voor ashley ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:01 schreef Ireth het volgende:
En mijn autocorrectie heeft Rendier bedacht...
Dat is trouwens die ene met perioxide, extensions, fillers, botox en siliconen. Dezelfde behandeling als Pamela Anderson had indertijd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:08 schreef Snensie het volgende:
Ik stel voor om lip bakkes te noemen omdat ze continu rare bekken trekt.
Moestuin is wel lastig met deze temperaturen, moeten ze er een kas bij maken,quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:10 schreef -river- het volgende:
Geef ze anders een moestuin en een geit en wat kippen ofzo. Dit is zo achterhaald wat ze nu doen en daardoor hebben ze het heel de dag over eten.
Dat vind ik ook. Geef ze normaal te vreten en bedenk wat leuke uitdagingen, zoals een paar opdrachten rond de klok met aflossing, of zoietsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:08 schreef -river- het volgende:
Dat ze zelf brood moeten bakken is goed maar geef ze gewoon iets fatsoenlijks voor op brood en avondeten.
En dieren mag niet meer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moestuin is wel lastig met deze temperaturen, moeten ze er een kas bij maken,
Dat dacht ik vanmorgen al te begrijpen uit zijn gesprek met Ashley over kinderenquote:
Wat was het half elf of zo gisteravond ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor de nacht sowieso batterijwissel
Ja kan best hoor. Gewoon de wortelen en uien bij de boerenkool doen en smullen maarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Hutspot is toch met boerenkool aldus Alice
Ja zoietsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat was het half elf of zo gisteravond ?
A jakkesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:20 schreef Kodiak100 het volgende:
De inhoud van de riolering is omhoog gekomen in de douches
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:20 schreef Kodiak100 het volgende:
De inhoud van de riolering is omhoog gekomen in de douches.![]()
Hadden ze dat nu niet kunnen oplossen voor dit seizoen.
Kut stagiairs
FEBO héquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:20 schreef Kodiak100 het volgende:
De inhoud van de riolering is omhoog gekomen in de douches.
Hadden ze dat nu niet kunnen oplossen voor dit seizoen.
Kut stagiairs
Ja dat is waar. Budget zal wel op zijn…quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO hé
Waarom zou je iets fixxen als je ook gewoon kunt wachten tot je weer problemen hebt
pappen en nathoudenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO hé
Waarom zou je iets fixxen als je ook gewoon kunt wachten tot je weer problemen hebt
Vandaar het basic etenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Budget zal wel op zijn…
Naar al die prachtige gekleurde kamersquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Al het geld is naar de interieurarchitect gegaan![]()
nou, hoeft geen rosbief of dergelijke te zijn maar gekookte worst of ham of pindakaas en chocopasta is toch het minste.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:08 schreef -river- het volgende:
Dat ze zelf brood moeten bakken is goed maar geef ze gewoon iets fatsoenlijks voor op brood en avondeten.
Ah ik heb dat met één oog gezienquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was te zien in zijn voorstel video.
Co ouderschap met de moeder.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
Hebben we eigenlijk al iets van een slaapkamer indeling? Wie waar slaapt en naast wie??
Inderdaad maar half Nederland is toch wel aan die flaskes begonnen. Hier staan ook drie op het aanrecht klaar om gevuld te worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Flaske is ook gestopt met de sponsoring zo te zien
De teams slapen in een bed, denk dat dat zo moet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
Hebben we eigenlijk al iets van een slaapkamer indeling? Wie waar slaapt en naast wie??
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
Alice lijkt vooralsnog veel bezig met zichzelfquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice staat normaal altijd aan, heb haar vandaag weinig zien uitvoeren
Tweepersoons bedden?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ik heb Tom en Sonja volgens mij bed rechts in roze gezien.
Tyron bij het blauwe bed rechtsboven.
Als jullie meer namen weten zet ik ze er later wel even bij
Heb hier een bijgewerkt plattegrondje gezet
ledn81 in BB / Het interieur van het BigBrother huis 2024
Tja, een muts is een echte muts als er altijd een muts op zitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:35 schreef Ireth het volgende:
Ashley ligt met badjas aan en muts op op de bank...
"Heerlijk, zo zit ik ook altijd thuis....."
Het gekke is dat er op het buitenterrein een een paar kleine boogkassen liggen opgeslagen ...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moestuin is wel lastig met deze temperaturen, moeten ze er een kas bij maken,
nog niet gezien? Ze hebben een plankje dat omhoog kan ertussenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tweepersoons bedden?Ik voorzie weer een hoop streamlocks
![]()
Nee, had ik ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
nog niet gezien? Ze hebben een plankje dat omhoog kan ertussen![]()
[ afbeelding ]
Plankje kan omlaag als er wat anders omhoog komtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, had ik ik nog niet gezien.Benieuwd hoe ze met zo'n plank ertussen grensoverschrijdend bezig gaan zijn
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Plankje kan omlaag als er wat anders omhoog komt
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Een duimpjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Beetje slap geklets terwijl we naar de stream kijken is toch wel leuk Flow3rtje, zonder Fok had ik allang niet meer gekeken.quote:
jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:53 schreef HappyCharly het volgende:
beide streams zelfde beeld toch? van gesprek op de bank ...
in haar profiel staat datquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice is de eerste die zelf opstapt ....
Denk het niet DGK, ik vind haar best wel rielekst , en zelfs best wel op haar gemak, om maar eens iets dubbel eruit te gooienquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice is de eerste die zelf opstapt ....
Weet niet, ze mist nu haar vriend al .... filmpjes tot 1800 uur staan trouwens onlinequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Denk het niet DGK, ik vind haar best wel rielekst , en zelfs best wel op haar gemak,
om maar eens iets dubbel eruit te gooien
vanochtend vandaagquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
Wat heeft Alice allemaal meegemaakt dan?
Moet er niet aan denken. Het is in iedere rls altijd raak.quote:
neequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanochtend vandaag
sporten
niemand heeft wat anderes
gemakt vandaag
helemal geen ideequote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee
ze bedoelde dat ze privé heel veel heeft meegemaakt
wat dan?
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Tom wel een relaxte gast tot nu toe ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zo verstopfte de rioolquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:02 schreef Snoozey het volgende:
iemand had haar tampon vanmorge doorgespoeld
Zo tetteren die Alice.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Een aflevering van shownieuws is niks met het gesprek tussen Alice en Ariana
Ik ben wel heel benieuwd wat ze er voor samenvatting van hebben gemaakt en of er nog duidelijk wordt wat er met basili is gebeurdquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zometeen maar weer even verplicht de uitzending kijken ...
Op deze manier trekken ze kijkers. Maar denk niet dat we dat vandaag al gaan zien. Ze lopen een paar dagen achter toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd wat ze er voor samenvatting van hebben gemaakt en of er nog duidelijk wordt wat er met basili is gebeurd
ik loop nu al achter, wat is er met basili?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op deze manier trekken ze kijkers. Maar denk niet dat we dat vandaag al gaan zien. Ze lopen een paar dagen achter toch?
Dies zoek. Hij mocht nomineren was gisteren in de uitzending en zodra de streams aan gingen zagen we dat ie weg was. Schijnbaar snachts verdwenen, de overige bewoners weten het ook niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik loop nu al achter, wat is er met basili?
Waarschijnlijk spiegelkamer ofzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh vaag zegquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dies zoek. Hij mocht nomineren was gisteren in de uitzending en zodra de streams aan gingen zagen we dat ie weg was. Schijnbaar snachts verdwenen, de overige bewoners weten het ook niet.
Met warm water, muntje gebruikt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh vaag zeg
ga zo maar even de tv uitzending kijken, wie weet horen we iets
en ontopic, de mannen die in de hottub zijn geweest staan te douchen
ja en de ene jagd dequote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
De heren hebben galant de afwas gedaan
Ineens verdwenen. Zal wel ergens in een geheime kamer zittenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gisteren stond de uitzending paar minuten voor begin op videoland zonder reclamequote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zometeen maar weer even verplicht de uitzending kijken ...
in de mirror room ook waarschijnlijk. Daar is plek voor 3 stoelen/slaapbanken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ineens verdwenen. Zal wel ergens in een geheime kamer zitten
nu ook!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Gisteren stond de uitzending paar minuten voor begin op videoland zonder reclame
andere jaren welquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:22 schreef Snoozey het volgende:
als we rtl 5 kijken via vl mogen we dan niet in tv?
Niet spoilerenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef rinardo het volgende:
ja videoland staat er al op , ik kijk al
Waarschijnlijk wel. Of er moet nog een geheime kamer zijn?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
in de mirror room ook waarschijnlijk. Daar is plek voor 3 stoelen/slaapbanken.
Je mag in. De cos wel over tv toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:27 schreef Snoozey het volgende:
ooo je mag hier niet praten over tv! duidelijk
Hij doet een robjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
Afwas met allesreiniger gedaan, Lenie gaat uit zijn dakplaat![]()
Ja hoor. Alleen in tv niet over de streams of als je vooruitkijkt op vidoe landquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag in. De cos wel over tv toch?
Tv wat mij betreft wel, maar videoland loopt voorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helderquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen in tv niet over de streams of als je vooruitkijkt op vidoe land
ja mag altijd @Dottekequote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
in tv juist niet, want dan spoiler jequote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tv wat mij betreft wel, maar videoland loopt voorMaar wie ben ik, ben geen mod...
Ja hoor mag gewoon.quote:
Zo bedoel ik het ook nietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
in tv juist niet, want dan spoiler je
dus even voor de zekerheid, mag je in de cos wel over de videoland uitzending praten? die staat er al op namelijk..quote:
Ze heeft een vriendquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:35 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik zie daar wel iemand op springen
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:37 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Als die eens te hard neerploft in de zetel botst ze zichzelf uit BB.
4 dagenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:38 schreef KangaP het volgende:
Eerste dag dat ik naar de streams kijk, en ik kan me niet van de indruk ontdoen , dat de kandidaten al langer dan van gisteren Maandag 15 jan in het huis zitten , of zie ik dat verkeerd?
dat klopt helemaalquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:38 schreef KangaP het volgende:
Eerste dag dat ik naar de streams kijk, en ik kan me niet van de indruk ontdoen , dat de kandidaten al langer dan van gisteren Maandag 15 jan in het huis zitten , of zie ik dat verkeerd?
Mooie strakke billen is tot daar aan toe maar om dan dag in dag uit met het zelfde strakje broekje met blote benen rond te gaan lopen is wel een beetje overdreven.quote:
Soort van implantaat springkussenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:37 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Als die eens te hard neerploft in de zetel botst ze zichzelf uit BB.
en de grijze garnaal wordt rozequote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
als die nog rauw is, gekookt is die roze
Ja die opdracht hebben we gisteravond nog gehoordquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:43 schreef rinardo het volgende:
Ahhhh die 4 bol spiegels hebben die 2 uit de mirrorroom stiekem geplaatst
Dit is commentaar op streams, tv uitzending in tv topic. Maar dat is mijn mening. Ik kijk de tv uitzending meestal later terug.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:43 schreef Dotteke het volgende:
Oke laten we stemmen. Wel of niet de uitzending die op videoland staat hier bespreken [poll=6570]
Denk dat iedereen hem wel snapt 😉quote:
Het zal veel stemmen opleveren bij mannen maar vrouwen gaan snel jaloers zijn en omwille dat er bij reality programma's meer vrouwen dan mannen stemmen werkt dit averechts.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mooie strakke billen is tot daar aan toe maar om dan dag in dag uit met het zelfde strakje broekje met blote benen rond te gaan lopen is wel een beetje overdreven.
Het is vooruitkijken op videoland. Is geen stream.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:44 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dit is commentaar op streams, tv uitzending in tv topic. Maar dat is mijn mening. Ik kijk de tv uitzending meestal later terug.
Jij denkt dat een vrouw een andere vrouw weg stemt om haar billenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het zal veel stemmen opleveren bij mannen maar vrouwen gaan snel jaloers zijn en omwille dat er bij reality programma's meer vrouwen dan mannen stemmen werkt dit averechts.
Dit programma trekt zeker veel meer vrouwen dan mannen dus dan gaat ze afquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het zal veel stemmen opleveren bij mannen maar vrouwen gaan snel jaloers zijn en omwille dat er bij reality programma's meer vrouwen dan mannen stemmen werkt dit averechts.
jaa ik heb nee gestemd. dit kloptquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:44 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dit is commentaar op streams, tv uitzending in tv topic. Maar dat is mijn mening. Ik kijk de tv uitzending meestal later terug.
Ja was het ook. Maar kan het er niet meer bijzetten.quote:
Waarom zou je dat willen? Laat de cos de cosquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:43 schreef Dotteke het volgende:
Oke laten we stemmen zodat het voor iedereen leuk blijft in de COS Wel of niet de uitzending die op videoland staat hier bespreken [poll=6570]
maakt niet uit, heb al keus gemaaktquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het ook. Maar kan het er niet meer bijzetten.
Ik snap er niks meer van. Maar waarom uitzendingen die klaar staan op videoland voor de tv bij commentaar op streams willen bespreken?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is vooruitkijken op videoland. Is geen stream.
Lekker onduidelijk gaat het dan worden idd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Maar waarom uitzendingen die klaar staan op videoland voor de tv bij commentaar op streams willen bespreken?
Vrouwelijke jaloezie gaat ver. Chiara werd ook deels gehaat omdat ze alle mannen daar aantrok.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij denkt dat een vrouw een andere vrouw weg stemt om haar billen
Zo gaat dat nu er is ook een topic voor tv uitzendingen maar die wordt hier ook besproken. Gaat ook automatisch denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Maar waarom uitzendingen die klaar staan op videoland voor de tv bij commentaar op streams willen bespreken?
Is er iets bij gehouden van het totaal aantal coins?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:49 schreef rinardo het volgende:
Danny en Tyron 21 coins gewonnen @:Dotteke
Nee hij is snachts verdwenenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:51 schreef GayGuy het volgende:
Weten we al wat er met die ene jongen (weet de namen nog niet) gebeurd is? Is hij echt weg?
Ok, lijkt mij wel een beetje verwarrend als je over streams praat waar je naar kijkt en er komt dan uitzending commentaar doorheen, maar meeste stemmen gelden dus was alleen maar mijn meningquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gaat dat nu er is ook een topic voor tv uitzendingen maar die wordt hier ook besproken. Gaat ook automatisch denk ik.
Mij maakt echt het niet uitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ok, lijkt mij wel een beetje verwarrend als je over streams praat waar je naar kijkt en er komt dan uitzending commentaar doorheen, maar meeste stemmen gelden dus was alleen maar mijn mening
Nope. Zover ik weet niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:51 schreef GayGuy het volgende:
Weten we al wat er met die ene jongen (weet de namen nog niet) gebeurd is? Is hij echt weg?
Maar daar mag je niet over Videoland uitzending praten omdat je dan voorlooptquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij maakt echt het niet uit
Er wordt hier ook altijd over de tv uitzendingen gesproken. Probeer wel iedereen mee te lokken naar Gert in het tv topic 😉
Scherp!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat mij opviel in de uitzending, in beeld staat dag 3 en BB vraagt ze vervolgens naar de
eerste nacht in het huis ... foutje in de montage of wat
nieuwe laptop? er is een instelling die je moet veranderen namelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:56 schreef ben34567 het volgende:
Enige mogelijkheid om op go play screenshots te maken ? Vorig jaar kon dit.
wat voor idee dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
Ashley had een dom idee om het spel van de coins te winnen
Ja. Ik weet het. Misschien een topic openen om over de videoland aflevering te praten?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar daar mag je niet over Videoland uitzending praten omdat je dan voorloopt
Ze moesten tegels omdraaienquote:
Lijkt mij een goed ideequote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het. Misschien een topic openen om over de videoland aflevering te praten?
de tv loopt achter op de streams, dus dat je in het tv topic de streams niet bespreekt begrijp ikquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij maakt echt het niet uit
Er wordt hier ook altijd over de tv uitzendingen gesproken. Probeer wel iedereen mee te lokken naar Gert in het tv topic 😉
Zou zeker een optie zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het. Misschien een topic openen om over de videoland aflevering te praten?
Selecteer het paneel Geavanceerd en het tabblad Algemeen. Haal het vinkje weg bij Hardwareversnelling gebruiken wanneer beschikbaar. en selecteer Afsluiten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:56 schreef ben34567 het volgende:
Enige mogelijkheid om op go play screenshots te maken ? Vorig jaar kon dit.
eens, het is een half uur per dagquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
de tv loopt achter op de streams, dus dat je in het tv topic de streams niet bespreekt begrijp ik
maar als je op videoland kijkt en niet live, dan kun je dus eigenlijk nergens kletsen...
vandaar dat het fijn is dat je wel iets in de cos zou kunnen zeggen
(dacht dat dat ook bij ejvjl wel zo was enzo)
Denk dat het in praktijk ook wel mee zal vallen
my 2 cents
Ja, goede oplossing ...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:01 schreef Dotteke het volgende:
BB / BbVooruitkijken op videoland
Hopelijk is zo iedereen tevreden
Waar vind je het panel geavanceerd ? Er staat niets bij instellingen of rechtermuisknop. Heb het over de Belgische streamquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
Selecteer het paneel Geavanceerd en het tabblad Algemeen. Haal het vinkje weg bij Hardwareversnelling gebruiken wanneer beschikbaar. en selecteer Afsluiten.
ja das wel even kijken of dat werkt...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:05 schreef Snoozey het volgende:
gaan sommigen nu in 3 topics zitten zeker
nee, gewoon elke dag 3 kwartier niet chatten, makkelijkste oplossingquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:05 schreef Snoozey het volgende:
gaan sommigen nu in 3 topics zitten zeker
is altijd de eerste dagen, wordt wel beterquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Niet luisteren naar elkaar obo opgezegd geen zin om weer te irriteren
Jawel maar klaar met dit conceptquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
is altijd de eerste dagen, wordt wel beter
Er is speciaal iemand voor ingehuurd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik blijf me afvragen hoeveel geld febo aan dit interieur heeft uitgeven, zo lelijk
heb ik denk gemist?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:13 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Beetje leuk doen en ondertussen mes steken bah
Ik las het, maar ik weet niet of dat het minder erg maaktquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is speciaal iemand voor ingehuurd.
stevie wonderquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is speciaal iemand voor ingehuurd.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik las het, maar ik weet niet of dat het minder erg maakt
is dat in de uitzending? want die kijk ik later wel.quote:
dat heb ik gemist danquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:13 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Beetje leuk doen en ondertussen mes steken bah
De FEBO doet meequote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Zouden ze elke avond verplicht rond deze tijd moeten weerwolven? Gister was het rond deze tijd geloof ik.
Hij is te aanwezig vind ik met zijn zagerige stem. Telkens als ik de stream opendoe is die aan het praten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien moet je zelf gaan slapen Tom. Je stem zorgt voor steeds meer irritatie bij mij
dat dacht ik ook. zodat we tv kunnen kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Zouden ze elke avond verplicht rond deze tijd moeten weerwolven? Gister was het rond deze tijd geloof ik.
Wees blij dat Ronahi nog niet op de streams isquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij is te aanwezig vind ik met zijn zagerige stem. Telkens als ik de stream opendoe is die aan het praten.
Nog niet..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wees blij dat Ronahi nog niet op de streams is
tom is eye candy die moet blijvenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien moet je zelf gaan slapen Tom. Je stem zorgt voor steeds meer irritatie bij mij
Komt door het sssttotterenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Adriana voelt zich duidelijk nog niet op haar gemak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |