Ze schelden je de plasticheffing kwijtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga met deze aanbieding enorm veel geld besparen. Slapend rijk worden zo
[ afbeelding ]
Na weken gemopper bleek het bij de tv de batterij van de ab te zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze schelden je de plasticheffing kwijt![]()
![]()
Ah, nu blijft de digitale tv ook al hangen. Mijn huishouden staat op instorten blijkbaar
Goed dat ze dat meldenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deurbel gaat… een van de buren komt melden of ik wist dat mijn garagedeur al tijden open staat
Blijkt mijn afstandsbediening op tilt te slaan en zo te zien niet meer te fixen is waardoor de deur willekeurig (als de ab binnen bereik is) open en dicht gaat.
Het ietwat brakkige zendertje heeft het een jaar of tien netjes uitgehouden. Alleen een tikje jammer dat ik het tweede exemplaar nu niet kan vinden![]()
Dus nu maar geMacGyverd door de behuizing open te schroeven en de bediening te gaan doen door batterij aansluiten en loshalen. En -op hoop van zegen obv typenummer van de unit, want het origineel is niet meer leverbaar- een universele kopie te bestellen. Die hopelijk snel binnen komt en een snelle, makkelijke leerling is.
Schoorlquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:42 schreef Blues het volgende:
Weekend![]()
Morgen lekker naar Schoorl voor een nachtje![]()
![]()
Ik zie nu gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink voor mequote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie nu gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink voor me
Gebakken aardappels, coleslaw en cordon bleu. Not even kiddin'quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Allemaal van 1 bord.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:25 schreef Faithy het volgende:
[..]met een waterige jus. En dubbelvla toe.
Even los het weiland in, rennen in de restjes sneeuw ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook 2 wassen gedraaid en er 3 gevouwen, de keukenkastjes gesopt en de koelkast schoongemaakt.
Vanavond mag ik even van de ketting.
Aan de overkant van de weg. Ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Even los het weiland in, rennen in de restjes sneeuw ?
En als 'ie gelukt heeft een toefje slagroom.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gebakken aardappels, coleslaw en cordon bleu. Not even kiddin'
Daar heb ik wel eens van gehoord, gelukkig nooit gezien of hoeven ondergaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:32 schreef Faithy het volgende:
[..]
En als 'ie gelukt heeft een toefje slagroom.
Doet me aan m'n opa denken, altijd alles van een bord
Op zondag kreeg je dan ook nog de soep uit hetzelfde bord.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord, gelukkig nooit gezien of hoeven ondergaan
Iewquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Op zondag kreeg je dan ook nog de soep uit hetzelfde bord.
Lonaa weet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar het komt is het toch donker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tip: Licht uit doen als je de kamer uit bent.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand met een energierekening van 84.000 euro
quote:
Maar voor elke gang schoon servies is gewoon luxe. Iets waar we niet bij stilstaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Dit was gewoon hoe het was als je bij opa en oma mee-at, en bij mijn oudste tantes.
Bij mij ook op vrijdag. Vandaag had ik een loempia.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
Nee
Maar wel allerlei portuguese hapjes uit de frituur straks. Bacalhau hapjes, kroketjes, visempanadas.
Erg lange drukke week op werk, vandaag ook nog tot 18.30 zitten werken dus koken mag René doen, en zijn koken is pannenkoeken of frituren
Ooohh, zo'n grote van de Chinees is ook zo lang geleden...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mij ook op vrijdag. Vandaag had ik een loempia.
Ik had zo’n grote van de poelier. Was ook niet viesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ooohh, zo'n grote van de Chinees is ook zo lang geleden...
Als we ooit verhuizen als de koop er doorheen komt en de keuken weer naar m'n zin is ga ik zoveel dingen die op m'n "dat mis ik SOMS wel"-lijst staan maken. M'n huidige keuken heeft 0 werkruimte
Ik wel. Ondanks afwasmachienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar voor elke gang schoon servies is gewoon luxe. Iets waar we niet bij stilstaan.
M'n theemok gaat makkelijk een werkweek meequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef fietsie het volgende:
Ik kan echt onprettig boos worden als mensen mijn koffiemok na 1x gebruiken in de vaatwasser parkeren.
Die kan prima de hele dag mee.
Ja helemaal prima; het is niet dat er 3 verschillende mensen mee aan de haal gaan steedsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
M'n theemok gaat makkelijk een werkweek mee
Oh wat irritant. Mokken gaan hier de hele dag mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef fietsie het volgende:
Ik kan echt onprettig boos worden als mensen mijn koffiemok na 1x gebruiken in de vaatwasser parkeren.
Huuu, nee idd. Dat gaat te furrr. Ew.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh wat irritant. Mokken gaan hier de hele dag mee.
J deed vroeger ook wel frisdrank in hetzelfde glas als waar hij net melk uit had gedronken. Dat vond ik wel echt goor hoor. Troebele cola
Ik vind dat grond voor scheiden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh wat irritant. Mokken gaan hier de hele dag mee.
J deed vroeger ook wel frisdrank in hetzelfde glas als waar hij net melk uit had gedronken. Dat vond ik wel echt goor hoor. Troebele cola
Dan heb ik liever geen soep of toetje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar voor elke gang schoon servies is gewoon luxe. Iets waar we niet bij stilstaan.
Werkelijk nog nooit over nagedachtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:28 schreef Syrena het volgende:
Oja, even peilen.
Als ik stroop op mijn boterham met kaas doe, dan is dat:
- snee brood, boter, stroop, kaas.
Mijn man:
- snee brood, kaas, stroop.
Idem met mosterd en ham. Dat is toch enorm onhandig met smeren? Zo bovenop het beleg? Ik vind het raar en hij snapt niet waarom.
Wat doen jullie?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef fietsie het volgende:
Bij ons komt er een verbod op zelf meegebrachte mokken als gevolg van het verbod op bekertjes.
Want arbo is zich er mee gaan bemoeien, en die vinden dat er niet te zwaar getild mag worden bij het halen van koffie dus mokken zwaarder dan door hen gespecific.... en dan vinden ze het raar dat draagvlak om arbo ergens bij te betrekken nihil is....
Ik doe nooit boter op brood, dus brood, stroop, kaas.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:28 schreef Syrena het volgende:
Oja, even peilen.
Mijn man:
Idem met mosterd en ham. Dat is toch enorm onhandig met smeren? Zo bovenop het beleg? Ik vind het raar en hij snapt niet waarom.
Wat doen jullie?
quote:
Op het draadje op reddit hier over staan heel veel reacties van mensen met onmogelijke energierekeningen. Leuk hoor, slimme meters en zo. En jij als betaler mag ineens continu aan de telefoon hangen en uitleggen. En dan maar hópen dat ze ook inzien dat je niet 410.000 kWh hebt kunnen gebruiken in je flatje in een maand.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand met een energierekening van 84.000 euro
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:49 schreef fietsie het volgende:
![]()
ik heb in mijn stamboom een voorouder die Lijpje Kleijn heette
Wat een creatieve namen vroeger
Ik heb een kennis met opruimwoede/smetvrees Daar staat het koffiekopje al in de vaatwasser wanneer je zelf denkt nog zeker een slok over te hebben, laat staan dat je er een tweede kreeg aangebodenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef fietsie het volgende:
Dit gaat wel ver. En zijn dat mensen die daar fulltime voor worden betaald? Of gewoon vliegenvangende FM-ers die niks beters te doen hebben?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef fietsie het volgende:
Bij ons komt er een verbod op zelf meegebrachte mokken als gevolg van het verbod op bekertjes.
Want arbo is zich er mee gaan bemoeien, en die vinden dat er niet te zwaar getild mag worden bij het halen van koffie dus mokken zwaarder dan door hen gespecific.... en dan vinden ze het raar dat draagvlak om arbo ergens bij te betrekken nihil is....
De bureaus met ruimte voor bouwtekeningen, ontwerpschetsen, technische bestekken e.d. zijn ook vervangen door electrische hoog-laag bureaus "omdat arbo".quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gaat wel ver. En zijn dat mensen die daar fulltime voor worden betaald? Of gewoon vliegenvangende FM-ers die niks beters te doen hebben?
Ja mosterd dan wel weer op de kaas.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:50 schreef Tuindier het volgende:
Mosterd/stroop absoluut boven op de kaas.
ja moet iedereen doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:53 schreef Faithy het volgende:
Ook maar van Dr_Flash scheiden dan maar.
Dat dus inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:50 schreef Tuindier het volgende:
Mosterd/stroop absoluut boven op de kaas.
Ik doe de mannen-manier: stroop/mosterd als topping.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:28 schreef Syrena het volgende:
Oja, even peilen.
Mijn man:
Wat doen jullie?
Wat voor mokken gebruiken jullie daar dan? Gietijzeren koffiemaken? Gewapend betonnen mokken formaat regenton?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef fietsie het volgende:
Dat zei ik ook. Dus hij doet het al 20 jaar niet meerquote:
Zo'n loden trogquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:01 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Wat voor mokken gebruiken jullie daar dan? Gietijzeren koffiemaken? Gewapend betonnen mokken formaat regenton?
Eigenlijk gewoon zoals het voor het wegwerpbekertjestijdperk overal was dusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:07 schreef stavromulabeta het volgende:
Over koffiebekers gesproken: Ik kwam gisteren bij een gemeentekantoor waar ik naast een bezoekerspas ook een leenbeker uitgereikt kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half februari sollicitatiegesprek voor hogere functie (waarvan ik vind dat ik die eigenlijk al zeker een jaar zou moeten hebben, en als ik bereid was geweest weg te gaan ook elders al gehad zou hebben) op mn eigen afdeling. Er was een maand verlenging van de vacature, helaas voor mij heeft dat daadwerkelijk tot nog minstens 1 andere capabele sollicitant geleid, dus dat wordt toch nog wel spannend.
Stonden die toen niet bij het koffieaparaat cq. op het karretje van de koffiejuffrouw?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon zoals het voor het wegwerpbekertjestijdperk overal was dus
Ja klopt, je kreeg m dan mét service en hoefde niet zelf rond te slepenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:15 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Stonden die toen niet bij het koffieaparaat cq. op het karretje van de koffiejuffrouw?
Ik kreeg hem nu bij de receptiebalie als onderdeel van een setje met de bezoekerspas en een A5'je met ontruimingsinstructies ()
Pannenkoek, stroop.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:28 schreef Syrena het volgende:
Oja, even peilen.
Mijn man:
Wat doen jullie?
Bring your own cups. Her en der een rol neerzettenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef Molo het volgende:
Hier op het werk is het nu een Bring Your Own Cup beleid. Maar ik zit/werk overal en nergens dus het schiet er nog weleens bij in beker mee te nemen. Dan ben je dus gewoon fucked![]()
Ftfyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pannenkoek, stroop. spek
Easypeasy. Flikker op met je brood en met je kaas![]()
Is vrij gauw weg denk ik, werkt een behoorlijke club mensenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bring your own cups. Her en der een rol neerzetten
Sperziebonen en slavink, dat was van de week het verzoek van mijn zoon.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |