Eentje danquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een drankje dan maar
Welke delen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:50 schreef bpi het volgende:
Er moet eens iemand kijken voor de vorige delen er in te zetten.
Ze zijn gekoppeld hoor volgen elkaar op.quote:
Stond dat niet in de beginpost een link naar het vorige deel?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn gekoppeld hoor volgen elkaar op.
Kanaal 247 Telenet of via Videoland.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:02 schreef mootie het volgende:
Zijn er streams, zo ja, waar?
Een beetje info in de op zou top zijn
Er zijn nog geen streams. Die beginnen maandag pas en die zijn gewoon op videoland.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:02 schreef mootie het volgende:
Nee , vanaf 15 januari, de titel van deze topic is een grapje denk ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:02 schreef mootie het volgende:
Je hoeft enkel op het pijltje te klikken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:02 schreef bpi het volgende:
[..]
Stond dat niet in de beginpost een link naar het vorige deel?
Oh wat hilarisch.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee , vanaf 15 januari, de titel van deze topic is een grapje denk ik.
Staat nooit in de sc. Staat maandag allemaal in de COSquote:
Oh ja, ook overdreven, een beetje info.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat nooit in de sc. Staat maandag allemaal in de COS
Boek lekker een chaletje ergens in de bergen met Marioquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ja, ook overdreven, een beetje info.
Is al jaren zo, geen idee waaromquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Weet iemand waarom de Belgen eigenlijk maar 1 stream hebben?
Als je VPN hebt kun je die vanuit NL wel zonder abo, dus gratis bekijken trouwens
Dat is alle jaren zo geweest helaas voor de Belgen. Geen idee wat de reden echt is. Zal met kosten te maken hebben, maar is ook onhandig. Volgens mij is er in België ook wel 1 (betaalde) zender die constant 1 stream uitzend. Ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Als zij maar 1 'stream' mogen uitzenden, dan jullie ook maar 1 livestream.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Weet iemand waarom de Belgen eigenlijk maar 1 stream hebben?
Als je VPN hebt kun je die vanuit NL wel zonder abo, dus gratis bekijken trouwens
Zorg je toch dat je de lapo hebt. Kan je het zelf in de OP zettenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ja, ook overdreven, een beetje info.
Benieuwd wie er dan vervangen is. Maar dat zien we maandag vast welquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:23 schreef Hunter het volgende:
https://nl.nieuws-247.be/big-brother-bewoner-vervangen
Big Brother zou al een bewoner vervangen hebben. Eén van de huidige bewoners zou halsoverkop naar Amsterdam vertrokken zijn om een andere bewoner te vervangen. Dat zou al gebeurd zijn voor de bewoners het huis in gingen. Of die ene bewoner ziek was en daardoor vervangen werd is niet duidelijk.
Dat gebeurt idd elk jaar wel. Zal vast komende weken tijdens gesprekken onderling naar boven komen (tussen de streamlocks door) dat Pietje, of Klaasje ipv Truusje kwam omdat X gebeurde blabla Maar Truusje komt dan alsnog later wel als ziekte over is of het andere gedoe achter de rug is. Beetje sensatie post van die websitequote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:23 schreef Hunter het volgende:
https://nl.nieuws-247.be/big-brother-bewoner-vervangen
Big Brother zou al een bewoner vervangen hebben. Eén van de huidige bewoners zou halsoverkop naar Amsterdam vertrokken zijn om een andere bewoner te vervangen. Dat zou al gebeurd zijn voor de bewoners het huis in gingen. Of die ene bewoner ziek was en daardoor vervangen werd is niet duidelijk.
Dacht dat er 1 gratis stream is, en 2 waar dan wel voor betaald moet worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is alle jaren zo geweest helaas voor de Belgen. Geen idee wat de reden echt is. Zal met kosten te maken hebben, maar is ook onhandig. Volgens mij is er in België ook wel 1 (betaalde) zender die constant 1 stream uitzend. Ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Als zij maar 1 'stream' mogen uitzenden, dan jullie ook maar 1 livestream.
Met chrome en firefox kon je vorig jaar via picture-in-picture ook nog een stuk terugspoelen, handig voor gifs enzo, maar of dat een uur of meer was durf ik eigenlijk niet te zeggen. Heb het op die manier bij ejvjl gedaan, en daar kon je een behoorlijk eind terug.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
Is al jaren zo, geen idee waarom
in 1999 hadden we vier streams
En tot vorig jaar konden we een uur terugkijken in de streams
Nee. Dat is er niet. Enkel via goplay app te bekijken met reclames tussen. En voor de telenet klanten is het kanaal 247 ook met reclames.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat er 1 gratis stream is, en 2 waar dan wel voor betaald moet worden.
OK, dan heb ik het fout, dacht echt het ooit hier te hebben gelezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:38 schreef bpi het volgende:
[..]
Nee. Dat is er niet. Enkel via goplay app te bekijken met reclames tussen. En voor de telenet klanten is het kanaal 247 ook met reclames.
De meeste pakken Videoland wij wonen ook in België en hebben ons gewoon Videoland genomen. Vpn hoeft zelfs niet meer.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
OK, dan heb ik het fout, dacht echt het ooit hier te hebben gelezen.
Wel zo gemakkelijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:46 schreef bpi het volgende:
[..]
De meeste pakken Videoland wij wonen ook in België en hebben ons gewoon Videoland genomen. Vpn hoeft zelfs niet meer.
Dat is wel beter ja! Dacht dat je voor Videoland in het buitenland minstens een NL adres nodig had. Mooi dat jullie deze optie ook hebbenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:46 schreef bpi het volgende:
[..]
De meeste pakken Videoland wij wonen ook in België en hebben ons gewoon Videoland genomen. Vpn hoeft zelfs niet meer.
Wij hebben toen wel via vpn geregistreerd. Zolang dat ze betaald worden zullen ze er niet om gevenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel zo gemakkelijk.
Wist dat je Videoland vanuit het buitenland kan bekijken, maar dat registreren in NL moest plaatsvinden.
Geen idee wat ik heb opgegeven als adres 😂quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja! Dacht dat je voor Videoland in het buitenland minstens een NL adres nodig had. Mooi dat jullie deze optie ook hebben
Je werd al gemist.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Meld zich, voor het volgende seizoen BB
Hé héquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Meld zich, voor het volgende seizoen BB
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:13 schreef Niki.P het volgende:
Heb er zin in! Voor het eerst sinds jaren ben ik van plan Big Brother Nederland(en België) weer te kijken! Toen het jaren niet op tv was was ik over gestapt naar de Amerikaanse en Canadese versies en niet teruggekomen toen het terug was, maar ik dacht dit jaar ga ik weer eens streams kijken!
Leuk dat Willewa er weer bij is. Ik heb er zoveel zin in. Ik was Charlotte. Leuk en fijn dit allemaal.quote:Op zondag 14 januari 2024 01:38 schreef Willewa het volgende:
[..]![]()
Je hebt in mijn ogen 3 hele leuke edities gemist, dus na dit seizoen kan je die andere 3 eventueel nog terugkijken op Videoland
Heyyy Charlotte-007 toch? Of ‘my name is Charleroi, I’m riding in my car’? (toepasselijke nieuwe username ;p)quote:Op zondag 14 januari 2024 01:55 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Leuk dat Willewa er weer bij is. Ik heb er zoveel zin in. Ik was Charlotte. Leuk en fijn dit allemaal.
ja kan de laptop ook streamen naar je smart tv he, net als je je telefoon streamt naar de tv. open het beeld op je laptop en klik dan op dat vierkantje in de hoek en kies stream tv, of zoek apparaten in de buurt, dan vind hij de tv.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:54 schreef tassie127 het volgende:
Ik moet nog kijken hoe of wat dit jaar. Heb Videoland maar keek vorig jaar via laptop met adblocker. Dus geen last van reclames. Maar nu hebben we wel smart tv met Videoland en dus reclames! Eens kijken of ik via tv ga kijken of misschien kan toch via de laptop zonder reclame!
Hey Maz, jammer dat de streams pas daarna beginnen een latertjequote:Op zondag 14 januari 2024 08:38 schreef Mazikeen het volgende:
Nog 1 nachtje slapen![]()
Ik heb er gewoon zin in
Ja dat is wel weer jammerquote:Op zondag 14 januari 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz, jammer dat de streams pas daarna beginnen een latertje
O spannend.quote:Op zondag 14 januari 2024 09:18 schreef Hunter het volgende:
https://nl.nieuws-247.be/kijkers-oog-in-oog-met-bewoners
In het programmaschema van Play247 (de Belgische livestream) staat het volgende: “Big Brother is watching you, en jij kijkt mee. Meer nog. Jij zit op de eerste rij met de livestream van Big Brother en dit 24/7. Op woensdag en op zondag sta je telkens om 17 uur oog in oog met de bewoners.”
Helaas zeiden ze vorig ook zoiets ("Jij bepaalt mee"). Zaten we allemaal om vijf uur zondagmiddag te wachten en gebeurde er niks.quote:
ja klopt, die had ik gister ook in Media gezet, vorig jaar was dat alleen woensdag, ze hebben dus nu de zondag erbij gepakt.quote:Op zondag 14 januari 2024 09:18 schreef Hunter het volgende:
https://nl.nieuws-247.be/kijkers-oog-in-oog-met-bewoners
In het programmaschema van Play247 (de Belgische livestream) staat het volgende: “Big Brother is watching you, en jij kijkt mee. Meer nog. Jij zit op de eerste rij met de livestream van Big Brother en dit 24/7. Op woensdag en op zondag sta je telkens om 17 uur oog in oog met de bewoners.”
O echt, dat ben ik dan al weer vergeten.quote:Op zondag 14 januari 2024 09:23 schreef Hunter het volgende:
[..]
Helaas zeiden ze vorig ook zoiets ("Jij bepaalt mee"). Zaten we allemaal om vijf uur zondagmiddag te wachten en gebeurde er niks.
Ben benieuwd hoe de pol is na een week streams zou hij dan nog de kleine voorkeur hebben?quote:Op zondag 14 januari 2024 09:25 schreef rinardo het volgende:
De 1e indruk van mijn pol geeft een kleine voorkeur aan bij Lenie rinardo in BB / [BB 2024 SC #2] Voor de gezellige babbel
Hangt van de mannenoogjes af denk ik hahahahaquote:Op zondag 14 januari 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de pol is na een week streams zou hij dan nog de kleine voorkeur hebben?
Dat. Er gebeurde alleen op woensdag wat.quote:Op zondag 14 januari 2024 09:23 schreef Hunter het volgende:
[..]
Helaas zeiden ze vorig ook zoiets ("Jij bepaalt mee"). Zaten we allemaal om vijf uur zondagmiddag te wachten en gebeurde er niks.
Waarschijnlijk wel. Er is verder nog niets over bekend gemaakt. Maar zo gaat het meestalquote:Op zondag 14 januari 2024 10:55 schreef TheLuckyman het volgende:
Misschien al gesteld en geantwoord. Maar vanaf hoe laat zijn de stream eigenlijk morgen? Pas na de aflevering?
Het zou gek zijn als ze een live uitzending zouden doen met bewoners die het huis binnenkomen, en wij kijken al een tijdje naar die bewoners in het huis.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:55 schreef TheLuckyman het volgende:
Misschien al gesteld en geantwoord. Maar vanaf hoe laat zijn de stream eigenlijk morgen? Pas na de aflevering?
En volgens mij staat er nergens dat morgen de kick-off live is.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:43 schreef freaky40 het volgende:
Er wordt van te voren er wel bij verteld dat de bewoners al enkele dagen in het huis verblijven, als de streams live gaan meen ik mij te herinneren van vorig jaar.
Uitzending op de Nederlandse tv is na 22:00 afgelopen.. dus ik denk na 22:00 dus pas. Maar misschien ook later omdat in België de uitzending later begintquote:Op zondag 14 januari 2024 10:55 schreef TheLuckyman het volgende:
Streams kunnen gewoon meteen aan na de uitzending op RTL, want er zullen weinig Belgen zijn die Videoland hebben.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uitzending op de Nederlandse tv is na 22:00 afgelopen.. dus ik denk na 22:00 dus pas. Maar misschien ook later omdat in België de uitzending later begint
Wat ik wel raar vind, waarom de eerste uitzending van Ned en Belg zo'n tijd verschil tussen zit
Ja dat wel weer.. Maar toch is t raar dat de tijden niet gelijk zijn..quote:Op zondag 14 januari 2024 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Streams kunnen gewoon meteen aan na de uitzending op RTL, want er zullen weinig Belgen zijn die Videoland hebben.
De uitzending kan je volgen via goplay app. Daar komt de uitzending ook online op hetzelfde tijdstip als de Nederlandse uitzending. De livestream ging verleden jaar een 10 minuten voor het einde van de livestream open.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat wel weer.. Maar toch is t raar dat de tijden niet gelijk zijn..
RTL5 zendt het programma op primetime uit, de Belg niet.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig weer..quote:Op zondag 14 januari 2024 13:39 schreef bpi het volgende:
[..]
De uitzending kan je volgen via goplay app. Daar komt de uitzending ook online op hetzelfde tijdstip als de Nederlandse uitzending. De livestream ging verleden jaar een 10 minuten voor het einde van de livestream open.
Wel Belg en ook Videolandquote:Op zondag 14 januari 2024 13:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig weer..
Gelukkig heb ik zelf VL en ben ik geen Belg
En 2 streams.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig weer..
Gelukkig heb ik zelf VL en ben ik geen Belg
ik vind Jill juist heel leuk nu. Ze is gewoon zichzelf .quote:Op zondag 14 januari 2024 16:45 schreef Hunter het volgende:
Om een of andere reden kan insta berichten hier niet naartoe kopiëren
https://www.instagram.com/reel/C2FbpcQtg-m
Jill is een oud wijf geworden
en Leroy is nog steeds niet over de legoblokjes heen
is ook al eens in Nederland geweest met duo's , broers, zussen, vader/zoon moeder/dochter enz.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:12 schreef Ace90ace het volgende:
Is er niet eens een seizoen geweest in Autstralië waarbij er duo's gevormd moesten worden. En dat er ook echten duo's inzaten zoals vader en dochter? Misschien daarom deze duo bedden?
Nou.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind Jill juist heel leuk nu. Ze is gewoon zichzelf .
En als er wordt gevraagd naar je meest memorabele momenten is het natuurlijk niet raar dat dan Leroy over die legoblokjes begint .
Leuk stel zo samen.
Ben het met @Verida eensquote:
eens!!!! en iemand een oud wijf noemen is ook pestgedrag.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind Jill juist heel leuk nu. Ze is gewoon zichzelf .
En als er wordt gevraagd naar je meest memorabele momenten is het natuurlijk niet raar dat dan Leroy over die legoblokjes begint .
Leuk stel zo samen.
Ieder zijn eigen mening over wat ze van iemand vindenquote:Op zondag 14 januari 2024 18:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
eens!!!! en iemand een oud wijf noemen is ook pestgedrag.
Hey Fritsiequote:Op zondag 14 januari 2024 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kruimeltje heeft jullie gevonden![]()
Hoe is het met je?quote:
Jaaaquote:Op zondag 14 januari 2024 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat hier wel aardig, alleen nogsteeds problemen met m'n voeten door de neuropathie.quote:
O neuropathie is vreselijk. Sterktequote:Op zondag 14 januari 2024 19:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat hier wel aardig, alleen nogsteeds problemen met m'n voeten door de neuropathie.
En gister was het alweer de dag dat @:Bwenniebren 10 jaar geleden overleed
Nee geen contact meer met Maxim, wel heb ik Brennie d'r zus Ria op facebook en spreken elkaar afentoe.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O neuropathie is vreselijk. Sterkte![]()
Ja ik zag het op je facebook. Wat gaat dat snel he. Heb je nog steeds contact met haar dochter?
Eens ze passen prima bij elkaar.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moest toch weer even lachen om Jill. En volgens mij passen Jill en Leroy goed bij elkaar. Zelfde soort mensen. Leuk voor ze.
Dat is ook wel fijn. Kan je samen over bwennie praten.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee geen contact meer met Maxim, wel heb ik Brennie d'r zus Ria op facebook en spreken elkaar afentoe.
quote:Op zondag 14 januari 2024 17:17 schreef bpi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit de nieuwe secret room gaan zijn?
Lijken wel doosjes met slot?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat dit moet zijn
Envelopes?
Enorm vaag jaquote:Op zondag 14 januari 2024 19:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat dit moet zijn
Envelopes?
Knufje voor jouquote:Op zondag 14 januari 2024 19:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat hier wel aardig, alleen nogsteeds problemen met m'n voeten door de neuropathie.
En gister was het alweer de dag dat @:Bwenniebren 10 jaar geleden overleed
Ik ga ook vooral live stream volgen wanneer ik kanquote:Op zondag 14 januari 2024 19:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou nog iets meer dan 24 uur op de klok, eens kijken wat ze er dit seizoen bij de FEBO van gaan maken.
Mis wel een beetje de hype er om heen, maar kan ook zijn dat ik het niet zie. Doe weinig met socials
Hoop wel dat er een beetje meer pit in hebben gegooid. Denk wel dat we weer met 8 starten er dan bewoners bij gaan komen, wat dat betreft hebben ze er nog weinig van geleerd.
Ik twijfel nog of ik dit jaar de dagelijkse uitzendingen meepak, als ik het doe dan is het via videoland, want dan kan heb je niet die .... reclame
Van het Tiktok filmpje (zie boven)quote:Op zondag 14 januari 2024 19:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
oehhhhh waar komt die foto weg dan?
Eerder heeft ook geen zin. Er valt toch nog niets te zienquote:Op zondag 14 januari 2024 20:25 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen kan Videoland al wel vast de streams live zetten (met testbeeld) nog ruim 24 uur...Zal wel op het laatste nippertje worden.
Haaai Fritsiequote:Op zondag 14 januari 2024 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vind ik niet onlogisch. Er staat een bank, er hangt een tv-schermquote:Op zondag 14 januari 2024 17:17 schreef bpi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit de nieuwe secret room gaan zijn?
Zou me niks verbazen als die kunst een puzzel isquote:Op zondag 14 januari 2024 22:09 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deugnis waarmee je dus rottigheid zélf uitlokt, niet slim! Heb het daar gewoon niet over als het er niet is. Klaar.quote:
quote:
Omg, okay tnxquote:Op maandag 15 januari 2024 01:02 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Iets wat heel grappig is als je 12 jaar of verstandelijk beperkt bent. Maarja, TikTok he.
Had ik al gepost.quote:
Die heb ik niet gezien. Die van engine wel. Kan gebeuren toch. Thema van deze BB is aardig zijn voor elkaar. Ik ga mijn best doen.quote:
Ze hebben 2 weken nu de tijd gekregen om de hype/buzz los te krijgen. Ze zijn meer dan ooit bezig met social media, dus ik benieuwd of dit zijn vruchten af gaat werken in zijn geheel en dus ook in de kijkcijfers.quote:Op maandag 15 januari 2024 01:10 schreef Mercedes. het volgende:
Wel grappig om te merken dat omdat Big Brother pas de 15de januari begint i.p.v. 1 januari, er al heel erg veel wordt gepraat op social media.
Ik heb er heel veel zin in.
Zo jammer alleen dat er wederom zo weinig innovatie of creativiteit te bespeuren is bij deze prodcutie. Eigenlijk lijkt het vooralsnog (van wat we tot nu toe gezien hebben) wéér op hetzelfde gerecht dat we al 3 jaar voorgeschoteld krijgen, met hier en daar wat mini aanpassingen in een iets ander jasje (interieur). Dat gaat niet helpen om de kijkcijfers van dit programma een boost te geven. Hopen dat er in ieder geval wat spraakmakende figuren tussen zitten.quote:Op maandag 15 januari 2024 02:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 weken nu de tijd gekregen om de hype/buzz los te krijgen. Ze zijn meer dan ooit bezig met social media, dus ik benieuwd of dit zijn vruchten af gaat werken in zijn geheel en dus ook in de kijkcijfers.
Dat laatste zie ik al vrij somber in.quote:Op maandag 15 januari 2024 02:29 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zo jammer alleen dat er wederom zo weinig innovatie of creativiteit te bespeuren is bij deze prodcutie. Eigenlijk lijkt het vooralsnog (van wat we tot nu toe gezien hebben) wéér op hetzelfde gerecht dat we al 3 jaar voorgeschoteld krijgen, met hier en daar wat mini aanpassingen in een iets ander jasje (interieur). Dat gaat niet helpen om de kijkcijfers van dit programma een boost te geven. Hopen dat er in ieder geval wat spraakmakende figuren tussen zitten.
quote:Op maandag 15 januari 2024 07:08 schreef Sestra666 het volgende:
Zo, ben benieuwd, zijn nog geen live streams wel? Heb niet alles gelezen
Ik zag hem gisterenavond ook nog niet staan op videolandquote:Op maandag 15 januari 2024 06:36 schreef Koos1958 het volgende:
Klopt het dat de stream applicatie nog niet te zien is op videoland. Als.ik op live klik zie ik het nergens staan
Goed geregeldquote:Op maandag 15 januari 2024 08:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zin in vanavond!!
Geregeld dat ik morgen en woensdag van thuis uit werk, zodat ik de eerste avond lekker kan streamen!
Ben benieuwd!
Ik dacht dat de tijden altijd ongelijk waren de laatste jaren.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
O dat is balen, maar je kan altijd de aflevering terug kijken op videoland op bij terug kijken.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Helaas moet ik vanavond werken maar wellicht dat ik iets kan volgen als het rustig is.
Ja klopt. Ik zag de streams nog niet klaarstaan op VL geloof ik.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen, maar je kan altijd de aflevering terug kijken op videoland op bij terug kijken.
Ik zie de videos nog niet klaar staan had net nog gekekenquote:Op maandag 15 januari 2024 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik zag de streams nog niet klaarstaan op VL geloof ik.
Gevondenquote:Op maandag 15 januari 2024 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
Grapje, ze staan wel klaar. Maar niet zo opvallend als normaal.
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
Grapje, ze staan wel klaar. Maar niet zo opvallend als normaal.
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevonden, ik ga de linken even in de COS zetten dan is die klaar voor vanavond
Ze staan er in ieder geval, gisteren zag ik ze nog niet staanquote:
gevonden onder livequote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze staan er in ieder geval, gisteren zag ik ze nog niet staan
Zou wel ja, lette er eigenlijk nooit opquote:Op maandag 15 januari 2024 09:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat de tijden altijd ongelijk waren de laatste jaren.
Gedaan zie alleen programma's er staanquote:Op maandag 15 januari 2024 09:30 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Op Live en dan naar rechts swipen
Ik ook niet, maar hoorde/zag voornamelijk Belgen klagen op social media dat NL dan gaat spoileren.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou wel ja, lette er eigenlijk nooit op
Ja ik riep weer te hard.quote:
https://v2.videoland.com/big-brother-1/livequote:
Ja heb meer mapjes in mijn browser staanquote:
Gebeurd vast ook wel in de sc misschien of in de COS?!quote:Op maandag 15 januari 2024 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoorde/zag voornamelijk Belgen klagen op social media dat NL dan gaat spoileren.
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja heb meer mapjes in mijn browser staan
Owquote:Op maandag 15 januari 2024 09:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://v2.videoland.com/big-brother-1/live
https://v2.videoland.com/big-brother-2/live
je opent ze, en dan kan je ze op de laptop een favoriet geven door sterretje , dan staat ie bij je favorieten, maar je kan de linken ook opslaan, soms was dat andere jaren wel handig want dan werkte het niet, en als je dan de rechtstreekse link pakte die je had opgeslagen, dan werkte het wel
Dan is t niet nodig neequote:
Ja i know maaar ik kijk op tvquote:Op maandag 15 januari 2024 10:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
bij mij ziet dat er zo uit,
[ link | afbeelding ]
Zo kan het ook idd.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
bij mij ziet dat er zo uit,
[ link | afbeelding ]
Kan, maar dit was geloof ik voornamelijk op Twitterquote:Op maandag 15 januari 2024 09:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gebeurd vast ook wel in de sc misschien of in de COS?!
Yepquote:Op maandag 15 januari 2024 10:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
De 2 schermpjes bij Live op videoland zijn nu verdwenen?
[ afbeelding ]
Dan moeten ze maar niet op Twitter kijkenquote:Op maandag 15 januari 2024 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan, maar dit was geloof ik voornamelijk op Twitter
klopt inderdaad, maar de 2 opgeslagen linken werken nog wel !!!quote:
Misschien zijn ze aan het testen?quote:Op maandag 15 januari 2024 10:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt inderdaad, maar de 2 opgeslagen linken werken nog wel !!!
Livestreams beginnen na de uitzending van 20:30 op RTL5quote:Op maandag 15 januari 2024 10:36 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Om hoe laat begint dat vandaag?
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:36 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Om hoe laat begint dat vandaag?
Hier op de laptop nog geen stream te zien, zelfs geen link.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Via de link wel op laptop te zien. Op tv en telefoon nog steeds geen streams.
Hejj Fritsie...quote:Op maandag 15 januari 2024 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Livestreams beginnen na de uitzending van 20:30 op RTL5
Wat heb je voor regels danquote:Op maandag 15 januari 2024 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel de neiging om met mijn eigen regels te breken en toch vanavond even te COSsen, ook al is het na 21.00... Ik heb er zo'n zin in
Na 21.00 gaat de telefoon uit, alleen TV, geen laptop/tablet/social media/FOKquote:
Goede regel welquote:Op maandag 15 januari 2024 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Na 21.00 gaat de telefoon uit, alleen TV, geen laptop/tablet/social media/FOK
Op zich heel fijn, alleen de eerste COSmoment mis ik dan![]()
![]()
We zien vanavond wel wat ik besluit
Pas op hequote:Op maandag 15 januari 2024 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel de neiging om met mijn eigen regels te breken en toch vanavond even te COSsen, ook al is het na 21.00... Ik heb er zo'n zin in
Dotteke is watching youquote:Op maandag 15 januari 2024 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeeeej... de kleine-kindertjesban
Ik tril van angst
quote:Op maandag 15 januari 2024 12:19 schreef Hunter het volgende:
Berichtje op insta live stream channel: de streams gaan om 21.45 u aan
Jij dacht al eerder?quote:
Weer 2 dus. Scheelt een duurder Abo'tjequote:Op maandag 15 januari 2024 09:32 schreef rinardo het volgende:
Jaaaaaa videoland is er klaar voor
[ link | afbeelding ]
Dan start ik morgen wel met een aboquote:Op maandag 15 januari 2024 12:19 schreef Hunter het volgende:
Berichtje op insta live stream channel: de streams gaan om 21.45 u aan
Vanuit een port o cabin zeker?quote:Op maandag 15 januari 2024 13:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit meisje op twitter gaat echt zo kijken hihi
[ twitter ]
Tjaquote:Op maandag 15 januari 2024 13:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit meisje op twitter gaat echt zo kijken hihi
[ twitter ]
Daar is dit plaatje gemaakt.Check dat rolluik.quote:
weetniequote:Op maandag 15 januari 2024 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is dit plaatje gemaakt.Check dat rolluik.
Ik word nu al moe van die Lenie.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:26 schreef freaky40 het volgende:
De bewoners hebben ook tekst, nu op de socials!
https://www.instagram.com(...)3280796274444805450/
"Bij ons op het kamp."quote:Op maandag 15 januari 2024 13:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik word nu al moe van die Lenie.![]()
Vorig jaar ging het bij een specifieke bewonerconstant over de camping en voorzie nu dat het woord woonwagen nu 423x per dag gaat vallen
tis ook totaal niet mijn smaakquote:Op maandag 15 januari 2024 13:54 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd wat het dit seizoen gaat brengen. Als ik het interieur en de kleuren zie weet ik niet o ik het vol zal houden om te streamen.. wat een verschrikkingmaar ben er klaar voor
hopelijk wordt het wel wat spannender allemaal want het is mij de laatste jaren veel te braaf.
Dat is misschien het beste iddquote:Op maandag 15 januari 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis ook totaal niet mijn smaak
pijn aan de ogen
misschien vooral luisteren en niet te veel kijken
Wat een attitudequote:
Ik word onrustig van al die kleuren, beetje para in m'n hoofd...quote:Op maandag 15 januari 2024 13:54 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd wat het dit seizoen gaat brengen. Als ik het interieur en de kleuren zie weet ik niet o ik het vol zal houden om te streamen.. wat een verschrikkingmaar ben er klaar voor
hopelijk wordt het wel wat spannender allemaal want het is mij de laatste jaren veel te braaf.
Jaaa voor jou ook. Rondlopen zonder make up, ongewassen vet haar in een staart. 3 minuten douchen met koud water.quote:
Ja want die waren vorig jaar zo actief haha. Die hebben nu nog doorligplekkenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:41 schreef Frummelie het volgende:
Ooow het is wel weer jong grut als we maar niet de hele dag gaan föhnen en make-uppen enz
Laat diegene die er later inkomen en tikkeltje ouder zijn.
Misschien gaat hij wel alles zingend doenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik word nu al moe van die Lenie.![]()
Vorig jaar ging het bij een specifieke bewonerconstant over de camping en voorzie nu dat het woord woonwagen nu 423x per dag gaat vallen
Mijn idee...quote:Op maandag 15 januari 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis ook totaal niet mijn smaak
pijn aan de ogen
misschien vooral luisteren en niet te veel kijken
Hey Hoempahquote:
Als ik zo de foto’s zag, verheug ik me op alles wat met haar te maken heeftquote:Op maandag 15 januari 2024 14:12 schreef Hunter het volgende:
Verheug me nu al op het ochtendhumeur van Alice, want die wil niet wakker gemaakt worden![]()
![]()
Met die attitude ben je volgende week alweer thuisquote:
Die staat er bij mij niet. Alleen de 3 voorgaande seizoenen. 4 nog niet.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie de videos nog niet klaar staan had net nog gekeken
Ik ga weer kijken zag alleen op videoland de link waar je de tv uitzendigen kan gaan kijken
Klopt dit seizoen moet nog beginnen toch? Morgen zal er wel een deel opstaan waarschijnlijkquote:Op maandag 15 januari 2024 14:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die staat er bij mij niet. Alleen de 3 voorgaande seizoenen. 4 nog niet.
Vanavond is een live uitzending?quote:Op maandag 15 januari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt dit seizoen moet nog beginnen toch? Morgen zal er wel een deel opstaan waarschijnlijk
Ja klopt, maar die kan je toch ook terug kijken? (dacht ik)quote:Op maandag 15 januari 2024 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vanavond is een live uitzending?
Dat wordt rtl5 dan ..
Zeker niet live, al woensdag of donderdag gedraaid toen ze het huis echt in gingen. Zaterdag is de eerste echte live uitzending.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat wordt rtl5 dan ..
Zodra de uitzending geweest is, staat die aflevering wel op videoland en anders de dag er na wel..quote:Op maandag 15 januari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt dit seizoen moet nog beginnen toch? Morgen zal er wel een deel opstaan waarschijnlijk
Ja leuk is dat altijd hequote:Op maandag 15 januari 2024 14:34 schreef Limbus het volgende:
[..]
Leuk om weer veel vertrouwde namen hier terug te zien !
Uitzending van vanavond komt ook op videoland, want die van Seizoen 3 staat ook de 1ste aflevering er bij..quote:Op maandag 15 januari 2024 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat wordt rtl5 dan ..
Op mijn iPad ook nog nietquote:Op maandag 15 januari 2024 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds geen streams op de app's alleen via de browser. Apple TV nog niet gecheckt.
je zou de rechtstreekse link via whatsapp naar jezelf kunnen sturen en hem openen in whantsapp om te kijken of het dan werktquote:Op maandag 15 januari 2024 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds geen streams op de app's alleen via de browser. Apple TV nog niet gecheckt.
quote:Op maandag 15 januari 2024 14:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
je zou de rechtstreekse link via whatsapp naar jezelf kunnen sturen en hem openen in whantsapp om te kijken of het dan werkt
https://v2.videoland.com/big-brother-1/live livestream 1
https://v2.videoland.com/big-brother-2/live livestream 2
Ik snap hem. Mijn plan was aflevering op videoland kijken en dan daarna meteen de streams.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die kan je toch ook terug kijken? (dacht ik)
O op die manier. Nee dat werkt niet helaas.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap hem. Mijn plan was aflevering op videoland kijken en dan daarna meteen de streams.
Dat wordt dus eerst de aflevering kijken op rtl 5 en dan naar videoland voor de streams.
RTL5 is ook live op Videoland te zien.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap hem. Mijn plan was aflevering op videoland kijken en dan daarna meteen de streams.
Dat wordt dus eerst de aflevering kijken op rtl 5 en dan naar videoland voor de streams.
21:45quote:Op maandag 15 januari 2024 15:12 schreef Frummelie het volgende:
Vanavond rond half 9 staan de Livestreams op de Videoland app... gelukkig op tijd...
het wordt hem gevraagd...quote:Op maandag 15 januari 2024 14:19 schreef freaky40 het volgende:
Oud BB'er Ruud heeft zijn jaarlijkse mening over het nieuwe BB al weer klaar, en natuurlijk op het platform van de concurrent die dit maar wat graag uitventen....
https://www.shownieuws.nl(...)ol-flauwe-aftreksels
Ben bang dat die gewoon blijft staan. Maar dat vind ik niet zo erg. Het is 'hun' content. Als we daardoor wel gewoon plaatjes en filmpjes mogen blijven plaatsenquote:Op maandag 15 januari 2024 15:33 schreef spapaars het volgende:
Hoop wel dat die logo van Videoland niet te zien zal zijn met de livestreams.
Hij heeft zeker gelijk. Ik snap ook niet waarom ze de kick-off en entrance van de bewoners nog steeds niet live doen. Dat zou een must moeten zijn bij dit programma. Vroeger werd dat veel groter uitgepakt. Gemiste kans.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
het wordt hem gevraagd...
Hij heeft overigens wel gelijk
quote:Op maandag 15 januari 2024 15:50 schreef EdVe het volgende:
Even alle liedjes van hem leren. Dan kan je alles zo meebleren..
https://www.youtube.com/channel/UCPy8vv7_Sdb8sJiwCKheH2w
We weten het nu wel wat hij er van vindt. Move fucking on, gast!quote:Op maandag 15 januari 2024 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
het wordt hem gevraagd...
Hij heeft overigens wel gelijk
Niet even knuffelen?quote:Op maandag 15 januari 2024 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We weten het nu wel wat hij er van vindt. Move fucking on, gast!
Hoezo Lenie saai?! Nog nooit in een normaal huis gewoond jong!quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 15:50 schreef EdVe het volgende:
Even alle liedjes van hem leren. Dan kan je alles zo meebleren..
https://www.youtube.com/channel/UCPy8vv7_Sdb8sJiwCKheH2w
tjonge, Hij wordt om zijn mening gevraagd en hij geeft die. En al doet hij dat 100 keer per jaar, wat dan nog?quote:Op maandag 15 januari 2024 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We weten het nu wel wat hij er van vindt. Move fucking on, gast!
Geweldige van Amy Weenhuis !!!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:23 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooie uit de collectie
quote:Op maandag 15 januari 2024 15:49 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker gelijk. Ik snap ook niet waarom ze de kick-off en entrance van de bewoners nog steeds niet live doen. Dat zou een must moeten zijn bij dit programma. Vroeger werd dat veel groter uitgepakt. Gemiste kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |