op of open geslagen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
even mijn dikke van dale opgeslagen
[ afbeelding ]
owh voor mij, ik heb Vreden met het verleden, echt onwijs kwaads heb ik ook nooit gedaan. maarja altijd dingen die je mss later wat anders had willen gedaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss hoeft niet alles gezegd te worden? wss hihi niet iedereen waardeert het en verleden is verleden? Wat vinden jullie daarvan!
Dan zijn dat duidelijk niet de juiste vrouwen die je zoekt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:08 schreef kree het volgende:
kan lijstje opnoemen nl van bizarre gedachten die ik kreeg van vrouwen met dating sites???
ik ben gewoon helemaal normale jongen met wat dingetjes meegemaakt dat wel. maar zoek daar niet op ofzo. maar krijg je dus. Naja ok ben ook weer zo'n lul die dat dan ff gaat doorvragen enzo gewoon uit benauwdheid. maarja hahaha bijzondere verhalen, laten we het daar maar op houden.
hihiquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss hoeft niet alles gezegd te worden? wss hihi niet iedereen waardeert het en verleden is verleden? Wat vinden jullie daarvan!
nee klopt die zoek ik ook niet, maar die reageren wel. LOL. tja ok beetje lul praatje ben ik wel voor in? weet al dat gaat het nooit worden, maar ok nieuwsgierigheid is het dan wel ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan zijn dat duidelijk niet de juiste vrouwen die je zoekt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mijn editie is te oud voor deze hippe woorden
Ja dat heb ik met mijn wasmachine ook al eens gemerkt. In eerste instantie ga je aan jezelf twijfelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
er moet toch al ergens een sprookjesboek zijn over 'de liegende wasmachine'
die zegt dat je kleren over 2 uur klaar zijn
maar als je dan 2 uur later gaat kijken
hij zegt nog 20 minuutjes
Inderdaad! EN IK WACHT NOG STEEDS OP ANTWOORD @Paulquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje de meneer van dale spelen
ik had een timer staanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat heb ik met mijn wasmachine ook al eens gemerkt. In eerste instantie ga je aan jezelf twijfelen.
is het nou eerst vermenigvuldigen of delen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad! EN IK WACHT NOG STEEDS OP ANTWOORD @:Paul
Precies zoals je het omschrijft.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:17 schreef kree het volgende:
als je het mij vraagt he en waar ik nou op val? dan is dat niet iemand die er onwijs top uitziet ofzo of weet ik veel weet ik veel wat bericht heeft of carrière.
maar gewoon iemand die normaal is standaard en lief enzo, hoe omschrijf je zoiets?
Heb je hem een aanzoek gedaan dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad! EN IK WACHT NOG STEEDS OP ANTWOORD @:Paul
de ns is vaker op tijd dan een wasmachinequote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien kunnen wasmachines beter met een NS jingle vertragingen aankondigen
Er was een website met een smiley met 2 mannetjes die gingen trouwen, maar ik weet niet meer welke. Maar nee, ik hoef helemaal niets van @Paul. Ik wilde hem gewoon op de hoogte houden dat hij nog geen blogje hoeft te schrijven.quote:
dat is het toch ook? ik hecht zo onwijs geen waarde aan de rest? wmb is het iemand die werkeloos is of weet ik veel. maar ok zover was ik wel het klikt of niet. en goed uiterlijk is niet eens zoveel mij kritiek enzo. ook niet werk of wat je doet etc. maar ok kan niet omschrijven, klikt of klikt niet. en ga altijd op gevoel af.quote:
dan is de vraag, wanneer is iemand lief en leuk? ook nog wel eens lastig?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was een website met een smiley met 2 mannetjes die gingen trouwen, maar ik weet niet meer welke. Maar nee, ik hoef helemaal niets van @:paul. Ik wilde hem gewoon op de hoogte houden dat hij nog geen blogje hoeft te schrijven.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien kunnen wasmachines beter met een NS jingle vertragingen aankondigen
heel veel van deze dingen kom je pas achter als je eenmaal geswiped hebt, dus zou er niet te hard op vastbindenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
dat is het toch ook? ik hecht zo onwijs geen waarde aan de rest? wmb is het iemand die werkeloos is of weet ik veel. maar ok zover was ik wel het klikt of niet. en goed uiterlijk is niet eens zoveel mij kritiek enzo. ook niet werk of wat je doet etc. maar ok kan niet omschrijven, klikt of klikt niet. en ga altijd op gevoel af.
[..]
dan is de vraag, wanneer is iemand lief en leuk? ook nog wel eens lastig?
En was is "normaal" als je iemand wil omschrijven? Wat ik "normaal" vind is misschien wel abnormaal voor kree.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heel veel van deze dingen kom je pas achter als je eenmaal geswiped hebt, dus zou er niet te hard op vastbinden
en lief. tja, ik ben lief
niet aardig, wel lief
dus veel mensen weten niet dat ik lief ben
Wanneer is iemand lief en leuk? Dat ontdek je pas wanneer je iemand beter leert kennen. Dat zie je niet op een foto.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
dat is het toch ook? ik hecht zo onwijs geen waarde aan de rest? wmb is het iemand die werkeloos is of weet ik veel. maar ok zover was ik wel het klikt of niet. en goed uiterlijk is niet eens zoveel mij kritiek enzo. ook niet werk of wat je doet etc. maar ok kan niet omschrijven, klikt of klikt niet. en ga altijd op gevoel af.
[..]
dan is de vraag, wanneer is iemand lief en leuk? ook nog wel eens lastig?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:27 schreef devzero het volgende:
Ik zoek een vrouw die normaal en lief is. Iemand die aardig is en houdt van normale hobbies.
Zelfs na date 1 is het nog wel eens lastig. Misschien is iemand heel erg nerveus en gedraagt zich anders. Hoewel je meestal wel een beetje een indruk krijgt, je kunt er ook totaal naast zitten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Wanneer is iemand lief en leuk? Dat ontdek je pas wanneer je iemand beter leert kennen. Dat zie je niet op een foto.
hmmquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
En was is "normaal" als je iemand wil omschrijven? Wat ik "normaal" vind is misschien wel abnormaal voor kree.
Door die laatste eis vallen er voor mij toch een hoop mensen afquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hmm
vrouw van 170 met een gewicht van 79 kilo met een parttime baan, 1,7 kind, spreekt nederlands en engels
but why> here in the netherlands we speak very good englishquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Door die laatste eis vallen er voor mij toch een hoop mensen af
much gooder than dutchlandish heer in de usaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
but why> here in the netherlands we speak very good english
beetje heelveel kilo's voor die lengtequote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hmm
vrouw van 170 met een gewicht van 79 kilo met een parttime baan, 1,7 kind, spreekt nederlands en engels
Ja dat is ook zo, maar vaak merk je toch wel meteen of er al een soort van klik is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs na date 1 is het nog wel eens lastig. Misschien is iemand heel erg nerveus en gedraagt zich anders. Hoewel je meestal wel een beetje een indruk krijgt, je kunt er ook totaal naast zitten.
Koriander is nooit teveel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:34 schreef devzero het volgende:
Teveel korianderblaadjes is niet zo lekker. Maar goed, tijd om te eten
nouja, ik ben ooit naar Texas geweest, naar het plaatjes Nederlandquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
much gooder than dutchlandish heer in de usa
ligt eraan hoe het zit imo, ik heb puur gemiddeldes opgezochtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje heelveel kilo's voor die lengte
Wait what? Je bent zwanger?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
dankzij de nieuwe toevoeging van buikomvang
dat is redelijk onmogelijk voor mijquote:
spierbundel?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is redelijk onmogelijk voor mij
iets met die organen komt geen zaadcel bij al wil die het graag
maar mijn BMI is te hoog
mijn buikomvang is wel goed
dus ik heb statistisch geen overgewicht meer
ik heb geen oordeel hoor? voor zover denk ik liefquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heel veel van deze dingen kom je pas achter als je eenmaal geswiped hebt, dus zou er niet te hard op vastbinden
en lief. tja, ik ben lief
niet aardig, wel lief
dus veel mensen weten niet dat ik lief ben
klopt en als iedereen zo denkt dan is het wel ok toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Wanneer is iemand lief en leuk? Dat ontdek je pas wanneer je iemand beter leert kennen. Dat zie je niet op een foto.
ik kom vaak wat bot uit de hoekquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb geen oordeel hoor? voor zover denk ik lief
beetjequote:
wat is het "iets" dan, vroeg me dat nl wel eens afquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:27 schreef Shii het volgende:
Er zijn heel veel mensen lief en leuk, maar er moet nog iets meer zijn dan dat natuurlijk.
de X factorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
wat is het "iets" dan, vroeg me dat nl wel eens af
wha ik persoonlijk kan wel tegen dat rechtstreekse en denk zeggen wat je denkt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kom vaak wat bot uit de hoek
Als je iemand zoekt om je leven mee te delen, moet dat iemand zijn waar je je prettig bij voelt, vertrouwd, waar je mee kunt huilen en lachen enz. Ik heb heel veel leuke en lieve collega's, maar ik wil daar m'n leven niet mee delen. Dan mis je toch dat 'iets', dat speciale. En dat is misschien ook niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
wat is het "iets" dan, vroeg me dat nl wel eens af
ja of, als ik het anders omschrijf dan, dat je gewoon weet dit voelt goed en met elkaar en etc.... tis ook niet denk te omschrijven want gevoel.quote:
heb nu hans teeuwen in mijn hoofd metquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je iemand zoekt om je leven mee te delen, moet dat iemand zijn waar je je prettig bij voelt, vertrouwd, waar je mee kunt huilen en lachen enz. Ik heb heel veel leuke en lieve collega's, maar ik wil daar m'n leven niet mee delen. Dan mis je toch dat 'iets', dat speciale. En dat is misschien ook niet uit te leggen.
ja eens en moet dat nog (weer) vindenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je iemand zoekt om je leven mee te delen, moet dat iemand zijn waar je je prettig bij voelt, vertrouwd, waar je mee kunt huilen en lachen enz. Ik heb heel veel leuke en lieve collega's, maar ik wil daar m'n leven niet mee delen. Dan mis je toch dat 'iets', dat speciale. En dat is misschien ook niet uit te leggen.
scoor je een beetje op de swipes?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens en moet dat nog (weer) vinden
Ik gun je dat je een speciaal iemand vindt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens en moet dat nog (weer) vinden
ik heb dat geprobeerd he... had ook gewoon echt 100 naar ok geswiped. en dan nog luikt het niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
scoor je een beetje op de swipes?
kunt altijd nog je profiel op r/tinder gooien voor feedback
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik gun je dat je een speciaal iemand vindt.
ja nee als man zijnde moet je wel echt een goede profiel neerzetten als je succes wil hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat geprobeerd he... had ook gewoon echt 100 naar ok geswiped. en dan nog luikt het niet.
Ik weet wel kan het zo opleuken en foto leuker maken want daar kicken de vrouwen op.....
Maar heb er gewoon neit zo zin in joh. boeie ik ben wie ik ben en praat je maar.
maar dit is geen succes strategie voor Tinder ofzo weet ik.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
DE WASMACHINE PIEPT
HIJ IS KLAAR!
weet ik wel, maar had zoveel shit en dingen dat ik me er ook niet meer weer in verdiept heb en aan door gegaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja nee als man zijnde moet je wel echt een goede profiel neerzetten als je succes wil hebben
tevens zijn andere apps beter dan tinder
bumble bijvoorbeeld
Dat is wel de juiste instelling. Als je te graag wil en krampachtig gaat zoeken, dan zal het meestal niet lukken. Maar als je het loslaat en oké bent zoals het nu is, wie weet wat er dan ineens op je pad komt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
weert ik wel, maar had zoveel shit en dingen dat ik me er ook neit meer weer in verdiept heb en aan door gegaan.
Diep in mijn hart zou ik het trouwens veel leuker vinden om samen met een vrouw te zijn hoor. maar ok red het ook alleen wel ff, en mss is dat gewoon goed.
klopt dat is wel hoe ik denk? het is niet wanhopig op zoek nl. hoop erop wel. maarja ik realiseer me, kom niet vanaf het beste enzo en mijn verhaal is helemaal niet zo leuk of aantrekkelijk als ik het vertel van verleden. wil niet zeggen dat het niet onwijs omgekeerd is nu. maar ok. ik zie een relatie toch als wat meer als alleen bv ff seks ofzo etc. dus tja kom er aan toe maar langzaam aan, maar zie de jaren ook tellen. helpt niet mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is wel de juiste instelling. Als je te graag wil en krampachtig gaat zoeken, dan zal het meestal niet lukken. Maar als je het loslaat en oké bent zoals het nu is, wie weet wat er dan ineens op je pad komt.
focus op jezelf houden en ogen open houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
klopt dat is wel hoe ik denk? het is niet wanhopig op zoek nl. hoop erop wel. maarja ik realiseer me, kom niet vanaf het beste enzo en mijn verhaal is helemaal niet zo leuk of aantrekkelijk als ik het vertel van verleden. wil niet zeggen dat het niet onwijs omgekeerd is nu. maar ok. ik zie een relatie toch als wat meer als alleen bv ff seks ofzo etc. dus tja kom er aan toe maar langzaam aan, maar zie de jaren ook tellen. helpt niet mee.
Slaap zequote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
focus op jezelf houden en ogen open houden
was hangt, ik ga eens tandjes poetsen
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
ben echt alle besef van tijd en dag kwijt deze week
en het is na 1 uur in de nachtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
ben echt alle besef van tijd en dag kwijt deze week
Het is ook nooit goedquote:
Ja zeker, hij was weer 10/10quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt iig je favo gerecht gegeten
Probeer zo te slapenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, hij was weer 10/10
Hoe is het hier dan?
Helloquote:
Oh damn. Wat was het dan of weet je het niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello. Heb een uurtje geslapen werd wakker van een boink en gerommel. Buiten gekeken naar benden gegaan om ta kijken en klaar wakker 🤔
Tja het is ook maar paar graadjes boven 0 overdag, niet warm genoeg om flink te laten dooienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat sneeuw ligt er te lang het heeft maandag op dinsdag misschien een uurtje gesneeuwd maar het ligt er nu nog weg met die gladde troep.
Oh ik had het over mijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je ook goed. Ik heb mijn slaap er helaas alweer op zitten ben ik bang.
Geen idee dacht eerst is er een binnen. Lig dan toch niet meer rustig en moet dan kijken. Alleen mijn nadeel. Wakker is dan ook wakker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh damn. Wat was het dan of weet je het niet?
Ja begrijp ik xDquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja het is ook maar paar graadjes boven 0 overdag, niet warm genoeg om flink te laten dooien
[..]
Oh ik had het over mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |