SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een nieuwe user direct in een giftig topic gooien, goed planquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
ff DTS zitten promoten: ToT in GC / vraag over FOK!~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Mwah, het is minder erg dan het geweest is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een nieuwe user direct in een giftig topic gooien, goed plan![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, het is minder erg dan het geweest is.~FEYENOORD~
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat zeker ja, ook de enige reden waarom ik hier nog post, hier is altijd iemand om te reagerenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is volgens mij wel het snelst lopende semi-SC achtige topic wat er bestaat.
~FEYENOORD~
Dit jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:55 schreef devzero het volgende:
Staat een foutje in de TT. Die "never" hoort er niet in. Dus maar een TR gezet![]()
Hij stuurt hem toch niet naar VBLquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een nieuwe user direct in een giftig topic gooien, goed plan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Andersom, maar ja inderdaad.quote:~FEYENOORD~
Het beste is om er verder geen aandacht aan te geven
~FEYENOORD~
VBL is een warm bad.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij stuurt hem toch niet naar VBL
~FEYENOORD~
Ach in ieder geval is het duidelijk dat mijn statement naar de nieuwe user dus wel klopt, alleen keek ik een beetje in de toekomst!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou voor mensen als Phoenyx sowieso wel, toch?Veel mensen met dezelfde instelling?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou voor mensen als Phoenyx sowieso wel, toch?Veel mensen met dezelfde instelling?
![]()
![]()
Vanaf nu ben jij mijn vijand.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
~FEYENOORD~
En wat gaan we kunnen verwachten met deze oorlogsverklaring ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We zitten in ONZ, dus vrij weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wat gaan we kunnen verwachten met deze oorlogsverklaring ?~FEYENOORD~
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We zitten in ONZ, dus vrij weinig eigenlijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Users die geen zin hebben in het warme bad van VBL zijn waarschijnlijk zelf ook geen warme users, daar missen we niets aan.
~FEYENOORD~
Wat doe jij dan in vbl ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Users die geen zin hebben in het warme bad van VBL zijn waarschijnlijk zelf ook geen warme users, daar missen we niets aan.
Of geldt die regel alleen voor users
Ik weet bijvoorbeeld amper wat buiten spel inhoudt, dus heb ik daar weinig te zoeken!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Users die geen zin hebben in het warme bad van VBL zijn waarschijnlijk zelf ook geen warme users, daar missen we niets aan.![]()
![]()
Ik ben toch ook gewoon een user op FOK!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in vbl ?
Of geldt die regel alleen voor users~FEYENOORD~
Verder mag ik in VBL graag zeuren, net als elders op het forum~FEYENOORD~
Warm of niet, een zoutzuurbad is nooit aangenaamquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Users die geen zin hebben in het warme bad van VBL zijn waarschijnlijk zelf ook geen warme users, daar missen we niets aan.![]()
Zeuren doet bijna iedereen wel eensquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
Verder mag ik in VBL graag zeuren, net als elders op het forumThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meen je niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeuren doet bijna iedereen wel eens~FEYENOORD~
Sommige vaker dan anderenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeuren doet bijna iedereen wel eens![]()
Maar welkom terug in dts![]()
![]()
Ja zekerquote:
Ligt er alleen aan waarover je zeurt
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zeker
Ligt er alleen aan waarover je zeurt~FEYENOORD~
Heel evenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sommige vaker dan anderen![]()
Maar welkom terug in dts
Ben zo weer foetsieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:12 schreef Masberum het volgende:
Nou de TT is mooi veranderd, schouderklopjes voor jullie
F.K.A. SuperwormJim![]()
Cos was een Belgische progressieve rockband, geleid door gitarist en fluitist Daniel Schell, actief in de jaren 70 en 80. De zang werd veelvuldig door Pascale Son verzorgd. De bezetting van de groep evolueerde sterk van album tot album, regelmatige leden waren bassist Alain Goutier en toetsenist Charles Loos.quote:Yea, she's on crack.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:16 schreef SwJ het volgende:
[..]
Cosinus = overstaande zijde:schuine zijdequote:Ik vind dit heel verwarrend.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Cos was een Belgische progressieve rockband, geleid door gitarist en fluitist Daniel Schell, actief in de jaren 70 en 80. De zang werd veelvuldig door Pascale Son verzorgd. De bezetting van de groep evolueerde sterk van album tot album, regelmatige leden waren bassist Alain Goutier en toetsenist Charles Loos.~FEYENOORD~
Big brotherquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind dit heel verwarrend.
Commentaar op streams![]()
Ik heb gelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind dit heel verwarrend.Yea, she's on crack.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een reactie geplaatst.quote:~FEYENOORD~
Is crew die alleen maar naar het zelfde cirkeltje van users luistert.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:13 schreef Masberum het volgende:
Iemand mag niet eens krediet krijgen voor zijn eigen werk en moeiteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dr. Zuur!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is crew die alleen maar naar het zelfde cirkeltje van users luistert.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik vraag mij af of ik bij die cirkel hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is crew die alleen maar naar het zelfde cirkeltje van users luistert.~FEYENOORD~
Ben je crewquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ik bij die cirkel hoor![]()
Is toch wel waar. Moderators zijn juist extra emotioneel in vergelijking met de gemiddelde gebruiker![]()
Ja, maar misschien niet die crew, ik weet het allemaal niet meer..quote:
![]()
![]()
~FEYENOORD~
Ik weet wel zeker dat iedere keer als iemand fok!, Fok of foK! schrijft, @SwJ een traantje laatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:29 schreef Masberum het volgende:
Is toch wel waar. Moderators zijn juist extra emotioneel in vergelijking met de gemiddelde gebruiker![]()
Nou ja daar heb ik het dan niet eens over, gewoon, nou ja laat ik er ook maar niet over beginnen. Dat is ook niet leukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat iedere keer als iemand fok!, Fok of foK! schrijft, @:swj een traantje laat![]()
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:29 schreef Masberum het volgende:
Is toch wel waar. Moderators zijn juist extra emotioneel in vergelijking met de gemiddelde gebruiker~FEYENOORD~
Nee ik ga hier niet verder op in, ook al is het nog de waarheid, dat is niet altijd goed om te meldenquote:![]()
Goeien grapquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:30 schreef Masberum het volgende:
En emotie is geen goede leidraad als het gaat om beslissingen nemenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zeg dan niets, beetje jammer dit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik ga hier niet verder op in, ook al is het nog de waarheid, dat is niet altijd goed om te melden~FEYENOORD~
Ik mag toch de waarheid vertellen zonder verder uitleg te geven. Beetje jammer dat je me de mond wil snoerenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeg dan niets, beetje jammer dit.![]()
Mijn tenen zijn bevroren in de Vliert.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hij zit even in een emotionele bui.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeg dan niets, beetje jammer dit.![]()
Het is je eigen waarheid, daar heb je wel vaker last van.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik mag toch de waarheid vertellen zonder verder uitleg te geven. Beetje jammer dat je me de mond wil snoeren~FEYENOORD~
Wie komt mijn tenen opwarmen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zie,daar komt de emotie naar boven, precies zoals ik aangafquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is je eigen waarheid, daar heb je wel vaker last van.![]()
Hoe is dat een emotie? Dat is een conclusie op basis van het verleden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zie,daar komt de emotie naar boven, precies zoals ik aangaf~FEYENOORD~
Altijd mooie verhalen die manquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:37 schreef Mazikeen het volgende:
Ja zijn er eindelijk mensen die willen kletsen is @:kree er niet~FEYENOORD~
Kijk, als je tegen emotionele mensen dingen zegt dan reageren ze emotioneel. Als gebruiker ben je dan niet veilig. Dus zoals ik al aangaf ik wil hier niet verder op ingaan. Juist als je nog aangeeft dat ze emotioneel zijn en daar bewijs voor geeft dan is het hek helemaal van de damquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe is dat een emotie? Dat is een conclusie op basis van het verleden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: