abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212105674
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:09 schreef nostra het volgende:
[ twitter ]
Schade voor VVD valt mee
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_212105805
Karig hoor, 49 zeteltjes.
De enige echte.
pi_212105839
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:37 schreef Rnie het volgende:
Karig hoor, 49 zeteltjes.
PVV+BBB+VVD+NSC staat op -1, dus veel schieten ze er niet mee op.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_212105892
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:25 schreef Hanca het volgende:

[..]
Schade voor VVD valt mee
Logisch. Wat er nu nog zit is harde kern, die krijg je echt niet zomaar weg.

Overigens is dit voor Yezilgoz wel tricky hoor. Want kan ze breken met zulke peilingen? Heeft ze dat mandaat nog? Krijgt ze die tijd gegund?
zie email 27 oktober
pi_212105920
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Logisch. Wat er nu nog zit is harde kern, die krijg je echt niet zomaar weg.

Overigens is dit voor Yezilgoz wel tricky hoor. Want kan ze breken met zulke peilingen? Heeft ze dat mandaat nog? Krijgt ze die tijd gegund?
PvdAGL+NSC+VVD is wel van 69 naar 52, dus zelfs al heeft ze dat mandaat, dan schiet de VVD er nog niks mee op.
pi_212105941
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:09 schreef nostra het volgende:
[ twitter ]
Fictieve zetels.
Vakman pur sang
pi_212105952
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Fictieve zetels.
Natuurlijk en we zijn ook niet vergeten hoe het in een dag of 3 helemaal kan omslaan. Maar desondanks is de trend natuurlijk wel interessant.
zie email 27 oktober
  zaterdag 20 januari 2024 @ 18:52:37 #208
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_212105956
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Fictieve zetels.
Nou en. De duimschroeven bij de VVD wqorden flink aangedraait.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_212105985
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nou en. De duimschroeven bij de VVD wqorden flink aangedraait.
Tja, hoe moet dat dan? De rechtse VVD stemmers zijn naar de PVV overgelopen en die haal je niet terug zonder de liberale stemmers kwijt te raken, de VVD moet kiezen welke kant ze op willen gaan maar als het voorbeeld van het CDA iets toont is dat de PVV achterna gaan een heilloze weg is naar mijn mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2024 18:55:20 ]
  zaterdag 20 januari 2024 @ 18:55:25 #210
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_212105991
Haha, deze K situatie Yesilguz kwalijk nemen is ook niet redelijk. Zelfs de beste prater had dit ook niet recht kunnen praten. VVD bl;aast indirect kabinet op, wil wel regeren met de PVV, wil niet regeren met de PVV als GW premier wordt, VVD wil niet het kabinet in maar wel onderhandelen, VVD TK brengt motie in tegen asieldwangwet, VVD EK neemt asielwet wel aan. Etc etc met nog meer van dergelijke ondoordachte voorbeelden.

Met zulke goede schakers bij de VVD -haha goede schakers..- was ik allang gestopt als Yesilguz. Met zulke brekebenen kun je gewoon niks beginnen. Zij wordt compleet voor de leeuwen geworpen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 20 januari 2024 @ 18:57:05 #211
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_212106008
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Tja, hoe moet dat dan? De rechtse VVD stemmers zijn naar de PVV overgelopen en die haal je niet terug zonder de liberale stemmers kwijt te raken, de VVD moet kiezen welke kant ze op willen gaan maar als het voorbeeld van het CDA iets toont is dat de PVV achterna gaan een heilloze weg is naar mijn mening.
CDA is nooit de PVV achterna gegaan. CDA is onder Ruth Peetoom verder achteruit gehold door een links-protestants toontje aan te slaan. En verder zijn de redenen wel bekend waarom het CDA kiezers verliest.

Ik denk dat echt links-liberale VVD'ers zoals Nijpels en Voorhoeve allang weg zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_212106016
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
CDA is nooit de PVV achterna gegaan. CDA is onder Ruth Peetoom verder achteruit gehold door een links-protestants toontje aan te slaan. En verder zijn de redenen wel bekend waarom het CDA kiezers verliest.

Ik denk dat echt links-liberale VVD'ers zoals Nijpels en Voorhoeve allang weg zijn.
Onder Buma ging het CDA wel degelijk de PVV achterna.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 18:59:48 #213
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_212106040
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Onder Buma ging het CDA wel degelijk de PVV achterna.
Vooral Verhagen heeft het maar heel even kunnen proberen, maar heeft niet voldoende tijd gekregen.
Potentie voor het CDA ligt echt niet op sociaal-cultureel progressief.

Maar blijkbaar denkt Bontenbal dat wel. Dat verklaart ook die 5 zetels.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_212106048
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vooral Verhagen heeft het maar heel even kunnen proberen, maar heeft niet voldoende tijd gekregen.
Potentie voor het CDA ligt echt niet op sociaal-cultureel progressief.

Maar blijkbaar denkt Bontenbal dat wel. Dat verklaart ook die 5 zetels.
Bij jou ligt sowieso alle hell in rechts :P
  zaterdag 20 januari 2024 @ 19:01:46 #215
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_212106057
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 19:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Bij jou ligt sowieso alle hell in rechts :P
Hier in NL wel. Als ik in Amerika of Rusland zou zijn was ik weer erg links geweest :P

Alles is relatief.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_212106094
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 19:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hier in NL wel. Als ik in Amerika of Rusland zou zijn was ik weer erg links geweest :P

Alles is relatief.
Nee hoor :P
  zaterdag 20 januari 2024 @ 19:07:14 #217
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_212106124
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 19:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee hoor :P
Ik heb genoeg liberale standpunten hoor:
1. homo's mogen trouwen;
2. euthanasie niet verbieden;
3. en die war on drugs slaat nergens op, deels de boel legaliseren;

Maar denk jij dat jij ergens in een politiek bestel buiten noord-europa als gematigd of niet links beschouwd zou worden :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_212106198
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

CDA is onder Verhagen en Buma guurrechts geworden, rechtser dan de VVD. Echt kopie van de PVV. Als je dat niet hebt gemerkt, heb je het gewoon niet echt gevolgd.
pi_212106234
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
Haha, deze K situatie Yesilguz kwalijk nemen is ook niet redelijk. Zelfs de beste prater had dit ook niet recht kunnen praten.
Rutte lacht zich vijf keer per dag een deuk om de zoveelste keer dat hij de zwarte piet van (deels zelf gecreëerde) bende naar een overambitieuze ander heeft kunnen schuiven.
pi_212106314
Zou me overigens niet verbazen als Schippers het stokje binnenkort gewoon overneemt. Ik geloof er ook niets van dat ze zonder die ambitie terug is gekeerd, hoe hard ze ook het omgekeerde roept (en tot nu toe heeft gedaan). Daar waren de zinspelingen en blikken tussen Rutte en haar tijdens het toenmalige congres ook te overduidelijk voor.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 19:22:25 #221
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_212106338
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 19:15 schreef nostra het volgende:

[..]
Rutte lacht zich vijf keer per dag een deuk om de zoveelste keer dat hij de zwarte piet van (deels zelf gecreëerde) bende naar een overambitieuze ander heeft kunnen schuiven.
Weet niet of hij echt lacht. Je wil toch iets van een erfenis achterlaten, Lubbers en Drees konden met opgeven hoofd en met oprechte trots het torentje verlaten. Dat gevoel zal Rutte niet (mogen) hebben.

Het is natuurlijk maar de vraag hoe Ruttes protegé Sophie Hermans het had gedaan _O- _O-
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 20 januari 2024 @ 19:23:14 #222
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_212106349
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 19:21 schreef nostra het volgende:
Zou me overigens niet verbazen als Schippers het stokje binnenkort gewoon overneemt. Ik geloof er ook niets van dat ze zonder die ambitie terug is gekeerd, hoe hard ze ook het omgekeerde roept (en tot nu toe heeft gedaan). Daar waren de zinspelingen en blikken tussen Rutte en haar tijdens het toenmalige congres ook te overduidelijk voor.
Zou het prima vinden. Zij is geen links mager meisje.
Die Paul Slettenhaar vind ik ook wel een talent, ik zou dan de VVD weer kunnen overwegen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 20 januari 2024 @ 19:23:24 #223
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_212106351
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 19:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
CDA is onder Verhagen en Buma guurrechts geworden, rechtser dan de VVD. Echt kopie van de PVV. Als je dat niet hebt gemerkt, heb je het gewoon niet echt gevolgd.
Ja Hanca, ik heb geslapen de afgelopen jaren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_212106385
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 19:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zou het prima vinden. Zij is geen links mager meisje.
Die Paul Slettenhaar vind ik ook wel een talent, ik zou dan de VVD weer kunnen overwegen.
Dat is echt een oliedomme roeptoeteraar, zeg ik als VVD’er
  zaterdag 20 januari 2024 @ 19:29:57 #225
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_212106419
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 19:27 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dat is echt een oliedomme roeptoeteraar, zeg ik als VVD’er
Komt in elk geval beter uit z'n woorden dan een Jorritsma of Nijpels imo.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')