Ze schelden je de plasticheffing kwijtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga met deze aanbieding enorm veel geld besparen. Slapend rijk worden zo
[ afbeelding ]
Na weken gemopper bleek het bij de tv de batterij van de ab te zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze schelden je de plasticheffing kwijt![]()
![]()
Ah, nu blijft de digitale tv ook al hangen. Mijn huishouden staat op instorten blijkbaar
Goed dat ze dat meldenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deurbel gaat… een van de buren komt melden of ik wist dat mijn garagedeur al tijden open staat
Blijkt mijn afstandsbediening op tilt te slaan en zo te zien niet meer te fixen is waardoor de deur willekeurig (als de ab binnen bereik is) open en dicht gaat.
Het ietwat brakkige zendertje heeft het een jaar of tien netjes uitgehouden. Alleen een tikje jammer dat ik het tweede exemplaar nu niet kan vinden![]()
Dus nu maar geMacGyverd door de behuizing open te schroeven en de bediening te gaan doen door batterij aansluiten en loshalen. En -op hoop van zegen obv typenummer van de unit, want het origineel is niet meer leverbaar- een universele kopie te bestellen. Die hopelijk snel binnen komt en een snelle, makkelijke leerling is.
Schoorlquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:42 schreef Blues het volgende:
Weekend![]()
Morgen lekker naar Schoorl voor een nachtje![]()
![]()
Ik zie nu gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink voor mequote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie nu gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink voor me
Gebakken aardappels, coleslaw en cordon bleu. Not even kiddin'quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Allemaal van 1 bord.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:25 schreef Faithy het volgende:
[..]met een waterige jus. En dubbelvla toe.
Even los het weiland in, rennen in de restjes sneeuw ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook 2 wassen gedraaid en er 3 gevouwen, de keukenkastjes gesopt en de koelkast schoongemaakt.
Vanavond mag ik even van de ketting.
Aan de overkant van de weg. Ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Even los het weiland in, rennen in de restjes sneeuw ?
En als 'ie gelukt heeft een toefje slagroom.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gebakken aardappels, coleslaw en cordon bleu. Not even kiddin'
Daar heb ik wel eens van gehoord, gelukkig nooit gezien of hoeven ondergaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:32 schreef Faithy het volgende:
[..]
En als 'ie gelukt heeft een toefje slagroom.
Doet me aan m'n opa denken, altijd alles van een bord
Op zondag kreeg je dan ook nog de soep uit hetzelfde bord.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord, gelukkig nooit gezien of hoeven ondergaan
Iewquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Op zondag kreeg je dan ook nog de soep uit hetzelfde bord.
Lonaa weet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar het komt is het toch donker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tip: Licht uit doen als je de kamer uit bent.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand met een energierekening van 84.000 euro
quote:
Maar voor elke gang schoon servies is gewoon luxe. Iets waar we niet bij stilstaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Dit was gewoon hoe het was als je bij opa en oma mee-at, en bij mijn oudste tantes.
Bij mij ook op vrijdag. Vandaag had ik een loempia.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
Nee
Maar wel allerlei portuguese hapjes uit de frituur straks. Bacalhau hapjes, kroketjes, visempanadas.
Erg lange drukke week op werk, vandaag ook nog tot 18.30 zitten werken dus koken mag René doen, en zijn koken is pannenkoeken of frituren
Ooohh, zo'n grote van de Chinees is ook zo lang geleden...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mij ook op vrijdag. Vandaag had ik een loempia.
Ik had zo’n grote van de poelier. Was ook niet viesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ooohh, zo'n grote van de Chinees is ook zo lang geleden...
Als we ooit verhuizen als de koop er doorheen komt en de keuken weer naar m'n zin is ga ik zoveel dingen die op m'n "dat mis ik SOMS wel"-lijst staan maken. M'n huidige keuken heeft 0 werkruimte
Ik wel. Ondanks afwasmachienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar voor elke gang schoon servies is gewoon luxe. Iets waar we niet bij stilstaan.
M'n theemok gaat makkelijk een werkweek meequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef fietsie het volgende:
Ik kan echt onprettig boos worden als mensen mijn koffiemok na 1x gebruiken in de vaatwasser parkeren.
Die kan prima de hele dag mee.
Ja helemaal prima; het is niet dat er 3 verschillende mensen mee aan de haal gaan steedsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
M'n theemok gaat makkelijk een werkweek mee
Oh wat irritant. Mokken gaan hier de hele dag mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef fietsie het volgende:
Ik kan echt onprettig boos worden als mensen mijn koffiemok na 1x gebruiken in de vaatwasser parkeren.
Huuu, nee idd. Dat gaat te furrr. Ew.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh wat irritant. Mokken gaan hier de hele dag mee.
J deed vroeger ook wel frisdrank in hetzelfde glas als waar hij net melk uit had gedronken. Dat vond ik wel echt goor hoor. Troebele cola
Ik vind dat grond voor scheiden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh wat irritant. Mokken gaan hier de hele dag mee.
J deed vroeger ook wel frisdrank in hetzelfde glas als waar hij net melk uit had gedronken. Dat vond ik wel echt goor hoor. Troebele cola
Dan heb ik liever geen soep of toetje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar voor elke gang schoon servies is gewoon luxe. Iets waar we niet bij stilstaan.
Werkelijk nog nooit over nagedachtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:28 schreef Syrena het volgende:
Oja, even peilen.
Als ik stroop op mijn boterham met kaas doe, dan is dat:
- snee brood, boter, stroop, kaas.
Mijn man:
- snee brood, kaas, stroop.
Idem met mosterd en ham. Dat is toch enorm onhandig met smeren? Zo bovenop het beleg? Ik vind het raar en hij snapt niet waarom.
Wat doen jullie?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef fietsie het volgende:
Bij ons komt er een verbod op zelf meegebrachte mokken als gevolg van het verbod op bekertjes.
Want arbo is zich er mee gaan bemoeien, en die vinden dat er niet te zwaar getild mag worden bij het halen van koffie dus mokken zwaarder dan door hen gespecific.... en dan vinden ze het raar dat draagvlak om arbo ergens bij te betrekken nihil is....
Ik doe nooit boter op brood, dus brood, stroop, kaas.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:28 schreef Syrena het volgende:
Oja, even peilen.
Mijn man:
Idem met mosterd en ham. Dat is toch enorm onhandig met smeren? Zo bovenop het beleg? Ik vind het raar en hij snapt niet waarom.
Wat doen jullie?
quote:
Op het draadje op reddit hier over staan heel veel reacties van mensen met onmogelijke energierekeningen. Leuk hoor, slimme meters en zo. En jij als betaler mag ineens continu aan de telefoon hangen en uitleggen. En dan maar hópen dat ze ook inzien dat je niet 410.000 kWh hebt kunnen gebruiken in je flatje in een maand.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand met een energierekening van 84.000 euro
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:49 schreef fietsie het volgende:
![]()
ik heb in mijn stamboom een voorouder die Lijpje Kleijn heette
Wat een creatieve namen vroeger
Ik heb een kennis met opruimwoede/smetvrees Daar staat het koffiekopje al in de vaatwasser wanneer je zelf denkt nog zeker een slok over te hebben, laat staan dat je er een tweede kreeg aangebodenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef fietsie het volgende:
Dit gaat wel ver. En zijn dat mensen die daar fulltime voor worden betaald? Of gewoon vliegenvangende FM-ers die niks beters te doen hebben?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef fietsie het volgende:
Bij ons komt er een verbod op zelf meegebrachte mokken als gevolg van het verbod op bekertjes.
Want arbo is zich er mee gaan bemoeien, en die vinden dat er niet te zwaar getild mag worden bij het halen van koffie dus mokken zwaarder dan door hen gespecific.... en dan vinden ze het raar dat draagvlak om arbo ergens bij te betrekken nihil is....
De bureaus met ruimte voor bouwtekeningen, ontwerpschetsen, technische bestekken e.d. zijn ook vervangen door electrische hoog-laag bureaus "omdat arbo".quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gaat wel ver. En zijn dat mensen die daar fulltime voor worden betaald? Of gewoon vliegenvangende FM-ers die niks beters te doen hebben?
Ja mosterd dan wel weer op de kaas.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:50 schreef Tuindier het volgende:
Mosterd/stroop absoluut boven op de kaas.
ja moet iedereen doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:53 schreef Faithy het volgende:
Ook maar van Dr_Flash scheiden dan maar.
Dat dus inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:50 schreef Tuindier het volgende:
Mosterd/stroop absoluut boven op de kaas.
Ik doe de mannen-manier: stroop/mosterd als topping.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:28 schreef Syrena het volgende:
Oja, even peilen.
Mijn man:
Wat doen jullie?
Wat voor mokken gebruiken jullie daar dan? Gietijzeren koffiemaken? Gewapend betonnen mokken formaat regenton?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef fietsie het volgende:
Dat zei ik ook. Dus hij doet het al 20 jaar niet meerquote:
Zo'n loden trogquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:01 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Wat voor mokken gebruiken jullie daar dan? Gietijzeren koffiemaken? Gewapend betonnen mokken formaat regenton?
Eigenlijk gewoon zoals het voor het wegwerpbekertjestijdperk overal was dusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:07 schreef stavromulabeta het volgende:
Over koffiebekers gesproken: Ik kwam gisteren bij een gemeentekantoor waar ik naast een bezoekerspas ook een leenbeker uitgereikt kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half februari sollicitatiegesprek voor hogere functie (waarvan ik vind dat ik die eigenlijk al zeker een jaar zou moeten hebben, en als ik bereid was geweest weg te gaan ook elders al gehad zou hebben) op mn eigen afdeling. Er was een maand verlenging van de vacature, helaas voor mij heeft dat daadwerkelijk tot nog minstens 1 andere capabele sollicitant geleid, dus dat wordt toch nog wel spannend.
Stonden die toen niet bij het koffieaparaat cq. op het karretje van de koffiejuffrouw?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon zoals het voor het wegwerpbekertjestijdperk overal was dus
Ja klopt, je kreeg m dan mét service en hoefde niet zelf rond te slepenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:15 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Stonden die toen niet bij het koffieaparaat cq. op het karretje van de koffiejuffrouw?
Ik kreeg hem nu bij de receptiebalie als onderdeel van een setje met de bezoekerspas en een A5'je met ontruimingsinstructies ()
Pannenkoek, stroop.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:28 schreef Syrena het volgende:
Oja, even peilen.
Mijn man:
Wat doen jullie?
Bring your own cups. Her en der een rol neerzettenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef Molo het volgende:
Hier op het werk is het nu een Bring Your Own Cup beleid. Maar ik zit/werk overal en nergens dus het schiet er nog weleens bij in beker mee te nemen. Dan ben je dus gewoon fucked![]()
Ftfyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pannenkoek, stroop. spek
Easypeasy. Flikker op met je brood en met je kaas![]()
Is vrij gauw weg denk ik, werkt een behoorlijke club mensenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bring your own cups. Her en der een rol neerzetten
Sperziebonen en slavink, dat was van de week het verzoek van mijn zoon.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat! Ik ben mijn vast pannenkoeken bakker kwijt volgens mij. Maar een van de mensen die er gisteren waren blijkt ook perfecte pannenkoeken te bakken dus binnenkort weerquote:
Pak je je mooncup. Lekker vaak een loopje ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef Molo het volgende:
Hier op het werk is het nu een Bring Your Own Cup beleid. Maar ik zit/werk overal en nergens dus het schiet er nog weleens bij in beker mee te nemen. Dan ben je dus gewoon fucked![]()
Ik heb er laatst een weggedaan omdat de nostalgie echt 2728929 beter was dan de snijpraktijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:01 schreef fietsie het volgende:
Ik moet echt hoognodig weer een snijbonenmolen want ik vind het handmatig snijden van die krengen ruk, en we eten ze best vaak,.
Ja! Idem! Doe het nu met de hand, en heb nu vaak gewoon ruitjes, maar slierten zijn lekkerder (en zoveeeeeeeel werk met de hand...)quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:01 schreef fietsie het volgende:
Ik moet echt hoognodig weer een snijbonenmolen want ik vind het handmatig snijden van die krengen ruk, en we eten ze best vaak,.
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pak je je mooncup. Lekker vaak een loopje ook
Ik dacht dat ik de dunne sliertjes lekkerder vond maar bleek nostalgie te zijn. Ruitjes met likje zoute boter, oh boyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:11 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja! Idem! Doe het nu met de hand, en heb nu vaak gewoon ruitjes, maar slierten zijn lekkerder (en zoveeeeeeeel werk met de hand...)
Ik heb eentje van Westmark. Onverwoestbaar en kost maar een paar tientjes.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:11 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja! Idem! Doe het nu met de hand, en heb nu vaak gewoon ruitjes, maar slierten zijn lekkerder (en zoveeeeeeeel werk met de hand...)
Whutquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef fietsie het volgende:
Ja, h/l bureau's. Ze staan overal maar het komt nooit bij mij op om ze ook daadwerkelijk bij te stellen. Ik denk: "Wat een smurfenbureau" en ga er alsnog aan zitten (of zoek een andere). Maar dat die knopjes er niet voor niets zitten bedenkt ik meestal pas rond 17:00.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:16 schreef Blues het volgende:
[..]
En die h/l bureau staan bij ons nu ook.
Er zijn maar 2 of 3 van de tig mensen die ze gebruiken
Suriname en Zuid Afrika zijn niet echt landen waarvan je zou verwachten dat de Nederlandse invloed heel beperkt is, daar zie je ze nl ook, maar da's vast 'onze inbreng'.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef Molo het volgende:
Zijn snijbonen eigenlijk typisch Nederlands?
Ah geinigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Suriname en Zuid Afrika zijn niet echt landen waarvan je zou verwachten dat de Nederlandse invloed heel beperkt is, daar zie je ze nl ook, maar da's vast 'onze inbreng'.
Geen idee verder
Ladycup?quote:
Ladycup?quote:
Ik heb er zelfs een thuis staan. Zeker met lange beeldvergaderdagen een verademing om af en toe te staan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ja, h/l bureau's. Ze staan overal maar het komt nooit bij mij op om ze ook daadwerkelijk bij te stellen. Ik denk: "Wat een smurfenbureau" en ga er alsnog aan zitten (of zoek een andere). Maar dat die knopjes er niet voor niets zitten bedenkt ik meestal pas rond 17:00.
Volgens mij is het verder vrij beperkt. In Duitsland zie je ze wel maar voor zover mij bekend is dat voornamelijk beperkt tot het Rheinland (en dus soort van Nederlandse invloedsfeer).quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Suriname en Zuid Afrika zijn niet echt landen waarvan je zou verwachten dat de Nederlandse invloed heel beperkt is, daar zie je ze nl ook, maar da's vast 'onze inbreng'.
Geen idee verder
Tampons kunnen ook als koffiedrager werkenquote:
Een verrassende favoriet hier in Portugal! Ook in sliertjes!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef Molo het volgende:
Met of zonder bacalau?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:37 schreef Faithy het volgende:
[..]
Een verrassende favoriet hier in Portugal! Ook in sliertjes!
2 met knopjes, 8 met draaihengelsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ja, h/l bureau's. Ze staan overal maar het komt nooit bij mij op om ze ook daadwerkelijk bij te stellen. Ik denk: "Wat een smurfenbureau" en ga er alsnog aan zitten (of zoek een andere). Maar dat die knopjes er niet voor niets zitten bedenkt ik meestal pas rond 17:00.
2 met knopjes, 8 met draaihengelsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Hoe gaat ie?quote:
Dat kan, mits goed klaargemaakt, best lekker zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, Hier in Duitsland in vrijwel iedere supermarktquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef Molo het volgende:
Hier in Friesland ook als voorverpakte gezouten bonenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, Hier in Duitsland in vrijwel iedere supermarkt
Ken je ze ook gefermenteerd, net als zuurkool? Dat is wel weer typisch Nederlands volgens mij
Alle bonen komen uit zuid Amerikaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:47 schreef Blues het volgende:
Ik zag ooit een kookprogramma op tv, en daar gingen ze naar de oorsprong van dingen.
Vlgs mij kwamen de snijbonen uit zuid Amerika of in die buurt.
Ja klopt, zouten en dan een melkzuur fermentatie, net als zuurkool. Erg lekker en als groente vrijwel vergeten. Mijn. Moe had een snijbonenmolen en sneed snijbonen daarmee, omdat dat zo hoort, maar kookte ze daarna en wist niets van bonen in het zout.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier in Friesland ook als voorverpakte gezouten bonen
Sowquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pannenkoek, stroop.
Easypeasy. Flikker op met je brood en met je kaas![]()
Wij hebben van sinterklaas allemaal een gepersonaliseerde cup gekregenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef Molo het volgende:
Wat een hysterisch ding! Scandinavisch design?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wiiiiiiiii toch weer een biljetje gewonnen op de veiling vanavond. En eentje niet, maar daardoor dus wel een hoop geld in de zak gehoudenNummer 108 van Spitsbergen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Team @:Syrena ja.
Vandaag was mooi weer!Wat een vervelende constructie toch om in je eigen team te moeten solliciteren. Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half februari sollicitatiegesprek voor hogere functie (waarvan ik vind dat ik die eigenlijk al zeker een jaar zou moeten hebben, en als ik bereid was geweest weg te gaan ook elders al gehad zou hebben) op mn eigen afdeling. Er was een maand verlenging van de vacature, helaas voor mij heeft dat daadwerkelijk tot nog minstens 1 andere capabele sollicitant geleid, dus dat wordt toch nog wel spannend.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Toen ik nog flexte, stelde ik gewoon iedere ochtend direct mijn bureau goed inquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
The Henk is strong in everyonequote:Op zaterdag 20 januari 2024 07:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij hebben van sinterklaas allemaal een gepersonaliseerde cup gekregenkan ik meteen mooi met de koffiemensen over mijn praten
en mijn tijdelijke collega Hanneke heet nu Henk, want Henk was blijkbaar over.
Druk!quote:
Over jouw?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 07:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij hebben van sinterklaas allemaal een gepersonaliseerde cup gekregenkan ik meteen mooi met de koffiemensen over mijn praten
en mijn tijdelijke collega Hanneke heet nu Henk, want Henk was blijkbaar over.
Dit klinkt wel praktisch en nuttig... Wat een klotezooi manquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Druk!
Ik heb nog even voor het fysieke drama begint, dus aan het plannen en regelen met iedereen en zijn moeder. Is nu al een logistiek drama, maar hoe beter het staat hoe minder gedoe straks.
Die zijn enorm hip, zie ze ineens overal, exact diequote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:50 schreef borisz het volgende:
Bij ons op kantoor is afgelopen najaar de mokkencollectie vernieuwd. Het was een verzameling van alles en nog wat. Nu is het een een collectie jaren70 mokken in diverse maten en kleuren.
Weinig figuratief inderdaad. Maar ja, zo zijn ze allemaal. Dat spel met die velen dunne lijntjes heet Guilloche, en dat was destijds nog voldoende om vervalsers de baas te zijn. Nu niet meer natuurlijk. 1962-63 is het voorlaatste seizoen geweest van de operaties bij King's Bay, 63-64 is het laatste jaar waarin wat gedaan werd (en geld gedrukt werd dus ook). Paar explosies, blijft toch een kolenmijn, wat doden, vervelend allemaal, gestopt. Paar honderd kilometer verderop bij Store Norske Spitsbergen Kulkompani gaat de mijnbouw tot op de dag van vandaag door, maar alleen voor eigen gebruik. Die mijnwerkers daar hoeven niet hard te werken dus. 5 uur per dag 3 dagen per week is genoeg heb ik begrepen. Het uitgeven van geld op Spitsbergen is wel per 1-1-1980 gestopt. Alles gaat gewoon in Noorse Kronen daar sindsdien.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 07:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat een hysterisch ding! Scandinavisch design?
Een oneindig, als ik zo in mijn afsprakenlijst kijk. Maar we beginnen met chemo.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt wel praktisch en nuttig... Wat een klotezooi man
Fijn dat je nu kunt doen wat je kunt doen, verder maar uhmmm, wachten tot de storm begint ofzo?
Botte nieuwsgierige vraag, wat voor traject en wat voor kanker hebben we het over?
Sterkte daar
Dan doe je het nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet nog sokken aantrekken. Geen zin in,
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh.
Ik eet eigenlijk nooit snijbonen. Misschien toch een proberen als ik jullie zo hoor.
Gisteren info avond over het Henschotermeer gehad. Er was een natuurgids die leuk kon vertellen![]()
Maar als de ontwikkelaars hun zin krijgen, gaat dat gebied er volledig aan en zullen er veel dieren (waarvan een aantal op de rode lijst staan, maar ondanks diverse waarnemingen volgens het uitgevoerde onderzoek er niet voorkomen….) verdwijnen/het heel zwaar krijgen. Denk aan dassen, ransuilen, diverse roofvogels zoals de buizerd en wespendief, de groene, zwarte en bonte specht, de tapuit, de boerenzwaluw, diverse soorten vleermuizen, hazen, reeën, etc.![]()
Wellicht interessant voor mensen hier uit de omgeving en/of die het vast kennen (Blues, Vlindertje, Club, Vanyel ?)Wat goed dat je je daar mee bezig houdt. Zo onzinnig om weer een stuk natuur te verzieken voor dat soort futiliteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Mogguh.
Ik eet eigenlijk nooit snijbonen. Misschien toch een proberen als ik jullie zo hoor.
Gisteren info avond over het Henschotermeer gehad. Er was een natuurgids die leuk kon vertellen![]()
Maar als de ontwikkelaars hun zin krijgen, gaat dat gebied er volledig aan en zullen er veel dieren (waarvan een aantal op de rode lijst staan, maar ondanks diverse waarnemingen volgens het uitgevoerde onderzoek er niet voorkomen….) verdwijnen/het heel zwaar krijgen. Denk aan dassen, ransuilen, diverse roofvogels zoals de buizerd en wespendief, de groene, zwarte en bonte specht, de tapuit, de boerenzwaluw, diverse soorten vleermuizen, hazen, reeën, etc.![]()
Wellicht interessant voor mensen hier uit de omgeving en/of die het vast kennen (Blues, Vlindertje, Club, Vanyel ?)In die regio opgegroeid (Leusden). De hele privatisering van het Henschotermeer is sowieso absurd, echt te bizar voor woorden. Net als de uitbreidingsplannen van de knvb in Zeist (verplaats die lui sowieso naar de polder).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de golfbaan die je over moet steken als je van kamp Amersfoort naar het Russenmonument loopt
La derecha oprime, la izquierda libera
En ik maar denken dat je gas produceerdequote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:55 schreef Barreltje het volgende:
bwuhh.. waar komt als het slijm vandaan als je griep hebt?
ik wist niet dat ik zoveel kon produceren
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Lange lijst klusjes hier. Kerstboom aftuigen, plint lijmen, ding vastschroeven, nieuwe kraan installeren, wassen, frituurpan schoon. En nog veel meer. En dan vanavond nog een wild feest.
Kun je ook op een normale manier over de politie praten?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(geven de grefowouten uit Woudenberg nog steeds boetes aan topless vrouwen die aan de woudenbergse kant van het meer liggen? Dat was in de jaren 90 in elk geval nog wel een ding)
Uit je longen schijnt veel te kunnen komenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:55 schreef Barreltje het volgende:
bwuhh.. waar komt als het slijm vandaan als je griep hebt?
ik wist niet dat ik zoveel kon produceren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Oh ja want de Wout kan zelf niet nadenken en enkel uitvoeren. Even vergeten, excuses.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:01 schreef derLudolf het volgende:
Kun j
[..]
Kun je ook op een normale manier over de politie praten?![]()
Als de APV het niet toe staat, doen hun ook gewoon hun werk.
Als er klachten komen moet de politie iets doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh ja want de Wout kan zelf niet nadenken en enkel uitvoeren. Even vergeten, excuses.
Geen idee. Zoals het er in december steeds niet van kwam om hem op te zetten, komt het er nu steeds niet van om hem af te tuigen. Ben hem inmiddels wel zat eigenlijk, ondanks dat ik de tofste boom op aarde heb.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Kerstbomen hebben ze hier pas afgelopen woensdag opgehaald. Dacht dat dat aan de late kant wasIs dat een dingetje tegenwoordig? Steeds langer laten staan?
Op station Zwolle staat de kerstversiering er ook nog steeds.
Dit was vanuit de wegroep uit Woudenberg. De raadsleden van de heuvelrug zijn er ook druk mee bezig (met rechtszaken) maar de gemeente Woudenberg heeft de grootste stem. (Ondanks grote regionale functie van dit gebied)quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat goed dat je je daar mee bezig houdt. Zo onzinnig om weer een stuk natuur te verzieken voor dat soort futiliteiten
Ja ik logeerde altijd bij mijn oma op Laag Kanje en dan liepen we door het bos met al onze zwemspullen naar het meerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In die regio opgegroeid (Leusden). De hele privatisering van het Henschotermeer is sowieso absurd, echt te bizar voor woorden. Net als de uitbreidingsplannen van de knvb in Zeist (verplaats die lui sowieso naar de polder).
Of de golfbaan die je over moet steken als je van kamp Amersfoort naar het Russenmonument loopt
Nou dan moeten we er zeker ook maar even een plaatje van zienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
ondanks dat ik de tofste boom op aarde heb.
Ik noemde net kamp Amersfoort, dat is deels later de politieschool geworden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als er klachten komen moet de politie iets doen.
Als je dan op zo'n toon als jij nu praat antwoord dan werd het ook geen waarschuwing maar een zo hoog mogelijke boete.
Succes en sterktequote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Druk!
Ik heb nog even voor het fysieke drama begint, dus aan het plannen en regelen met iedereen en zijn moeder. Is nu al een logistiek drama, maar hoe beter het staat hoe minder gedoe straks.
Mogguh.
Wellicht interessant voor mensen hier uit de omgeving en/of die het vast kennen (Blues, Vlindertje, Club, Vanyel ?)Henschotermeer.. paar keer als kind gezwommen, broer woonde daar in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En WTF nou weer voor die plannen![]()
Wat Fles zegt!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan moeten we er zeker ook maar even een plaatje van zien
Ga ik straks regelen. Eerst de keukenkraan vervangen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan moeten we er zeker ook maar even een plaatje van zien
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat Fles zegt!
Onze boom is al een tijdje weg. Enerzijds omdat 12 januari de gemeente hem zou komen halen (werd een weekje later) en anderzijds omdat.. nouja, zie:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
(Het hielp niet dat we er alles moesten uithalen natuurlijk, maar elke aanraking resulteerde in een regen van naalden… dus het was wel klaar)
Daar zitten nog best veel naalden aanquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat Fles zegt!
Onze boom is al een tijdje weg. Enerzijds omdat 12 januari de gemeente hem zou komen halen (werd een weekje later) en anderzijds omdat.. nouja, zie:
![]()
(Het hielp niet dat we er alles moesten uithalen natuurlijk, maar elke aanraking resulteerde in een regen van naalden… dus het was wel klaar)
[..]
Wat Fles zegt!
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uit je longen schijnt veel te kunnen komenGetverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Wat Fles zegt!
![]()
O snap! Dit verklaart waarom we afgelopen week op een wandelingetje in de buurt van kamp Amersfoort een rijtje mensen met honden onder appél zagen lopen. Een van de honden had een grote bek (wel gaan zitten, maar blijven blaffen) naar de baasquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik noemde net kamp Amersfoort, dat is deels later de politieschool geworden.
Logische keuze, want ze hadden toch de sleutels al
Mijn huis wel, maar mijn ramen zijn zo lek als een mandje...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:41 schreef Blues het volgende:
Zeg mensen. Is jullie huis ook zo stoffig?
Er is niet tegenop te stoffen/zuigen. (doe ik ook niet, ik registreer het slechts en als het om onze oren vliegt doe ik er wat aan) Maar het valt me op.
En ik woon niet eens naast TaTa.
Hier ook enorm de laatste jaren (of ik zag het voorheen nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:41 schreef Blues het volgende:
Zeg mensen. Is jullie huis ook zo stoffig?
Er is niet tegenop te stoffen/zuigen. (doe ik ook niet, ik registreer het slechts en als het om onze oren vliegt doe ik er wat aan) Maar het valt me op.
En ik woon niet eens naast TaTa.
Oh god en dat dan IEDEREEN zegt oh dat is ook bijzonder, leuk zeg, hoe kwamen je ouders daar zo op? Och ik ken wel een xxx, oh en ook een yyy, komt het daar misschien toch vandaan? Echt bijzonderquote:
Ik negeer het ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier ook enorm de laatste jaren (of ik zag het voorheen niet). Maar echt, donderdag stof afgenomen, en zou het nu zo weer kunnen doen en verschil zien. Maar ik doe het niet, geen zin in
Wat leuk kleurrijk 👍🏼quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:50 schreef borisz het volgende:
Bij ons op kantoor is afgelopen najaar de mokkencollectie vernieuwd. Het was een verzameling van alles en nog wat. Nu is het een een collectie jaren70 mokken in diverse maten en kleuren.
Proest.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb de mijne aan de kant gezet in 98
Exactquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh god en dat dan IEDEREEN zegt oh dat is ook bijzonder, leuk zeg, hoe kwamen je ouders daar zo op? Och ik ken wel een xxx, oh en ook een yyy, komt het daar misschien toch vandaan? Echt bijzonder
In mijn sportgroep is het zeker mijn eerste 10 keer hi-la-risch geweest dat ze het toch echt weer vergeten waren hoe het moest met mijn naamquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Exactna de: 'hoe spreek je dat precies uit?'
Ik vind met jouw naam hetzelfde als die van Club, misschien wel een beetje gek, maar uiterst logische uitspraak.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In mijn sportgroep is het zeker mijn eerste 10 keer hi-la-risch geweest dat ze het toch echt weer vergeten waren hoe het moest met mijn naam
Je bent de zoveelstequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb een best gewone voornaam. Die op twee manieren geschreven kan worden. ‘Mijn’ schrijfwijze is de meest gangbare dus dat ging altijd goed. Tot er een nieuwe collega kwam, die de andere versie had. En aangezien zij op een meer centrale plek zit (en haar naam dus vaker langskomt) beginnen steeds meer mensen mijn naam fout te schrijven
IK WAS EERST
Dat herken ik wel ja, dat mensen het moeilijker maken dan strikt noodzakelijk. Ik wist ooit hoe LS heet en kan me daar wel hetzelfde bij voorstellen denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind met jouw naam hetzelfde als die van Club, misschien wel een beetje gek, maar uiterst logische uitspraak.
Hoe smaakt de hachee?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo zeg, dit was wel een zware dag eigenlijk. Maar projecten tv-kast, frituurpan, aardappel op 4 manieren, hachee, kerstspullen schoonmaken en kerstboom zijn klaar. Plus was, opruimen en dat soort dingen.
Dat weet ik nog niet, hij zit nog in de IP. Misschien lust ik het, het zou best kunnen. En anders heb ik het in elk geval geprobeerd. Dan neem ik wel een kaaskroketquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe smaakt de hachee?
Hier is de was ook klaar, al het oud papier weg. Niet het aansluitende rondje fietsen gedaan want snijdend koude tegenwind, keuken opgeruimd en gedweild en vanavond ga ik op m’n gemak een tafeltje met administratie rommel opruimen
Je bent haar zomaar vergetenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja, dat mensen het moeilijker maken dan strikt noodzakelijk. Ik wist ooit hoe LS heet en kan me daar wel hetzelfde bij voorstellen denk ik.
Ik weet het nog en voor mij is het vast veeeeeeel langer geleden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vat het maar niet persoonlijk op
Wraak voor het actueel is. Indrukwekkendquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb toen Clubsoda's boek uitkwam niet de moeite gedaan om op te zoeken welk boek dat was en te determineren hoe ze heet. Dat zal haar leren mijn naam te vergeten
Wauw, dat is geen geld!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:56 schreef z80 het volgende:
Gister bij de tukt 2 ananassen mee genomen 1 Euro per stuk, voor een groot stuk fruit.
Net de eerste geslacht. Lekker zoet en sappig.
Ja toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wraak voor het actueel is. Indrukwekkend
Deze moeten ook binnen een paar dagen op, of in de vrieskist.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:08 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Wauw, dat is geen geld!
Toen ik laatst bij de Turk hier fruit en groente haalde liep het binnen een paar dagen wegik weet niet of het toeval was. Er ligt niks gekoeld.
Ik kom niet vaak bij de Turk hier, maar toen ik er begin deze maand was wou ik voor het groente en fruit watt daar lag nog geen cent geven.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:56 schreef z80 het volgende:
Gister bij de tukt 2 ananassen mee genomen 1 Euro per stuk, voor een groot stuk fruit.
Net de eerste geslacht. Lekker zoet en sappig.
Ik heb je teruggevonden in mijn mailboxquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vat het maar niet persoonlijk op
Oh, hebben wij gemaildquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb je teruggevonden in mijn mailbox
Je hebt ooit een Crisp code gestuurd. Er kwam niks inhoudelijks aan te pasquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, hebben wij gemaildIk herinner me er niets van, sorry
Oh ja, dat ging via mail natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je hebt ooit een Crisp code gestuurd. Er kwam niks inhoudelijks aan te pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu enorm zin in hacheequote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:kaatje1, ik lust blijkbaar hachee! Het ging niet helemaal goed met de IP. Halverwege gaf bij een aanbranderror. Ik had het recept van Kay gevolgd en het vlees gecoat in bloem. Dat icm de tomatenpuree en niet heel veel vocht zal de error hebben veroorzaakt. Er zat totaal geen aangebrande smaak aan. Ik heb het aanbaksel losgeschraapt, wat water er bij gedaan en weer aangezet. In totaal had het wat langer gemoeten maar het was zeker lekker, goed gaar en met een prachtig diepe smaak.
Mag je weer ui dan? Hachee zonder ui is toch een beetje als bananasplit zonder banaan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:kaatje1, ik lust blijkbaar hachee! Het ging niet helemaal goed met de IP. Halverwege gaf bij een aanbranderror. Ik had het recept van Kay gevolgd en het vlees gecoat in bloem. Dat icm de tomatenpuree en niet heel veel vocht zal de error hebben veroorzaakt. Er zat totaal geen aangebrande smaak aan. Ik heb het aanbaksel losgeschraapt, wat water er bij gedaan en weer aangezet. In totaal had het wat langer gemoeten maar het was zeker lekker, goed gaar en met een prachtig diepe smaak.
Ik vond het gewoon saai. Ik eet niet heel graag vlees en als het saai is, hoeft het van mij niet. Maar deze versie met appel, molasse, tomatenpuree en rozemarijn was echt mooi complex en diep van smaak.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu enorm zin in hachee![]()
Ik heb er trouwens nog nooit tomatenpuree in gedaan, maar heel simpel ui, vlees, laurier, bouillonblokje, wat azijn en kruidnagel
Fijn dat je het nu lust, enig idee waarom je dacht dat het niet zo was? En wat had je erbij?
Nu denk er weer aan @:vanyel heb jij een zuurvleis recept voor de IP?
Ik heb pillen die ik kan slikken als ik ui of knoflook eetquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mag je weer ui dan? Hachee zonder ui is toch een beetje als bananasplit zonder banaan?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu denk er weer aan @:vanyel heb jij een zuurvleis recept voor de IP?
Ja hoor, hier kan ik wel wat mee, in de slowcooker dan denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik maak mijn zoervleis niet hogedruk.
Verder zijn mijn klassieke recepten van het kaliber
Genoeg ui goed aanbraden
Kilo paard, rund als te lui
Veeel azijn
Iets minder water
Laurier en kruidnagel
Kruidkoek
Lang
Proeven
Suiker, stroop of maple syrup
Als genoeg kruidkoek, dik. Anders binden.
Weet niet of dat helpt?
Okay, mooi voor je. Kan het kwaad die regelmatig te nemen? Want bij lactose intolerantie is het "gewoon" lactase dat je eigenlijk altijd wel kunt nemen dacht ik?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb pillen die ik kan slikken als ik ui of knoflook eet
Kruidkoek is eigenlijk peperkoek natuurlijk maar echt lekkerder als je er gewoon zo'n hele van die in repen voorgesnedene in prakt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja hoor, hier kan ik wel wat mee, in de slowcooker dan denk ik
Nee, het kan geen kwaad. Ze zijn wel veel duurder dan lactase. En ik heb het gevoel dat het toch allemaal wel wat ophoopt als ik gedurende een periode vaker een pil neem. In de vakantie gebeurt dat minimaal 1 keer per dag en daar heb ik dan uiteindelijk wel last van.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Okay, mooi voor je. Kan het kwaad die regelmatig te nemen? Want bij lactose intolerantie is het "gewoon" lactase dat je eigenlijk altijd wel kunt nemen dacht ik?
Ik kom de koffie wel brengen.quote:Op zondag 21 januari 2024 08:00 schreef Vanyel het volgende:
Moet ik mijn bed uit
Is al erg genoeg dat ik niet slaap.
Maar goed van jou hoor.
Kijk nu komen we ergensquote:
Je loopt een week voor.quote:Op zondag 21 januari 2024 08:11 schreef Karzai het volgende:
Morning op deze ijskoude dag
[ afbeelding ]
proeverij?quote:Op zondag 21 januari 2024 09:31 schreef Lonaa het volgende:
God, over anderhalf uur zit ik al aan het pils.
Mooi, beetje van het leven genietenquote:Op zondag 21 januari 2024 09:31 schreef Lonaa het volgende:
God, over anderhalf uur zit ik al aan het pils.
Oh, dat is wel heftig! Ja loos alarm enzo, maar dat weet je ook pas achteraf.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:17 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
Na een fijne Schoorlse dag en avond, ging er om 3.30 vannacht in alle hotelkamers een enorm hard brandalarm af.
Schrokken ons kapot, je ligt diep te slapen ook.
Allemaal op de gang: vals alarm, storing!!🥺😱😡
Op tijd er maar uit na een slechte nacht verder, de eerste uren zit je hart dan in je keel
Ganzen zijn relatief slim, vind ik (in tegenstelling tot varkens).quote:Op zondag 21 januari 2024 09:37 schreef Karzai het volgende:
dit vond ik ook wel een leuk verhaal over ganzen
https://www.welingelichte(...)kaar-op-de-foto.html
Ik vind dit zo leuk voor jequote:Op zondag 21 januari 2024 09:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik gaf een fles om 1u en had 45min nodig voor ze weer sliep, stopte om 2u, 4u en 5u een speen terug en om 6u begon de dag. Ze was wel gezellig gelukkig. Gespeeld, fles, gespeeld, samen met buurvrouw en buurbaby gewandeld, gespeeld, fruithapje en ze ligt nu weer te slapen. Hopelijk langik lig even op de bank. Na wandelen heeft ze uur op kleedje in de woonkamer liggen spelen, al brabbelend/kirrend op hoog volume, en daarna fruithapje ook gewoon beneden, en nog geen kotsende kat. Dus dat is ook winst!
quote:
Er werd in een kamer gerooktquote:Op zondag 21 januari 2024 10:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heftig! Ja loos alarm enzo, maar dat weet je ook pas achteraf.
En dat is er één. Die je kunt “teruggeven”.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik ook
Nichtje werd uiteraard wakker zodra ik mn vorige post postte haha, fles gegeven, en is nog wel moe maar wil echt niet slapen. Dus ze ligt nu weer naast me op haar kleed blokkentorens om te meppen
Busted. Stuur de hotelrekening daar heen.😎quote:
Daar ben ik wel eens geweest. Minstens 10 jaar geleden. Toen het echt aller, aller, allerlaatste seizoen van Soldaat van Oranje was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
Ik ook aan jouquote:Op zondag 21 januari 2024 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ieder jaar als ik mijn Dalek weer ophang denk ik even aan jou
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:10 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens geweest. Minstens 10 jaar geleden. Toen het echt aller, aller, allerlaatste seizoen van Soldaat van Oranje was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel wij met het popkoor jaren terug meezongen bij een verhaal, dat in de regio speelde. Met een dansgroep, met acteurs, met een bigband.![]()
Dat was natuurlijk fantastisch!om mee te doen! Acht voorstellingen lang.
Twee op zondag.
Het waren popliedjes, die het verhaal ondersteunden.
Dit gaat veel te ver man, het is zondagquote:
Dit al gezien/gehoord, vlak bij jou in het durpquote:Op zondag 21 januari 2024 11:02 schreef derLudolf het volgende:
Cultuurverschillen.
Oud studiegenoot tegenwoordig woonachtig in Limburg, zet foto van baby met geel-groen-rood lint op de foto. "Ze is al in de stemming"
Bij navraag bleken ze niet op vakantie naar Litouwen te gaan
Bently Continental, zondequote:Op zondag 21 januari 2024 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit al gezien/gehoord, vlak bij jou in het durp
[ twitter ]
Zouuuu kunnenquote:Op zondag 21 januari 2024 11:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bently Continental, zonde
De politie laat weten dat er rondom de autobrand geen aanwijzingen zijn voor een verdachte situatie die verband kan houden met het drama van deze week in Weiteveen.
Is ook wel een opvallende wagen, die zou je wel kennen dan jaquote:Op zondag 21 januari 2024 12:25 schreef derLudolf het volgende:
Ken verder ook niemand met dit type Bentley in Emmen...
Alweer jaquote:Op zondag 21 januari 2024 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook aan jou![]()
Ben je alweer terug? Hoe was het?
Je ganzen hebben een polyculequote:Op zondag 21 januari 2024 10:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ganzen zijn relatief slim, vind ik (in tegenstelling tot varkens).
Mijn ganzen doen verder niet aan partners; ze zijn een groep. Ze hebben hun jongen ook altijd met het hele koppel opgevoed, ook het eerste jaar met pulletjes toen de groep uit 5 genten (mannetjes) en 1 gans (moeder de gans dus) bestond.
Tegenover m'n werk heb ik hem ook nog nooit gezien. Daar staan ook wel es bijzondere auto's bij een sportschooltje waar ao crypto-boef Vasco (deed ook ooit mee aan steenrijk, straatarm*) en leden van z'n Millionairclub trainenquote:Op zondag 21 januari 2024 12:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook wel een opvallende wagen, die zou je wel kennen dan ja
De zondagse boodschappen en een verjaardag staan hier op het programma.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:48 schreef AnneX het volgende:
De één gaat bieren en de ander gaat sporten.
Zwaai vanuit de sportschool. Even wachten op het tijdslot.
#zwaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |