Dat geldt ook voor mij, behalve dan bij de editie van vorig jaar toen ik wel aardig wat punten bij elkaar wist te sprokkelen. Die editie werd toen door de diehards bestempeld als te makkelijk (waar ik me echt niet in kon vinden). Het probleem is dat het té verslavend is om een hele moeilijke puzzel opgelost te hebbenquote:Op woensdag 11 december 2019 21:59 schreef koningvandefakz het volgende:
Hey,
Ik lees al een paar jaar mee met de grote mensen puzzel, maar verder dan een paar punten kom ik daar eigenlijk nooit, nu ga ik dus ook eerst maar eens de junior versie proberen.
Tot nu toe heb ik 1 en 10
10-15 jarigenquote:
In de gewone versie snap ik soms zelfs de vraag zelf nietquote:Op donderdag 12 december 2019 16:47 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
10-15 jarigen
Maar nee, ik zou het niet zo zeer zien dat het voor een bepaalde leeftijd is. Het is meer bedoeld voor minder ervaren puzzelaars, die dan vaak wat jonger zijn. Maar er zijn ook genoeg oudere mensen voor wie dit al een behoorlijke kluif is
Welke moet jij nog?quote:Op donderdag 12 december 2019 17:35 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels ook nog met 1 woord
De wervings en toelichtingstekst lijkt vooral gericht op kindjes van 5quote:
Inmiddels geen meer, heb hem gevonden.quote:
Ik vind 2 maar vaag... heb wel een woord overgehouden, maar bij sommige paren is mijn verband wel wat vergezocht... dus kan evengoed zijn dat ik hem fout heb.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:07 schreef Jeetjejom het volgende:
2 is leuk als je hem ziet!
Dat heet, als ik hem goed heb gezien
Misschien moet je het toch eens wat minder zwart wit bekijken... want dan zijn ze echt niet zo ver gezochtquote:Op donderdag 12 december 2019 19:13 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Inmiddels geen meer, heb hem gevonden.Maar ik moest de 4e nog.
[..]
Ik vind 2 maar vaag... heb wel een woord overgehouden, maar bij sommige paren is mijn verband wel wat vergezocht... dus kan evengoed zijn dat ik hem fout heb.
Ik heb al heel veel met elkaar geprobeerd te combineren, er zitten een paar woorden tussen die met meerdere woorden goed matchen, maar als ik daarmee ga schuiven loop ik weer vast bij anderen die maar met 1 woord fatsoenlijk te matchen zijn. En het woord wat ik overhoud kan ik echt nergens plaatsen, dus ik zie echt geen andere oplossingquote:Op donderdag 12 december 2019 21:01 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Misschien moet je het toch eens wat minder zwart wit bekijken... want dan zijn ze echt niet zo ver gezocht
dan zit je gewoon niet op het goede spoor, denk ik. er zijn meerdere 'tussenoplossingen', maar na een beetje schuiven blijft er echt maar één mooi antwoord over.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel met elkaar geprobeerd te combineren, er zitten een paar woorden tussen die met meerdere woorden goed matchen, maar als ik daarmee ga schuiven loop ik weer vast bij anderen die maar met 1 woord fatsoenlijk te matchen zijn. En het woord wat ik overhoud kan ik echt nergens plaatsen, dus ik zie echt geen andere oplossing
Heb je ook weer gelijk in, nog maar even verder kijken straks.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:44 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
dan zit je gewoon niet op het goede spoor, denk ik. er zijn meerdere 'tussenoplossingen', maar na een beetje schuiven blijft er echt maar één mooi antwoord over.
tip: hierboven staat al een hint (en niet alleen hierboven).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |