Nog steeds niet? Hoorde haar van de week zeggen dat ze geland was (op de Buitenveldertbaan) maar dat was een go around dan zeker...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ze is ook nog niet geland hè. Denk dat ze last heeft van jetlag
Whut??quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:23 schreef ben34567 het volgende:
Ariana antagoniseert mensen die het goed met haar menen (Ashley; Danny)
2 nieuwe bewonersquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:27 schreef lojanda het volgende:
Hoorde ik van de week nou goed dat er vandaag drie nieuwe bewoners bijkomen en dat Basiri nieuwe koppels moet maken en dat zowel hij als Dilano en Romani het huis weer ingaan?
Of het vanavond al is, zal moeten blijken maar het kan niet lang duren, anders morgen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:27 schreef lojanda het volgende:
Hoorde ik van de week nou goed dat er vandaag drie nieuwe bewoners bijkomen en dat Basiri nieuwe koppels moet maken en dat zowel hij als Dilano en Romani het huis weer ingaan?
twee dacht ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:27 schreef lojanda het volgende:
Daar zit ze ver ver ver vanafquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:29 schreef odie22 het volgende:
ik ben er uit hoor, ariana denkt dat ze de nieuwe grace is
Nee was iemand andersquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Hoorde haar van de week zeggen dat ze geland was (op de Buitenveldertbaan) maar dat was een go around dan zeker...
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nee was iemand anders
[ afbeelding ]
Wie is de homo ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:32 schreef odie22 het volgende:
tis wel heel politiek correct deze keer zeg, 2 asielzoekers een transgender, homo, de hele lhbtgiwsgfr gemeenschap zit er in
Leg uit, wie is wie??quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:32 schreef odie22 het volgende:
tis wel heel politiek correct deze keer zeg, 2 asielzoekers een transgender, homo, de hele lhbtgiwsgfr gemeenschap zit er in
Lenie.quote:
Ik zat aan Natasia van de gouden kooi te denken,of ga ik nu te verquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:29 schreef odie22 het volgende:
ik ken alleen Jaap , maar daar heeft ze ook wel iets van wegquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:33 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Ik zat aan Natasia van de gouden kooi te denken,of ga ik nu te ver
Hij zit weer aan Tyron.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Omdat ie uit Arnhem komt, of wat?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ken alleen Jaap , maar daar heeft ze ook wel iets van weg
Dat was echt een tokkie en dat is Ariana niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:33 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Ik zat aan Natasia van de gouden kooi te denken,of ga ik nu te ver
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ken alleen Jaap , maar daar heeft ze ook wel iets van weg
Is Ariana dan geen flat earther ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was echt een tokkie en dat is Ariana niet.
Wie zijn de asielzoekers?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:32 schreef odie22 het volgende:
Grace Jones??quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:29 schreef odie22 het volgende:
Dat weten we niet, want ze is nog niet geland.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was echt een tokkie en dat is Ariana niet.
Dat was toch ook echt een vreselijk mens..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Och jeetje daar is een grote verbouwing voor nodig.....Dacht Grace Jones heeft ook zon ijzige houten kop.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee grace van BB2 editie 2 met tobias
nee niet qua uiterlijk, maar ook uit brasil , en denken dat ze miss world is en sexy en zo zweverig enz enzquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Och jeetje daar is een grote verbouwing voor nodig.....Dacht Grace Jones heeft ook zon ijzige houten kop.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop volgende week Lenie, Danny en Ariana op de bank ....
'Ja, dat is waar......quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee niet qua uiterlijk, maar ook uit brasil , en denken dat ze miss world is en sexy en zo zweverig enz enz
Wachten op de livequote:
ja maar dat weten ze toch al 4 jaar , er komt ook weinig initiatief uit ze , of BB wil het zo , dat kan ook nogquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wachten op de live
Je zou toch helemaal gek worden zo de hele dag maar te zitten niets te doen hebben en wachten op wat gaat komen.
Ik lig er ook zo bijquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wachten op de live
Je zou toch helemaal gek worden zo de hele dag maar te zitten niets te doen hebben en wachten op wat gaat komen.
Wie zijn de asielzoekers en transgender? Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:32 schreef odie22 het volgende:
Sinds wanneer zijn Belgen asielzoekersquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:32 schreef odie22 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Belgen asielzoekers
Ik heb behalve het huishouden ook de hele dag op de bank gelegen. En in m’n dekentje zitten lachen omdat mijn man woest boos aan het klussen is en bb haat.quote:
Het geeft mij niet meer kijkplezier dat ze weinig eten of geen koffer hebben. Doe lekker zoals in de bondgenoten of JVJL.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:55 schreef lojanda het volgende:
Ik begrijp nooit niet zo goed waarom dat eten zo eentonig moet zijn.. is toch helemaal niet gezond en je kan er verder ook niet iets leuks van maken zonder kruiden.
Met de groeten aan je nierenquote:
quote:
Idd.. ik vind het juist leuk als ze een beetje kunnen kokkerellen ipv op de bank hangen of rondjes lopen. Het voegt echt letterlijk niets toe dat karige eten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het geeft mij niet meer kijkplezier dat ze weinig eten of geen koffer hebben. Doe lekker zoals in de bondgenoten of JVJL.
Behalve dat ze chagrijnig worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. ik vind het juist leuk als ze een beetje kunnen kokkerellen ipv op de bank hangen of rondjes lopen. Het voegt echt letterlijk niets toe dat karige eten.
En het draagt bovendien bij aan het lamlendig op de bank hangen en totaal geen energie hebben ....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:59 schreef lojanda het volgende:
Idd.. ik vind het juist leuk als ze een beetje kunnen kokkerellen ipv op de bank hangen of rondjes lopen.
Het voegt echt letterlijk niets toe dat karige eten.
quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Behalve dat ze chagrijnig worden.
Ik vind het leuker indien ze boodschappen moeten doen en elkaars eten jatten of ruzie maken over wijn en sigaretten.
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Behalve dat ze chagrijnig worden.
Ik vind het leuker indien ze boodschappen moeten doen en elkaars eten jatten of ruzie maken over wijn en sigaretten.
Ja ik begrijp het ook niet wat ze er mee willen bereiken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En het draagt bovendien bij aan het lamlendig op de bank hangen en totaal geen energie hebben ....
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:04 schreef Ebinas het volgende:
Iemand: Het is wel goed zout he
Alicia: Volgende keer doe ik wat minder
Nog een: Zout man
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:03 schreef Iceage het volgende:
[..]
sodeju dat lijkt mij ook niet te eten. Of gelijk alles afgieten en nieuw water aan de kook.
Ook dat idd.. het is allemaal een herhaling van zetten. Het wordt tijd dat ze wat anders verzinnen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net trouwens als dat geen warm water hebben, dat hebben we nu wel gezien ....
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:07 schreef Iceage het volgende:
Misschien wel goed voor de lippen van Ashley (mogelijk krimpen ze erdoor)
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:07 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand zegt..ik heb geen nieren meer over
Ja en hij bijtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
sorry dames, tom is taken
Het is echt een lief meisje en ze is prachtig idd maar ook wel weer een beetje saai.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Alice heel erg sociaal, behulpzaam en ze heeft een fantastisch lijf ...
Ja, en in de gate room niet op stream vermoedelijk ....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:07 schreef lojanda het volgende:
Vanavond na de live krijgen ze waarschijnlijk allemaal één flesje bier of één wijntje met
een paar schaaltjes chips.. wat een feest![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
sorry dames, tom is taken
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:07 schreef Iceage het volgende:
Misschien wel goed voor de lippen van Ashley (mogelijk krimpen ze erdoor)
Ik hoop op nieuwe bewoners tijdens de uitzendingquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd hoe ze het de eerste live uitzending er vanaf gaan brengen, vorig jaar ging dat wel soepel die cross talks tussen Geraldine en die andere met het huis, de jaren er voor waren moeizaam, dichtklappende en niet goed uit hun woorden komende bewoners maakte het awkward om naar te kijken. Sowieso benieuwd hoe ze het dit jaar gaan aan vliegen die live 'show' als er van show überhaupt spraken kan zijn want het is maar weer een krap uur zendtijd waarin alles gepropt gaat worden.
hoop doet levenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook dat idd.. het is allemaal een herhaling van zetten. Het wordt tijd dat ze wat anders verzinnen.
Vanavond na de live krijgen ze waarschijnlijk allemaal één flesje bier of één wijntje met een paar schaaltjes chips.. wat een feest![]()
Laat er maar eens echt wat drank binnenkomen
Dat is wel het leukst, en geeft wat sjeu.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop op nieuwe bewoners tijdens de uitzending
Ja dat kan ook nog idd.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en in de gate room niet op stream vermoedelijk ....
Jammer dat ze het wegdraaien.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:11 schreef engine het volgende:
Ik verstond Tom ook niet. Verstond iets over het circus.
8 uur vanavond..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:16 schreef pullup het volgende:
Alle meiden strak in de lak. Wanneer begint die live show?
Om acht uur.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:16 schreef pullup het volgende:
Dat dus, het is ook niet eerlijk, zij lopen een aardige achterstand op bij de TV kijkers en streamers ...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Dankzij de streamlock weet ik nog dat die vrouw in de mirror room bestaat.Als je geen uitzendingen kijkt vergeet je gewoon de mensen in de mirror room.
Na Wie is de mol (als ze een beetje nadenken bij de Febo.)quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:16 schreef pullup het volgende:
Eigenlijk is dit niet eerlijk want zij lopen echt wel achter wat fans betreft. Je ziet ze alleen heel af en toe in de uitzendingen maar op stream helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Dankzij de streamlock weet ik nog dat die vrouw in de mirror room bestaat.Als je geen uitzendingen kijkt vergeet je gewoon de mensen in de mirror room.
Mirror room komt toch wel in de uitzending voor?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, het is ook niet eerlijk, zij lopen een aardige achterstand op bij de TV kijkers en streamers ...
Ja, je hebt gelijk, daar wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Mirror room komt toch wel in de uitzending voor?
ik denk dat er meer tv kijkers zijn dan streamers.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niet eerlijk want zij lopen echt wel achter wat fans betreft. Je ziet ze alleen heel af en toe in de uitzendingen maar op stream helemaal niet.
Goed punt, maar uiteindelijk hebben ze nog geen enkele band met de huidige bewoners,quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:21 schreef Verida het volgende:
ik denk dat er meer tv kijkers zijn dan streamers.
En door leuk monteren in de uitzendingen kunnen ze zelfs een favorietenrol krijgen (denk ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Echte liefdequote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:28 schreef Krambo het volgende:
Tom werd een beetje boos omdat hij door Ariana werd weggestuurd uit de keuken. (hij kwam alleen zijn flaske vullen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Tom nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:40 schreef engine het volgende:
De genomineerden hebben nog steeds geen koffer gehad?
Meer de boel bijwerken.. want er zitten al heel wat lagen op die smoelwerkenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dames in de badkamer. Tijd voor het optutten?
Leuk bloesje van Karen
Een stuk of 10 denk ik al welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Hoeveel lagen plamuur zitten er ondertussen op?
is een beetje haar stijl maar ze is wel liefquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sonja ziet er inderdaad top uit, Karen helaas een beetje truttig, maar ik heb er geen verstand van ...
Ze zijn te lief voor elkaarquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:58 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind tot nu toe de groep wat droger dan vorig jaar. Er ontbreken wat uitsproken types (buiten Lenie en Ariana).
Vorig jaar was een cliche op zich (Rob de ouwe chagrijn; Bart de stille militair; Jason de autistische analyst; Michelangelo de cliche Italiaan; Ali de Turkse comedian; Chiara de bitchy femme fatale;...)
Ja, staat 'm goedquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
Daar zit Tommyboy weer zonder shirt![]()
Al ben ik ook wel benieuwd hoe ie met nette kleding staat.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:59 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja, staat 'm goedHij heeft z'n koffer niet nodig.
Mooie smoking, of een Italiaans krijtstreepjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Al ben ik ook wel benieuwd hoe ie met nette kleding staat.
Ja preciesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooie smoking, of een Italiaans krijtstreepje
Huhquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
Als Tom naar huis moet zijn we wel van die eindeloze hijgerige posts van de Tomgroupies af.
Don't worry, Tom blijftquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
Als Tom naar huis moet zijn we wel van die eindeloze hijgerige posts van de Tomgroupies af.
Werden we geroepen???quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
Randy denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:09 schreef ben34567 het volgende:
Alice maar dan ouder zou het type zijn van 1 van de mannen daar (weet niet wie)
Dat is het hele eiereten inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze zijn te lief voor elkaar
2 zonder kofferquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:10 schreef Rhosyn het volgende:
De meisjes zien er vanavond perfect uit.![]()
Daarentegen de mannen...die zien er niet uit...
Ik las trouwens in eerste instantie tompouchesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb de Tom stream opstaanquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:10 schreef Ireth het volgende:
Beginnen de dames nu ook al die hit dat nummertje van Lenie te zingen???
Ah daar ben ik dan weer fan vanquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik las trouwens in eerste instantie tompouches
Het is tenslotte ook bijna 19:19quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga zo maar eens uit bed om de live stream aan te zetten.
Zeg luiwammes kom je nest eens af en ga wat doenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga zo maar eens uit bed om de live stream aan te zetten.
ariana 1 brief en die zal dan nog wel verkeerd zijn geadresseerdquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verheug me nu al op de Valentijnsdag streams, Tom 1K aan post, de rest een stuk of twintig brieven ...
Ariaan 1quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verheug me nu al op de Valentijnsdag streams, Tom 1K aan post, de rest een stuk of twintig brieven ...
Ze lopen elkaar dus mis de bewoner die eruit gaat en die er in komtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:19 schreef spapaars het volgende:
RTL Boulevard, er gaat er 1 uit, maar ook 1 in.
Hoe laat begint het ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is tenslotte ook bijna 19:19
Van U?quote:
Ik stuur Tom sowieso een kaartjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:25 schreef Ireth het volgende:
Ah ik vind Tom nu wel heel erg sneu in zijn joggingpak...
Ja. Ik begrijp niet dat geen van de andere mannen hem iets lenen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:25 schreef Ireth het volgende:
Ah ik vind Tom nu wel heel erg sneu in zijn joggingpak...
het is maar goed dat lenie het niet gezien heeft!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:28 schreef Rhosyn het volgende:
Tom zit met zijn vieze voeten daar waar eten wordt gemaakt. Viespeuk.
Op de keukentafelquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom heeft weer een pufje gelaten
Sonja zag het. En zei er wat van met luide stem.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is maar goed dat lenie het niet gezien heeft!
Sonja wil geloof ik ook wat aandachtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sonja zag het. En zei er wat van met luide stem.
Hij liet ook nog een fluf hoor ik net.
Geen ideequote:
Ja shit ik lig serieus nog ter beddequote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg luiwammes kom je nest eens af en ga wat doenBB kijken bijvoorbeeld.
Ow ja reminder dat ik een foeilelijke kaart moet gaan knutselenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ariane denk ik.quote:
Hij werd uit de keuken gestuurd door Ariana.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Vaag verhaaltje
Hij moest van iemand naar daar
Gaat over Ariane. Tom wilde ik de keuken zijn Flaske vullen maar Ariane deed nogal pissig dat hij weg moest. Daar vond hij wat van.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Vaag verhaaltje
Hij moest van iemand naar daar
Totaal niet verwachtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom zit te vitten op Ariana.
De interesse is duidelijk niet wederzijds.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen flauw idee, versta er geen klote van
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ariane denk ik.
Ik las hier dat Ariane hem een sneer gaf toen hij naar de keuken kwam om zijn flesje te vullen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hij werd uit de keuken gestuurd door Ariana.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom zit te vitten op Ariana.
De interesse is duidelijk niet wederzijds.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ariane denk ik.
Ik las hier dat Ariane hem een sneer gaf toen hij naar de keuken kwam om zijn flesje te vullen.
quote:
quote:
quote:
En 'n bos distels voor Leniequote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja shit ik lig serieus nog ter bedde
[..]
Ow ja reminder dat ik een foeilelijke kaart moet gaan knutselen
Ja das de voorwaarde.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:36 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ohh hij keurt haar goed
wij ook
als zij deelt
heb het hier zwaar meequote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar Febo! Nu zien we Tom niet meer![]()
Jepquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:37 schreef odie22 het volgende:
en weer terug
huh ??
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik dacht eerst aan rijke ouders en verwend. Maar ik las hier ook dat ze tiktok en instagram en nog meer van die shit heeft/doet. Als je dat goed doet met veel volgers verdien krijg je ook een hoop geld.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:35 schreef odie22 het volgende:
net 18 geweest en heeft als geld al water zo te horen, stuurt niks terug
en dan einde uitzending zeggen dat we echt de live stream moeten blijven volgen omdat er iets byzonders gaat gebeuren en dan 5 min later er een streamlock van 2 uur lang inknallen.. Zo herinner ik de live uitzending avonden mequote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:32 schreef odie22 het volgende:
eerst nog een half uur. 3 kwartier gewone uitzending en om 20:50 naar het brig brother huis
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ook niemand die tegen Ariana zegt dat ze er mooi uitziet dus vroeg ze net zelf maar aan lenie
Nou zie ik er goed uit of niet
Dan moet je wel echt heel veel volgers hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan rijke ouders en verwend. Maar ik las hier ook dat ze tiktok en instagram en nog meer van die shit heeft/doet. Als je dat goed doet met veel volgers verdien krijg je ook een hoop geld.
Zoals seizoen 1 zal het niet meer worden. Toen moesten we allemaal binnenblijven en waren hun dik aan het feesten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en dan einde uitzending zeggen dat we echt de live stream moeten blijven volgen omdat er iets byzonders gaat gebeuren en dan 5 min later er een streamlock van 2 uur lang inknallen.. Zo herinner ik de live uitzending avonden me
maar dit jaar wordt alles anders, jij bepaaltquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en dan einde uitzending zeggen dat we echt de live stream moeten blijven volgen omdat er iets byzonders gaat gebeuren en dan 5 min later er een streamlock van 2 uur lang inknallen.. Zo herinner ik de live uitzending avonden me
En sneuvelde er een lamp door dronken Jillquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:39 schreef bpi het volgende:
[..]
Zoals seizoen 1 zal het niet meer worden. Toen moesten we allemaal binnenblijven en waren hun dik aan het feesten.
ja maar dan kan je toch wel spullen terug sturen die je niet leuk vindt, kan iemand anders het kopenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan rijke ouders en verwend. Maar ik las hier ook dat ze tiktok en instagram en nog meer van die shit heeft/doet. Als je dat goed doet met veel volgers verdien krijg je ook een hoop geld.
Is wel meer gesneuveld toenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
En sneuvelde er een lamp door dronken Jill
Zet je te denken....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt heel veel volgers hebben
En heel veel content maken
sonjaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo gaan we eens zien wie de bouwkeet als eerste moet verlaten
Volgers kan je kopen hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt heel veel volgers hebben
En heel veel content maken
en ariana zal wel even extra worden genoemd omdat ze al zo zielig isquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
Sjeraldien zal wel weer zeggen
Wat zien jullie er mooi uit!!
maar ze sssstottterdquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
en ariana zal wel even extra worden genoemd omdat ze al zo zielig is
En zelf loopt ze rond in een vuilniszakquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
En zelf zal ze iets aan hebben van Vintedquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
Jaaa.. maar als je ze moet kopenquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En zelf loopt ze rond in een vuilniszak
Zonder bhquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En zelf loopt ze rond in een vuilniszak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |