Vanderaerden vroeg na voor het eerst door Mart te zijn geïnterviewd wie die popie jopie was.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:45 schreef NoCigar het volgende:
Ik vraag me echt af welke sporters zich niet door hem zouden willen laten interviewen; ik kan me niet zo goed voorstellen dat het bij hen zo leeft.
Sneeuwvlokje die niet tegen kritische vragen kanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:03 schreef NoCigar het volgende:
Waarom nodigen ze Wilders nooit uit? Leuker dan Raymond Mens.
Goed om af en toe even te melden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sneeuwvlokje die niet tegen kritische vragen kan
Dat is natuurlijk maar 1 deel van het verhaal. Je hebt de financiën en de plannen die een te vormen kabinet heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:10 schreef matthijst het volgende:
Vaag verhaal van Omtzigt.
Als die financiën kut zijn dan zijn ze dat ook als ie straks met Fransie gaat regeren.
Als we klaar zijn met formerenquote:
Zolang de wappies gaan schuimbekken als ze hem zien moet ie nog wekelijks op TV komen.quote:
Dat is volgende week ook aan Plasterk, daarna verdere discussie.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:14 schreef NoCigar het volgende:
Liever Humberto voorlichten dan de Tweede Kamer. Mens vindt dit uiteraard normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |