Zou Gaute dit niet live zingen in het pak met effecten erover? Je mag bepaalde dingen wel zoals bij Denemarken 2023 Reiley met een bepaald effect.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
Ik zou het trouwens ook schandalig vinden als dit mag, dat deel van die robot allemaal op band straks.
Maar nu live gehoord denk ik niet dat het gaat winnen.
Tay was an artificial intelligence chatbot that was originally released by Microsoft Corporation via Twitter on March 23, 2016; it caused subsequent controversy when the bot began to post inflammatory and offensive tweets through its Twitter account, causing Microsoft to shut down the service only 16 hours after its launch.[1] According to Microsoft, this was caused by trolls who "attacked" the service as the bot made replies based on its interactions with people on Twitter.[2] It was replaced with Zo.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef usagi414 het volgende:
Met AI kan je leuke dingen doen, maar dan moet je het wel goed programmeren.
Dit was niet veel.
[ twitter ]
Hmm dat zou kunnen, het klonk allemaal zo smooth.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou Gaute dit niet live zingen in het pak met effecten erover? Je mag bepaalde dingen wel zoals bij Denemarken 2023 Reiley met een bepaald effect.
stoort me best wel in deze inzending iddquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
Ik zou het trouwens ook schandalig vinden als dit mag, dat deel van die robot allemaal op band straks.
Beetje Dustin The Turkey van Ierland.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:31 schreef grazz het volgende:
My AI: heel erg Aqua/Toy Box/Ch!pz-achtig, en dus heel aanstekelijk. Valt hoe dan ook op. Vind het sterker overkomen, dan verwacht. Maar hoop ook dat het niet wint. Vind het de kwaliteit van het esf naar beneden halen eerlijk gezegd. Het komt erg plastic over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Common Linnets meets Suzan & Freekquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind het een beetje Common Linnets zonder charisma
Misschien is hij gewoon Super Robquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder @:Nattekat , jij moet dit kijken
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind het een beetje Common Linnets zonder charisma
In kat vorm of F1 wagen vorm?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon Super Rob
Was wel voor hun juist ideaal om na de robot te komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:38 schreef Cee het volgende:
Jongens, die Common Linnets 2.0 kunnen gewoon een Common Linnetsje doen en ineens uit het niets het heel goed doen!
Nee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we ondertussen nog iets gemist in Litouwen?
Maar dan ook echt totaal nietquote:
Daar wel mee eens jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:45 schreef Em31 het volgende:
Dit zou ik wel willen zien winnen, zoiets past er prima bij en het heeft toch nog wat origineels.
Dat was toch Gaute? Heb nu geluid uitstaan op Noorwegen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Ben/Keith komt zijn maatje Gaute aan moedigen
Die zit toch in dat pak?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was toch Gaute? Heb nu geluid uitstaan op Noorwegen.
Ik kan er helemaal niets meequote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:10 schreef Momo het volgende:
Wat is jullie mening over de inzending van Slovenië?
ESF / [2024] Slovenië: Raiven - Veronika # 1
Hebben we daar niet een Slovenie topic voor?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:10 schreef Momo het volgende:
Wat is jullie mening over de inzending van Slovenië?
ESF / [2024] Slovenië: Raiven - Veronika # 1
Ja, maar ik dacht ik lok mensen even naar topic want lijkt langs mensen een beetje heen te gaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hebben we daar niet een Slovenie topic voor?
Daar post ik mijn reactie als ik geluisterd heb, wat gebeurd nadat Estland en Litouwen zijn afgelopen.
Sorryquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder @:Nattekat , jij moet dit kijken
Zucht, zo vermoeiend. Die hele act die ze opvoerde ook.quote:
Met internationale jury in de finale(60% televote 40% internationale jury) inderdaad, heats zijn enkel televote.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:48 schreef molloot200 het volgende:
Komt hier in de finale niet ook een jury bij? Dan kan ik me niet voorstellen dat zij veel geven aan dat schijt AI nummer namelijk
Ja nu het live gehoord te hebben lijkt het mij niet dat ze nog gaan winnen. Subwoolfer vond ik ook niet veel aan, maar in vergelijking was dat veel beter uitgevoerd.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:48 schreef molloot200 het volgende:
Komt hier in de finale niet ook een jury bij? Dan kan ik me niet voorstellen dat zij veel geven aan dat schijt AI nummer namelijk
Wat staat hier in vredesnaam?quote:
Gåte nu op 1. Ik zou zeer gelukkig worden als Noorwegen dat stuurt.quote:Op zondag 21 januari 2024 08:34 schreef Em31 het volgende:
Gåte nu op 2 bij de bookmakers(KEiiNO nog op 1). Robot qua percentage gelukkig weggezakt.
Dit is Gen-Z's denk ik. En schijnbaar is die gene juist blij op haar gestemd te hebben na die episode op instagram stories.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat staat hier in vredesnaam?
Ik begrijp de strekking hoor, maar ik stoor me echt aan zulk soort "taal"gebruik.![]()
Ik weet dat dit nummer en act Momo schreeuwt maar denk oprecht dat dit goed kan doen op het ESF, we hebben eigenlijk ook nog nooit folk metal als dat gehad op ESF en het is in het Noors en het is etnisch. Beter dan Keiino met een matig nummer.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gåte nu op 1. Ik zou zeer gelukkig worden als Noorwegen dat stuurt.
Zou ik de beste Noorse inzending sinds zeker 2015 vindenquote:Op zondag 21 januari 2024 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gåte nu op 1. Ik zou zeer gelukkig worden als Noorwegen dat stuurt.
Ik ben er normaal geen grote fan van en vind het vaak als we zoiets in een voorronde horen wat.. kitscherig? ofzo, maar dit vond ik echt goed.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik weet dat dit nummer en act Momo schreeuwt maar denk oprecht dat dit goed kan doen op het ESF, we hebben eigenlijk ook nog nooit folk metal als dat gehad op ESF en het is in het Noors en het is etnisch. Beter dan Keiino met een matig nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |