten stream 1
ik heb de clips terug gerolld , ze zei antiliaansquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:43 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, of hadden jullie het over een ander?
Tyron is in ieder geval een kwart Antilliaans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Sarcasme mag ik hopen 😉quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:47 schreef ben34567 het volgende:
Die seksuele spanning tussen Tom en Ariana
We zijn niet allemaal zo als Ariana als we met een Vlaming pratenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:47 schreef Jockari het volgende:
Gesprek tussen een vlaming en een nederlander blijft moeilijk.
Ze woont in nederland,maar is niet nederlandsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:47 schreef Jockari het volgende:
Gesprek tussen een vlaming en een nederlander blijft moeilijk.
Ze zou hem een beurt geven met haar voorbind-dildo ...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:47 schreef ben34567 het volgende:
Die seksuele spanning tussen Tom en Ariana
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze zou hem een beurt geven met haar voorbind-dildo ...
Ik ook helaas, Was tijdens de afwas begreep ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Was het grapje op de stream? Ik heb het zelf gemist
Gaat op de lijstquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
Hebben we al
Het was echt een grapje
Neequote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Ik moet nog landenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat op de lijst
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voelde het
- (uhh ik mis er een)
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Maar wel tegen karen vertellenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:51 schreef ledn81 het volgende:
Ariana, voor mij is er neit zoveel aan de hand
Nee was geen grapjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Ariana Bingoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:52 schreef BB-King het volgende:
Ik heb een kaartje gelegd.
Komt niet meer goed tussen Ariana en Tom.
ik ben nog aan het landenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat op de lijst
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voelde het
- voor mij is er niet zoveel aan de hand
- ik moet (even/nog) landen
- (uhh ik mis er een)
Ik ben nog aan het landenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat op de lijst
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voelde het
- (uhh ik mis er een)
Ja en het kwam helemaal niet over als een grapje op mijquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:50 schreef Niki.P het volgende:
of aan de Cosquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom kan beter zijn aandacht aan Karen geven ....
Ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:52 schreef PunkieePie het volgende:
Huh, maar wat is er gebeurd dan?
Ik heb even war gemist
Iets met...Koffiequote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat op de lijst
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voelde het
- (uhh ik mis er een)
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom kan beter zijn aandacht aan Karen geven ....
Jaquote:
Ja maar schatquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voel(de) het
- ik heb een kaartje gelegd
- (uhh ik mis er een)
Sommige mensen zijn niet te reddenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom spreekt haar volledig terecht aan op het feit dat ze niet laat uitspreken en in dat gehele gesprek valt ze hem alsnog constant in de reden.
bij haar isquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] laten zien mag niet.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik geen koffie krijg ga ik morgen naar huis
GEEN KOFFIE DUS!!!!!😁🙄🙄quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik geen koffie krijg ga ik morgen naar huis
Iets met het stotterenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voel(de) het
- ik wil echt koffie
- Ja maar schat
- (uhh ik mis er een)
Dat zou geweldig zijn !quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen moet nu even langs komen en vragen wil je mij masseren ....
Dat hoor ik haar maar weinig zeggenquote:
ik heb er geen zin inquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het landen
Ik heb het gevoeld / gezien of whatever
Niet echt een uitspraak, maar mensen in de rede vallenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ariana Bingo
- het was een grapje
- ik voel(de) het
- ik wil echt koffie
- Ja maar schat
- (uhh ik mis er een)
Kan dat op de bingo..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Niet echt een uitspraak, maar mensen in de rede vallen
bij randyquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:58 schreef Ireth het volgende:
Bij wie zal Ariaan nu gaan uithuilen/klagen??
Ik vind Tom echt niet sterk in deze discussie.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:57 schreef Zeverlepke het volgende:
Ik heb Tom meer horen stotteren in dit gesprek dan Ariana..
Helaas heeft ze al tegen meerdere gezegd dat ze denkt dat Tom achter haar aanzit.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Arina wil niet dat het opgeblazen wordt want er is niets aan de hand, en knuffel ...
Het was een grapjuhhhquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind Tom echt niet sterk in deze discussie.
Tis vandaag wel heel ergquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:59 schreef Niki.P het volgende:
Zijn er altijd so veel stream locks of heb ik gewoon een beetje pech met wanneer ik voor het eerst de stream aan zet?
Met huwelijkse voorwaarden. De tarotkaarten zijn van haar!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:58 schreef ledn81 het volgende:
Oh god nu geeft Tom haar een knuffel... Ariana gaat vast de bruiloft al regelen
Zaterdagavond welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:59 schreef Niki.P het volgende:
Zijn er altijd so veel stream locks of heb ik gewoon een beetje pech met wanneer ik voor het eerst de stream aan zet?
Dit.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze wil gewoon stiekem meer aandacht van hem, want met de rest doet hij wel leuk en aardig
Deze avond zijn het er wel extreem veelquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:59 schreef Niki.P het volgende:
Ze heeft zelf al contineu een masker voor...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:00 schreef cheanny het volgende:
Dat wordt geen maskertje met Tom meer denk ik Ariana
Enemies to Lovers, favorite Romance Trope!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:00 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Dit.
Volgens mij hoopt ze op die manier een weg te vinden naar meer contact met hem. Een conflict is een perfecte start om juist dichter bij elkaar te komen.
@ledn81 !quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:00 schreef Krambo het volgende:
Ik weet niet of iemand de streams opneemt, keukengate was rond 18.25
https://www.youtube.com/@BB_NLBE/videosquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:00 schreef Krambo het volgende:
Met Tom 😇quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met wie gaat Ariana een duo worden, ik hoop op Lenie ....
Dat zou zo leuk zijn.....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met wie gaat Ariana een duo worden, ik hoop op Lenie ....
@DGK_Tegengas heeft heel wat opnamesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:00 schreef Krambo het volgende:
Alleen wat plantjes?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij ziet ze niet op de tafel staan?
neequote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice heeft diarree en slaapt dan maar op de wc
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Toen stond ik een varkenshaasje te bakken
Ja steeds als er een aanvulling is post ik hem opnieuw.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:05 schreef Snoozey het volgende:
maak een bingotopic. dit is al de hoeveelste herhaling?
ik hoor er niemand over op de streamquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja steeds als er een aanvulling is post ik hem opnieuw.
Het zijn wel aanvulling uit de streams he.
YW.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |