Ik neig naar Kees en Anna, maar weet het eigenlijk nog niet. Tot nu toe wel de maximale scorequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:07 schreef svann het volgende:
Fijn weekend, allen.
Vergeet niet je widm-punten in te zetten.
Flopshow.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:03 schreef dvdfreak het volgende:
Lisanne Kiphardt en Arjan Postma over de verscherpte regels voor natuurgebieden
Charles Groenhuijsen en Raymond Mens over de Amerikaanse verkiezingen
Chris Stoffer, Jan Latten en Marloes de Vries over het lage geboortecijfer
Jimmy Dijk en Sehida Begovic over mensen die de tandarts niet kunnen betalen
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Verdriedubbel de zorgpremie maar, mij interesseert het toch niet. Laat de achterban van de populisten het maar voelen.
Chris Stofferquote:Op maandag 22 januari 2024 22:37 schreef svann het volgende:
Wie is dat colbertje dat hier zo vies bij kijkt?
Niet als je een paar euro aan een tandenborstel besteed en elk half jaar gewoon gaat.quote:
2x, lag donderdag weer in de stoel. Geen gaatjes.quote:Op maandag 22 januari 2024 22:39 schreef dvdfreak het volgende:
Hoevaak ga jij naar de tandarts per jaar
~~monkyyy
Ik trek die idioot echt niet meer.quote:
Dinsdag naar kaakchirurg.quote:Op maandag 22 januari 2024 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2x, lag donderdag weer in de stoel. Geen gaatjes.
Sterktequote:
Die hebben hun fair share al. Tijd om de randstad op te vullen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
in groningen en friesland is plek zat
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Moeten we maar bedjes in bedrijfshallen gaan zetten ofzo in alle gemeentes, dat wordt vast een succes
er zijn dus 2500 asielzoekers in Ter Apel waarvan er 1000 weg moeten en nu wil men 40.000 opvangplekken in de gemeentes makenquote:
Het wordt een pleuriszooi en de wal gaat het schip keren. Maakt mij niet uit, heb mijn schaapjes op het droge en ik heb al een huis tegen een natuurgebied aan in de middle of nowhere.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er zijn dus 2500 asielzoekers in Ter Apel waarvan er 1000 weg moeten en nu wil men 40.000 opvangplekken in de gemeentes maken
juist ja
https://www.livescience.c(...)-seconds-to-midnightquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het wordt een pleuriszooi en de wal gaat het schip keren. Maakt mij niet uit, heb mijn schaapjes op het droge en ik heb al een huis tegen een natuurgebied aan in de middle of nowhere.
quote:Doomsday clock advances to 90 seconds to midnight — the closest to apocalypse it's ever been
News
By Ben Turner published January 24, 2023
Humanity faces greater existential threats than it did during the Cold War, according to the Bulletin of Atomic Scientists
De NPO is de dictator van Nederland dank zij de VVDquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:41 schreef xzaz het volgende:
Wat de nieuwe minister wel mag veranderen is deze tyfus reclame altijd voor fucking musicals.
De kabel wordt toch echt gedomineerd door vrij inhoudsloze commerciëlen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
De NPO is de dictator van Nederland dank zij de VVD
maar kost dit jaar wel 1 miljard euro en RTL en SBS krijgen geen stuiverquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:48 schreef svann het volgende:
[..]
De kabel wordt toch echt gedomineerd door vrij inhoudsloze commerciëlen.
NPO is slechts een fractie.
Groot gelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Ik skip vanavond, gaat nergens over dit
Als ik kan kijk ik de herhaling zoals nu. Ik slik 16 soorten medicatie. Gruwelijk om dit te moeten aanhoren. Je bent overgeleverd aan de honden. Verder is die zoon van ex-verslaafde een veelvreter geworden. Of veeldrinker.quote:
Ja, beroerd is dat.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:12 schreef tong80 het volgende:
Als ik kan kijk ik de herhaling zoals nu. Ik slik 16 soorten medicatie. Gruwelijk om dit te moeten aanhoren. Je bent overgeleverd aan de honden.
Bijna. Het is de ex-verslaafde zoon.quote:Verder is die zoon van ex-verslaafde een veelvreter geworden. Of veeldrinker.
Hetlijkt me vooral vermoeiend qua onderhoud en gewicht.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:01 schreef svann het volgende:
[..]
Echt of toch een statusverhogende extentie?
Zoals die meneer net zei: iedereen maakt wel eens een foutje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:19 schreef svann het volgende:
Op haar twaalfde ontvoerde ze al een jongetje dat ze vermoordde toen de ouders niet dokten, op haar dertiende al hoer.
Zal niet in een harmonieus gezin zijn opgegroeid, een verrot leven.
Erg specifiek. Té.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Laatst kreeg ik op youtube de hele tijd die sexy Dora shorts als suggestie. Nou dat was wel weer genoeg internet.
quote:
Ben kost niet veel denk ikquote:
Ik durf niet, zal het een keer op de zaak doen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja dit dus, kijk maar niet, straks vervuil je je algoritme nog
Dat is juist gunstig.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Ja dit dus, kijk maar niet, straks vervuil je je algoritme nog
Alexandra laat uwen pener zien @Zipportalquote:Op maandag 29 januari 2024 21:57 schreef dvdfreak het volgende:
Alexandra van Huffelen stopt met het platform X
Ina Sjerps en Bas van den Tillaar over drugssmokkel in de havens van Harlingen en Vlissingen
Lia van Bekhoven en Matthijs Mesken over 4 jaar na Brexit
Daan Schuurmans en Patrick Bosman over Oranje-Nassau en een eeuwenoude tijdcapsule
Laat uwen X zien.quote:Op maandag 29 januari 2024 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alexandra laat uwen pener zien @:zipportal
Uwer dan toch.quote:Op maandag 29 januari 2024 22:05 schreef Halcon het volgende:
Alexandra laat uwen pener zien @:zipportal
Auto in een garagebox.quote:
Mijn wens is Ome Elon zijn bevel.quote:
Zeggenschap over immigratie oa.quote:
Doosje patatten gedonneerd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:02 schreef svann het volgende:
https://www.frankyandcoen.nl
Patatje sponsoren.
anders ik welquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:22 schreef Dutch_view het volgende:
de bejaardenhuizen sluiten dat neem ik Rutte & co behoorlijk kwalijk
ik heb een compound in Africa , die mij wel heel erg graag in leven houden en begraven is daar wel een plekje voorquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon voor je oude vader zorgen op het eind van zijn leven en in huis nemen. Heb ik ook gedaan. Ja, dat is zwaar, maar dat had je je maar moeten bedenken toen je het snelste zaadje besloot te zijn.
Dat kan ik toch echt niet met opa doen, daar is mijn huis helaas niet geschikt voor.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon voor je oude vader zorgen op het eind van zijn leven en in huis nemen. Heb ik ook gedaan. Ja, dat is zwaar, maar dat had je je maar moeten bedenken toen je het snelste zaadje besloot te zijn.
Zeg dat even tegen iedereen. Zelf moet ik er niet aan denken om later als 'last' in huis genomen te worden door mijn kinderen, ben je helemaal besodemieterd. En wat moeten die oudjes dan zonder kinderen? Het is serieus een demografisch probleem. Vond de oplossing van de halfbejaarden wel plausibel, heb jij zo'n vriendenkring?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:26 schreef monkyyy het volgende:
het gaat niet zozeer om het eind van je leven , dan ben je zo een beetje rijp voor het verpleeghuisquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:26 schreef monkyyy het volgende:
inderdaad , ik moet er niet aan denken om bij mijn kinderen te wonen, dan raak ik mijn prive kwijt en zij ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen iedereen. Zelf moet ik er niet aan denken om later als 'last' in huis genomen te worden door mijn kinderen, ben je helemaal besodemieterd. En wat moeten die oudjes dan zonder kinderen? Het is serieus een demografisch probleem. Vond de oplossing van de halfbejaarden wel plausibel, heb jij zo'n vriendenkring?
Mee eens, 85-plussers vind ik hoogbejaard. Halfbejaard tussen de 63 en 75 en bejaard vanaf 75. Dus jij valt onder die categorie. Heb jij een vriendenkring?quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:09 schreef michaelmoore het volgende:
.
[..]
het gaat niet zozeer om het eind van je leven , dan ben je zo een beetje rijp voor het verpleeghuis
[..]
inderdaad , ik moet er niet aan denken om bij mijn kinderen te wonen, dan raak ik mijn prive kwijt en zij ook
halfbejaarden ?? Isdat weer iets nieuws
ik ben 71 ben ik dan halfbejaard ?
ik werk ook nog
maar ik zou graag in een bejaarden huis gaan wonen, dan komt er een mooi groot huis leeg
i heb wel vrienden ja om mee te kaartenquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mee eens, 85-plussers vind ik hoogbejaard. Halfbejaard tussen de 63 en 75 en bejaard vanaf 75. Dus jij valt onder die categorie. Heb jij een vriendenkring?
Fantastisch, en wat zijn je plannen over 10 jaar?quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
i heb wel vrienden ja om mee te kaarten
maar ik ben niet hulpbehoevend he , ik ga morgen naar egypte voor een duikvakantie en ben net terug van 2,5 maand Africa
ja niet veel anders, ik werk ook nog 5 dagen per week als ik niet weg benquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Fantastisch, en wat zijn je plannen over 10 jaar?
Geen visie dus, alles blijft hetzelfde hoop je.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja niet veel anders, ik werk ook nog 5 dagen per week als ik niet weg ben
Dat weet je niet , dat weet jij ook niet, morgen kan er een atoombom vallenquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen visie dus, alles blijft hetzelfde hoop je.
En daarom vond ik het plan van die halfbejaarde vrienden helemaal niet gek.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat weet je niet , dat weet jij ook niet
Dat is nu precies wat een bejaardenhuis vroeger was , vroeger ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En daarom vond ik het plan van die halfbejaarde vrienden helemaal niet gek.
Jamaar huh? Ga je daarop zitten wachten dan? Wat deze zes mensen hebben gedaan is alvast een inieminie bejaardenhuisje bouwen op eigen initiatief.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is nu precies wat een bejaardenhuis vroeger was , vroeger ?
10 jaar geleden zijn ze pas gesloten
Als die weer gebouwd zouden worden dan zijn er plots genoeg woningen
nou ik heb voldoende middelen om goede zorg te regelen , maak je geen zorgenquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jamaar huh? Ga je daarop zitten wachten dan? Wat deze zes mensen hebben gedaan is alvast een inieminie bejaardenhuisje bouwen op eigen initiatief.
Dat klinkt super sociaal, je laat je dan verzorgen omdat je dat financieel kunt en je houdt een groot huis bezet. Is er dan nog wel private zorgpersoneel te vinden tegen die tijd?quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou ik heb voldoende middelen om goede zorg te regelen , maak je geen zorgen
wat denk jij dat al die ZZP thuiszorg mensen kosten die met hun leaseauto overal de steunkousen aan en uit gaan trekken terwijl bejaarden ook elkaar konden helpenquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat klinkt super sociaal, je laat je dan verzorgen omdat je dat financieel kunt en je houdt een groot huis bezet. Is er dan nog wel private zorgpersoneel te vinden tegen die tijd?
Dat bedoel ik juist. Allesbehalve sociaal.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat denk jij dat al die ZZP thuiszorg mensen kosten die met hun leaseauto overal de steunkousen aan en uit gaan trekken terwijl bejaarden ook elkaar konden helpen
Is dat sociaal ????
terwijl ze allemaal huizen bezet houden
in 2040 zijn er 1,5 miljoen 80 plussers in nederland !!!!!!!!!!
Veilige bejaardenhuizen dat was sociaal en (ZZP loon) kosten besparendquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. Allesbehalve sociaal.
Mee eens, maar als je gaat zitten wachten op de overheid kun je wachten tot sintjuttemis, daarom vind ik die kleine initiatieven van een vriendenkring die hun huizen verkopen om samen ergens te gaan hokken alvast een beginnetje.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Bejaardenhuizen dat was sociaal en (ZZP loon) kosten besparend
eens , maar bejaardenhuizen is een taak van de overheid en dat kan heel goed kostenneutraal als je de ZZP kosten en huisvesting kosten erin meeneemtquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mee eens, maar als je gaat zitten wachten op de overheid kun je wachten tot sintjuttemis, daarom vind ik die kleine initiatieven van een vriendenkring die hun huizen verkopen om samen ergens te gaan hokken alvast een beginnetje.
Niet mee eens, zitten nu al honderd lagen bureaucratie tussen die ook geld kosten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
eens , maar bejaardenhuizen is een taak van de overheid en dat kan heel goed kostenneutraal als je de ZZP kosten en huisvesting kosten erin meeneemt
een bejaardenhuis is een blok met kleine appartementen , lift ,, een gemeenschappelijke ruimte en een tuinquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niet mee eens, zitten nu al honderd lagen bureaucratie tussen die ook geld kosten.
quote:In 2040 zullen er naar verwachting 4,8 miljoen mensen in Nederland zijn die 65 jaar of ouder zijn. Dit komt neer op 25,1% van de totale bevolking.
Deze prognose is gebaseerd op de meest waarschijnlijke ontwikkeling van de bevolking, zoals die door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) is berekend.
De prognose kent echter ook onzekerheden, zoals de migratiestromen, die van jaar tot jaar sterk kunnen fluctueren.
De toename van het aantal 65-plussers is een gevolg van de vergrijzing van Nederland.
De vergrijzing heeft een aantal gevolgen voor de samenleving, zoals een toenemende vraag naar zorg en welzijn, een krapte op de arbeidsmarkt en een druk op de overheidsfinanciën.
Ik vermoed dat wij deze discussie moeten verplaatsen ivm off-topic. Open jij er eentje?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een bejaardenhuis is een blok met kleine appartementen , lift ,, een gemeenschappelijke ruimte en een tuin
niets meer en niets minder,
Het voordeel zit hem in efficiente inzake zorg, veiligheid en hulp ,
en de woonlasten die hou je toch
komt totaal geen bureucratie aan te pas, bureacratie ontstaat helaas , soms vanzelf
Als de huismeester zichzelf tot directeur benoemt en assistenten aanstelt met hun registratie drift.
De huidige ZZP Thuiszorg is in de toekomst niet vol te houden en de mantelzorgers de bietenbrug op jagen is geen goede zaak , dat zou in een bejaardenhuis gecoordineerd en efficient gaan .
[..]
Gelukkig is hij onzinkbaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:41 schreef monkyyy het volgende:
De Titanic heeft net de ijsberg geraakt dus ik kijkt dat eerst even
She's made of iron, I assure you, she can, and she will.quote:
Je bedoelt dat ze zoveel pech hebben met die schreeuwers die ze zo’n slechte naam geven?quote:
Als je usual zie ik daar ook een 🙄 ofzo achter staan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
Je bedoelt dat ze zoveel pech hebben met die schreeuwers die ze zo’n slechte naam geven?
Caroline ook weer tenenkrommend bezig.
Dat gaat alleen niet samen met marktwerking is gebleken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon betaalbare woningen maken, dat we daar niet eerder aan hebben gedacht.
Ze gaat straks op afstand de eigen minister met een kansloze opdracht op pad sturenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Kan niet wachten tot Caroline de touwtjes in handen krijgt. Laat haar het maar doen. Het is allemaal zo simpel blijkbaar.
Wanneer stopt dit ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
Thomas van Groningen met ‘De Week van Thomas
Ze laat haar begroting dan ook niet narekenen.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Kan niet wachten tot Caroline de touwtjes in handen krijgt. Laat haar het maar doen. Het is allemaal zo simpel blijkbaar.
Angela zat net al bij RTL Boulevard.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:02 schreef dvdfreak het volgende:
Jorien Renkema en Raymond Mens over de invloed van Taylor Swift op de Amerikaanse verkiezingen
Bart Swier en Angela de Jong over Matthijs van Nieuwkerk en Remco van Leen
Tekke Panman en Ferd Crone over de salderingsregeling
Suse van Kleef over de kankerdiagnose van koning Charles
Bij Humberto is het ook niks.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:38 schreef NoCigar het volgende:
Angela de Jong, Raymond Mans met zijn irritante Amishbaard. Fijne gasten weer kortom.
Angela laat uwen pener zien @Zipportalquote:Op maandag 5 februari 2024 22:38 schreef NoCigar het volgende:
Angela de Jong, Raymond Mans met zijn irritante Amishbaard. Fijne gasten weer kortom.
Vanderaerden vroeg na voor het eerst door Mart te zijn geïnterviewd wie die popie jopie was.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:45 schreef NoCigar het volgende:
Ik vraag me echt af welke sporters zich niet door hem zouden willen laten interviewen; ik kan me niet zo goed voorstellen dat het bij hen zo leeft.
Sneeuwvlokje die niet tegen kritische vragen kanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:03 schreef NoCigar het volgende:
Waarom nodigen ze Wilders nooit uit? Leuker dan Raymond Mens.
Goed om af en toe even te melden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sneeuwvlokje die niet tegen kritische vragen kan
Dat is natuurlijk maar 1 deel van het verhaal. Je hebt de financiën en de plannen die een te vormen kabinet heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:10 schreef matthijst het volgende:
Vaag verhaal van Omtzigt.
Als die financiën kut zijn dan zijn ze dat ook als ie straks met Fransie gaat regeren.
Als we klaar zijn met formerenquote:
Zolang de wappies gaan schuimbekken als ze hem zien moet ie nog wekelijks op TV komen.quote:
Dat is volgende week ook aan Plasterk, daarna verdere discussie.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:14 schreef NoCigar het volgende:
Liever Humberto voorlichten dan de Tweede Kamer. Mens vindt dit uiteraard normaal.
Die paar weken maken het verschil niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Helaas gaan we geen huizen bouwen op korte termijn, want Omtzigt kreeg een paar brieven te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |