SPOILER: BonuspuntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:59 schreef Legoblokje het volgende:
Gokje voor bonus:Geen 7b?SPOILER: BonuspuntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gehoord dat de belgische puzzel nog een halve maand gaande is om af te kickenquote:Op donderdag 15 januari 2026 00:08 schreef PZZLD het volgende:
We kunnen weer verder met ons 'normale' leven
Gokje voor bonus:9 krijgt dan sowieso de 2 bonuspuntenSPOILER: BonuspuntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 is volgens mij wel een aantal keren opgelost
Gokje voor bonus:Mijn gok, maar goed ik blijf dingen husselen:SPOILER: BonuspuntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BonuspuntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste wensen!quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:09 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de belgische puzzel nog een halve maand gaande is om af te kicken
SPOILER: 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:38 schreef mAnnIVausD het volgende:
[..]SPOILER: 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:40 schreef CarloV het volgende:
[..]Over kamers gesproken;SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:41 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Over kamers gesproken;SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:43 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:45 schreef Beerrend het volgende:
[..]SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:47 schreef CarloV het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:48 schreef Beerrend het volgende:
[..]SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:51 schreef Legoblokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door mAnnIVausD op 15-01-2026 01:00:49 ]
Ik wordt nooit blij van de hints eigenlijk. Voor de helft van de vragen krijg ik een 'O nee, wat dom dat ik dat niet heb gezien' gevoel, en bij de andere helft een 'ik snap er geen reet van, volgens mij ben ik gewoon te dom om het te snappen' gevoel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:32 schreef billiebob123 het volgende:
De hints komen er nog aan. Misschien lukt het daarmee?
Ik ook nog niet. Ik heb inmiddels wel een mogelijk antwoord, maar nog geen sluitende methode. Als iemand het juiste antwoord weet met de juiste methode, dan mag je me graag een DM sturen!quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:35 schreef billiebob123 het volgende:
Met de hints snap ik 1b nog niet
[..]Dat is een hele lelijke 1...SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |