Het is ook nooit goedquote:
Ja zeker, hij was weer 10/10quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt iig je favo gerecht gegeten
Probeer zo te slapenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, hij was weer 10/10
Hoe is het hier dan?
Helloquote:
Oh damn. Wat was het dan of weet je het niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello. Heb een uurtje geslapen werd wakker van een boink en gerommel. Buiten gekeken naar benden gegaan om ta kijken en klaar wakker 🤔
Tja het is ook maar paar graadjes boven 0 overdag, niet warm genoeg om flink te laten dooienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat sneeuw ligt er te lang het heeft maandag op dinsdag misschien een uurtje gesneeuwd maar het ligt er nu nog weg met die gladde troep.
Oh ik had het over mijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je ook goed. Ik heb mijn slaap er helaas alweer op zitten ben ik bang.
Geen idee dacht eerst is er een binnen. Lig dan toch niet meer rustig en moet dan kijken. Alleen mijn nadeel. Wakker is dan ook wakker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh damn. Wat was het dan of weet je het niet?
Ja begrijp ik xDquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja het is ook maar paar graadjes boven 0 overdag, niet warm genoeg om flink te laten dooien
[..]
Oh ik had het over mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |