Schade voor VVD valt meequote:
PVV+BBB+VVD+NSC staat op -1, dus veel schieten ze er niet mee op.quote:
Logisch. Wat er nu nog zit is harde kern, die krijg je echt niet zomaar weg.quote:
PvdAGL+NSC+VVD is wel van 69 naar 52, dus zelfs al heeft ze dat mandaat, dan schiet de VVD er nog niks mee op.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Logisch. Wat er nu nog zit is harde kern, die krijg je echt niet zomaar weg.
Overigens is dit voor Yezilgoz wel tricky hoor. Want kan ze breken met zulke peilingen? Heeft ze dat mandaat nog? Krijgt ze die tijd gegund?
Natuurlijk en we zijn ook niet vergeten hoe het in een dag of 3 helemaal kan omslaan. Maar desondanks is de trend natuurlijk wel interessant.quote:
Nou en. De duimschroeven bij de VVD wqorden flink aangedraait.quote:
Tja, hoe moet dat dan? De rechtse VVD stemmers zijn naar de PVV overgelopen en die haal je niet terug zonder de liberale stemmers kwijt te raken, de VVD moet kiezen welke kant ze op willen gaan maar als het voorbeeld van het CDA iets toont is dat de PVV achterna gaan een heilloze weg is naar mijn mening.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en. De duimschroeven bij de VVD wqorden flink aangedraait.
CDA is nooit de PVV achterna gegaan. CDA is onder Ruth Peetoom verder achteruit gehold door een links-protestants toontje aan te slaan. En verder zijn de redenen wel bekend waarom het CDA kiezers verliest.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, hoe moet dat dan? De rechtse VVD stemmers zijn naar de PVV overgelopen en die haal je niet terug zonder de liberale stemmers kwijt te raken, de VVD moet kiezen welke kant ze op willen gaan maar als het voorbeeld van het CDA iets toont is dat de PVV achterna gaan een heilloze weg is naar mijn mening.
Onder Buma ging het CDA wel degelijk de PVV achterna.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
CDA is nooit de PVV achterna gegaan. CDA is onder Ruth Peetoom verder achteruit gehold door een links-protestants toontje aan te slaan. En verder zijn de redenen wel bekend waarom het CDA kiezers verliest.
Ik denk dat echt links-liberale VVD'ers zoals Nijpels en Voorhoeve allang weg zijn.
Vooral Verhagen heeft het maar heel even kunnen proberen, maar heeft niet voldoende tijd gekregen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onder Buma ging het CDA wel degelijk de PVV achterna.
Bij jou ligt sowieso alle hell in rechtsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vooral Verhagen heeft het maar heel even kunnen proberen, maar heeft niet voldoende tijd gekregen.
Potentie voor het CDA ligt echt niet op sociaal-cultureel progressief.
Maar blijkbaar denkt Bontenbal dat wel. Dat verklaart ook die 5 zetels.
Hier in NL wel. Als ik in Amerika of Rusland zou zijn was ik weer erg links geweestquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bij jou ligt sowieso alle hell in rechts
Nee hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier in NL wel. Als ik in Amerika of Rusland zou zijn was ik weer erg links geweest
Alles is relatief.
Ik heb genoeg liberale standpunten hoor:quote:
CDA is onder Verhagen en Buma guurrechts geworden, rechtser dan de VVD. Echt kopie van de PVV. Als je dat niet hebt gemerkt, heb je het gewoon niet echt gevolgd.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
CDA is nooit de PVV achterna gegaan. CDA is onder Ruth Peetoom verder achteruit gehold door een links-protestants toontje aan te slaan. En verder zijn de redenen wel bekend waarom het CDA kiezers verliest.
Ik denk dat echt links-liberale VVD'ers zoals Nijpels en Voorhoeve allang weg zijn.
Rutte lacht zich vijf keer per dag een deuk om de zoveelste keer dat hij de zwarte piet van (deels zelf gecreëerde) bende naar een overambitieuze ander heeft kunnen schuiven.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
Haha, deze K situatie Yesilguz kwalijk nemen is ook niet redelijk. Zelfs de beste prater had dit ook niet recht kunnen praten.
Weet niet of hij echt lacht. Je wil toch iets van een erfenis achterlaten, Lubbers en Drees konden met opgeven hoofd en met oprechte trots het torentje verlaten. Dat gevoel zal Rutte niet (mogen) hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Rutte lacht zich vijf keer per dag een deuk om de zoveelste keer dat hij de zwarte piet van (deels zelf gecreëerde) bende naar een overambitieuze ander heeft kunnen schuiven.
Zou het prima vinden. Zij is geen links mager meisje.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:21 schreef nostra het volgende:
Zou me overigens niet verbazen als Schippers het stokje binnenkort gewoon overneemt. Ik geloof er ook niets van dat ze zonder die ambitie terug is gekeerd, hoe hard ze ook het omgekeerde roept (en tot nu toe heeft gedaan). Daar waren de zinspelingen en blikken tussen Rutte en haar tijdens het toenmalige congres ook te overduidelijk voor.
Ja Hanca, ik heb geslapen de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
CDA is onder Verhagen en Buma guurrechts geworden, rechtser dan de VVD. Echt kopie van de PVV. Als je dat niet hebt gemerkt, heb je het gewoon niet echt gevolgd.
Dat is echt een oliedomme roeptoeteraar, zeg ik als VVD’erquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou het prima vinden. Zij is geen links mager meisje.
Die Paul Slettenhaar vind ik ook wel een talent, ik zou dan de VVD weer kunnen overwegen.
Komt in elk geval beter uit z'n woorden dan een Jorritsma of Nijpels imo.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat is echt een oliedomme roeptoeteraar, zeg ik als VVD’er
Dan maar Daniel Koerhuis invliegen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat is echt een oliedomme roeptoeteraar, zeg ik als VVD’er
Logisch, er is nog steeds geen alternatief voor wie het migratieprobleem serieus neemt, maar wel op een ervaren bestuurspartij wil stemmen.quote:
Tja, maar ze hebben voldoende zetels dus dat is de discussie niet. Het probleem voor de VVD is meer dat met dit soort peilingen de deur richting PVDA wel echt totaal wordt dichtgegooid en ze eigenlijk alleen maar kunnen deelnemen aan een kabinet met PVV.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
PVV+BBB+VVD+NSC staat op -1, dus veel schieten ze er niet mee op.
Of juist dat blijkt dat bij de PVV in bed stappen ze de helft van hun zetels kost en ze dus juist weg moeten blijven van rechts en weer naar het midden moeten kjjken. Je kunt in peilingen altijd lezen wat je zelf wil.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, maar ze hebben voldoende zetels dus dat is de discussie niet. Het probleem voor de VVD is meer dat met dit soort peilingen de deur richting PVDA wel echt totaal wordt dichtgegooid en ze eigenlijk alleen maar kunnen deelnemen aan een kabinet met PVV.
Juist VVD heeft nog een alternatief dus het is Wilders die zich zal moeten schikken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:58 schreef Hexagon het volgende:
Overigens kan de PVV ook niet te hoogmoedig gaan doen want hebben geen alternatief voor de VVD.
Bijzonder dat een minister zich zo uitspreekt (haar voorkeur) voor een bepaald bedrijf. Eigenlijk kan dat toch niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Meta springt gelijk in de bres en investeert miljarden.
https://www.nu.nl/tech/62(...)orden-gekoppeld.html
Want Alexandra van Huffelen heeft gesproken.
Musk baalt al de hele dag en heeft X al afgeschreven.
X is niet wokequote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bijzonder dat een minister zich zo uitspreekt (haar voorkeur) voor een bepaald bedrijf. Eigenlijk kan dat toch niet?
Je gaat als minister toch ook niet zeggen dat je liever vliegt met Britisch airways ipv Emirates?
Zover was ik al.quote:
Aparte tekst wel van een historicus.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Tijdens de bijeenkomst in Genk zei Baudet het "ontzettend belangrijk" te vinden "dat ons verhaal ook in Vlaanderen wordt gehoord. We zijn onderdeel van eenzelfde natie, we hebben zeshonderd jaar geleden eenzelfde beweging gestart. Het is raar dat Vlaanderen onderdeel is van België",
De EU is dom, de EU moet veel meer zelf een silicon valley gaan opzetten willen ze nog iets op het wereldtournee te vertellen hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zover was ik al.
Maar kun je nagaan hoe de orde reageert als een bedrijf niet het juiste woord spreekt.
Tja en zo iemand noemt zichzelf nationalist.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Aparte tekst wel van een historicus.
Wij hebben straks CBDC.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De EU is dom, de EU moet veel meer zelf een silicon valley gaan opzetten willen ze nog iets op het wereldtournee te vertellen hebben.
Tis nu China en de VS die de westerse wereld domineren met algoritmes en gekozen hypes
Nederland met z'n hyvesquote:Op zondag 21 januari 2024 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoek 1 EU alternatief:
[ afbeelding ]
Alleen Polen snapt het schijnbaar
Ja klopt, die cijfers zijn daarna nooit meer gepubliceerd. Maar we weten allemaal dat het alleen maar meer VS en bij de jongere garde steeds meer Chinees is (TikTok)quote:Op zondag 21 januari 2024 00:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nederland met z'n hyveswel een heel gedateerd onderzoek
Op zich ook weer niet heel erg. Als het een europees medium zou zijn kun je er donder op zeggen dat de EU daar gebruik van zal maken.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt, die cijfers zijn daarna nooit meer gepubliceerd. Maar we weten allemaal dat het alleen maar meer VS en bij de jongere garde steeds meer Chinees is (TikTok)
Alsof de US dat niet doet.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op zich ook weer niet heel erg. Als het een europees medium zou zijn kun je er donder op zeggen dat de EU daar gebruik van zal maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |