dat is het toch ook? ik hecht zo onwijs geen waarde aan de rest? wmb is het iemand die werkeloos is of weet ik veel. maar ok zover was ik wel het klikt of niet. en goed uiterlijk is niet eens zoveel mij kritiek enzo. ook niet werk of wat je doet etc. maar ok kan niet omschrijven, klikt of klikt niet. en ga altijd op gevoel af.quote:
dan is de vraag, wanneer is iemand lief en leuk? ook nog wel eens lastig?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was een website met een smiley met 2 mannetjes die gingen trouwen, maar ik weet niet meer welke. Maar nee, ik hoef helemaal niets van @:paul. Ik wilde hem gewoon op de hoogte houden dat hij nog geen blogje hoeft te schrijven.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien kunnen wasmachines beter met een NS jingle vertragingen aankondigen
heel veel van deze dingen kom je pas achter als je eenmaal geswiped hebt, dus zou er niet te hard op vastbindenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
dat is het toch ook? ik hecht zo onwijs geen waarde aan de rest? wmb is het iemand die werkeloos is of weet ik veel. maar ok zover was ik wel het klikt of niet. en goed uiterlijk is niet eens zoveel mij kritiek enzo. ook niet werk of wat je doet etc. maar ok kan niet omschrijven, klikt of klikt niet. en ga altijd op gevoel af.
[..]
dan is de vraag, wanneer is iemand lief en leuk? ook nog wel eens lastig?
En was is "normaal" als je iemand wil omschrijven? Wat ik "normaal" vind is misschien wel abnormaal voor kree.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heel veel van deze dingen kom je pas achter als je eenmaal geswiped hebt, dus zou er niet te hard op vastbinden
en lief. tja, ik ben lief
niet aardig, wel lief
dus veel mensen weten niet dat ik lief ben
Wanneer is iemand lief en leuk? Dat ontdek je pas wanneer je iemand beter leert kennen. Dat zie je niet op een foto.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
dat is het toch ook? ik hecht zo onwijs geen waarde aan de rest? wmb is het iemand die werkeloos is of weet ik veel. maar ok zover was ik wel het klikt of niet. en goed uiterlijk is niet eens zoveel mij kritiek enzo. ook niet werk of wat je doet etc. maar ok kan niet omschrijven, klikt of klikt niet. en ga altijd op gevoel af.
[..]
dan is de vraag, wanneer is iemand lief en leuk? ook nog wel eens lastig?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:27 schreef devzero het volgende:
Ik zoek een vrouw die normaal en lief is. Iemand die aardig is en houdt van normale hobbies.
Zelfs na date 1 is het nog wel eens lastig. Misschien is iemand heel erg nerveus en gedraagt zich anders. Hoewel je meestal wel een beetje een indruk krijgt, je kunt er ook totaal naast zitten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Wanneer is iemand lief en leuk? Dat ontdek je pas wanneer je iemand beter leert kennen. Dat zie je niet op een foto.
hmmquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
En was is "normaal" als je iemand wil omschrijven? Wat ik "normaal" vind is misschien wel abnormaal voor kree.
Door die laatste eis vallen er voor mij toch een hoop mensen afquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hmm
vrouw van 170 met een gewicht van 79 kilo met een parttime baan, 1,7 kind, spreekt nederlands en engels
but why> here in the netherlands we speak very good englishquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Door die laatste eis vallen er voor mij toch een hoop mensen af
much gooder than dutchlandish heer in de usaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
but why> here in the netherlands we speak very good english
beetje heelveel kilo's voor die lengtequote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hmm
vrouw van 170 met een gewicht van 79 kilo met een parttime baan, 1,7 kind, spreekt nederlands en engels
Ja dat is ook zo, maar vaak merk je toch wel meteen of er al een soort van klik is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs na date 1 is het nog wel eens lastig. Misschien is iemand heel erg nerveus en gedraagt zich anders. Hoewel je meestal wel een beetje een indruk krijgt, je kunt er ook totaal naast zitten.
Koriander is nooit teveel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:34 schreef devzero het volgende:
Teveel korianderblaadjes is niet zo lekker. Maar goed, tijd om te eten
nouja, ik ben ooit naar Texas geweest, naar het plaatjes Nederlandquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
much gooder than dutchlandish heer in de usa
ligt eraan hoe het zit imo, ik heb puur gemiddeldes opgezochtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje heelveel kilo's voor die lengte
Wait what? Je bent zwanger?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
dankzij de nieuwe toevoeging van buikomvang
dat is redelijk onmogelijk voor mijquote:
spierbundel?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is redelijk onmogelijk voor mij
iets met die organen komt geen zaadcel bij al wil die het graag
maar mijn BMI is te hoog
mijn buikomvang is wel goed
dus ik heb statistisch geen overgewicht meer
ik heb geen oordeel hoor? voor zover denk ik liefquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heel veel van deze dingen kom je pas achter als je eenmaal geswiped hebt, dus zou er niet te hard op vastbinden
en lief. tja, ik ben lief
niet aardig, wel lief
dus veel mensen weten niet dat ik lief ben
klopt en als iedereen zo denkt dan is het wel ok toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Wanneer is iemand lief en leuk? Dat ontdek je pas wanneer je iemand beter leert kennen. Dat zie je niet op een foto.
ik kom vaak wat bot uit de hoekquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb geen oordeel hoor? voor zover denk ik lief
beetjequote:
wat is het "iets" dan, vroeg me dat nl wel eens afquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:27 schreef Shii het volgende:
Er zijn heel veel mensen lief en leuk, maar er moet nog iets meer zijn dan dat natuurlijk.
de X factorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
wat is het "iets" dan, vroeg me dat nl wel eens af
wha ik persoonlijk kan wel tegen dat rechtstreekse en denk zeggen wat je denkt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kom vaak wat bot uit de hoek
Als je iemand zoekt om je leven mee te delen, moet dat iemand zijn waar je je prettig bij voelt, vertrouwd, waar je mee kunt huilen en lachen enz. Ik heb heel veel leuke en lieve collega's, maar ik wil daar m'n leven niet mee delen. Dan mis je toch dat 'iets', dat speciale. En dat is misschien ook niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
wat is het "iets" dan, vroeg me dat nl wel eens af
ja of, als ik het anders omschrijf dan, dat je gewoon weet dit voelt goed en met elkaar en etc.... tis ook niet denk te omschrijven want gevoel.quote:
heb nu hans teeuwen in mijn hoofd metquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je iemand zoekt om je leven mee te delen, moet dat iemand zijn waar je je prettig bij voelt, vertrouwd, waar je mee kunt huilen en lachen enz. Ik heb heel veel leuke en lieve collega's, maar ik wil daar m'n leven niet mee delen. Dan mis je toch dat 'iets', dat speciale. En dat is misschien ook niet uit te leggen.
ja eens en moet dat nog (weer) vindenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je iemand zoekt om je leven mee te delen, moet dat iemand zijn waar je je prettig bij voelt, vertrouwd, waar je mee kunt huilen en lachen enz. Ik heb heel veel leuke en lieve collega's, maar ik wil daar m'n leven niet mee delen. Dan mis je toch dat 'iets', dat speciale. En dat is misschien ook niet uit te leggen.
scoor je een beetje op de swipes?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens en moet dat nog (weer) vinden
Ik gun je dat je een speciaal iemand vindt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens en moet dat nog (weer) vinden
ik heb dat geprobeerd he... had ook gewoon echt 100 naar ok geswiped. en dan nog luikt het niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
scoor je een beetje op de swipes?
kunt altijd nog je profiel op r/tinder gooien voor feedback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |