Ik neig naar Kees en Anna, maar weet het eigenlijk nog niet. Tot nu toe wel de maximale scorequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:07 schreef svann het volgende:
Fijn weekend, allen.
Vergeet niet je widm-punten in te zetten.
Flopshow.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:03 schreef dvdfreak het volgende:
Lisanne Kiphardt en Arjan Postma over de verscherpte regels voor natuurgebieden
Charles Groenhuijsen en Raymond Mens over de Amerikaanse verkiezingen
Chris Stoffer, Jan Latten en Marloes de Vries over het lage geboortecijfer
Jimmy Dijk en Sehida Begovic over mensen die de tandarts niet kunnen betalen
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Verdriedubbel de zorgpremie maar, mij interesseert het toch niet. Laat de achterban van de populisten het maar voelen.
Chris Stofferquote:Op maandag 22 januari 2024 22:37 schreef svann het volgende:
Wie is dat colbertje dat hier zo vies bij kijkt?
Niet als je een paar euro aan een tandenborstel besteed en elk half jaar gewoon gaat.quote:
2x, lag donderdag weer in de stoel. Geen gaatjes.quote:Op maandag 22 januari 2024 22:39 schreef dvdfreak het volgende:
Hoevaak ga jij naar de tandarts per jaar
~~monkyyy
Ik trek die idioot echt niet meer.quote:
Dinsdag naar kaakchirurg.quote:Op maandag 22 januari 2024 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2x, lag donderdag weer in de stoel. Geen gaatjes.
Sterktequote:
Die hebben hun fair share al. Tijd om de randstad op te vullen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
in groningen en friesland is plek zat
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Moeten we maar bedjes in bedrijfshallen gaan zetten ofzo in alle gemeentes, dat wordt vast een succes
er zijn dus 2500 asielzoekers in Ter Apel waarvan er 1000 weg moeten en nu wil men 40.000 opvangplekken in de gemeentes makenquote:
Het wordt een pleuriszooi en de wal gaat het schip keren. Maakt mij niet uit, heb mijn schaapjes op het droge en ik heb al een huis tegen een natuurgebied aan in de middle of nowhere.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er zijn dus 2500 asielzoekers in Ter Apel waarvan er 1000 weg moeten en nu wil men 40.000 opvangplekken in de gemeentes maken
juist ja
https://www.livescience.c(...)-seconds-to-midnightquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het wordt een pleuriszooi en de wal gaat het schip keren. Maakt mij niet uit, heb mijn schaapjes op het droge en ik heb al een huis tegen een natuurgebied aan in de middle of nowhere.
quote:Doomsday clock advances to 90 seconds to midnight — the closest to apocalypse it's ever been
News
By Ben Turner published January 24, 2023
Humanity faces greater existential threats than it did during the Cold War, according to the Bulletin of Atomic Scientists
De NPO is de dictator van Nederland dank zij de VVDquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:41 schreef xzaz het volgende:
Wat de nieuwe minister wel mag veranderen is deze tyfus reclame altijd voor fucking musicals.
De kabel wordt toch echt gedomineerd door vrij inhoudsloze commerciëlen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
De NPO is de dictator van Nederland dank zij de VVD
maar kost dit jaar wel 1 miljard euro en RTL en SBS krijgen geen stuiverquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:48 schreef svann het volgende:
[..]
De kabel wordt toch echt gedomineerd door vrij inhoudsloze commerciëlen.
NPO is slechts een fractie.
Groot gelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Ik skip vanavond, gaat nergens over dit
Als ik kan kijk ik de herhaling zoals nu. Ik slik 16 soorten medicatie. Gruwelijk om dit te moeten aanhoren. Je bent overgeleverd aan de honden. Verder is die zoon van ex-verslaafde een veelvreter geworden. Of veeldrinker.quote:
Ja, beroerd is dat.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:12 schreef tong80 het volgende:
Als ik kan kijk ik de herhaling zoals nu. Ik slik 16 soorten medicatie. Gruwelijk om dit te moeten aanhoren. Je bent overgeleverd aan de honden.
Bijna. Het is de ex-verslaafde zoon.quote:Verder is die zoon van ex-verslaafde een veelvreter geworden. Of veeldrinker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |