Bedankt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goed argument wel, nu kijk ik er geheel anders naar, bedankt.
ik hoop het welquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik hoop dat Gimenez geen zware hersenbeschadiging heeft van dat duwtje tegen zijn borst.
Sorry, ik ben geen Feyenoorder.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt.
Gefeliciteerd met de tweede plaats.
Nee voor protesteren.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:09 schreef Buitendam het volgende:
Kreeg Lang nou geel voor een schwalbe bij die pingelHiglerGod.
Mag niet reageren natuurlijk, hij ging ook wel een beetje ver. Maar dat de VAR hier niet wat langer naar kijkt snap ik echt niet, ik dacht dat de VAR voor dit soort situaties bedacht was ipv een millimeter teennagel buitenspel. Anyway, zoals gezegd, als we die in Eindhoven maar gewoon winnen. Beker winnen is leuk, maar liever een kampioenschap dan de 3de beker op rij.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:09 schreef Buitendam het volgende:
User De_Pel kan weer een paar maanden teren op een overwinninkje. Proficiat jongen!quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Och och och och och…
Knulletje toch
VAR grijpt alleen in bij 100% duidelijkheid, ik snap in dit geval wel dat het niet gecorrigeerd werd. Er zat ook wel degelijk de bal bij en niet alleen maar voet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag niet reageren natuurlijk, hij ging ook wel een beetje ver. Maar dat de VAR hier niet wat langer naar kijkt snap ik echt niet, ik dacht dat de VAR voor dit soort situaties bedacht was ipv een millimeter teennagel buitenspel. Anyway, zoals gezegd, als we die in Eindhoven maar gewoon winnen. Beker winnen is leuk, maar liever een kampioenschap dan de 3de beker op rij.
6 van de 8 gele kaarten waren voor protesteren tegen de arbitrage. Hitler had het helemaal onder controle.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:09 schreef Buitendam het volgende:
Nee, dit was gewoon een 100% pingel. Stond met z’n rechtervoet op de linkervoet van Lang. Maar zo gaat PSV ook nog wel een keer zwijnen, dan zijn we er blij mee.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
VAR grijpt alleen in bij 100% duidelijkheid, ik snap in dit geval wel dat het niet gecorrigeerd werd. Er zat ook wel degelijk de bal bij en niet alleen maar voet.
Ik ben benieuwd of daar een screenshot of beeldmateriaal van is uit een goede hoek, want in de herhalingen heb ik geen voet op de bal gezien. Dat waren wel matige hoeken om zoiets uit te zien, maar ik vond het wel heel erg snel dat ze besloten hadden dat dit geen penalty+rood was. Voor zo'n belangrijke beslissing mag je best een half minuutje meer nemen, tenzij ze bij de VAR zo'n duidelijke hoek hadden natuurlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
VAR grijpt alleen in bij 100% duidelijkheid, ik snap in dit geval wel dat het niet gecorrigeerd werd. Er zat ook wel degelijk de bal bij en niet alleen maar voet.
Je kan die hoofdletters achterwege laten imbeciel. Je boodschap is duidelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:13 schreef De_Pel het volgende:
tegen Ajax de derde keer in 4 wedstrijden niet winnen en het is direct DIEPE CRISIS!
Zal niet het eerste elftal van prijzenpakker Bosz zijn dat het FINAAL VERSPEELT!
Vermoeden van...quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
VAR Clay Ruperti (Capelle aan den IJssel, 8 juni 1990)
Ruperti studeerde journalistiek in Utrecht. Na zijn studie was hij sportjournalist bij RTV Rijnmond, waar hij ook regelmatig verslag deed van voetbalwedstrijden in de regio Rotterdam.
Zat idd de bal bij. Dus terechte beslissing helaas.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij zijn hier duidelijk iets op het spoor.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
Ruperti studeerde journalistiek in Utrecht. Na zijn studie was hij sportjournalist bij RTV Rijnmond, waar hij ook regelmatig verslag deed van voetbalwedstrijden in de regio Rotterdam.
Timber die Lang onderuit duwt bij dat hele opstootje had ook zijn tweede geel moeten krijgenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lang had een tweede geel moeten hebben sloeg Santi in het gezicht komt psv nog weg
Sja daar had Lang ook gewoon een 2de geel moeten krijgen voor het duwen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Timber die Lang onderuit duwt bij dat hele opstootje had ook zijn tweede geel moeten krijgen
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja daar had Lang ook gewoon een 2de geel moeten krijgen voor het duwen.
Of gewoon beide niets en goed opgelost
Kan altijd, maar de wedstrijd tegen Utrecht kan ook gewoon die matige wedstrijd die je wel eens hebt geweest zijn. Vond het vandaag allemaal niet zo slecht, en dan speel je ook met een fantasiemiddenveld met Til/Tillman en na de rust Mauro/van Aanholt. Plus we moeten ook niet doen als verliezen van Feyenoord een ramp is, dat kan gebeuren, zeker in Rotterdam.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt nu toch interessant hoe het seizoen gaat lopen, hoe ze deze twee tikjes gaan verwerken. Zo'n enorme voorsprong kan dan ook juist extra druk opleveren, omdat je alles te verliezen hebt.
We krijgen op Ajax na nog alle topclubs thuis. En laten we ons nu niet wijs maken dat Feyenoord nog 16 keer gaat winnen dit seizoen. Over twee weken lekker een midweekje vrij in een druk programma, laten we deze nederlaag maar even positief parkeren… Nu Almere aan de zegekar binden 💪🏻quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt nu toch interessant hoe het seizoen gaat lopen, hoe ze deze twee tikjes gaan verwerken. Zo'n enorme voorsprong kan dan ook juist extra druk opleveren, omdat je alles te verliezen hebt.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
Precies ja, tegen Almere moet er (uiteraard) wel gewonnen wordenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan altijd, maar de wedstrijd tegen Utrecht kan ook gewoon die matige wedstrijd die je wel eens hebt geweest zijn. Vond het vandaag allemaal niet zo slecht, en dan speel je ook met een fantasiemiddenveld met Til/Tillman en na de rust Mauro/van Aanholt. Plus we moeten ook niet doen als verliezen van Feyenoord een ramp is, dat kan gebeuren, zeker in Rotterdam.
Als Veerman er nog een paar weken uitligt heb je wel een probleem ja.
Ja, als je nu tegen Almere tegen een zeperd aan loopt kun je er al vanuit gaan dat je bij Ajax ook gaat verliezen. Dan is het ineens weer spannend.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies ja, tegen Almere moet er (uiteraard) wel gewonnen worden
Komt goed jongens, Almere blazen we weer weg. Dan met Joey, Saibari en een fitte Lang weer mondjes snoeren.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, als je nu tegen Almere tegen een zeperd aan loopt kun je er al vanuit gaan dat je bij Ajax ook gaat verliezen. Dan is het ineens weer spannend.
De VAR op deze manier werkt gewoon niet. Beter weer afschaffen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag niet reageren natuurlijk, hij ging ook wel een beetje ver. Maar dat de VAR hier niet wat langer naar kijkt snap ik echt niet, ik dacht dat de VAR voor dit soort situaties bedacht was ipv een millimeter teennagel buitenspel. Anyway, zoals gezegd, als we die in Eindhoven maar gewoon winnen. Beker winnen is leuk, maar liever een kampioenschap dan de 3de beker op rij.
Al de frustratie van je afspelen tegen Almere thuis en vervolgens met een fitte complete selectie ajax voor de 7e keer oprij pakken, dan is het kampioenschap zo goed als binnen.De KNVB kan PSV niet meer stoppen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, als je nu tegen Almere tegen een zeperd aan loopt kun je er al vanuit gaan dat je bij Ajax ook gaat verliezen. Dan is het ineens weer spannend.
Het is dan ook geen ramp dat we deze verloren hebben, maar je moet inderdaad tegen Almere gewoon winnen anders krijg je dalijk, als je straks, bij wijze van 2x verliest en 2x gelijkspeelt, dat er echt iets in de selectie gaat sluipen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Al de frustratie van je afspelen tegen Almere thuis en vervolgens met een fitte complete selectie ajax voor de 7e keer oprij pakken, dan is het kampioenschap zo goed als binnen.De KNVB kan PSV niet meer stoppen.
Vandaag ben je gewoon minstens gelijkwaardig tegen de nummer 2 , en dat zonder middenveld , de 2e keeper en Feyenoorder Higler.
Na hoogmoed komt val.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Komt goed jongens, Almere blazen we weer weg. Dan met Joey, Saibari en een fitte Lang weer mondjes snoeren.
Toch een beetje we komen een andere middelbare school tegen op onze excursie vibesquote:
Lekker boeien. PSV maakt zich groot door 10 punten los te staan van alles en iedereen op de ranglijst.quote:Op donderdag 25 januari 2024 01:03 schreef Caland het volgende:
Als zelfs je spelers gaan zitten janken op instagram over de scheids maak je jezelf wel extreem klein als club zeg
Je pakt je moment wel goed zegquote:Op donderdag 25 januari 2024 01:03 schreef Caland het volgende:
Als zelfs je spelers gaan zitten janken op instagram over de scheids maak je jezelf wel extreem klein als club zeg
Als er al een fout wordt gemaakt dan wordt hij gemaakt door de scheidsrechter. Kun je op basis van de beelden uitsluiten dat Wieffer eerst de bal schampt? Volgens mij niet. En dan blijft de VAR er af.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VAR op deze manier werkt gewoon niet. Beter weer afschaffen.
Ook als hij de bal schampt is het een penalty. Jij kent de regels gewoon niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 07:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als er al een fout wordt gemaakt dan wordt hij gemaakt door de scheidsrechter. Kun je op basis van de beelden uitsluiten dat Wieffer eerst de bal schampt? Volgens mij niet. En dan blijft de VAR er af.
Het is een wedstrijdbepalend moment. Maar ook zonder dat moment had je hier gewoon moeten winnen. PSV was, net als tegen Utrecht, gewoon minder scherp dan de tegenstander.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook als hij de bal schampt is het een penalty. Jij kent de regels gewoon niet.
Door de VAR gaan scheidsrechters luier worden. Het kan toch gecorrigeerd worden en zo niet geef je de VAR de schuld.
De VAR maakt het niet eerlijker, maar juist minder eerlijk. Zelfs lijntjes trekken door de VAR kan bij verschillende VAR’s wel/niet buitenspel zijn. Ja, tenzij overduidelijk.
De fitheid valt toch wel mee? Laatste 10-15 minuten had Feyenoord vrij weinig meer te vertellen en was het tijdrekken geblazen. Fitheid als je op licht geblesseerden (Tillman blijkbaar) en net terug van ziek zijn (Schouten) doelt, dan wel inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een wedstrijdbepalend moment. Maar ook zonder dat moment had je hier gewoon moeten winnen. PSV was, net als tegen Utrecht, gewoon minder scherp dan de tegenstander.
Ze missen een paar spelers, ze missen fitheid en ze zijn wat gemakzuchtig geworden. Tillman levert niet als het moet en Lozano is gewoon niet de man voor dit soort wedstrijden.
Joh, als je deze wedstrijd ook had gewonnen waren de superlatieven weer niet aan te slepen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een wedstrijdbepalend moment. Maar ook zonder dat moment had je hier gewoon moeten winnen. PSV was, net als tegen Utrecht, gewoon minder scherp dan de tegenstander.
Ze missen een paar spelers, ze missen fitheid en ze zijn wat gemakzuchtig geworden. Tillman levert niet als het moet en Lozano is gewoon niet de man voor dit soort wedstrijden.
9 Miljoen voor een speler die het grootste deel van de tijd op de bank zal zitten (zal op Schouten z’n positie moeten spelen lijkt me)? Met Saibari, Veerman, Schouten, Til ,(Babadi/Land) en Tillman heb je voldoende opties. Ook kun je in geval van nood Boscagli of van Aanholt doorschuiven naar het middenveld. Nu is het gewoon kut dat Saibari weg is voor een tijdje en Veerman geblesseerd is. Maar voorafgaand aan het seizoen werd er het hardst geroepen om defensieve versterkingen terwijl je nu niks meer leest of hoort over Bella Kotchflop.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De fitheid valt toch wel mee? Laatste 10-15 minuten had Feyenoord vrij weinig meer te vertellen en was het tijdrekken geblazen. Fitheid als je op licht geblesseerden (Tillman blijkbaar) en net terug van ziek zijn (Schouten) doelt, dan wel inderdaad.
Blijf er bij, dat zowel Veerman als Saibari er niet bij zijn is het grootste probleem, het middenveld klopt nu gewoon niet. Daarom is het ook zo bijzonder dat er, toen de CL binnen was, niet die 9 miljoen voor Vranckx op tafel is gelegd. Vanaf het begin van het seizoen is het al bidden dat Schouten niet geblesseerd raakt, maar nu mis je optie 1 en 2 voor die andere plek op het middenveld en moet je alsnog Schouten naar achteren halen omdat Ramalho wederom niet goed genoeg is. Dan is je hele middenveld excl. Til weg, en dan is het niet heel vreemd dat een ingespeeld Feyenoord middenveld die slag wint.
Al moet ik zeggen dat vooral de tweede helft met die fantasie opstelling het niet eens zo slecht was.
Ik vermoed dat men zoiets alleen maar denkt als het een speler is van het favoriete team die het doet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:04 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf het een bijzondere rubriek vinden dat er vaak wordt gedaan (ook door scheids en VAR) alsof je iemand gewoon dwars doormidden mag schoppen, zolang je de bal maar raakt.
Leg eens uit waarom dit een penalty is als hij eerst de bal speelt volgens jou. En dan ook nog waarom het 100% fout is om geen penalty te geven. Want dat laatste heb je nodig voor een VAR ingreep.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook als hij de bal schampt is het een penalty. Jij kent de regels gewoon niet.
Door de VAR gaan scheidsrechters luier worden. Het kan toch gecorrigeerd worden en zo niet geef je de VAR de schuld.
De VAR maakt het niet eerlijker, maar juist minder eerlijk. Zelfs lijntjes trekken door de VAR kan bij verschillende VAR’s wel/niet buitenspel zijn. Ja, tenzij overduidelijk.
Het is gewoon een optelsom. En Saibari en Veerman en Schouten niet 100%. Dat ga je natuurlijk merken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De fitheid valt toch wel mee? Laatste 10-15 minuten had Feyenoord vrij weinig meer te vertellen en was het tijdrekken geblazen. Fitheid als je op licht geblesseerden (Tillman blijkbaar) en net terug van ziek zijn (Schouten) doelt, dan wel inderdaad.
Blijf er bij, dat zowel Veerman als Saibari er niet bij zijn is het grootste probleem, het middenveld klopt nu gewoon niet. Daarom is het ook zo bijzonder dat er, toen de CL binnen was, niet die 9 miljoen voor Vranckx op tafel is gelegd. Vanaf het begin van het seizoen is het al bidden dat Schouten niet geblesseerd raakt, maar nu mis je optie 1 en 2 voor die andere plek op het middenveld en moet je alsnog Schouten naar achteren halen omdat Ramalho wederom niet goed genoeg is. Dan is je hele middenveld excl. Til weg, en dan is het niet heel vreemd dat een ingespeeld Feyenoord middenveld die slag wint.
Al moet ik zeggen dat vooral de tweede helft met die fantasie opstelling het niet eens zo slecht was.
Nou ja, als iemand een schouderblessure heeft is het lastig spelen natuurlijk. Je gaat geen speler huren of kopen met het idee dat die er toch wel 4 maanden uit ligt. Volgens mij is er nog steeds bakken kritiek op het constant opstellen van Ramalho.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
9 Miljoen voor een speler die het grootste deel van de tijd op de bank zal zitten (zal op Schouten z’n positie moeten spelen lijkt me)? Met Saibari, Veerman, Schouten, Til ,(Babadi/Land) en Tillman heb je voldoende opties. Ook kun je in geval van nood Boscagli of van Aanholt doorschuiven naar het middenveld. Nu is het gewoon kut dat Saibari weg is voor een tijdje en Veerman geblesseerd is. Maar voorafgaand aan het seizoen werd er het hardst geroepen om defensieve versterkingen terwijl je nu niks meer leest of hoort over Bella Kotchflop.
Omdat hij de speler ten val brengt in het strafschopgebied zonder de bal te spelen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom dit een penalty is als hij eerst de bal speelt volgens jou. En dan ook nog waarom het 100% fout is om geen penalty te geven. Want dat laatste heb je nodig voor een VAR ingreep.
Als Vranckx zo’n geweldenaar is, waarom zou hij dan als stand in naar PSV gaan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand een schouderblessure heeft is het lastig spelen natuurlijk. Je gaat geen speler huren of kopen met het idee dat die er toch wel 4 maanden uit ligt. Volgens mij is er nog steeds bakken kritiek op het constant opstellen van Ramalho.
Of die het grootste deel van de tijd op de bank zou zitten weet ik niet eigenlijk, want het zou mij niets verbazen als Schouten dan veel vaker CV of centraal op het middenveld had gespeeld. Nu heb je en geen back-up voor RCV (aangezien Teze daar blijkbaar niet meer kan spelen, want Bosz stelt hem daar nooit op) en geen back-up voor CVM. Ja Veerman, dat kan tegen de Fortuna's en Vitesse's van deze wereld, maar niet per se in de CL of tegen Feyenoord of Ajax. Van Aanholt deed het gisteren leuk, maar in alle andere invalbeurten werd je compleet overlopen op het middenveld toen hij CVM kwam spelen.
Al met al is dat, in mijn ogen, de enige blunder begaan door Stewart en Brands. Je had ook iemand anders kunnen halen ipv Vranckx, maar het niet hebben van een echte CVM back-up is niet echt handig.
De bal raken is de bal raken. Dan is het niet honderd procent fout om niet te fluiten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat hij de speler ten val brengt in het strafschopgebied zonder de bal te spelen.
De bal (wellicht…) lichtjes schampen is geen bal spelen. Het is 99% de man, 1% maximaal de bal.
Echt, waarom vraag je mij om zoiets simpels uit te leggen?
Geen idee, maar volgens de berichten in de zomer had die alle trek om te komen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Vranckx zo’n geweldenaar is, waarom zou hij dan als stand in naar PSV gaan?
PSV heeft helemaal het geld niet om op iedere positie een topper als backup te hebben. Ze hebben het al voor opvallend veel posities dit seizoen, ook al omdat sommige spelers zich geweldig hebben ontwikkeld.
Vranckx wilde speelminuten maken met het oog op het komende EK, vraag is of PSV hem die garantie kon geven terwijl er door PSV 12.000.000 was afgetikt voor een speler op zijn favoriete positie. Vrancx had best mogen komen maar ik had persoonlijk liever wat meer kwaliteit in de laatste linie gezien.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand een schouderblessure heeft is het lastig spelen natuurlijk. Je gaat geen speler huren of kopen met het idee dat die er toch wel 4 maanden uit ligt. Volgens mij is er nog steeds bakken kritiek op het constant opstellen van Ramalho.
Of die het grootste deel van de tijd op de bank zou zitten weet ik niet eigenlijk, want het zou mij niets verbazen als Schouten dan veel vaker CV of centraal op het middenveld had gespeeld. Nu heb je en geen back-up voor RCV (aangezien Teze daar blijkbaar niet meer kan spelen, want Bosz stelt hem daar nooit op) en geen back-up voor CVM. Ja Veerman, dat kan tegen de Fortuna's en Vitesse's van deze wereld, maar niet per se in de CL of tegen Feyenoord of Ajax. Van Aanholt deed het gisteren leuk, maar in alle andere invalbeurten werd je compleet overlopen op het middenveld toen hij CVM kwam spelen.
Al met al is dat, in mijn ogen, de enige blunder begaan door Stewart en Brands. Je had ook iemand anders kunnen halen ipv Vranckx, maar het niet hebben van een echte CVM back-up is niet echt handig.
Het wordt duidelijk tijd dat ook bij de amateurs de basisspelregels uitgelegd worden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De bal raken is de bal raken. Dan is het niet honderd procent fout om niet te fluiten.
Het blijft een contactsport, volgens mij probeer jij vooral de zaalregels toe te passen op veldvoetbal.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het wordt duidelijk tijd dat ook bij de amateurs de basisspelregels uitgelegd worden.
Mijn hemel zeg, wat roep jij domme dingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |