SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een nieuwe user direct in een giftig topic gooien, goed planquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
ff DTS zitten promoten: ToT in GC / vraag over FOK!~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Mwah, het is minder erg dan het geweest is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een nieuwe user direct in een giftig topic gooien, goed plan![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, het is minder erg dan het geweest is.~FEYENOORD~
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat zeker ja, ook de enige reden waarom ik hier nog post, hier is altijd iemand om te reagerenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is volgens mij wel het snelst lopende semi-SC achtige topic wat er bestaat.
~FEYENOORD~
Dit jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:55 schreef devzero het volgende:
Staat een foutje in de TT. Die "never" hoort er niet in. Dus maar een TR gezet![]()
Hij stuurt hem toch niet naar VBLquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een nieuwe user direct in een giftig topic gooien, goed plan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Andersom, maar ja inderdaad.quote:~FEYENOORD~
Het beste is om er verder geen aandacht aan te geven
~FEYENOORD~
VBL is een warm bad.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij stuurt hem toch niet naar VBL
~FEYENOORD~
Ach in ieder geval is het duidelijk dat mijn statement naar de nieuwe user dus wel klopt, alleen keek ik een beetje in de toekomst!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou voor mensen als Phoenyx sowieso wel, toch?Veel mensen met dezelfde instelling?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou voor mensen als Phoenyx sowieso wel, toch?Veel mensen met dezelfde instelling?
![]()
![]()
Vanaf nu ben jij mijn vijand.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
~FEYENOORD~
En wat gaan we kunnen verwachten met deze oorlogsverklaring ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We zitten in ONZ, dus vrij weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wat gaan we kunnen verwachten met deze oorlogsverklaring ?~FEYENOORD~
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We zitten in ONZ, dus vrij weinig eigenlijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Users die geen zin hebben in het warme bad van VBL zijn waarschijnlijk zelf ook geen warme users, daar missen we niets aan.
~FEYENOORD~
Wat doe jij dan in vbl ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Users die geen zin hebben in het warme bad van VBL zijn waarschijnlijk zelf ook geen warme users, daar missen we niets aan.
Of geldt die regel alleen voor users
Ik weet bijvoorbeeld amper wat buiten spel inhoudt, dus heb ik daar weinig te zoeken!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Users die geen zin hebben in het warme bad van VBL zijn waarschijnlijk zelf ook geen warme users, daar missen we niets aan.![]()
![]()
Ik ben toch ook gewoon een user op FOK!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in vbl ?
Of geldt die regel alleen voor users~FEYENOORD~
Verder mag ik in VBL graag zeuren, net als elders op het forum~FEYENOORD~
Warm of niet, een zoutzuurbad is nooit aangenaamquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Users die geen zin hebben in het warme bad van VBL zijn waarschijnlijk zelf ook geen warme users, daar missen we niets aan.![]()
Zeuren doet bijna iedereen wel eensquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
Verder mag ik in VBL graag zeuren, net als elders op het forumThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meen je niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeuren doet bijna iedereen wel eens~FEYENOORD~
Sommige vaker dan anderenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeuren doet bijna iedereen wel eens![]()
Maar welkom terug in dts![]()
![]()
Ja zekerquote:
Ligt er alleen aan waarover je zeurt
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zeker
Ligt er alleen aan waarover je zeurt~FEYENOORD~
Heel evenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sommige vaker dan anderen![]()
Maar welkom terug in dts
Ben zo weer foetsieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:12 schreef Masberum het volgende:
Nou de TT is mooi veranderd, schouderklopjes voor jullie
F.K.A. SuperwormJim![]()
Cos was een Belgische progressieve rockband, geleid door gitarist en fluitist Daniel Schell, actief in de jaren 70 en 80. De zang werd veelvuldig door Pascale Son verzorgd. De bezetting van de groep evolueerde sterk van album tot album, regelmatige leden waren bassist Alain Goutier en toetsenist Charles Loos.quote:Yea, she's on crack.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:16 schreef SwJ het volgende:
[..]
Cosinus = overstaande zijde:schuine zijdequote:Ik vind dit heel verwarrend.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Cos was een Belgische progressieve rockband, geleid door gitarist en fluitist Daniel Schell, actief in de jaren 70 en 80. De zang werd veelvuldig door Pascale Son verzorgd. De bezetting van de groep evolueerde sterk van album tot album, regelmatige leden waren bassist Alain Goutier en toetsenist Charles Loos.~FEYENOORD~
Big brotherquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind dit heel verwarrend.
Commentaar op streams![]()
Ik heb gelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind dit heel verwarrend.Yea, she's on crack.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een reactie geplaatst.quote:~FEYENOORD~
Is crew die alleen maar naar het zelfde cirkeltje van users luistert.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:13 schreef Masberum het volgende:
Iemand mag niet eens krediet krijgen voor zijn eigen werk en moeiteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dr. Zuur!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is crew die alleen maar naar het zelfde cirkeltje van users luistert.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik vraag mij af of ik bij die cirkel hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is crew die alleen maar naar het zelfde cirkeltje van users luistert.~FEYENOORD~
Ben je crewquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ik bij die cirkel hoor![]()
Is toch wel waar. Moderators zijn juist extra emotioneel in vergelijking met de gemiddelde gebruiker![]()
Ja, maar misschien niet die crew, ik weet het allemaal niet meer..quote:
![]()
![]()
~FEYENOORD~
Ik weet wel zeker dat iedere keer als iemand fok!, Fok of foK! schrijft, @SwJ een traantje laatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:29 schreef Masberum het volgende:
Is toch wel waar. Moderators zijn juist extra emotioneel in vergelijking met de gemiddelde gebruiker![]()
Nou ja daar heb ik het dan niet eens over, gewoon, nou ja laat ik er ook maar niet over beginnen. Dat is ook niet leukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat iedere keer als iemand fok!, Fok of foK! schrijft, @:swj een traantje laat![]()
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:29 schreef Masberum het volgende:
Is toch wel waar. Moderators zijn juist extra emotioneel in vergelijking met de gemiddelde gebruiker~FEYENOORD~
Nee ik ga hier niet verder op in, ook al is het nog de waarheid, dat is niet altijd goed om te meldenquote:![]()
Goeien grapquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:30 schreef Masberum het volgende:
En emotie is geen goede leidraad als het gaat om beslissingen nemenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zeg dan niets, beetje jammer dit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik ga hier niet verder op in, ook al is het nog de waarheid, dat is niet altijd goed om te melden~FEYENOORD~
Ik mag toch de waarheid vertellen zonder verder uitleg te geven. Beetje jammer dat je me de mond wil snoerenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeg dan niets, beetje jammer dit.![]()
Mijn tenen zijn bevroren in de Vliert.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hij zit even in een emotionele bui.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeg dan niets, beetje jammer dit.![]()
Het is je eigen waarheid, daar heb je wel vaker last van.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik mag toch de waarheid vertellen zonder verder uitleg te geven. Beetje jammer dat je me de mond wil snoeren~FEYENOORD~
Wie komt mijn tenen opwarmen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zie,daar komt de emotie naar boven, precies zoals ik aangafquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is je eigen waarheid, daar heb je wel vaker last van.![]()
Hoe is dat een emotie? Dat is een conclusie op basis van het verleden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zie,daar komt de emotie naar boven, precies zoals ik aangaf~FEYENOORD~
Altijd mooie verhalen die manquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:37 schreef Mazikeen het volgende:
Ja zijn er eindelijk mensen die willen kletsen is @:kree er niet~FEYENOORD~
Kijk, als je tegen emotionele mensen dingen zegt dan reageren ze emotioneel. Als gebruiker ben je dan niet veilig. Dus zoals ik al aangaf ik wil hier niet verder op ingaan. Juist als je nog aangeeft dat ze emotioneel zijn en daar bewijs voor geeft dan is het hek helemaal van de damquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe is dat een emotie? Dat is een conclusie op basis van het verleden.![]()
Kree is wel begaafd met bepaalde zaken zoals piano spelen o.a. Logisch redeneren ook als hij nuchter is. Boven gemiddeld in veel opzichten![]()
Maar mijn reactie was totaal niet emotioneelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kijk, als je tegen emotionele mensen dingen zegt dan reageren ze emotioneel. Als gebruiker ben je dan niet veilig. Dus zoals ik al aangaf ik wil hier niet verder op ingaan. Juist als je nog aangeeft dat ze emotioneel zijn en daar bewijs voor geeft dan is het hek helemaal van de dam
~FEYENOORD~
De plaat blijft af en toe wat hangen ja, maar er zit verder geen kwaad in die jongenquote:
~FEYENOORD~
Woudje
Je moet zijn gevoel erkennen
En vragen waar het gevoel vandaan komt
Dan kunnen jullie samen werken aan een oplossing
Emotionele jongen ben je toch. Kusje kroelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar mijn reactie was totaal niet emotioneel![]()
![]()
Als je echt gelooft dat je op dat soort manieren reageert als het je emotioneel niet raakt.. oke..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar mijn reactie was totaal niet emotioneel![]()
Sommige users komen hier niet voor een oplossing, maar voor vermaak.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:41 schreef greysbones het volgende:
Woudje
Je moet zijn gevoel erkennen
En vragen waar het gevoel vandaan komt
Dan kunnen jullie samen werken aan een oplossing
~FEYENOORD~
Ze kunnen ook gewoon only fans aanzettenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sommige users komen hier niet voor een oplossing, maar voor vermaak.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kom hier voor de punten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sommige users komen hier niet voor een oplossing, maar voor vermaak.
Dat emotionele gedoe en gejank.![]()
Heb ik niks mee
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 22:43:56 ]![]()
Je gebruikt bij iedereen hetzelfde riedeltje, tijd voor verandering maat, het begint saai te worden zoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je echt gelooft dat je op dat soort manieren reageert als het je emotioneel niet raakt.. oke..
~FEYENOORD~
Ik moet zeggen jullie zijn wel sterker geworden sinds ik het topic hier langdurig heb laten ontsporen. Goed om te zien dat jullie nu wat sterker in jullie schoenen staan dankzij mij![]()
En nu sla je ineens een andere weg in!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:44 schreef Masberum het volgende:
Ik moet zeggen jullie zijn wel sterker geworden sinds ik het topic hier langdurig heb laten ontsporen. Goed om te zien dat jullie nu wat sterker in jullie schoenen staan dankzij mij![]()
Totaal niet verwacht dit
~FEYENOORD~
De ongelofelijke wanhoop die uit deze woorden spreekt is fenomenaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is er iets onwaars aan van wat ik zeg?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En nu sla je ineens een andere weg in!![]()
Totaal niet verwacht dit![]()
Ik kijk niet mee, maar veel plezier meissiequote:~FEYENOORD~
Hoe kan je dan infiltreren in de cosquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee, maar veel plezier meissie![]()
![]()
Wie ik?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:45 schreef greysbones het volgende:
De ongelofelijke wanhoop die uit deze woorden spreekt is fenomenaal![]()
Meissiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee, maar veel plezier meissie
Maz is ouder dan dat jij bent
Kan ook eigenlijk nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoe kan je dan infiltreren in de cos
~FEYENOORD~
Ik ging gamen. En was toen de aflevering vergetenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
zit livestream 1 te kijken.. had de aflevering al gezien
In de cos staat wel weer foto van Tom![]()
![]()
Dat weet ik, ken haar al een tijdjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meissie
Maz is ouder dan dat jij bent
~FEYENOORD~
Woudjequote:
Hoest met het hout bij jou in de buurt
Enig idee wat ze er daar voor vragen ?
Kuub of Sterre hout ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
130 euro m3quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woudje
Hoest met het hout bij jou in de buurt
Enig idee wat ze er daar voor vragen ?
Kuub of Sterre hout ?
Gelukkig zaag ik mijn eigen hout bij Staatsbosbeheer
~FEYENOORD~
Pohhhhh das nie normaalquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
130 euro m3
Gelukkig zaag ik mijn eigen hout bij StaatsbosbeheerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik gooi dagelijks mijn bus vol met hout, mag wel niet maar anders moet ik het laten liggen in het bos en dat vind ik ook zondequote:
~FEYENOORD~
Dat wil hier in DTS nog niet zo lukken hequote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:51 schreef Masberum het volgende:
Ik werk bij een organisatie met veel vrouwen, ik weet hoe ik met ze om moet gaan~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wil hier in DTS nog niet zo lukken he![]()
![]()
Nee maar jij bent dan ook wel wat rebels hequote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wil hier in DTS nog niet zo lukken he![]()
Zou ik ook doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik gooi dagelijks mijn bus vol met hout, mag wel niet maar anders moet ik het laten liggen in het bos en dat vind ik ook zondeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik moet morgen nog even een spoedklusje opnemen, maar ik verwacht een boer die aan het hout sprokkelen isquote:
~FEYENOORD~
Je moeder?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:55 schreef Masberum het volgende:
Ach fuck nog een extra persoon die ik aan het janken moet brengenF.K.A. SuperwormJim![]()
Jouw aanwezigheid ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat effect wordt trouwens betwist tegenwoordigF.K.A. SuperwormJim![]()
Kloptquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja hier heb ik geen gevat weerwoord opF.K.A. SuperwormJim![]()
Nee punten gaan we hier niet winnen met icoontjes zolang ik hier ben. Ik breng jullie wat standaarden bij![]()
SI-eenheden?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:57 schreef Masberum het volgende:
Nee punten gaan we hier niet winnen met icoontjes zolang ik hier ben. Ik breng jullie wat standaarden bijF.K.A. SuperwormJim![]()
Wat is de standaard volgens jou?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:57 schreef Masberum het volgende:
Nee punten gaan we hier niet winnen met icoontjes zolang ik hier ben. Ik breng jullie wat standaarden bij~FEYENOORD~
Waarover moet er gekletst worden?!quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Boeren houden van koeien.En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf![]()
~FEYENOORD~
Nou wat met elkaar praten op een normale manier, wat informatie over elkaar verzamelen zodat je na maanden wat over elkaar weet in plaats elkaar alleen maar te blokkeren in het krijgen van puntenquote:![]()
Daar doe je zelf ook niet zo aan hequote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou wat met elkaar praten op een normale manier, wat informatie over elkaar verzamelen zodat je na maanden wat over elkaar weet in plaats elkaar alleen maar te blokkeren in het krijgen van punten![]()
![]()
Probleem is dat hij het sowieso niet aankanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoe meer vrouwen hoe minder masberum het niet aan kan
Maar zijn brein zo koekoek is dat hij denkt intelligenter te zijn dan iedereen op fokThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:00 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Daar doe je zelf ook niet zo aan he![]()
![]()
Een beetje menselijkheid en nut zou ik als standaard hanteren. Net zoals dat ik jullie wat scherp hou![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Probleem is dat hij het sowieso niet aankan
Maar zijn brein zo koekoek is dat hij denkt intelligenter te zijn dan iedereen op fok![]()
![]()
Ja Sally is maar een jaartje ouder dan ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijna F1 meissie
@:greysbones ook deze vrouw is ouder dan dat ik ben
En dus geen meissieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar ik ben hier ook niet constant hequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:00 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Daar doe je zelf ook niet zo aan heIk probeer jullie gewoon te helpen
![]()
De schroomt niet met je eigen provocerend, klonend, uitdagende en grensoverschrijdend postgedrag.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou wat met elkaar praten op een normale manier, wat informatie over elkaar verzamelen zodat je na maanden wat over elkaar weet in plaats elkaar alleen maar te blokkeren in het krijgen van puntenF.K.A. SuperwormJim![]()
Dat begreep ik alquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoe meer vrouwen hoe minder masberum het niet aan kan
Met het opdringen van een dior jou verzonnen standaard die je zelf niet hanteert?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar ik ben hier ook niet constant heIk probeer jullie gewoon te helpen
F.K.A. SuperwormJim![]()
Narcistische persoonlijkheid stoornis dan toch het meest passend ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kon het niet laten om hier te posten toen ik deze fantastische TT las.
Sjappooo.En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
Wat bedoel je? Ik snap die zin echt nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:01 schreef SwJ het volgende:
[..]
De schroomt niet met je eigen provocerend, klonend, uitdagende en grensoverschrijdend postgedrag.![]()
Ik ken vele users hier heel erg goedquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou wat met elkaar praten op een normale manier, wat informatie over elkaar verzamelen zodat je na maanden wat over elkaar weet in plaats elkaar alleen maar te blokkeren in het krijgen van punten~FEYENOORD~
Meissie. Ouder dan jij, en dan ben ik nog een meissie...?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijna F1 meissie
@:greysbones ook deze vrouw is ouder dan dat ik ben![]()
En nu neem je ONZ te serieus.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Sally is maar een jaartje ouder dan ik
En dus geen meissie~FEYENOORD~
Sorry, ik overschatte je niveau.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik snap die zin echt nietF.K.A. SuperwormJim![]()
Oke het zijn taalfouten, laat op de vrijdagavond en je bent niet meer zo helder ik snap het. Ik laat je voor nu maar even SwJquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Met het opdringen van een dior jou verzonnen standaard die je zelf niet hanteert?![]()
Ik ben immer serieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* vindt, maar genoeg van jou wat dat betreft nu, ik ga me nu op de rest richten die nuchter zijn okequote:![]()
Masbeeeerums moeder is wel trots op mij, na vandaag.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
die is nooit trots op me geweestof toch wel
F.K.A. SuperwormJim![]()
@Masberum slaat wild om zich heen.~FEYENOORD~
Wat is eigenlijk de bedoeling hierzo?En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
Bekijk het zoquote:
Het is een stoornis
Kan hij wat aan doen
Maar ja
Dan moet je je wel laten helpenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dom praat verkopen en hopen dat je er een internetpunt aan overhoudt.quote:~FEYENOORD~
Vooral niet inhoudelijk reageren. Ik snap t wel ....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
* vindt, maar genoeg van jou wat dat betreft nu, ik ga me nu op de rest richten die nuchter zijn oke
Is niet erg. Kun jij ook niets aan doen.F.K.A. SuperwormJim![]()
Mensen kunnen niet ket argumenten winnen dus gaan ze het grammaticaal spelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef Masberum het volgende:
Mensen kunnen niet met argumenten winnen dus gaan ze het persoonlijk spelenF.K.A. SuperwormJim![]()
Narcistische, theatrale persoonlijkheidsstoornis.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:02 schreef greysbones het volgende:
Narcistische persoonlijkheid stoornis dan toch het meest passend ?
Uitermate duidelijk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wat voor een inhoudelijk punt heb je hier gemeld?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:06 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vooral niet inhoudelijk reageren. Ik snap t wel ....
Is niet erg. Kun jij ook niets aan doen.![]()
Ik wil andere punten. Internetpunten heb je niks aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dom praat verkopen en hopen dat je er een internetpunt aan overhoudt.En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef Masberum het volgende:
Mensen kunnen niet met argumenten winnen dus gaan ze het persoonlijk spelenAaiiiiiiiquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
* vindt, maar genoeg van jou wat dat betreft nu, ik ga me nu op de rest richten die nuchter zijn oke
AuwwwwThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Panda puntenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:06 schreef Canopus het volgende:
[..]
Ik wil andere punten. Internetpunten heb je niks aan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is nogal wat om zoiets over iemand te zeggen op basis van posts op een forum vind je ook niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Narcistische, theatrale persoonlijkheidsstoornis.
Uitermate duidelijk.![]()
Nou, door het inzicht van @SwJ zou ik je moeder wel willen leren kennen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat voor een inhoudelijk punt heb je hier gemeld?~FEYENOORD~
Welkom thuis!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:06 schreef Canopus het volgende:
[..]
Ik wil andere punten. Internetpunten heb je niks aan.
~FEYENOORD~
Pffff, zo vermoeiend om jou telkens te overschatten. Het is vrijdagavond. Als je niet minimaal het niveau van groep 8 hebt, log gerust uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat voor een inhoudelijk punt heb je hier gemeld?F.K.A. SuperwormJim![]()
Home sweet home.quote:
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
Dus je zou kinderen op deze manier aanpakken..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Pffff, zo vermoeiend om jou telkens te overschatten. Het is vrijdagavond. Als je niet minimaal het niveau van groep 8 hebt, log gerust uit.![]()
![]()
Eerst de Paul Show en daarna de Masberum show.
Het is wat op een vrijdagavond![]()
Hier een trashley voor jullie![]()
![]()
Nee, alleen zwakzinnige kinderenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus je zou kinderen op deze manier aanpakken..
[ afbeelding ]F.K.A. SuperwormJim![]()
Is dat de eerste die ze live bij BigBrother gaan cremerenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:10 schreef Mazikeen het volgende:
Eerst de Paul Show en daarna de Masberum show.
Het is wat op een vrijdagavond![]()
Hier een trashley voor jullie
[ afbeelding ]![]()
![]()
En alweer persoonlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus je zou kinderen op deze manier aanpakken..
[ afbeelding ]
Damnnnn.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En weer heb je een persoonlijke post tegen mij. Daaamnnnnnn nnnn met wat extra n'en voor vrouwelijk dramatisch effectquote:![]()
Dat hele mods zijn emotioneler komt er nu niet echt goed uit hè
Ja ik hoop zaterdagquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Is dat de eerste die ze live bij BigBrother gaan cremeren![]()
![]()
Het niveau is te hoog hier. Ik kom morgen weer eens kijken hier.
Voor zometeenslaap wel
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
Nee ze blijven reageren omdat ze zo stabiel zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:12 schreef greysbones het volgende:
Dat hele mods zijn emotioneler komt er nu niet echt goed uit hè![]()
![]()
Ik ben vrolijk, dat is toch ook een emotiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:12 schreef greysbones het volgende:
Dat hele mods zijn emotioneler komt er nu niet echt goed uit hè
~FEYENOORD~
Zegt degene die overal op reageertquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ze blijven reageren omdat ze zo stabiel zijn
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ja succes met je hoge niveau in je levenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:13 schreef Canopus het volgende:
Voor zometeenslaap wel
![]()
Morgen is het nog veel ergerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:13 schreef Canopus het volgende:
Voor zometeenslaap wel
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk, dat is toch ook een emotie![]()
Verdorie woudje
Je moet emotieloos zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Potverdoriequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Verdorie woudje
Je moet emotieloos zijn
~FEYENOORD~
Vervelend voor je dat je alles persoonlijk aantrekt. Narcisme?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om persoonlijke aanvallen te negeren als ze constant gebeuren heF.K.A. SuperwormJim![]()
Gewoon realisme. Of wil je zeggen dat je je moderatorbaan zou stoppen als het mij zou helpen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vervelend voor je dat je alles persoonlijk aantrekt. Narcisme?![]()
En als het niet wil
Dan worden we maar venijnig ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moeite met het inschatten van emoties. Duidelijk symptoom.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef Masberum het volgende:
Nou zit er maar niet over in ik kan je tranen bijna van je wang likken met hoe je reageertF.K.A. SuperwormJim![]()
Nou jij bent ook niet poeslief nu in je laatste posts of welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:16 schreef greysbones het volgende:
En als het niet wil
Dan worden we maar venijnig ?![]()
![]()
Ontkenningsfase is ook een fasequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:16 schreef SwJ het volgende:
[..]
Moeite met het inschatten van emoties. Duidelijk symptoom.![]()
@Masberum zijn internet pener kruipt langzaam weer terug naar binnen.~FEYENOORD~
FOK! heeft mij nodig. Jij valt hierbij in het niets.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Gewoon realisme. Of wil je zeggen dat je je moderatorbaan zou stoppen als het mij zou helpen?F.K.A. SuperwormJim![]()
Als je objectief en correct situaties in zou kunnen schatten had je een punt binnen het FOK! spectrum. Maar alleen al mijn bijdrages in euro's is meer dan wat jij waar kan maken met je, laten we eerlijk zijn wat zelf invullende, vrijwilligerswerk niet waarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:18 schreef SwJ het volgende:
[..]
FOK! heeft mij nodig. Jij valt hierbij in het niets.![]()
Ah, je probeert je een status te bereiken met donaties. Sad.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je objectief en correct situaties in zou kunnen schatten had je een punt binnen het FOK! spectrum. Maar alleen al mijn bijdrages in euro's is meer dan wat jij waar kan maken met je, laten we eerlijk zijn wat zelf invullende, vrijwilligerswerk niet waarF.K.A. SuperwormJim![]()
Dit is al al zeker 6 jaar de gang van zakenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:19 schreef Harrie het volgende:
waarom worden dit soort slechte gangbangs altijd in DTS georganiseerd~FEYENOORD~
Massaal squirten over kloonsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:19 schreef Harrie het volgende:
waarom worden dit soort slechte gangbangs altijd in DTS georganiseerdF.K.A. SuperwormJim![]()
Evenlang als dts bestaat ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is al al zeker 6 jaar de gang van zaken
Dat is niet wat ik probeer, dat maak jij er weer van door het te verdraaien. Ik vergelijk het ene met het andere en geef aan dat wat jij doet het onderspit delft omdat je niet je functie correct uitvoertquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:20 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, je probeert je een status te bereiken met donaties. Sad.![]()
bijna 24 jaar verschil in registratiedatum, lekker anoniem ben je welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je objectief en correct situaties in zou kunnen schatten had je een punt binnen het FOK! spectrum. Maar alleen al mijn bijdrages in euro's is meer dan wat jij waar kan maken met je, laten we eerlijk zijn wat zelf invullende, vrijwilligerswerk niet waar![]()
![]()
Dat zei jij moeder ook vanavond.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik probeer, dat maak jij er weer van door het te verdraaien. Ik vergelijk het ene met het andere en geef aan dat wat jij doet het onderspit delft omdat je niet je functie correct uitvoertF.K.A. SuperwormJim![]()
Minder anoniem dan je zou denken, meer lef dan jij, want jij bent wel echt anoniemquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
bijna 24 jaar verschil in registratiedatum, lekker anoniem ben je wel![]()
lef = misplaatste arrogantiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Minder anoniem dan je zou denken, meer lef dan jij, want jij bent wel echt anoniemF.K.A. SuperwormJim![]()
Jaap Bolk heeft Dakar Classics gewonnen in zijn klasseOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
HAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAaaaaaaaaaaaaa HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Minder anoniem dan je zou denken, meer lef dan jij, want jij bent wel echt anoniem
RAAP me op WHOEHAAAAAA LOLLY2000![]()
Akkoord.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Jaap Bolk heeft Dakar Classics gewonnen in zijn klasse~FEYENOORD~
Whahaha wat?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Minder anoniem dan je zou denken, meer lef dan jij, want jij bent wel echt anoniem
.heb je ooit in zijn profiel gekeken??? WhahahahahhaahahOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wil je naar de naschoolse opvang?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAaaaaaaaaaaaaa HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
RAAP me op WHOEHAAAAAA LOLLY2000![]()
Nee johquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Whahaha wat?
.heb je ooit in zijn profiel gekeken??? Whahahahahhaahah
Masnogwattus bralt liever over hoe goed hij is
En hoe slecht een anderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zie de oorspronkelijke TT.quote:
Zo, de cirkel is weer rond.
Masbeeeerum is af.
En dooooorrrrF.K.A. SuperwormJim![]()
Ja ik ga slapen, veel plezier nog allemaal
Ow en hoi @Mickytjuhpak die puntjes chick
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 23:24:39 ]![]()
Jij moet je drankje opdrinken en gaan slapen gezien hoe onnodig fel je reageertquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:24 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zie de oorspronkelijke TT.
Zo, de cirkel is weer rond.
Masbeeeerum is af.
En dooooorrrr![]()
Welterusten meissiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:24 schreef Mazikeen het volgende:
Ow en hoi @:Mickytjuhpak die puntjes chick :
~FEYENOORD~
Denk dat ik liever je moeder een keer neuk maar die zal wel te druk zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wil je naar de naschoolse opvang?![]()
![]()
Welterusten Maziquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:24 schreef Mazikeen het volgende:
Ow en hoi @:Mickytjuhpak die puntjes chick
![]()
![]()
Trusten, was weer gezelliequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:24 schreef Mazikeen het volgende:
Ow en hoi @:Mickytjuhpak die puntjes chick
Dit vind je fel? Ach knulletje tochquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij moet je drankje opdrinken en gaan slapen gezien hoe onnodig fel je reageert
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij moet je drankje opdrinken en gaan slapen gezien hoe onnodig fel je reageertde onmacht
~FEYENOORD~
Ik begrijp nooit zo waarom mensen oudere vrouwen willen neukenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Denk dat ik liever je moeder een keer neuk maar die zal wel te druk zijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: