Ook bij sjeraldien gaan de jaren tellenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:43 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ze heeft niks om erin te stoppen![]()
![]()
Deze week wel in de streams opgevallen dat die 2 veel "lijflijk" met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
sorry dames, tom is taken
Kan ze dat jurkje niet 2 maten kleiner kopen, is echt geen smoelwerk. (of ben ik nu ouderwets)quote:
Hij was te druk met Karen masserenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:44 schreef Hoempah het volgende:
Ging Tom nu nog even onder de douche? De liveshow wacht wel.
Hij heeft nog een kwartierquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:44 schreef Hoempah het volgende:
Nog tijd genoeg hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:44 schreef Hoempah het volgende:
Die denkt echt een hit hieraan over te houdenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, gaat Lenie weer zingen ....
even wat druk eraf halenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was te druk met Karen masseren
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is wel lekker tijdens de seks.... zegt mijn broertje
geen idee, ik ben niet van de modeplietziequote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan ze dat jurkje niet 2 maten kleiner kopen, is echt geen smoelwerk. (of ben ik nu ouderwets)
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
Wat een sukkels dat ze ook allemaal meedoen
Het niveau is weer hoogquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
Wat een sukkels dat ze ook allemaal meedoen
Verdomd, je hebt gelijk, zal wel van BB komen ...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Allemaal met schoenen binnen mag dat wel van de grote leider
Wanneer was je ook alweer jarigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer was je ook alweer jarigMeteen 10 jaar ouder ipv 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer was je ook alweer jarigOver een week en een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hij zei nog, ik doe ze ook aan, die zijn schoonquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Allemaal met schoenen binnen mag dat wel van de grote leider
Ze weten niet zeker of mensen genoeg teiltjes in huis hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |