quote:SPOILER: concrete hint 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2024:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14abc, 15, 16, 17, 18a, 19, 22, 24abc, 25abc, 27
Maar dat wist je toch al als je maar 1 antwoord had per deelvraag?quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nog mensen die de tweede encoderingen gemist hebben in 2a en b?
Ja, daar hebben wij wel een tijd aan besteed. Ik ben wel benieuwd wat mensen als eerst vonden voor de juiste methode.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus man, die 1b
Ja, dit is de vergezochtheid die ik verwacht had.
SPOILER: 1bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of bij 13cSPOILER: 13cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij twijfelden over die hit, er was een eerdere hit die dan niet de 3fm megahit was.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:29 schreef WitteIris het volgende:
[..]
Maar dat wist je toch al als je maar 1 antwoord had per deelvraag?
quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:37 schreef WitteIris het volgende:
of bij 13cSPOILER: 13cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook benieuwd of er mensen zijn die bij 11SPOILER: 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of bij 13cBij 11 niet die fout gemaakt, maar ik vermoed dat ik daar alleen de eerste stap van de puzzel gevonden heb.SPOILER: 13cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij 13c wel die fout gemaakt. Was een van mijn twijfelgevallen omdat ik die maar 3/4 kon plaatsen en ook de methode niet.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:00 schreef Legoblokje het volgende:
[..]Zolang jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:00 schreef Legoblokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
Als je gewoon 17 antwoorden hebt, dan heb je gewoon alles. Je kunt via DM bij me checken als je wilt? Laat je niet afleiden door de 4 punten. Die zeggen meestal niet zoveel over de moeilijkheid.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:03 schreef Athos3000 het volgende:
[..]
Bij 11 niet die fout gemaakt, maar ik vermoed dat ik daar alleen de eerste stap van de puzzel gevonden heb.
Bij 13c wel die fout gemaakt. Was een van mijn twijfelgevallen omdat ik die maar 3/4 kon plaatsen en ook de methode niet.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:06 schreef WitteIris het volgende:
[..]
Zolang jeVolgens mij werkt dat niet helemaal zo. Goed antwoord in het invulveld = volle punten. Fout antwoord in het invulveld, dan wordt gekeken in het commentaarveld of er nog deelpunten toegekend kunnen worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn (foute) gedachtekronkelSPOILER: 13cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 13cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD kerstpuzzel 2024
Ja, dat geldt als je echt een fout antwoord geeft, maar aangezien de vraagstelling niet helemaal eenduidig was, kan ik me voorstellen datquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:38 schreef Daantje_86 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet helemaal zo. Goed antwoord in het invulveld = volle punten. Fout antwoord in het invulveld, dan wordt gekeken in het commentaarveld of er nog deelpunten toegekend kunnen worden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij opgave 22 2016 schreven ze ook:quote:Uiteraard refereert (e) aan het lied Hallelujah en (f) aan het overlijden van Leonard Cohen in 2016.
Sommige inzenders hebben voor (f) ‘Death of a ladies man’ gegeven, een toepasselijke
titel van een album van Cohen waarop echter Hallelujah niet te vinden is. Dit is
goedgekeurd als bloemrijke verwoording van zijn overlijden
quote:of bij 13cIk ben nu wel benieuwd of ik wel het juiste antwoord hebSPOILER: 13cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2024:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14abc, 15, 16, 17, 18a, 19, 22, 24abc, 25abc, 27
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:03 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd of ik wel het juiste antwoord hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
Ik ben gisteren heel serieus met 18b bezig geweest, maar ik heb niets leesbaars gevonden. 4b en 9 hadden we niet cq. fout, maar inmiddels met de hints wel opgelost.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:47 schreef Vriel het volgende:
"Heeft iemand na de hints gelezen te hebben antwoorden voor 4ab, 9, 18bc of 23a? Zo ja: wil je mij even een pb sturen.. zelfs met hints kom ik er niet uit."
hier hetzelfde:)
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:03 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd of ik wel het juiste antwoord hebAls jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |