op of open geslagen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
even mijn dikke van dale opgeslagen
[ afbeelding ]
owh voor mij, ik heb Vreden met het verleden, echt onwijs kwaads heb ik ook nooit gedaan. maarja altijd dingen die je mss later wat anders had willen gedaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss hoeft niet alles gezegd te worden? wss hihi niet iedereen waardeert het en verleden is verleden? Wat vinden jullie daarvan!
Dan zijn dat duidelijk niet de juiste vrouwen die je zoekt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:08 schreef kree het volgende:
kan lijstje opnoemen nl van bizarre gedachten die ik kreeg van vrouwen met dating sites???
ik ben gewoon helemaal normale jongen met wat dingetjes meegemaakt dat wel. maar zoek daar niet op ofzo. maar krijg je dus. Naja ok ben ook weer zo'n lul die dat dan ff gaat doorvragen enzo gewoon uit benauwdheid. maarja hahaha bijzondere verhalen, laten we het daar maar op houden.
hihiquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss hoeft niet alles gezegd te worden? wss hihi niet iedereen waardeert het en verleden is verleden? Wat vinden jullie daarvan!
nee klopt die zoek ik ook niet, maar die reageren wel. LOL. tja ok beetje lul praatje ben ik wel voor in? weet al dat gaat het nooit worden, maar ok nieuwsgierigheid is het dan wel ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan zijn dat duidelijk niet de juiste vrouwen die je zoekt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mijn editie is te oud voor deze hippe woorden
Ja dat heb ik met mijn wasmachine ook al eens gemerkt. In eerste instantie ga je aan jezelf twijfelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
er moet toch al ergens een sprookjesboek zijn over 'de liegende wasmachine'
die zegt dat je kleren over 2 uur klaar zijn
maar als je dan 2 uur later gaat kijken
hij zegt nog 20 minuutjes
Inderdaad! EN IK WACHT NOG STEEDS OP ANTWOORD @Paulquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje de meneer van dale spelen
ik had een timer staanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat heb ik met mijn wasmachine ook al eens gemerkt. In eerste instantie ga je aan jezelf twijfelen.
is het nou eerst vermenigvuldigen of delen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad! EN IK WACHT NOG STEEDS OP ANTWOORD @:Paul
Precies zoals je het omschrijft.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:17 schreef kree het volgende:
als je het mij vraagt he en waar ik nou op val? dan is dat niet iemand die er onwijs top uitziet ofzo of weet ik veel weet ik veel wat bericht heeft of carrière.
maar gewoon iemand die normaal is standaard en lief enzo, hoe omschrijf je zoiets?
Heb je hem een aanzoek gedaan dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad! EN IK WACHT NOG STEEDS OP ANTWOORD @:Paul
de ns is vaker op tijd dan een wasmachinequote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien kunnen wasmachines beter met een NS jingle vertragingen aankondigen
Er was een website met een smiley met 2 mannetjes die gingen trouwen, maar ik weet niet meer welke. Maar nee, ik hoef helemaal niets van @Paul. Ik wilde hem gewoon op de hoogte houden dat hij nog geen blogje hoeft te schrijven.quote:
dat is het toch ook? ik hecht zo onwijs geen waarde aan de rest? wmb is het iemand die werkeloos is of weet ik veel. maar ok zover was ik wel het klikt of niet. en goed uiterlijk is niet eens zoveel mij kritiek enzo. ook niet werk of wat je doet etc. maar ok kan niet omschrijven, klikt of klikt niet. en ga altijd op gevoel af.quote:
dan is de vraag, wanneer is iemand lief en leuk? ook nog wel eens lastig?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was een website met een smiley met 2 mannetjes die gingen trouwen, maar ik weet niet meer welke. Maar nee, ik hoef helemaal niets van @:paul. Ik wilde hem gewoon op de hoogte houden dat hij nog geen blogje hoeft te schrijven.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien kunnen wasmachines beter met een NS jingle vertragingen aankondigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |