https://www.lidl.nl/p/sil(...)rmtedeken/p100368355quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:29 schreef Cathmar het volgende:
Morgen kijk ik verder voor een mooie warme deken voor mijn moeder
Dank voor de tips. Zal ook de winkel beschikbaarheid van Hema eens bekijken. Hier in de buurt niets, maar wellicht bij familie
Dat is ook maar een aanname. Lijkt me sterk dat iedereen dat gaat doen. Misschien dat mensen zich door dit besluit beter gaan informeren over wat een hamster echt nodig heeft voor ze er een aanschaffen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Door alle mensen die geen nieuwe dwerghamster mogen en een Syr in de bak gaan doen die ze al hebben, met de huisjes die ze al hebben.
die ziet er wel heel dunnig uit.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
https://www.lidl.nl/p/sil(...)rmtedeken/p100368355
Deze kon ik laatst niet vinden, maar ze hebben hem weer.
130 bij 180! Kan ook om je heen
Ik heb er hier 2 liggen en die bevallen zo goed, dat ik net een derde heb besteld ¯\_(ツ)_/¯quote:
Dat is een aanname die gebaseerd is op ervaringenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef trui het volgende:
[..]
Dat is ook maar een aanname. Lijkt me sterk dat iedereen dat gaat doen. Misschien dat mensen zich door dit besluit beter gaan informeren over wat een hamster echt nodig heeft voor ze er een aanschaffen.
Het punt is dus dat de lijst niet over dit soort omstandigheden gaat. Want anders zou er dus niets meer op staan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:56 schreef trui het volgende:
Dus verder gaan met kennis verspreiden, en deze soort anders ook maar van de lijst laten halen.
In elk geval geen reden om maar niks te doen lijkt me.
Die heeft puber ook. Heeft hem over hem heen gedrapeerd als hij bij zijn bureau zit (die kamer wordt echt koud als het buiten onder nul blijft)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:45 schreef -Spring het volgende:
Ik heb met kerst deze gekocht en die is fantastisch ♡
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000124089427/?s2a=
quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:21 schreef amaranta het volgende:
Jongens, is die Apocalypse er ondertussen al?
Wat fijn. Hier totaal andersom. Ze zijn niet naar buiten te krijgenquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:18 schreef exode het volgende:
Onze kinderen zijn met dit weer echt amper binnen te krijgen. Het heeft gisteren niet gesneeuwd maar ze hebben zich gisteren uren vermaakt in de tuin met de bevroren sneeuw van dinsdag. Hamers, schroevendraaiers van alles werd er gebruikt om ijsbeelden te maken![]()
Ook doen ze zelf allerlei proefjes met water en dat laten bevriezen met poppetjes erin etc.
B roept al jaren dat ie een hekel aan de zomer heeft en echt van de winter houdt. Dat blijkt ook nu weer. Hij vindt dit heerlijk, hij staat vroeg op, is energiek en blijNa maanden niet goed in zijn vel zitten, is dit zo fijn.
Er is mij door mijn schoonouders ook verteld dat dat moet, je eigen stoep schoonvegen. (Bij mijn ouderlijk huis lag de stoep, wat niet eens een officiële stoep was, aan de overkant van de weg, dus van thuis uit nooit meegekregen). Dat je anders aansprakelijk bent als er mensen uitglijden op je stoep. Maar ik denk dat ik er vorig jaar of twee jaar terug ofzo achter kwam, dat dat al sinds 2007 niet meer het geval is. En toevallig gisteren zag ik er weer een artikel over oppoppen ergens.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:32 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb prul met de slee naar school gebracht vanochtend :-D En mensen die hun stoep sneeuwvrij maken vervloekt (terwijl dat geen zin heeft, want 90% van de mensen doet het niet, op de straat ligt een pak van 10 cm en ook 'vrijgemaakte' stoep is glad doordat het nog steeds vriest...)
WA. De PDF is 'foolproof' gemaakt. Na 1 handtekening gaat 'ie op slot ofzo. Afijn, het is nu gelukt hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:28 schreef exode het volgende:
We hebben geen stoep, ja officieel wel, maar die is in gebruik als parkeerplek.
Zaterdag gaan de winterbanden onder onze auto, wel handig zo na de vorstperiodeWe dachten er dus allang over na maar voor Voorjaarsvakantie naar Denemarken 'moeten' we ze hebben. We zijn allang blij dat onze garage ons er tussen heeft gepropt want eigenlijk hadden ze pas in maart plek voor niet spoed dingen.
Voordeel van dat verloofde momenteel niet werkt, de auto staat 99% van de tijd voor de deur.
Vanochtend op de fiets 0 gladde wegstukken of whatever tegengekomen. Zelfs onze eigen straat was absoluut niet glad, terwijl er in onze straat nooit gestrooid wordt.
Maaruh, hoezo mag je de pdf niet aanpassen Quoi? Wat is dat voor onzin. Is het je WA verzekering? Of je AVP?
De volgende keer (hoop het niet) kan je dat makkelijk ontwijken hoor, ik moet best vaak beveiligde PDFjes bewerken. Stuur dan maar een DM.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
WA. De PDF is 'foolproof' gemaakt. Na 1 handtekening gaat 'ie op slot ofzo. Afijn, het is nu gelukt hoor.
Zijn die winterbanden alleen in sommige maanden verplicht in Denemarken trouwens? Wat hebben jullie een fijn vooruitzicht
Heerlijk, Lalandia.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:59 schreef exode het volgende:
[..]
De volgende keer (hoop het niet) kan je dat makkelijk ontwijken hoor, ik moet best vaak beveiligde PDFjes bewerken. Stuur dan maar een DM.
In Denemarken zijn volgens mij dezelfde regels als in Nederland, maar we gaan door Duitsland uiteraard en daar ga ik niet in februari zonder winterbanden rijden.
We zouden eigenlijk naar Disneyland gaan, Lalandia vorige week geboekt en Disneyland geannuleerd. Dus we zijn rijkelijk laat met regelen.
Ah dat is naar! Komt dat echt door de chemo en alles daar omheen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heerlijk, Lalandia.
Ik ben doorgaans ook zo handig met PDFs, maar er ging ook van alles mis. En ik ben er even pijnlijk achtergekomen dat mijn hoofd één grote elektrisch geladen bloemkool is geworden. Teveel prikkels. Ik moet maar weer eens keuzes maken. Nog minder prikkels opzoeken... Terwijl ik er van origine juist dol op ben.
Yep, helaas. En tijdens alle behandelingen functioneer je maar voor een paar procent. Nu ik weer net doe alsof ik alles weer oppak, wordt duidelijk dat het nog wat nawerkt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:16 schreef exode het volgende:
[..]
Ah dat is naar! Komt dat echt door de chemo en alles daar omheen?
Ja LalandiaB wordt middenin de Voorjaarsvakantie 10 jaar. Zijn eerste reactie was dat hij naar Lalandia wilde. Wij vonden dat nogal een gedoe, zit je daar op rolafstand van Legoland wat dicht is en vrijwel alles is in Denemarken dicht in die week. En dan dus ook nog eens winterbanden regelen.
Dus het werd Disneyland, maar ja, dat is geen optie momenteel met die vrouw met wie ik ga trouwen.
Nu alsnogEn we gaan uiteraard naar Legohouse want die is wel open
Gezonde traktaties vond ik ook een drama. Dan maak je iets gezonds waarvan je denkt dat de meeste het lekker vinden en er een beetje leuk uit ziet, blijkt een groot deel het niet te lusten en wordt het weggegooid. Zo zonde.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:19 schreef Budabuddumbam het volgende:
Heel veel bruin brood is ook nog eens gewoon witbrood met een kleurtje![]()
En mijn motto is dat een gezond eetpatroon ook bestaat uit ongezond eten.
Dat is bijvoorbeeld ook waarom we gewoon een patatdag hebben
Maar als mijn zoon naar school een broodje jam of speculoos wil dan vind ik dat toch echt aan mij.
Ik snap wel dat ze snickers en chips etc niet kunnen waarderen maar brood zou gewoon oke moeten zijn.
Bovendien is kaas en goede vleeswaren echt enorm duur een pot jam of chocopasta kom je veel verder mee als je het financieel niet makkelijk hebt.
Ik vind gezonde traktaties ook echt heel stomDaar was ik echt alleen het eerste jaar voorstander van.
We kijken nog of we een rondleiding door Lego House gaan boeken en sowieso weer lunchen bij Mini Chef, Lego hotel is wel open, dus ook even kijken of we daar gaan dineren.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yep, helaas. En tijdens alle behandelingen functioneer je maar voor een paar procent. Nu ik weer net doe alsof ik alles weer oppak, wordt duidelijk dat het nog wat nawerkt.
Legohouse is geweldig <3 En Denemarken natuurlijk ook. Wij hebben een hele leuke route gekozen vanaf daar naar huis, via wat eilandjes enzo. Laat maar weten als je iets wil weten. Maar volgens mij kennen jullie het daar zelf best goed.
Hoe is het met verloofde nu overigens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |