Het ziet er zoooo onnatuurlijk (en LELIJK) uit dat ik echt niet snap waar om ze het doenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:34 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Trashley dus...
In't Frans zou men zeggen 'quelle geule'.
Die vreemde mondvorm zit in elk geval al in de familie zo te zien...
Qua persoonlijkheid kan ik er nog geen idee over hebben wegens te weinig gezien, maar elke keer ik dat gezicht zie vind ik het verschrikkelijk wat mensen zichzelf toch allemaal aandoen tegenwoordig en het dan op één of andere manier nog mooi denken te vinden.
Ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:58 schreef Donna1000 het volgende:
Van wat ik tot nu toe heb gezien, vind ik Karen en Danny de leukste
Ik mag toch hopen dat die een grapje maaktequote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:09 schreef Lillibet het volgende:
Tom denkt dat kip geen vlees is want dat is gevogelte
leek er niet opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die een grapje maakte
Eigelijk he, en 2 dezelfde streams en regelmatig SL. Plezier om te kijken wordt al minder bij mequote:
Van mij ook hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie is wel heel erg enthousiast als hij hoort dat hij mee mag doen. Dan mag ie er toch nog maar even in blijven.
Ja, die weet alles al, wie er over haar lult op Fok, wie gaat winnen en nog veel meerquote:
Geen idee meer wie er op judeska kwam,maar ik ben elke keer haar naam kwijtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:33 schreef Harry het volgende:
Judeska = Ariana ??
Waarom die eerste naam?
Ik vind hem,zolang die niet gaat zingen tenminste, ook wel te pruimen. (Maar dat zingen geldt wat mij betreft voor iedereen)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van mij ook hoor.
Ik vind hem niet vervelend.
Oh jaa die bechamelsaus van Kitty overal overheenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:33 schreef Ireth het volgende:
Wat zat dit jaar hét bb-voedsel gaan worden na de bechamelsaus, de verzopen-in-olie-boterhammen en de eeuwige kwark met pindasaus...
na zoveel jaar BB zou je toch verwachten dat de kandidaten zich hadden verdiept in koken voor grotere groepen en met weinig middelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:42 schreef ledn81 het volgende:
Weer geen kruiden om te koken op een beetje zout na. Deze hele week dus weer hele lading kip, paprika en pasta. Dat is duidelijk niet veranderd/verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Erg jammer BB
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
En dat alles met een roze pak aan, dat ik ongeveer hier kon ruiken![]()
![]()
Het is gewoon saai. Het gaat niet om de bewoners en wat ze wel of niet kunnen. Zonder kruiden met alleen een beetje zout en olie koken is gewoon erg beperkt. En dan ook meteen een hele week met dezelfde ingredienten. Hebben we nu wel gezien en is saai.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
na zoveel jaar BB zou je toch verwachten dat de kandidaten zich hadden verdiept in koken voor grotere groepen en met weinig middelen.
Het maakt je belangrijk, je zult dan niet snel worden weggestemd enz.
ze geven altijd andere namen aan de bewoners, dat hoort hier zo, ik vind dat ook erg lastig. geloof dat er ook 1 lips heetquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:33 schreef Harry het volgende:
Judeska = Ariana ??
Waarom die eerste naam?
Ik schreef per ongeluk ashletquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Trashley vind ik wel goed gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |