met ariana hequote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:55 schreef Snoozey het volgende:
zo uitkijken met zo ene. die pakt je op ieder woord voordat je het nog hebt uitgesproken
niet achter haar rug praten
Lenie wil weer een liedje zingenquote:
hahahaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Lenie wil weer een liedje zingen
hummie pijpen? oh wacht dat is al wat jaartjes geledenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Sonja heeft blijkbaar iets moeten doen voor dat ze naar binnen ging.
Who the fuck is Alice ! (Sorry @greysbones, ik wilde deze ook op een moment gebruikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Lenie wil weer een liedje zingen
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:58 schreef Hoempah het volgende:
gifje ook maar dan
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar we moeten ons toch kunnen ergeren aan iemand. Daarom mag ze nog even blijven.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:58 schreef Thorelf het volgende:
Brr ga het bijna Danny kwalijk nemen dat hij niet voor Ariana heeft gekozen!
Wordt nog wel een omelet van gedraaid.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Met deze zacht gekookte eieren ga je de strijd nooit winnen FEBO
Gelukkig hebben we Tomquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Met deze zacht gekookte eieren ga je de strijd nooit winnen FEBO
Nou geweldig, Karen mag blijven, leuke meid maar Tom mwah.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Tom
En Karen
Jammer voor jouquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou geweldig, Karen mag blijven, leuke meid maar Tom mwah.
Zwijgen ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Sonja : Ik mag er niets over zeggen, maar het is echt iets mentaal heel zwaar. Als jullie dat ooit gaan terug zien. Jullie weten wat het ergste voor mij is...
Komt dus in de uitzending.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Sonja : Ik mag er niets over zeggen, maar het is echt iets mentaal heel zwaar. Als jullie dat ooit gaan terug zien. Jullie weten wat het ergste voor mij is...
Jammer dat er altijd een Belg en Nederlander in de finale moet, anders mocht het van mij deze twee zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Tom
En Karen
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Tom
En Karen
Heeft familie mogen zien maar moest weer gaan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Neuh.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Zullen we Tom dan maar tot winnaar uitroepen de lichten uit doen en deuren dicht? Om dit format naar de eeuwige jachtvelden te sturen
JAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Zullen we Tom dan maar tot winnaar uitroepen de lichten uit doen en deuren dicht? Om dit format naar de eeuwige jachtvelden te sturen
Nee. Topfavoriet van in het begin haalt het nooit.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien heeft ze de koffer van Tom terug kunnen spelen?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En terecht, dit jaar wint er een Nederlander.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:02 schreef bpi het volgende:
[..]
Nee. Topfavoriet van in het begin haalt het nooit.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, dit jaar wint er een Nederlander.
je ziet ook geen fuck op streams lolquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:45 schreef marky het volgende:
Wordt een beetje moe van dat gedoe met bewoners laten verdwijnen. Niet origineel en bij deze mensen heeft het totaal geen effect
Neeeee want dan is het voorbij en geen livestream meer met Tomquote:
2 jaar een Nederlander 2 jaar een Belg gok ik zoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, dit jaar wint er een Nederlander.
Bukake party....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:03 schreef kater1 het volgende:
Nou, gaat niet goed met Sonja. Wat heeft ze in godesnaam moeten doen in dat uur. Gewoon getraumatiseerd is ze.
Mss hebben ze haar verteld van de oorlog in Rusland.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:03 schreef kater1 het volgende:
Nou, gaat niet goed met Sonja. Wat heeft ze in godesnaam moeten doen in dat uur. Gewoon getraumatiseerd is ze.
En Belgenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet wel lachen
Ieder jaar zeiken we hier weer over het format.
Nederlanders blijven Nederlanders.
Dat betekent toch dat er gemanipuleerd moet worden om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jammer dat er altijd een Belg en Nederlander in de finale moet, anders mocht het van mij deze twee zijn.
Denk dat het een sober, en nuchter seizoen zal worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:04 schreef ledn81 het volgende:
Batterijwissel en geen wijntje in het hok
In de martelkamer geweest.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:03 schreef kater1 het volgende:
KRIJGEN ZE NORMAAL WIJN BIJ BATTERIJWISSELLLLLLLquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:04 schreef ledn81 het volgende:
Batterijwissel en geen wijntje in het hok
Nee zeg.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien last van claustrofobie en lang in die draaideur gestaanquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:03 schreef kater1 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:06 schreef greysbones het volgende:
Nu moeten we voor straf naar Ariana luisteren
Hij doet Tom na.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:02 schreef Lillibet het volgende:
zou danny thuis ook op het aanrecht zitten?
dan nog liever een SLquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:06 schreef greysbones het volgende:
Ik heb geen bewijs, maar het is wel elke editie zoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat er gemanipuleerd moet worden om dat voor elkaar te krijgen?
FEBO denkt jullie hebben commentaarquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:06 schreef greysbones het volgende:
Dat dus, die zgn woonwagens lijken soms wel villa's met nep wielen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet wel steeds lachen om Lenie
"Ik heb nog nooit in een huis gewoond"
"Wordt wel spannend in een huis"
Nou lieve Lenie, jouw woonwagen is meer huis dan het big brother huis...
Het is geen stenen huisje...
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
FEBO denkt jullie hebben commentaar
Dan naar Ariana luisteren
Terug naar AstroTV sturen dat mensquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:06 schreef Lillibet het volgende:
de kaarten hadden het kunnen voorspellen
Als je binnen loopt voel je echt dat het een woonwagen is, de vloer is niet zo star.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus, die zgn woonwagens lijken soms wel villa's met nep wielen.
Ow Jaaaa maak die!!quote:
Zijn hier in het dorp ook 4 kampen, op sommige staan "woonwagens" met bovenverdiepingquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus, die zgn woonwagens lijken soms wel villa's met nep wielen.
Ariana zit het hele script daar te voorspellen waarschijnljik. En dat zonder kaarten. Vindt de FEBO niet leukquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:09 schreef greysbones het volgende:
Aaah BB dacht
Zoveel onzin is ook niet te doen
Zo lijkt het wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:09 schreef ben34567 het volgende:
Als dit seizoen zo saai blijft gaan ze beelden van voorbije seizoenen moeten blijven gebruiken
Welke uitspraken moeten er echt op?quote:
Ik had de vorige keer ook niet verwacht dat die oude belg van Jason won. FB boomer army wordt onderschatquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:08 schreef ben34567 het volgende:
Danny kan wel nog de onverwachte winnaar worden. FB boomers hebben een grote impact.
heb je een poepfetish ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:10 schreef mario390 het volgende:
haha liese op 1 met
geraldine over op
wc vegen
zegt Liese : ik prop
Landenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Welke uitspraken moeten er echt op?
"Ik voelde het"
@mario390 Liese was toen wel echt je favo hèquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:10 schreef mario390 het volgende:
haha liese op 1 met
geraldine over op
wc vegen
zegt Liese : ik prop
ik zet haar meestal af, of ze zat stil in een hoekje, dus ik weet er niet zo veel vanquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Welke uitspraken moeten er echt op?
"Ik voelde het"
Ben benieuwd wat er dan gebeurd is.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Sonja: Het is gewoon veel anders dan normaal
Ariana : Het is spannend he?
Sonja : en iemand echt iets moeten meemaken, echt..
Sonja : Het is niet leuk..
Ze is hecht met familie. Ik denk dat ze achter de schermen of vanachter die deur haar familie gehoord heeft ook. Dat is natuurlijk wel heftig als je er 5 meter vandaan staat achter een deur en dan weer terug moet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er dan gebeurd is.
Ik welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb daar geen actieve herinnering aan
Kunnen nu nog geen vliegtuig inhuren. Ariana is nog niet gelandquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:12 schreef Jockari het volgende:
Zou er iemand dit jaar weer een vliegtuigje met spandoek hebben ingehuurd ?
Idd schrijnend dit, zet het dan maar op zwartquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:09 schreef ben34567 het volgende:
Als dit seizoen zo saai blijft gaan ze beelden van voorbije seizoenen moeten blijven gebruiken
Je brengt de Tom fans welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:12 schreef Jockari het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Kunnen nu nog geen vliegtuig inhuren. Ariana is nog niet geland
whahaha het luchtruim is nog even gesloten vanwege vlucht ARI36quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Kunnen nu nog geen vliegtuig inhuren. Ariana is nog niet geland
Of een drone die een pakketje kan afwerpen met de hele cos tot nu toe uitgeprint.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:12 schreef Jockari het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:14 schreef zodeju het volgende:
Was met Lieze de eerste BB belgie nederland??
Nope, de eerste (nieuwe BB) was Jill de winnaar dacht ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:14 schreef zodeju het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
die was toch wat aan het aanmodderen ?
de is bij streamlock op stream 1quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:14 schreef zodeju het volgende:
Lieze deed mee dat jaar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope, de eerste (nieuwe BB) was Jill de winnaar dacht ik.
Jepquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
dat was in hetzelfde seizoenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou inderdaad nu met de drones wel eens een probleem kunnen zijn voor BB.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Of een drone die een pakketje kan afwerpen met de hele cos tot nu toe uitgeprint.
Doordat er al 1 team een nominatie te pakken heeft door die kistjes kan er maar 1 uit de spiegelkamer genomineerd worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:15 schreef ben34567 het volgende:
Die mirror bewoners hebben toch een groot nadeel indien ze direct genomineerd worden en het publiek hen niet in groep heeft kunnen leren kennen ?
Ik denk niet dat je daar maarzo met een drone mag vliegenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou inderdaad nu met de drones wel eens een probleem kunnen zijn voor BB.
Ja is een streamlock die 100x voorbij komtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:16 schreef mario390 het volgende:
zien julie op 1 niet naomi
en liese?? zijn soms
Dan worden ze naar binnen gesommeerd en moeten ze er af blijven.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou inderdaad nu met de drones wel eens een probleem kunnen zijn voor BB.
Ja, klopt ook maar Jill is ook van die BB.....vond eigenlijk dat de leukse BB nu ik er over nadenkt en die waar Salar in zat,,,,,,afgelopen jaar vond ik niks aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
haha zo goed ken je hemquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik mis @:Benny wel
Of wat het @:Bennie
Ja maar die heeft dan een nadeel tegenover de echte bewoners die we al langer kennenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Doordat er al 1 team een nominatie te pakken heeft door die kistjes kan er maar 1 uit de spiegelkamer genomineerd worden.
Dus hier is over nagedacht.
ja en somige denken ik liegquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja is een streamlock die 100x voorbij komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |