Hetlijkt me vooral vermoeiend qua onderhoud en gewicht.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:01 schreef svann het volgende:
[..]
Echt of toch een statusverhogende extentie?
Zoals die meneer net zei: iedereen maakt wel eens een foutje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:19 schreef svann het volgende:
Op haar twaalfde ontvoerde ze al een jongetje dat ze vermoordde toen de ouders niet dokten, op haar dertiende al hoer.
Zal niet in een harmonieus gezin zijn opgegroeid, een verrot leven.
Erg specifiek. Té.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Laatst kreeg ik op youtube de hele tijd die sexy Dora shorts als suggestie. Nou dat was wel weer genoeg internet.
quote:
Ben kost niet veel denk ikquote:
Ik durf niet, zal het een keer op de zaak doen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja dit dus, kijk maar niet, straks vervuil je je algoritme nog
Dat is juist gunstig.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Ja dit dus, kijk maar niet, straks vervuil je je algoritme nog
Alexandra laat uwen pener zien @Zipportalquote:Op maandag 29 januari 2024 21:57 schreef dvdfreak het volgende:
Alexandra van Huffelen stopt met het platform X
Ina Sjerps en Bas van den Tillaar over drugssmokkel in de havens van Harlingen en Vlissingen
Lia van Bekhoven en Matthijs Mesken over 4 jaar na Brexit
Daan Schuurmans en Patrick Bosman over Oranje-Nassau en een eeuwenoude tijdcapsule
Laat uwen X zien.quote:Op maandag 29 januari 2024 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alexandra laat uwen pener zien @:zipportal
Uwer dan toch.quote:Op maandag 29 januari 2024 22:05 schreef Halcon het volgende:
Alexandra laat uwen pener zien @:zipportal
Auto in een garagebox.quote:
Mijn wens is Ome Elon zijn bevel.quote:
Zeggenschap over immigratie oa.quote:
Doosje patatten gedonneerd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:02 schreef svann het volgende:
https://www.frankyandcoen.nl
Patatje sponsoren.
anders ik welquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:22 schreef Dutch_view het volgende:
de bejaardenhuizen sluiten dat neem ik Rutte & co behoorlijk kwalijk
ik heb een compound in Africa , die mij wel heel erg graag in leven houden en begraven is daar wel een plekje voorquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon voor je oude vader zorgen op het eind van zijn leven en in huis nemen. Heb ik ook gedaan. Ja, dat is zwaar, maar dat had je je maar moeten bedenken toen je het snelste zaadje besloot te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |