Zou Gaute dit niet live zingen in het pak met effecten erover? Je mag bepaalde dingen wel zoals bij Denemarken 2023 Reiley met een bepaald effect.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
Ik zou het trouwens ook schandalig vinden als dit mag, dat deel van die robot allemaal op band straks.
Maar nu live gehoord denk ik niet dat het gaat winnen.
Tay was an artificial intelligence chatbot that was originally released by Microsoft Corporation via Twitter on March 23, 2016; it caused subsequent controversy when the bot began to post inflammatory and offensive tweets through its Twitter account, causing Microsoft to shut down the service only 16 hours after its launch.[1] According to Microsoft, this was caused by trolls who "attacked" the service as the bot made replies based on its interactions with people on Twitter.[2] It was replaced with Zo.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef usagi414 het volgende:
Met AI kan je leuke dingen doen, maar dan moet je het wel goed programmeren.
Dit was niet veel.
[ twitter ]
Hmm dat zou kunnen, het klonk allemaal zo smooth.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou Gaute dit niet live zingen in het pak met effecten erover? Je mag bepaalde dingen wel zoals bij Denemarken 2023 Reiley met een bepaald effect.
stoort me best wel in deze inzending iddquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
Ik zou het trouwens ook schandalig vinden als dit mag, dat deel van die robot allemaal op band straks.
Beetje Dustin The Turkey van Ierland.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:31 schreef grazz het volgende:
My AI: heel erg Aqua/Toy Box/Ch!pz-achtig, en dus heel aanstekelijk. Valt hoe dan ook op. Vind het sterker overkomen, dan verwacht. Maar hoop ook dat het niet wint. Vind het de kwaliteit van het esf naar beneden halen eerlijk gezegd. Het komt erg plastic over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Common Linnets meets Suzan & Freekquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind het een beetje Common Linnets zonder charisma
Misschien is hij gewoon Super Robquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder @:Nattekat , jij moet dit kijken
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind het een beetje Common Linnets zonder charisma
In kat vorm of F1 wagen vorm?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon Super Rob
Was wel voor hun juist ideaal om na de robot te komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:38 schreef Cee het volgende:
Jongens, die Common Linnets 2.0 kunnen gewoon een Common Linnetsje doen en ineens uit het niets het heel goed doen!
Nee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we ondertussen nog iets gemist in Litouwen?
Maar dan ook echt totaal nietquote:
Daar wel mee eens jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:45 schreef Em31 het volgende:
Dit zou ik wel willen zien winnen, zoiets past er prima bij en het heeft toch nog wat origineels.
Dat was toch Gaute? Heb nu geluid uitstaan op Noorwegen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Ben/Keith komt zijn maatje Gaute aan moedigen
Die zit toch in dat pak?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was toch Gaute? Heb nu geluid uitstaan op Noorwegen.
Ik kan er helemaal niets meequote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:10 schreef Momo het volgende:
Wat is jullie mening over de inzending van Slovenië?
ESF / [2024] Slovenië: Raiven - Veronika # 1
Hebben we daar niet een Slovenie topic voor?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:10 schreef Momo het volgende:
Wat is jullie mening over de inzending van Slovenië?
ESF / [2024] Slovenië: Raiven - Veronika # 1
Ja, maar ik dacht ik lok mensen even naar topic want lijkt langs mensen een beetje heen te gaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hebben we daar niet een Slovenie topic voor?
Daar post ik mijn reactie als ik geluisterd heb, wat gebeurd nadat Estland en Litouwen zijn afgelopen.
Sorryquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder @:Nattekat , jij moet dit kijken
Zucht, zo vermoeiend. Die hele act die ze opvoerde ook.quote:
Met internationale jury in de finale(60% televote 40% internationale jury) inderdaad, heats zijn enkel televote.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:48 schreef molloot200 het volgende:
Komt hier in de finale niet ook een jury bij? Dan kan ik me niet voorstellen dat zij veel geven aan dat schijt AI nummer namelijk
Ja nu het live gehoord te hebben lijkt het mij niet dat ze nog gaan winnen. Subwoolfer vond ik ook niet veel aan, maar in vergelijking was dat veel beter uitgevoerd.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:48 schreef molloot200 het volgende:
Komt hier in de finale niet ook een jury bij? Dan kan ik me niet voorstellen dat zij veel geven aan dat schijt AI nummer namelijk
Wat staat hier in vredesnaam?quote:
Gåte nu op 1. Ik zou zeer gelukkig worden als Noorwegen dat stuurt.quote:Op zondag 21 januari 2024 08:34 schreef Em31 het volgende:
Gåte nu op 2 bij de bookmakers(KEiiNO nog op 1). Robot qua percentage gelukkig weggezakt.
Dit is Gen-Z's denk ik. En schijnbaar is die gene juist blij op haar gestemd te hebben na die episode op instagram stories.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat staat hier in vredesnaam?
Ik begrijp de strekking hoor, maar ik stoor me echt aan zulk soort "taal"gebruik.![]()
Ik weet dat dit nummer en act Momo schreeuwt maar denk oprecht dat dit goed kan doen op het ESF, we hebben eigenlijk ook nog nooit folk metal als dat gehad op ESF en het is in het Noors en het is etnisch. Beter dan Keiino met een matig nummer.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gåte nu op 1. Ik zou zeer gelukkig worden als Noorwegen dat stuurt.
Zou ik de beste Noorse inzending sinds zeker 2015 vindenquote:Op zondag 21 januari 2024 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gåte nu op 1. Ik zou zeer gelukkig worden als Noorwegen dat stuurt.
Ik ben er normaal geen grote fan van en vind het vaak als we zoiets in een voorronde horen wat.. kitscherig? ofzo, maar dit vond ik echt goed.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik weet dat dit nummer en act Momo schreeuwt maar denk oprecht dat dit goed kan doen op het ESF, we hebben eigenlijk ook nog nooit folk metal als dat gehad op ESF en het is in het Noors en het is etnisch. Beter dan Keiino met een matig nummer.
Chanel schreeuwde Momo, deze niet hoorquote:Op zondag 21 januari 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik weet dat dit nummer en act Momo schreeuwt maar denk oprecht dat dit goed kan doen op het ESF, we hebben eigenlijk ook nog nooit folk metal als dat gehad op ESF en het is in het Noors en het is etnisch. Beter dan Keiino met een matig nummer.
Ik vind het ook wel goed. Al vind ik het wel een beetje Keiino in een metaljasje. Maar dit haalt 100% zeker de finale als je het naar Eurovisie stuurt, en de top-10 is ook heel goed mogelijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
De 2 favorieten van deze heat komen zo : Mia en Keiino. Deze eerste 4 maken nowhere near kans. Die hebben geluk dat ze niet in een andere heat zitten en 1 van hun nog kan doorgaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:24 schreef Sableheart het volgende:
Ook het vierde nummer is verrassend generiek. Ik mute noorwegen, zette Litouwen aan, en hoorde eigenlijk precies hetzelfde.
Dan moet die derde slot overduidelijk naar Mistra gaanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
De 2 favorieten van deze heat komen zo : Mia en Keiino. Deze eerste 4 maken nowhere near kans. Die hebben geluk dat ze niet in een andere heat zitten en 1 van hun nog kan doorgaan.
Nummer is misschien wat te veilig inderdaad, maar ik heb het nummer op mijn playlist gezet, wel fijn nummerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef Sableheart het volgende:
Dan zou dit een van de favorieten moeten zijn? Ik vind haar er eerlijk gezegd niet uitspringen
Hmm snap ik ergens, maar ik vind haar puurheid en "normale" uitstraling wel iets hebben. Natural beauty vind ik het wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef Sableheart het volgende:
Dan zou dit een van de favorieten moeten zijn? Ik vind haar er eerlijk gezegd niet uitspringen
Ze brengen het inderdaad wel leuk met die lichtkubus. Nummer matig. Maar ik ben wel echt team Gate voor de finale.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:42 schreef Sableheart het volgende:
Brengen kunnen ze het wel, en het is het beste nummer van de avond in Noorwegen, maar als dit de inzending wordt, zou dat ten opzichte van de meeste Noorweegse nummers relatief matig zijn.
Klein beetje maarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:09 schreef Fred_B het volgende:
In de tweede helft zingen is hier wel een licht voordeel hè
Net deel van gezien, waarom is die kale aan het playbacken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef Em31 het volgende:
Viel KEiiNO genoeg tegen voor een Gate win?
Nee inderdaad, Alexandra blijft wel een goede zangeres en die hoge noot is ook echt zo’n momentje, zou me niet verbazen als de internationale jury hiervoor gaat bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:02 schreef Fred_B het volgende:
Keiino is een B-kantje van Scatman John, maar wel beter dan Monument, dus ik schrijf ze nog niet af. Al hoop ik dat Gate gaat.
Zo kun je Keiino ook aan de winst helpenquote:
Dat laatste vooral. Go_A moest ook de tekst voor Shum aanpassen omdat delen ervan uit een bestaand volkslied kwamen, dus in die zin zit er wat in. Tijdens de competitie moeten herschrijven is wel heel onhandigquote:Op zondag 28 januari 2024 09:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo kun je Keiino ook aan de winst helpen
Wel erg vreemd dat ze daar nu pas achter komen
Net geluisterd, prima nummer en ook helemaal mijn muziekquote:Op zondag 21 januari 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is nog wel een verschil voor het internationale publiek of de ene Oekraïense tekst door een andere wordt vervangen of dat iets wat de Noren zelf wel kunnen verstaan veranderd wordt. Maar het is verder niet zo’n meezinger, dus het zou ook geen enorme invloed moeten hebben.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Go_A moest ook de tekst voor Shum aanpassen omdat delen ervan uit een bestaand volkslied kwamen, dus in die zin zit er wat in. Tijdens de competitie moeten herschrijven is wel heel onhandig
Ja dat, ik ben er nog altijd niet gerust op en vrees nog steeds dat Noorwegen schijtlol verkiest boven iets waar de Noren weer een beetje uit hun TikTok/meme-hoekje komen.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:27 schreef molloot200 het volgende:
Toch weer angsten om dat om-te-janken AI.
Je moet ook naar Gåte luisterenquote:Op maandag 29 januari 2024 20:14 schreef H_T het volgende:
Ik heb net de nieuwe inzending van Keiino geluisterd, en die vind ik niet leuk
Al gedaan, beter dan deze Keiinoquote:
Geen hoogvlieger, maar ik ben niet heel verbaasd als dat lied wint dankzij het publiekquote:Op maandag 29 januari 2024 20:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En ik wil de mening van @:H_T over My AI ook wel even horen
Wel een gemiste kans van me, ik had Bart Veldkamp moeten zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goede naam eigenlijk wel voor een schaatser, Visser.
Dank voor al het goede werkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef Momo het volgende:
Running Order
KEiiNO – "Damdiggida"
Annprincess – "Save Me"
Gothminister – "We Come Alive"
Ingrid Jasmin – "Eya"
Miia – "Green Lights"
Margaret Berger – "Oblivion"
Dag Erik Oksvold & Anne Fagermo – "Judge Tenderly of Me"
Gåte – "Ulveham"
Super Rob & Erika Norwich – "My AI"
Ik vind dit nog geen ABC’tje voor Gåte eigenlijk. Al staan ze natuurlijk ook niet op 1,1 ofzo, en verwacht ik ze uiteindelijk wel als winnaars.quote:
Ja hè.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:47 schreef Fred_B het volgende:
Mevrouw Hassan is prima geïntegreerd in het rustige Noorse gebabbel.
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef NailQueen het volgende:
Zou wel geinig zijn als Gothminister opeens wint
Daar kijk jij regelmatig naar zeker?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik loop weer voor want NRK zit hier op de kabel.
gegeven haar kleding is het in ieder geval geen green screenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:55 schreef Momo het volgende:
Deze staging ziet er gaaf uit, dacht even dat dit buiten was
Dat valt nu mee maar toen ik een beetje basis Noors aan het leren was welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar kijk jij regelmatig naar zeker?
Heja ah hujah ah heja ah whohoho!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:58 schreef Momo het volgende:
Heeft Noorwegen nou voor het laatst in het Noors gezongen op ESF in 2006? Keiino was gedeeltelijk Saami
Fred_B genotquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:02 schreef Strani het volgende:
Ik vraag me normaal nooit af hoe een man klinkt als hij seks heeft maar die kale van Keiino is een uitzondering.
Hebben we daar een linkje van?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:02 schreef Em31 het volgende:
Moet altijd nog denken aan als ik de blonde kerel zie dat hij zo woest was in 2019 en dat hij vond dat zij de echte winnaar waren.
Snap echt niet dat ze dat hier toelaten, straks heb je een act die afgaat op ESF zonder autotune.quote:
Volgens mij heeft ze dat al een keer geprobeerd met Stella van 2011 (van Haba Haba)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:03 schreef Em31 het volgende:
Kan zij het niet gewoon eens solo proberen
En Junior Eurovisionquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat al een keer geprobeerd met Stella van 2011 (van Haba Haba)
Dit is wel heel extreem jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze dat hier toelaten, straks heb je een act die afgaat op ESF zonder autotune.
Doe eens aardig tegen Fred B. (de kale man) en stiekem @FredBquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef Strani het volgende:
We danken Crazy Frog voor z'n deelname.
Dag Erik en Anne zou ook leuk zijn als winnaar.quote:
Komt er serieus een robot?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef Em31 het volgende:
Nouja, alsnog wel een betere keuze dan die robot, maar liever niet dit.
Laatste bezoek5107 dagen, 23 uur geleden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen Fred B. (de kale man) en stiekem @:FredB
Nou ben ik bangquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is nog erger dan je je nu voorstelt.
Soort van. My AI heet hetquote:
Had Nintendo bijna 40 jaar terug alquote:
Afschaffen die club.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Momo het volgende:
Volgens Wiwiliam was dit een van de favorieten om te winnen. Met de robot op 3, dit op 2, en Keiino op 1.
Deskundige wel, die jongen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Momo het volgende:
Volgens Wiwiliam was dit een van de favorieten om te winnen. Met de robot op 3, dit op 2, en Keiino op 1.
Die jongen is langzaam aan echt de Tom Egbers van de ESF-wereld hè?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Momo het volgende:
Geld is er in overvloed natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Strani het volgende:
Die halve finales zijn gemiddeld door zo'n half miljoen mensen bekeken. Het is toch ook een behoorlijke productie eigenlijk voor vrij weinig toeschouwers.
Dit? Als in AnnPrincess? Geen vermelding van Gate?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Momo het volgende:
Hopelijk zit hij niet in de jury vanavond, want Gate moet wel winnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Die jongen is langzaam aan echt de Tom Egbers van de ESF-wereld hè?
Is hij ook een totaaldebiel achter de schermenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Het feest kan beginnen, d'n Beer is binnen.
Goedenavond!
Ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit? Als in AnnPrincess? Geen vermelding van Gate?
Ja maar als Gate niet slayt dan hebben ze gewoon pech natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk zit hij niet in de jury vanavond, want Gate moet wel winnen.
Hij is niet zo goed, maar je komt er niet vanaf? Dat idee zegmaar?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo`n 11% van alle Noren. Dat is wel vrij weinig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Strani het volgende:
Die halve finales zijn gemiddeld door zo'n half miljoen mensen bekeken. Het is toch ook een behoorlijke productie eigenlijk voor vrij weinig toeschouwers.
Goedenavond!
Goedenavond!
Ja hoewel ik eigenlijk vind dat dat door de EBU verboden zou moeten worden. Is toch een beetje valsspelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
Vind het best slim van Noorwegen dat ze ons ook laten stemmen, krijg je toch wat inzicht in wat buitenlandse fans vinden.
Niet dat ze het altijd hadden, maar af en toe lijken ze het wel een beetje kwijt daar toch? alsof ze er niet zoveel zin meer in hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Momo het volgende:
Ja en hij heeft geen idee waar hij het over heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is niet zo goed, maar je komt er niet vanaf? Dat idee zegmaar?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en hij heeft geen idee waar hij het over heeft
2 miljoen in Nederland dan. Dat lijkt me wel in lijn met hoe het zou gaan als wij een NSF zouden doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zo`n 11% van alle Noren. Dat is wel vrij weinig.
Dit zijn we aan het eind weer vergeten. Typisch nummer om op de tweede startpositie te zetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Momo het volgende:
Ja ook in Spanje met Almacor als winnaar. Al zal je net zien vanavondquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet dat ze het altijd hadden, maar af en toe lijken ze het wel een beetje kwijt daar toch? alsof ze er niet zoveel zin meer in hebben
Zouden het er genoeg zijn om statistisch wat zinnigd over te zeggen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
Vind het best slim van Noorwegen dat ze ons ook laten stemmen, krijg je toch wat inzicht in wat buitenlandse fans vinden.
Hmm ja ik weet nou ook niet of het er zóveel zijn dat het meteen alles beïnvloedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoewel ik eigenlijk vind dat dat door de EBU verboden zou moeten worden. Is toch een beetje valsspelen.
Ssst, op die manier ben ik nog steeds modquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is niet zo goed, maar je komt er niet vanaf? Dat idee zegmaar?
Ja, denk grote kans dat dit ergens plek 7-9 eindigt straksquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit zijn we aan het eind weer vergeten. Typisch nummer om op de tweede startpositie te zetten.
Oh jee, okéquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:14 schreef Cee het volgende:
Oké Strani, ga hier maar eens voor zitten.
Nog een Tom Egberts gespot.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Past gewoon beter bij de sfeer die ik probeer te creëren.
Edit: Fuck sorry, dit was niet DM
Advocaten zijn dat wel vakerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:15 schreef NailQueen het volgende:
Hij ziet er uit als een burgelijke vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |