Ze schelden je de plasticheffing kwijtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga met deze aanbieding enorm veel geld besparen. Slapend rijk worden zo
[ afbeelding ]
Na weken gemopper bleek het bij de tv de batterij van de ab te zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze schelden je de plasticheffing kwijt![]()
![]()
Ah, nu blijft de digitale tv ook al hangen. Mijn huishouden staat op instorten blijkbaar
Goed dat ze dat meldenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deurbel gaat… een van de buren komt melden of ik wist dat mijn garagedeur al tijden open staat
Blijkt mijn afstandsbediening op tilt te slaan en zo te zien niet meer te fixen is waardoor de deur willekeurig (als de ab binnen bereik is) open en dicht gaat.
Het ietwat brakkige zendertje heeft het een jaar of tien netjes uitgehouden. Alleen een tikje jammer dat ik het tweede exemplaar nu niet kan vinden![]()
Dus nu maar geMacGyverd door de behuizing open te schroeven en de bediening te gaan doen door batterij aansluiten en loshalen. En -op hoop van zegen obv typenummer van de unit, want het origineel is niet meer leverbaar- een universele kopie te bestellen. Die hopelijk snel binnen komt en een snelle, makkelijke leerling is.
Schoorlquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:42 schreef Blues het volgende:
Weekend![]()
Morgen lekker naar Schoorl voor een nachtje![]()
![]()
Ik zie nu gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink voor mequote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie nu gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink voor me
Gebakken aardappels, coleslaw en cordon bleu. Not even kiddin'quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie nu gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink voor me
Allemaal van 1 bord.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:25 schreef Faithy het volgende:
[..]met een waterige jus. En dubbelvla toe.
Even los het weiland in, rennen in de restjes sneeuw ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook 2 wassen gedraaid en er 3 gevouwen, de keukenkastjes gesopt en de koelkast schoongemaakt.
Vanavond mag ik even van de ketting.
Aan de overkant van de weg. Ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Even los het weiland in, rennen in de restjes sneeuw ?
En als 'ie gelukt heeft een toefje slagroom.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gebakken aardappels, coleslaw en cordon bleu. Not even kiddin'
Daar heb ik wel eens van gehoord, gelukkig nooit gezien of hoeven ondergaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:32 schreef Faithy het volgende:
[..]
En als 'ie gelukt heeft een toefje slagroom.
Doet me aan m'n opa denken, altijd alles van een bord
Op zondag kreeg je dan ook nog de soep uit hetzelfde bord.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord, gelukkig nooit gezien of hoeven ondergaan
Iewquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Op zondag kreeg je dan ook nog de soep uit hetzelfde bord.
Lonaa weet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar het komt is het toch donker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tip: Licht uit doen als je de kamer uit bent.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand met een energierekening van 84.000 euro
quote:
Maar voor elke gang schoon servies is gewoon luxe. Iets waar we niet bij stilstaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Dit was gewoon hoe het was als je bij opa en oma mee-at, en bij mijn oudste tantes.
Bij mij ook op vrijdag. Vandaag had ik een loempia.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
Nee
Maar wel allerlei portuguese hapjes uit de frituur straks. Bacalhau hapjes, kroketjes, visempanadas.
Erg lange drukke week op werk, vandaag ook nog tot 18.30 zitten werken dus koken mag René doen, en zijn koken is pannenkoeken of frituren
Ooohh, zo'n grote van de Chinees is ook zo lang geleden...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mij ook op vrijdag. Vandaag had ik een loempia.
Ik had zo’n grote van de poelier. Was ook niet viesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ooohh, zo'n grote van de Chinees is ook zo lang geleden...
Als we ooit verhuizen als de koop er doorheen komt en de keuken weer naar m'n zin is ga ik zoveel dingen die op m'n "dat mis ik SOMS wel"-lijst staan maken. M'n huidige keuken heeft 0 werkruimte
Ik wel. Ondanks afwasmachienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar voor elke gang schoon servies is gewoon luxe. Iets waar we niet bij stilstaan.
M'n theemok gaat makkelijk een werkweek meequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef fietsie het volgende:
Ik kan echt onprettig boos worden als mensen mijn koffiemok na 1x gebruiken in de vaatwasser parkeren.
Die kan prima de hele dag mee.
Ja helemaal prima; het is niet dat er 3 verschillende mensen mee aan de haal gaan steedsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
M'n theemok gaat makkelijk een werkweek mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |