SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Dat lijkt mij fake en ik zou het op prijs stellen als je geen fake AI photo's hier zou plaatsen, dat word nog een ding de komende tijd, denkelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:25 schreef Perrin het volgende:
Culinair kunnen ze het goed met elkaar vinden zo te zien.
[ afbeelding ]
Ja enorm fake natuurlijk..quote:Op maandag 22 januari 2024 23:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij fake en ik zou het op prijs stellen als je geen fake AI photo's hier zou plaatsen, dat word nog een ding de komende tijd, denkelijk.
quote:Op maandag 22 januari 2024 23:25 schreef Perrin het volgende:
Culinair kunnen ze het goed met elkaar vinden zo te zien.
[ afbeelding ]Ze hadden bij die onderste wel even iets beter hun best mogen doen en ze ook matchende ANWB-jassen kunnen geven hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
I noes maar het probleem is dat niet iedereen ertoe in staat is om dit te begrijpen en dan weer andersoortige fakes gaat posten.quote:
Nu zien we het verschil nog maar over een jaartje of wat is dat alleen door echte professionals nog te detecteren.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
I noes maar het probleem is dat niet iedereen ertoe instaat is om dit te begrijpen.
Klopt. En in Iowa hebben ze dan weer het ingewikkelde caucus systeem.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:24 schreef Sabata het volgende:
het wordt per staat anders bepaald toch? in Iowa mochten wel alleen geregistreerde republikeinse stemmers meedoen.
Daarom werd er ook verwacht dat Haley het in New Hampshire veel beter zou gaan doen dan DeSantis.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:17 schreef Hanca het volgende:
Ik weet dat Trump hier steeds wordt weersproken als hij zegt dat Harris leunt op Democraten in New Hampshire, maar deze reportage in De Volkskrant doet toch wel vermoeden dat hij minstens deels gelijk heeft: https://www.volkskrant.nl(...)dent-wordt~b4eb0dc1/
40% van New Hampshire staat genoteerd als undeclared en mag daarom mee stemmen met de interne Republikeinse verkiezingen vandaag, maar een hoop van die stemmers stemmen blijkbaar al verkiezingen lang op Democraten. Ik ben voor alles wat legaal is en wat Trump uit het Witte Huis kan houden, maar dat dit een vreemde gang van zaken is kan je toch wel zeggen?
Alsof bij interne VVD verkiezingen voor een lijsttrekker niet alleen de VVDers mee mogen doen, maar ook iedereen die geen lidmaatschap hebben van een andere partij en dus misschien wel VVD zouden kunnen gaan stemmen. Dat zouden we toch ook heel apart vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit het enige land met zo’n complex voting system?
Zolang de AI Trump een 'hartelijke lach' geeft is het makkelijk van echt te onderscheiden gelukkig.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nu zien we het verschil nog maar over een jaartje of wat is dat alleen door echte professionals nog te detecteren.
Harris? Of Haley?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:17 schreef Hanca het volgende:
Ik weet dat Trump hier steeds wordt weersproken als hij zegt dat Harris leunt op Democraten in New Hampshire, maar deze reportage in De Volkskrant doet toch wel vermoeden dat hij minstens deels gelijk heeft: https://www.volkskrant.nl(...)dent-wordt~b4eb0dc1/
Sorry, Haley... twee artikelen praktisch tegelijk lezen, dan gaat er blijkbaar af en toe wat mis in je hoofd. Ben toch duidelijk geen vrouwquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:32 schreef AnneX het volgende:
One man- one vote is democratie!
Dat is een goede vraag en ik moet bekennen dat ik het niet weet. In de meeste landen zijn dergelijke zaken centraal voor het hele land geregeld vziw en laat men zaken als de kandidaatstelling aan de partijen zelf over maar mischien dat iemand anders meer weet, ik kan mij iig geen Westers land voor de geest halen waarin het zo vreemd en chaotisch geregeld is als de VS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit het enige land met zo’n complex voting system?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |