niet meer in de intro tekst?SPOILER: Hier staat gewoon Jan Smit openen is niet nodig2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jubileum jaar.SPOILER: Misschien heb ik dit net op wikipedia gevonden2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k vermoed van wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:19 schreef kaas_genieter het volgende:
iemand enig idee wat je bij de tweede helft van opgave 8 moet doen?
Ahh eindelijk weer iemand die met me wil pm'en de kerstpuzzel onder een groter publiek wil brengen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:18 schreef kaas_genieter het volgende:
ik spam hier nog even zodat ik pm's mag sturen om deze post meer vindbaar te maken met zoekmachines.
De 87V heb ik inmiddels, maar 30V is mij nog onduidelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:17 schreef LBBBBB het volgende:
Meerdere mensen die gek worden van "Lid uit de famile stompoda" (87V) en "ze--standig" (30V) uit de kruiswoord? Ik staar me er al dagen blind op, ben benieuwd of iemand een hint heeft?
Wel goed bezig, de AIVD KERSTPUZZEL zat immers in een dalende trend met het aantal AIVD KERSTPUZZEL deelnemers aan de AIVD KERSTPUZZEL.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:43 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ahh eindelijk weer iemand die met me wil pm'en de kerstpuzzel onder een groter publiek wil brengen.
Oh, goed punt, dat ga ik dan maar even doen.quote:Op zondag 31 december 2023 02:12 schreef Beerrend het volgende:
Wisten jullie dat als je vandaag elk uur 1 puzzeltje oplost, je bijna de hele puzzel af hebt voor het nieuwe jaar!
Nu alleen nog de uitvoering en dan zijn we beide vlot klaar.quote:Op zondag 31 december 2023 02:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Oh, goed punt, dat ga ik dan maar even doen.
quote:Op zondag 31 december 2023 00:39 schreef MxxS het volgende:
[..]
De 87V heb ik inmiddels, maar 30V is mij nog onduidelijk.
SPOILER: 30V2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met alleen AIVD KERSTPUZZEL komen we er niet natuurlijk op google. We hebben meer termen nodig en we moeten het uitnodigend maken!quote:Op zondag 31 december 2023 02:06 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Wel goed bezig, de AIVD KERSTPUZZEL zat immers in een dalende trend met het aantal AIVD KERSTPUZZEL deelnemers aan de AIVD KERSTPUZZEL.
SPOILER: Rectificatie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede achternemens!quote:Op zondag 31 december 2023 02:12 schreef Beerrend het volgende:
Wisten jullie dat als je vandaag elk uur 1 puzzeltje oplost, je bijna de hele puzzel af hebt voor het nieuwe jaar!
Excuses, mijn SEO is net zo goed als mijn puzzeloplossendvermogen.quote:Op zondag 31 december 2023 02:24 schreef CarloV het volgende:
[..][..]SPOILER: 30V2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met alleen AIVD KERSTPUZZEL komen we er niet natuurlijk op google. We hebben meer termen nodig en we moeten het uitnodigend maken!
Kom hier naar toe als je op zoek bent naar ERRATA, PUZZELAARS, PUZZELMAKERS, SCHARTEN, KRUISRAADSEL, ZOETMEER, WINNAARS VAN IDOLS, NEELTJE JANSMIT, TARAS BULBA of een prijzige ANUSMUTATIE.[..]SPOILER: Rectificatie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede achternemens!
Sterkte!quote:Op zondag 31 december 2023 02:31 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Excuses, mijn SEO is net zo goed als mijn puzzeloplossendvermogen.![]()
![]()
Over TARAS BULBA gesproken. Over die vraag nog een leuke hint, behalve de eerder genoemde foute filmquote opmerking? Fijn uiteinde allen!quote:Op zondag 31 december 2023 02:24 schreef CarloV het volgende:
[..][..]SPOILER: 30V2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met alleen AIVD KERSTPUZZEL komen we er niet natuurlijk op google. We hebben meer termen nodig en we moeten het uitnodigend maken!
Kom hier naar toe als je op zoek bent naar ERRATA, PUZZELAARS, PUZZELMAKERS, SCHARTEN, KRUISRAADSEL, ZOETMEER, WINNAARS VAN IDOLS, NEELTJE JANSMIT, TARAS BULBA of een prijzige ANUSMUTATIE.[..]SPOILER: Rectificatie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede achternemens!
Bedankt voor het bijdragen aan de SEO. Leuk, die poging van Carlo, maar het enige wat je 10 keer hoeft te noemen is HINTS, HINTS en nog eens HINTS.quote:Op zondag 31 december 2023 08:19 schreef dersan1986 het volgende:
[..]
Over TARAS BULBA gesproken. Over die vraag nog een leuke hint, behalve de eerder genoemde foute filmquote opmerking? Fijn uiteinde allen!
SPOILER: 11 oneven2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 11 even2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 11 priem2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 december 2023 02:24 schreef CarloV het volgende:
SPOILER: 30V2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je alleen een vermoeden of heb je met dat vermoeden ook het antwoord gevonden?quote:
Nou goed dan, voor de SEO.quote:Op zondag 31 december 2023 10:36 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Heb je alleen een vermoeden of heb je met dat vermoeden ook het antwoord gevonden?
Ik heb zelf meerdere vermoedens gehad maar er niks van kunnen maken.
SPOILER: 2^32Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hint voor 64^(1/2) zonder Grieke etters kan natuurlijk geen echte hint zijn.quote:Op zondag 31 december 2023 11:58 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Nou goed dan, voor de SEO.SPOILER: 2^32Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of heeft 'ie het vermoeden dat iemand er iets van kan maken?quote:Op zondag 31 december 2023 10:36 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Heb je alleen een vermoeden of heb je met dat vermoeden ook het antwoord gevonden?
Ik heb zelf meerdere vermoedens gehad maar er niks van kunnen maken.
ja daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zondag 31 december 2023 08:19 schreef dersan1986 het volgende:
[..]
Over TARAS BULBA gesproken. Over die vraag nog een leuke hint, behalve de eerder genoemde foute filmquote opmerking? Fijn uiteinde allen!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:19 schreef kaas_genieter het volgende:
iemand enig idee wat je bij de tweede helft van opgave 8 moet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop