Ik vind eveneens dat immigratie moet worden ingeperkt, maar dat betekent dus niet dat ik een wannabe autocraat als Orban als premier wil zien.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind migratie in de context van Nederland, een klein land met een hoge bevolkingsdichtheid en een enorm groot probleem op de woningmarkt, inderdaad een groot thema. Daar kun je nog bij optellen dat het aantoonbaar is dat veel mensen die zich hier vestigen, moeilijk integreren en op verschillende negatieve manieren zijn oververtegenwoordigd.
[..]
Hier heb ik het allemaal niet over gehad. En laten we ook niet doen alsof mensen die kritiek hebben op Orban (vaak zijn dit immers mensen met een bepaalde politieke voorkeur) een probleem hebben met censuur. Sterker nog, men is er zelfs dol op. Hoe meer censuur, hoe beter.
Hmm, dat eerste kan ik mij bijna niet voorstellen. En jij mag Orban natuurlijk omschrijven zoals je wilt. Ik zie hem niet als een autocraat. Ten slotte heb ik het toch echt alleen maar gehad over migratie en criminaliteit, niet over andere kwesties. Maar ik kan er misschien nog wel iets aan toevoegen, ik vind zijn eurosceptische houding ook prima.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind eveneens dat immigratie moet worden ingeperkt, maar dat betekent dus niet dat ik een wannabe autocraat als Orban als premier wil zien.
En stel dat je gelijk hebt wat betreft de critici van Orban. Wat verandert dat aan wat er gaande is in Hongarije? Is dat dan plots oke?
Oke man, dan niet. Wat moet ik nou met zo'n reactie?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, dat eerste kan ik mij bijna niet voorstellen.
Mijn vraag blijft staan:quote:En jij mag Orban natuurlijk omschrijven zoals je wilt. Ik zie hem niet als een autocraat. Ten slotte heb ik het toch echt alleen maar gehad over migratie en criminaliteit, niet over andere kwesties. Maar ik kan er misschien nog wel iets aan toevoegen, ik vind zijn eurosceptische houding ook prima.
Nee, die vraag blijft niet staan, want ik kan niets met een vraag mbt een kwestie waar ik geen standpunt over heb ingenomen. Ik noem twee, drie dingen die ik positief vind aan het beleid van Orban en jij wilt mij vervolgens een aspect van zijn beleid laten verdedigen waar ik niets over heb gezegd (en trouwens ook weinig kennis van heb).quote:Op zondag 21 januari 2024 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke man, dan niet. Wat moet ik nou met zo'n reactie?
[..]
Mijn vraag blijft staan:
En stel dat je gelijk hebt wat betreft de critici van Orban. Wat verandert dat aan wat er gaande is in Hongarije? Is dat dan plots oke?
Als je er 'weinig kennis' van hebt of 'geen standpunt hebt ingenomen', waarom reageer je dan met wijzen naar critici die ook censuur zouden willen opleggen?quote:Op zondag 21 januari 2024 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, die vraag blijft niet staan, want ik kan niets met een vraag mbt een kwestie waar ik geen standpunt over heb ingenomen. Ik noem twee, drie dingen die ik positief vind aan het beleid van Orban en jij wilt mij vervolgens een aspect van zijn beleid laten verdedigen waar ik niets over heb gezegd (en trouwens ook weinig kennis van heb).
Plus dat we eindelijk van de problematiek af zijn rond gezinnen met ouders van hetzelfde geslacht, geen homoseksualiteit meer zien in de media, bibliotheken, op scholen, etc.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, ik denk het eigenlijk wel ja, dan komt er geen migrant meer binnen en worden er waarschijnlijk ook een boel uitgezet die hier gewoon niet horen te zijn. Bovendien zou het een zero-tolerance beleid opleveren mbt criminaliteit en terrorisme.
Je kent mijn mening ondertussen wel mbt dit soort onderwerpen als het over kinderen gaat.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Plus dat we eindelijk van de problematiek af zijn rond gezinnen met ouders van hetzelfde geslacht, geen homoseksualiteit meer zien in de media, bibliotheken, op scholen, etc.
Met als bonus dat je je buren kunt aangeven als die toch met kinderen omgaan terwijl ze homoseksueel zijn.
Daarom verbaast het me dat je een voorstander bent van Orban.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kent mijn mening ondertussen wel mbt dit soort onderwerpen als het over kinderen gaat.
De bijbel is toch al redelijk sterk vertegenwoordig op de Amerikaanse scholen?quote:Op zondag 21 januari 2024 18:04 schreef stinkielinkie het volgende:
Joy Reid Argues That Books With Rape And Pedophilia Should Be In Schools
De vraag was wil je iemand als Orban hier. Dat is een totaalplaatje, inclusief vrij extreme eigenschappen, die je dan blijkbaar voor lief neemt als je zo'n iemand hier wil om oa migratie in te perken.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, die vraag blijft niet staan, want ik kan niets met een vraag mbt een kwestie waar ik geen standpunt over heb ingenomen. Ik noem twee, drie dingen die ik positief vind aan het beleid van Orban en jij wilt mij vervolgens een aspect van zijn beleid laten verdedigen waar ik niets over heb gezegd (en trouwens ook weinig kennis van heb).
Gesponsord en bestuurd door reptielen.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:46 schreef Kansenjongere het volgende:
DeSantis is het prototype republikein, geen ideeën, geen principes, geen ruggengraat.
Het is al van even terug, maar zou je niet meer dit soort opmerkingen willen maken? BNW staat voor iedereen open, zelfs voor degenen die niet eens weten wat een complottheorie is.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:03 schreef QuidProJoe het volgende:
Naar een plek gaan waar je niets mee hebt, om vervolgens enkel te zuigen, propaganderen en vertellen hoe fout ze wel niet zitten, heeft een nogal religieus karakter. Alsof het een missie is. Een heilige missie. Uiteraard met een vleugje taqiyya.
Je weet het, nu nog ook zelf nog in de praktijk brengen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:46 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het is toch een discussieforum? Geef dan ook inhoudelijk antwoord.
Jij ziet liever meer haat, nijd en oorlog tussen landen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 03:14 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
MTG wil het MAGA-volk zelfs laten geloven dat Trump een einde maakte aan het regime van Kim Jong-Un![]()
Wat is dat toch die bewondering voor Trump's photo-op met Kim Jong-Un? Want meer was het niet. Alsof hij iets gepresteerd heeft waar andere leiders niet toe in staat waren geweest of zo.
Natuurlijk waren ze dat wel, ze kozen er alleen (terecht) voor om dat juist niet te doen als geen onderhandelingen aan vooraf zijn gegaan die tot toezeggingen leiden anders is het een doodlopende weg en profiteert de Noord-Koreaanse dictator alleen maar van de gelegenheid. Wat dus ook gebeurde onder Trump.
Diplomaatje hoor
Wat een idiote conclusie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij ziet liever meer haat, nijd en oorlog tussen landen?
Trump was voorstander van goede en eerlijke handelsrelaties en was niet op (proxy)oorlogspad.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Trump was voorstander van goede en eerlijke handelsrelaties en was niet op (proxy)oorlogspad.
Beetje onzin om hem te aanbidden maar dat is toch juist goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |