Die van de Hema is al heel lang niet meer beschikbaar. Was in november in de aanbieding, toen op en nooit meer binnen gekomen. Komt dus pas in het najaar weer verwacht ik.
Ik heb toevallig vorige week een elektrisch dekentje voor op de bank gekocht nadat ik niet meer op de Hema wilde wachten. Ik heb er uiteindelijk via Amazon een voor ¤35 gekocht in een kleur die me aanstond, van fleece want die zijn ook warm als ze uit staan. Het is wel een erg dunne deken (want de draadjes die er doorheen lopen moeten natuurlijk wel warmte afgeven) dus dat is wellicht iets om rekening mee te houden. Alles met accu was meteen ¤80 minimaal duurder en een flink stuk kleiner (en de accu ging maar een paar uur mee). Ik heb een yorcom of iets wat daarop lijkt.
En over arme dieren gesproken, mijn ouders gaan twee keer per jaar een maand of twee met de camper weg. Ze hadden nog 1 kat nadat de vorige twee jaar geleden overleed. Mijn oude katje (die haar kinderen al overleefd heeft, beestje is minimaal 16). De kat is een gezelligheidsbeestje en komt de tuin niet meer uit, maar zat dus elke keer alleen thuis (wel met dagelijks bezoek). Deze keer hebben ze besloten haar mee te nemen richting Portugal omdat ze het zo zielig vonden. Wij hadden er weinig vertrouwen in (ik heb haar ooit naar de dierenarts gereden onder luid gejammer), maar ze is aan haar tweede leven begonnen lijkt het wel als ik de filmpjes zie, helemaal enthousiast overal rondsnuffelen enzo! En m’n ouders zijn ook erg blij dat de kat er bij is