quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik gun je dat je een speciaal iemand vindt.
ja nee als man zijnde moet je wel echt een goede profiel neerzetten als je succes wil hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat geprobeerd he... had ook gewoon echt 100 naar ok geswiped. en dan nog luikt het niet.
Ik weet wel kan het zo opleuken en foto leuker maken want daar kicken de vrouwen op.....
Maar heb er gewoon neit zo zin in joh. boeie ik ben wie ik ben en praat je maar.
maar dit is geen succes strategie voor Tinder ofzo weet ik.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
DE WASMACHINE PIEPT
HIJ IS KLAAR!
weet ik wel, maar had zoveel shit en dingen dat ik me er ook niet meer weer in verdiept heb en aan door gegaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja nee als man zijnde moet je wel echt een goede profiel neerzetten als je succes wil hebben
tevens zijn andere apps beter dan tinder
bumble bijvoorbeeld
Dat is wel de juiste instelling. Als je te graag wil en krampachtig gaat zoeken, dan zal het meestal niet lukken. Maar als je het loslaat en oké bent zoals het nu is, wie weet wat er dan ineens op je pad komt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
weert ik wel, maar had zoveel shit en dingen dat ik me er ook neit meer weer in verdiept heb en aan door gegaan.
Diep in mijn hart zou ik het trouwens veel leuker vinden om samen met een vrouw te zijn hoor. maar ok red het ook alleen wel ff, en mss is dat gewoon goed.
klopt dat is wel hoe ik denk? het is niet wanhopig op zoek nl. hoop erop wel. maarja ik realiseer me, kom niet vanaf het beste enzo en mijn verhaal is helemaal niet zo leuk of aantrekkelijk als ik het vertel van verleden. wil niet zeggen dat het niet onwijs omgekeerd is nu. maar ok. ik zie een relatie toch als wat meer als alleen bv ff seks ofzo etc. dus tja kom er aan toe maar langzaam aan, maar zie de jaren ook tellen. helpt niet mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is wel de juiste instelling. Als je te graag wil en krampachtig gaat zoeken, dan zal het meestal niet lukken. Maar als je het loslaat en oké bent zoals het nu is, wie weet wat er dan ineens op je pad komt.
focus op jezelf houden en ogen open houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
klopt dat is wel hoe ik denk? het is niet wanhopig op zoek nl. hoop erop wel. maarja ik realiseer me, kom niet vanaf het beste enzo en mijn verhaal is helemaal niet zo leuk of aantrekkelijk als ik het vertel van verleden. wil niet zeggen dat het niet onwijs omgekeerd is nu. maar ok. ik zie een relatie toch als wat meer als alleen bv ff seks ofzo etc. dus tja kom er aan toe maar langzaam aan, maar zie de jaren ook tellen. helpt niet mee.
Slaap zequote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
focus op jezelf houden en ogen open houden
was hangt, ik ga eens tandjes poetsen
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
ben echt alle besef van tijd en dag kwijt deze week
en het is na 1 uur in de nachtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
ben echt alle besef van tijd en dag kwijt deze week
Het is ook nooit goedquote:
Ja zeker, hij was weer 10/10quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt iig je favo gerecht gegeten
Probeer zo te slapenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, hij was weer 10/10
Hoe is het hier dan?
Helloquote:
Oh damn. Wat was het dan of weet je het niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello. Heb een uurtje geslapen werd wakker van een boink en gerommel. Buiten gekeken naar benden gegaan om ta kijken en klaar wakker 🤔
Tja het is ook maar paar graadjes boven 0 overdag, niet warm genoeg om flink te laten dooienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat sneeuw ligt er te lang het heeft maandag op dinsdag misschien een uurtje gesneeuwd maar het ligt er nu nog weg met die gladde troep.
Oh ik had het over mijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je ook goed. Ik heb mijn slaap er helaas alweer op zitten ben ik bang.
Geen idee dacht eerst is er een binnen. Lig dan toch niet meer rustig en moet dan kijken. Alleen mijn nadeel. Wakker is dan ook wakker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh damn. Wat was het dan of weet je het niet?
Ja begrijp ik xDquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja het is ook maar paar graadjes boven 0 overdag, niet warm genoeg om flink te laten dooien
[..]
Oh ik had het over mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |